AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??
Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.
Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.
Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.
Kommentit (390)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt suuttuko mut tässä keskustelussa on kyllä paljon kyynisiä ihmisiä ja kyynistä tekstiä. Eli tiivistettynä; KAIKKI miehet jotka puhuu kauniita korulauseita, ovat pohjimmiltaan pettureita ja jättäjiä?
En kyllä usko tuohon. Miehilläkin on tunteet.
Joo, mutta ei kukaan tunne toista ihmistä kuukaudessa niin hyvin, että voi alkaa puhumaan jostain yhteisistä lomamatkoista ja kuinka toinen on niiiiin ihana, ettei ole koskaan tavannut samanlaista :D
Kun löydät sen jonka kanssa kemiat kohtaavat täydellisesti, ymmärrät. Toisen kanssa on vain luonteva ja hyvä olla, voi puhua asioista joita ei ole koskaan sanonut ääneen jo muutaman viikon päästä, seksi läheisyys ja kosketus ovat parasta mitä tiedät ja toisen tuoksu on jotain käsittämätöntä ja voimakasta.
Totta, mutta ap:n tapauksessa ei ollut kyse tästä. TUO kemia on aina molemminpuolista, eikä se pääty missään kuukaudessa (jos koskaan).
Eihän sitä voi tietää mitä tuo mies on tuntenut. Voi olla että hän on ollut ihan tosissaan ja sitten ahdistunut jostain ja pakokeinona lopettaa suhteen.
Itse tapaisin miestä joka oli juuri tälläinen. Aina kun homma meni vakavaksi hän nosti kytkintä. Se oli hänen toimintamallinsa ja jotenkin säikähti omaa ihastumisen tunnutaan.
Hyvä, että kysyit täältä, etkä mieheltä. Täältä olet jo saanut 147 vastausta. Eli av palsta on vähintään 147 kertaa parempi paikka selvittää asia kuin se, että olisit kysynyt mieheltäsi. Miehesi olisi kuitenkin antanut vain vaivaisen yhden vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.
Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.
Voi surku. Onneksi ette ehtineet olla yhdessä kauempaa. Pääset yli pian ja löydät jonkun uuden ihanan ja vakaamman miehen. Tätä miestä et vielä edes tuntenut kunnolla.
Kiitos. Se tässä vaan tuntuukin niin pahalta että molemmat olivat ensin niin mukana tässä ja myös miehestä tuntui siltä ettei koskaan ollut tuntenut tälläistä kenenkään kanssa. Pystyin kertomaan hänelle asioita joita en koskaan ollut sanonut kellekään. Mutta no, ehkä se ei sitten lopulta ollutkaan niin merkityksellistä. Ap
Tsemppiä AP! Lopputulos olisi ollut tämä ennemmin tai myöhemmin. Ehkä olit laastari, mikä ei kerro mitään sinun huonoudesta vaan miehen epäkypsyydestä uuteen suhteeseen. Tai suhteeseen ylipäätänsä...
No niin se menee, asiat muuttuvat. Sinä jäät jumittamaan, toiset menee eteenpäin. Ehkä olet sellainen joka miestäkin kävi mietityttämään, että onko vika tikki. Täällä palstalla vatvot tätä asiaa. Vatvoo ja vatvoo. Ja vatvoo toisten kanssa vailla itsenäisyyttä. Mitä jos miettisit asioita ihan itseksesikin. Ehkä mies huomasi, että et omaa omia mielipiteitä. Tai et ainakaan ilmaise niitä selvästi. Tiedä mikä susta kehittyy suhteen edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt suuttuko mut tässä keskustelussa on kyllä paljon kyynisiä ihmisiä ja kyynistä tekstiä. Eli tiivistettynä; KAIKKI miehet jotka puhuu kauniita korulauseita, ovat pohjimmiltaan pettureita ja jättäjiä?
En kyllä usko tuohon. Miehilläkin on tunteet.
Joo, mutta ei kukaan tunne toista ihmistä kuukaudessa niin hyvin, että voi alkaa puhumaan jostain yhteisistä lomamatkoista ja kuinka toinen on niiiiin ihana, ettei ole koskaan tavannut samanlaista :D
Kun löydät sen jonka kanssa kemiat kohtaavat täydellisesti, ymmärrät. Toisen kanssa on vain luonteva ja hyvä olla, voi puhua asioista joita ei ole koskaan sanonut ääneen jo muutaman viikon päästä, seksi läheisyys ja kosketus ovat parasta mitä tiedät ja toisen tuoksu on jotain käsittämätöntä ja voimakasta.
Totta, mutta ap:n tapauksessa ei ollut kyse tästä. TUO kemia on aina molemminpuolista, eikä se pääty missään kuukaudessa (jos koskaan).
Eihän sitä voi tietää mitä tuo mies on tuntenut. Voi olla että hän on ollut ihan tosissaan ja sitten ahdistunut jostain ja pakokeinona lopettaa suhteen.
Itse tapaisin miestä joka oli juuri tälläinen. Aina kun homma meni vakavaksi hän nosti kytkintä. Se oli hänen toimintamallinsa ja jotenkin säikähti omaa ihastumisen tunnutaan.
Höpö höpö. Kun rakastuu ja kemiat kohtaa kunnolla, sitä ei säikähdä. Believe me. Siitä ihmisestä ei saa tarpeekseen ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.
Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.
Voi surku. Onneksi ette ehtineet olla yhdessä kauempaa. Pääset yli pian ja löydät jonkun uuden ihanan ja vakaamman miehen. Tätä miestä et vielä edes tuntenut kunnolla.
Kiitos. Se tässä vaan tuntuukin niin pahalta että molemmat olivat ensin niin mukana tässä ja myös miehestä tuntui siltä ettei koskaan ollut tuntenut tälläistä kenenkään kanssa. Pystyin kertomaan hänelle asioita joita en koskaan ollut sanonut kellekään. Mutta no, ehkä se ei sitten lopulta ollutkaan niin merkityksellistä. Ap
Tsemppiä AP! Lopputulos olisi ollut tämä ennemmin tai myöhemmin. Ehkä olit laastari, mikä ei kerro mitään sinun huonoudesta vaan miehen epäkypsyydestä uuteen suhteeseen. Tai suhteeseen ylipäätänsä...
No niin se menee, asiat muuttuvat. Sinä jäät jumittamaan, toiset menee eteenpäin. Ehkä olet sellainen joka miestäkin kävi mietityttämään, että onko vika tikki. Täällä palstalla vatvot tätä asiaa. Vatvoo ja vatvoo. Ja vatvoo toisten kanssa vailla itsenäisyyttä. Mitä jos miettisit asioita ihan itseksesikin. Ehkä mies huomasi, että et omaa omia mielipiteitä. Tai et ainakaan ilmaise niitä selvästi. Tiedä mikä susta kehittyy suhteen edetessä.
Tämä oli ap:lle tarkoitettu. Eikä mitään tsemppiä!! Ärsyttävää kun ollaan alettu viljelemään tätäkin, matkijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ap:lle tarkoitettu. Eikä mitään tsemppiä!! Ärsyttävää kun ollaan alettu viljelemään tätäkin, matkijat.
Jos olisit lukenut koko ketjun niin näkisit että ap kysyi asiaa mieheltä suoraan tämän keskustelun tekemisen jälkeen. Kertoi myös mitä mies oli sanonut. Otapas ihan iisisti siellä.. ei sitä asiaa taida kukaan muu enää vatvoa kuin täällä kommentoijat.
Kuulostaa ihan vaan kyllästymiseltä. Varalla saattaa jo olla joku toinen katsottuna. Tunnistan tuon käytöksen sen takia, että olen itse käyttäytynyt juuri tuolla tavalla kyllästyttyä :(. Kun ei ole as.lainaa ja muksuja, on vielä helppo päästä eroon. Asialle ei mitään voi, joten paras vaan sanoa moro ja mennä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä laittanut ikävissään meiliä? Kosketuksen välttäminen viittaa toiseen naiseen.
