Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä aiheuttaa lapsettomuutesi?

Vierailija
11.05.2006 |

Syitä kun voi olla monia, niin kiinnostaisi tietää, millaisia ongelmia teiltä löytyy.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni paha endo. Lääkärit pahoittelivat. Mutta hip hei luin nyt ettei se muutukaan pahanlaatuiseksi syöväksi. Olen (15 v) luullut että sitä tarkoittivat. En tiedä mitä he sitten pahoittelivat. Sitäkö ettei sitä voi leikata, koska eivät voineet kiinnikkeitäkään leikata. Vai ettäkö en voi saada ? lapsia. En ole kokeillutkaan. Äidilläni myös endoa ja lapsia tupa täynnä. Joten ei syytä huoleen.

Vierailija
42/46 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten olen maho lehmä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kai sieltä nyt edes osan pesäkkeistä voisi poistaa lapalla ja sitten sen jälkeen koittaa jotain Lutopolar tms kuuria.

Vierailija:

Itselläni paha endo. Lääkärit pahoittelivat. Mutta hip hei luin nyt ettei se muutukaan pahanlaatuiseksi syöväksi. Olen (15 v) luullut että sitä tarkoittivat. En tiedä mitä he sitten pahoittelivat. Sitäkö ettei sitä voi leikata, koska eivät voineet kiinnikkeitäkään leikata. Vai ettäkö en voi saada ? lapsia. En ole kokeillutkaan. Äidilläni myös endoa ja lapsia tupa täynnä. Joten ei syytä huoleen.

Vierailija
44/46 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kolme IVF-lasta pyörii jaloissa :)

Vierailija
45/46 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy vaan itse olla onnellinen, että meille kävi niin hienosti, että tärppäsi heti eka yrittämällä pillereistä luopumisen jälkeen. Saas nähdä ollaanko yhtä onnekkaita jos toista aletaan yrittämään.

Vierailija
46/46 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiipimään salaa e-pillereiden syönnin takana. 32 v eikä kukaan lääkäri anna toivoa omista lapsista. Synkkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän