Mikä aiheuttaa lapsettomuutesi?
Syitä kun voi olla monia, niin kiinnostaisi tietää, millaisia ongelmia teiltä löytyy.
Kommentit (46)
Olemme kuitenkin saaneet hoitojen avulla kolme ihanaa lasta:))))
Kun se hoidettiin (väliaikaisesti) saimme yhden ihanan lapsen.
vaikka lääkärien mukaan se ei selitäkään lapsettomuutta.
Ja voi olla mahdollista että mun ja miehen sukusolut " ei vaan natsaa" ja nyt odotellaan syysvauvaa syntyväksi syksyllä joka sai alkunsa luovutetuista siittiöistä.
Lisäksi miehen normaalien siittiöiden osuus 0-1 %. Yksi lapsi saatiin hoidoilla ja toinen tuli ihmeeksi ihan kotipetihommin :)
Mutta ivf:llä saatiin potra poika ja toista odotetaan kesäksi
" On arvioitu, että mikäli klamydiainfektiot pystyttäisiin ehkäisemään, esimerkiksi munatorviperäisen lapsettomuuden tai munatorviraskauksien esiintyvyys vähenisi noin 75 prosenttia."
www. vaestoliitto. fi/?x11011=20358
Niin monet on vaikeuksista huolimatta saanet lapsen/lapsia. Kun se lapsi sitten jaloissa pyörii, niin eikö se ole ihan sama miten tai mistä aineista se on alkunsa saanut. Onnea kaikille yrittäjille!
Ollaan saatu kaksi lasta luovutussiittiöillä.
lisäksi munasoluissa ehkä jotain häikkää. 40: kommentoisin että sitten jos/kun sen lapsen saisi, olisi se tietenkin ainakin yhtä arvokas, tässä vaiheessa ei kuitenkaan ole ihan sama, koska harmittaa kantaa kaikki irtoavat rahat lääkäriin ja apteekkiin...
Vierailija:
Niin monet on vaikeuksista huolimatta saanet lapsen/lapsia. Kun se lapsi sitten jaloissa pyörii, niin eikö se ole ihan sama miten tai mistä aineista se on alkunsa saanut. Onnea kaikille yrittäjille!
Kondomia ei suostu jättämään pois, joten ei sitä lasta voi kuulua. Ja minulta seksihalut menneet kun asia vaivaa niin paljon. Ikää on 34 joten voipi olla että lisäongelmia ilmenisi jos edes yritettäisiin :(
Ehkäpä kenelläkään tähän ketjuun osallistujalla ei ole ollut hoitamatonta sukupuolitautia! Ja ehkäpä kuitenkaan ne sukupuolitaudit eivät ole syynä lisääntyneeseen lapsettomuuteen, yhtä lailla miehet ovat ennenkin juosseet vieraissa ja kantaneet tauteja vaimoilleen. (eikä ennen vanhaan ollut edes kondomeja, eikä kunnon hoitoja.)
Itselläni eivät ole eivätkä ole olleet ongelmana lapsettomuus eivätkä sukupuolitaudit. Alkoi vaan ärsyttää nuo " tunnustakaa sukupuolitautinne" -kommentit. Voimia ja onnea kaikille lapsettomuudesta kärsiville, asiattomista kommenteista huolimatta.
myöhemmin harmittelet kun ei tullu lapsia tehtyä
kortsu! Mies ei millään taivu kolmanteen lapseen =(
Mulla taas kova vauvakuume ja ikää jo yli 30, et pian pitäis jo jotain tapahtua. Mun tarvii varmaan juottaa se humalaan ja käyttää hyväksi, kun en miestä viittis vaihtaa!
Eli heillä on aika hyvät mahikset hoitojen avulla. Ja vastaan nyt itsekin, että endo. Tosin lapsia ei ole, skopia parin viikon kuluttua.
ja lahjasoluilla saatiin terve, ihana lapsi :)
Eikö sitä voi hoitaa hormoneilla?
Yritystä on ollut 21-vuotiaasta saakka. IVF/ICSI:llä yritellään nykyään.
Mulla alko vaihdevuodet 29v