Monet miehet lopettavat "naiseensa koskemisen" myös sen takia, että epäilevät, että naisella on toinen mies. Tällöin mies ei tietenkään halua työntyä sellaiseen naiseen johon joku muukin on juuri työntynyt. Näitä tapauksia on tuttavaporukoissa ollut paljon. Useimmissa tapauksissa naisella on ollut joku toinen mies ja "oma mies" on sitten vaistonnut tämän ja vetäytynyt. Tämä on täysin ymmärrettävää. Kukaan mies ei halua olla cuckold.
"Työntynyt”, voi muhammad...
Minulla myös sama kokemus parin viikon takaa..
Kolme kuukautta tapailtiin, mies oli niin lääpällään ja tykästynyt.
Viimeisimmän mukavan tapaamisen jälkeen kaikki muuttui ihan yhtäkkiä, vastaili hitaasti viesteihin, ei ollutkaan ”enää aikaa” tapailla jne. Sitten saikin kakistettua ulos, että annetaan olla, ilman mitään perusteluita mikä tuli.
Jätti niin syvät jäljet luottamukseen tämä, että nyt tuntuu ettei ihan hetkeen uskalla tapailla ketään. Miten sitä uskaltaa heittäytyä tunteineen, jos aina pitää pelätä milloin toinen lopettaa homman ykskaks?
Tsemppiä ap!
Kymmenen vuoden takaa on syöpynyt mun mieleen mies, jonka kanssa tapailtiin n. kuukauden verran. Mies oli ihana, komea, fiksu ja meillä oli niin kivaa yhdessä. Sitten yhtäkkiä hän kertoi, että oli "törmännyt" eksäänsä ja aikookin yrittää vielä hänen kanssaan. En ehkä ikinä tule pääsemään siitä yli, vaikka olen ollut vakaassa parisuhteessa jo vuosia. Kaiken lisäksi miehellä on nykyään lapsi jonkun muun naisen kanssa, kuin sen, kenen vuoksi jätti minut. Tsemppiä ap!
Jos miehen kanssa käy noin, on ihan selvä että on tavannut toisen naisen tai palaamassa eksän kanssa yhteen....ja sitten juuri jotain tyhmää selittelyä että ei tuntunutkaan oikealta tms p*skaa. Sanoisi nyt sitten vaan suoraan että 'tapasin toisen, sori', tai 'taidan kuitenkin vielä rakastaa eksääni'. Minä ainakin arvostan rehellisyyttä enemmän ja voisi myös vähän ajatella että ehkä toinen haluaa tietää miksi oikeasti haluaa erota? Joillakin voi kestää tosi kauan että pääsee yli tuollaisesta ja jää miettimäänsitä pitkäksi aikaa, 'mitä vikaa minussa on tms'. Olisi reilua kertoa totuus. Kaikki tajuaa kuitenkin että nuo typerät korulauseet ei tarkoita mitään, vähän niinkuin 'tämä ei johdu sinusta vaan minusta' 😂
Tämä nykyajan deittailu on aivan karmean kertakäyttöistä!
Vaihdetaan lennosta toiseen, kun esim. netissä klikkauksen päässä on uutta treffiseuraa.
Itse en enää uskalla noihin lähteä, vain ihme saa tapahtua, jotta tapailen ketään. En halua rikkoa itseäni kerta toisensa jälkeen..
Oon pahoillani, ap :( Itellenikin kävi joku aika sitten näin. Mies oli alusta asti aivan hullaantunut, olisi heti ensitreffien jälkeen halunnut alkaa seurustella, ja sanoi todella aikaisessa vaiheessa rakastavansa mua (siis ehkä parin viikon tuntemisen jälkeen). Selitteli juurikin tuollaista "en oo ikinä aiemmin tuntenut näin ketään kohtaan"-juttua. Ihan normaali lapseton kolmekymppinen mies, ei mikään naistenmies eikä tuoretta eroa taustalla.
