Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??

Vierailija
12.12.2018 |

Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.

Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.

Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.

Kommentit (390)

Vierailija
101/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ymmärsin oikein, sinä vietit pvn miehen asunnolla kun tämä oli töissä? Ja sitten töistä tullessaan oli kemia muuttunut, mies etäinen ja kaikki enteili eroa?

Aamulla, ennen töitä, oli siis kaikki vielä hyvin?

Heti tulee mieleen se, että ehkä mies odotti sun olevan jotenkin aktiivinen kun vietit kuitenkin pnv hänen kotonaan? Siivoavan, tekevän ruokaa, käyvän jossakin, olevan aktiivinen tms. On totaalinen turn-off tulla töistä kotiin ja suhteen toinen osapuoli on vaan rötvännyt ja maannut ja odottanut koko pnv toimettomana, mahdollisesti jopa sotkenut lisää. Eri asia jos on kipeä tms mutta ei muuten.

Vierailija
102/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Tulee ehkä kirjoitettua vähän tunteiden sekamelskassa tämä mutta menkööt. Kävipä se klassinen eli mies jätti minut sitten ihan puskista.

Nyt ihmetyttää ja itkettää vaan. En osannut yhtään odottaa eikä se osannut edes perustella. Jotain niin ympäripyöreää "en ole ihan varma onko tässä jotain" tms. Vaikka aiemmin siis vielä itse hehkutti miten ei ole koskaan tuntenut näin ketään kohtaan ja vielä eilen oli ihan normaali. Töissä ei siis ilmeisesti ole käynyt mitään kummallista vaan hän oli vain jostaib päättänyt jättää minut. Olen aika pettynyt ja on vähän petetty olo kaikkien noiden tekojen ja sanojen kanssa jotka ovat ihan ristiriidassa tämän kanssa.

Voi surku. Onneksi ette ehtineet olla yhdessä kauempaa. Pääset yli pian ja löydät jonkun uuden ihanan ja vakaamman miehen. Tätä miestä et vielä edes tuntenut kunnolla.

Kiitos. Se tässä vaan tuntuukin niin pahalta että molemmat olivat ensin niin mukana tässä ja myös miehestä tuntui siltä ettei koskaan ollut tuntenut tälläistä kenenkään kanssa. Pystyin kertomaan hänelle asioita joita en koskaan ollut sanonut kellekään. Mutta no, ehkä se ei sitten lopulta ollutkaan niin merkityksellistä. Ap

Tai sitten mies on vain toistellut sinun sanojasi, sanonut sinulle asioita, joita on olettanut sinun haluavan kuulla, ilman että on oikeasti itse vielä tuntenut niin syviä tunteita? Vaikuttaa siltä, että sinä olet ollut hyvin kiinteästi ja kiihkeästi liikkeellä, ettet ole juuri jarrutellut tai pysähtynyt miettimään edes omien tunteittesi syvyyttä juurikaan. Mies on kaiketi ollut ihastunut sinuun, eikä ole uskaltanut sanoa että ei tunne olevansa valmis noin nopeaan ja intiimiin tahtiin, jota sinä olet halunnut, koska ei ole halunnut menettää sinua. Sitten vaan yhtäkkiä ahdistus on ottanut vallan eikä mies enää keksi muuta keinoa kuin erota. Onhan tuo aika erikoista kuitenkin, että kuukauden tapailusuhteessa jo vuodatetaan suurempia tunteita kuin on tiennyt olevan olemassakaan ja kerrotaan toiselle ihmiselle niin intiimejä ja henkilökohtaisia asioita, ettei ole kenellekään niitä aiemmin kertonut. Ei kuukaudessa toista kuitenkaan opi edes tuntemaan kunnolla, joten aika raskaalla kalustolla te olette molemmat suhteessa leikkineet. Ehkä jatkossa kannattaa edetä hitaammin ja pikkuisen hillitä niitä ylivoimaisen ihmeellisiä rakkaudentuntemuksiaan, jotta jää tilaa tutustua toiseen ihmisenä, omana itsenään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ymmärsin oikein, sinä vietit pvn miehen asunnolla kun tämä oli töissä? Ja sitten töistä tullessaan oli kemia muuttunut, mies etäinen ja kaikki enteili eroa?

Heti tulee mieleen se, että ehkä mies odotti sun olevan jotenkin aktiivinen kun vietit kuitenkin pnv hänen kotonaan? Siivoavan, tekevän ruokaa, käyvän jossakin, olevan aktiivinen tms. On totaalinen turn-off tulla töistä kotiin ja suhteen toinen osapuoli on vaan rötvännyt ja maannut ja odottanut koko pnv toimettomana, mahdollisesti jopa sotkenut lisää. Eri asia jos on kipeä tms mutta ei muuten.

Taidat olla mies?

Vierailija
104/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt suuttuko mut tässä keskustelussa on kyllä paljon kyynisiä ihmisiä ja kyynistä tekstiä. Eli tiivistettynä; KAIKKI miehet jotka puhuu kauniita korulauseita, ovat pohjimmiltaan pettureita ja jättäjiä?

En kyllä usko tuohon. Miehilläkin on tunteet.

Vierailija
105/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on paljon keskustelua siitä, kuinka tämä on jotenkin tyypillistä miehen käytöstä. Varmasti moni mies näin tekeekin, mutta niin tekee kyllä naisetkin! Alkuun kaikki on hyvin ja upeaa ja mielellään käydään treffeillä ja sovitaan uusia tapaamisia, kunnes sitten yhtäkkiä tapahtuu jotain... Ensiksi alkaa kootut selitykset kiireestä tai kaikenmaailman tekosyitä miksei nyt sovi nähdä tai sitten muututaan ihan tuppisuuksi. Lopulta kaikki vaan loppuu, kuin seinään ja parin kuukauden kuluttua saa lukea facebookista parisuhdepäivityksen jonkun toisen miehen kanssa.

Tämä on ihan munatonta touhua molemmilta sukupuolilta! Minä olen AINA kertonut suoraan, jos ei natsaa ja onneksi nämä naiset ovat olleen sen verran täysjärkisiä, että ovat ymmärtäneet asian. Tuollainen valehtelu ja kiertely ja kaartelu on loukkaavaa.

Vierailija
106/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää nyt suuttuko mut tässä keskustelussa on kyllä paljon kyynisiä ihmisiä ja kyynistä tekstiä. Eli tiivistettynä; KAIKKI miehet jotka puhuu kauniita korulauseita, ovat pohjimmiltaan pettureita ja jättäjiä?

En kyllä usko tuohon. Miehilläkin on tunteet.

Joo, mutta ei kukaan tunne toista ihmistä kuukaudessa niin hyvin, että voi alkaa puhumaan jostain yhteisistä lomamatkoista ja kuinka toinen on niiiiin ihana, ettei ole koskaan tavannut samanlaista :D

Vierailija
107/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko salaa päässyt kännykälledi, onko siellä mitään arkaluontoista? Tai muuten tonkinut sinusta netistä jotain? Onko yhteisiä panoja tai eksiä, mustasukkaisuutta? Joku kaverinsa mustamaalannut sinua? Kuulostaa oudolta että olisi työpäivänsä aikana tavannut jonkun toisen, vaikka esim yllättävän yleistä on sekin että perheellinen mies käy maksullisissa työaikana kun muulloin pitää selitellä menojansa. :D Mutta olette niin tuore pari että en epäilen tuota.

Vierailija
108/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies?

En. Ihan nainen olen.

Ja tämä edellä oleva kommenttini kuvastaa sekä omia että tuttujeni ajatuksia. Sitä vaan odottaa, että se puoliso, kumppani, erityinen ystävä tms olisi ja erityisesti OSAISI olla aktiivinen ilman minun jatkuvaa läsnäoloani. Vastenmielistä jos toinen osapuoli on naftaliinissa toimettomana odottamassa sillä aikaa kun itse olen jossakin muualla.

Onko siis ihan outo ajatus, että mies olisi toivonut kivaa ja lämmintä kotiinpaluuta työpvn jälkeen? Ruokaa, halausta tms? Ja sitten kotona onkin odottanut koko pnv laiskotellut kumppaniehdokas, sänky petaamattomana, tiskipöytä siivoamattomana.... tuo on ainakin mun kauhuskenaario, erityisesti raskaan työpnv jälkeen.

Vierailija
109/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei. Teillä on taustalla n kuukausi tapailua. Kuukausi.

Se on järjettömän lyhyt aika.

Ehkä susta vaan paljastui nyt jotakin mitä mies ei siedä?

Vierailija
110/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vähän ohis, mutta miksi te haluatte antaa itsestänne näin pöllön kuvan = vastailette keksittyjä "ehkä kävi näin" tarinoita senkin jälkeen, kun AP on kertonut, mitä on tapahtunut?

Olen samaa mieltä täällä aiemmin kirjoittaneen kanssa, on olemassa ihmisiä, jotka itsekin kuvittelevat tavanneensa elämänsä ihmisen, hehkuttavat "ikinä en ole" ja sitten ihan kuin napsahtavat unesta hereillä ja alkavat ottaa etäisyyttä ja muuta. Sekin totta, että miehissä näitä enemmän. Johtuuko siitä, että miehet helpommin sekoittavat kuitenkin seksin ja rakkauden kuin naiset, vaikka muuta väitetään. Kyllä se on mies, kenen pää menee sekaisin seksistä kun sitä saa, naiset syttyvät hitaammin, vasta pidempi seksisuhde saa ajattelemaan rakkauksia.