Tapailimme pari kuukautta ja sitten tyyppi löi ihan yhtäkkiä liinat kiinni. Tuntui se paskalta, etenkin kun olen itse vähän hitaammin lämpenevää sorttia ja omat vahvat ihastumisen tunteet olivat vasta heränneet.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehen kanssa käy noin, on ihan selvä että on tavannut toisen naisen tai palaamassa eksän kanssa yhteen....ja sitten juuri jotain tyhmää selittelyä että ei tuntunutkaan oikealta tms p*skaa. Sanoisi nyt sitten vaan suoraan että 'tapasin toisen, sori', tai 'taidan kuitenkin vielä rakastaa eksääni'. Minä ainakin arvostan rehellisyyttä enemmän ja voisi myös vähän ajatella että ehkä toinen haluaa tietää miksi oikeasti haluaa erota? Joillakin voi kestää tosi kauan että pääsee yli tuollaisesta ja jää miettimäänsitä pitkäksi aikaa, 'mitä vikaa minussa on tms'. Olisi reilua kertoa totuus. Kaikki tajuaa kuitenkin että nuo typerät korulauseet ei tarkoita mitään, vähän niinkuin 'tämä ei johdu sinusta vaan minusta' 😂
Miksi sitä on niin vaikea myöntää, että itsellä voi olla sellaisia maneenera, joita toinen ei pidemmän päälle vain yksinkertaisesti jaksa? Alkuhuuma hellittää ja mies puntaroi suhdetta ja mitä siitä saa ja mitä siitä voi tulla. Jos tulee siihen johtopäätökseen, että yhdessäolo juuri tämän naisen kanssa loppuelämän ajan on verrattavissa helvettiin, niin ennemmin lopettaa suhteen, käsittelee eron ja siirtyy eteenpäin.
Kyllä toi tilanne kuulostaa siltä, että joku parempi/exä on ottanut yhteyttä sen työpäivän aikana. Olit kokoajan se kakkonen. Hyvä että vain kuukauden tuhlasit tähän sankariin. Tän takia aina kannattaa olla varuillaan jos eksyy seurustelemaan ihmisen kanssa joka on eronnut vähän aikaa sitten. Itselleni on käynyt ihan samalla tavalla joskus. Älä missään nimessä anna toista mahdollisuutta jos sitä vikisee. Ei se asetelma muutu miksikään.
Mulla ihan samanlainen kokemus; mies oli hyvin närkästynyt tällaisesta "sopimattomasta käytöksestä". :D
Vierailija kirjoitti:
Jos ymmärsin oikein, sinä vietit pvn miehen asunnolla kun tämä oli töissä? Ja sitten töistä tullessaan oli kemia muuttunut, mies etäinen ja kaikki enteili eroa?
Aamulla, ennen töitä, oli siis kaikki vielä hyvin?Heti tulee mieleen se, että ehkä mies odotti sun olevan jotenkin aktiivinen kun vietit kuitenkin pnv hänen kotonaan? Siivoavan, tekevän ruokaa, käyvän jossakin, olevan aktiivinen tms. On totaalinen turn-off tulla töistä kotiin ja suhteen toinen osapuoli on vaan rötvännyt ja maannut ja odottanut koko pnv toimettomana, mahdollisesti jopa sotkenut lisää. Eri asia jos on kipeä tms mutta ei muuten.
Et ole tosissasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieraisit nukkuessa ja mieheltä meni halut?
Mun ex oikeasti oli vihainen ja syyllisti mua kun kerran olin pieraissut unissani. No, onneksi on entinen, oli kamala tyyppi muutenkin.
Vastasin siis äsken tämän kirjoittajalle, että mulla ollut samanlainen kokemus.
Asia on justiin näin.