AP eteenpäin vain, oli teille nyt kummallekin tuommoinen hetkellinen huuma, älä välitä, suhun kolahti enemmän mut se on semmoista.

Vierailija
111/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen mentiin nukkumaan miehen luona ihan normaalisti. Ei puhuttu mitään kovin ihmeellistä, oltiin vielä illalla syömässä aika romanttisissa merkeissä ravintolassa ja ei sielläkään tapahtunut mitään. Mies meni aamulla töihin aikaisin ja kun tuli takaisin, oli jotenkin tuollainen tosi outo. Ei juuri juteltu sinä aikana mitä hän oli töissä. Sen takia tuollainen täyskäännös ja vältteleminen tuntuu todella oudolta ja pahalta. Ymmärtäisin jos olisin sanonut jotain radikaalia mutta puhuimme vain jostain ruuanlaitosta tms eikä siis mistään kovin painavasta teemasta. Eikä hän silloin ollut vielä tuollainen. Ap

ei JUURI JUTELTU sinä aikana mitä oli töissä? Ei hyvää päivää sentään, ei sitten yhtä työvuoroakaan voinu antaa tyypin olla rauhassa? Ei ihme että ahdistui ja sai tilanteesta tarpeekseen. 

Vierailija
112/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan ne miehet, jotka EIVÄT vaikuta suhteen alussa yli-innokkailta eivätkä halua edetä nopeasti, ovat niitä miehiä jotka ghostaavat ja lopettavat jutun lyhyeen. Tosin juuri se mies, joka kaikkein eniten vaikutti rakastuneelta ja tosissaan olevalta, jätti minut heti kun sanoin rakastavani häntä. Niin ettei vaistokaan kaikkea kerro...

Vierailija
113/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies?

En. Ihan nainen olen.

Ja tämä edellä oleva kommenttini kuvastaa sekä omia että tuttujeni ajatuksia. Sitä vaan odottaa, että se puoliso, kumppani, erityinen ystävä tms olisi ja erityisesti OSAISI olla aktiivinen ilman minun jatkuvaa läsnäoloani. Vastenmielistä jos toinen osapuoli on naftaliinissa toimettomana odottamassa sillä aikaa kun itse olen jossakin muualla.

Onko siis ihan outo ajatus, että mies olisi toivonut kivaa ja lämmintä kotiinpaluuta työpvn jälkeen? Ruokaa, halausta tms? Ja sitten kotona onkin odottanut koko pnv laiskotellut kumppaniehdokas, sänky petaamattomana, tiskipöytä siivoamattomana.... tuo on ainakin mun kauhuskenaario, erityisesti raskaan työpnv jälkeen.

Niin että sinä ryhtyisit huushollaamaan jonkun lähes vieraan ihmisen kotona? Minusta olisi aika ahdistavaa ylipäätään jättää ketään noinkin lyhyt aikaista tuttavuuttaa yksin päiväksi omaan kotiini.

Vierailija
114/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tuossa tullut houkuttelevampi tarjous väliin....

Tämä on ihan hirvittävää, että ihmiset käy jotain tarjouskauppaa toisten tunteilla. Miksei asioista pystytä puhumaan? Jos ensiksi kaikki on ollut hyvin ja sitten yhtäkkiä "emmä haluukkaan", niin miksei sitä sitten sano siinä suoraan kasvotusten?

Come on! Nämä ovat tapailleet kuukauden. Neljä viikkoa. Ensinnäkin, siinä ajassa ei synny kuin ihastusta ja pintapuolista tutustumista. Ei syviä tunteita. Silloin mikä vain voi tulla väliin. Voi myös olla että tuntee hetken huumaa, mutta joku asia voi katkaista sen nopeasti, koska ollaan vasta hyvin pinnallisella tunnetasolla.

Ei kyse useinkaan ole mistään pahuudesta, korkeintaan siitä että on edetty hieman liian nopeasti ja hurmoksella ja rakennettu pilvilinnoja turhan nopealla tahdilla.

Vierailija
115/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita tuollaisia miehiä riittää. Ensin kaikki on ihanaa ja upeaa ja täydellistä ja sitten, ihan vaan sormia napsauttamalla kaikki muuttuu ja mies ei ole enää kiinnostunut. Se siitä sitten. Ihan kamalaa kun itse menee mukaan siihen alkuhuumaan ja hullaantuu, ja sitten saakin täysin varoittamatta kylmää kyytiä. En tiedä mikä vika tuollaisilla ihmisillä on, olen pahoillani että jouduit sellaisen kanssa tekemisiin. 

Vierailija
116/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on niin vaikeaa siinä, että avaa suunsa ja kysyy? Se olisi hirmuisesti helpompaa tehdä heti kuin vatvoa ja velloa päivätolkulla ja puida oletettua "ongelmaa" ventovieraiden kanssa somessa. 

Ei miehistä tiedä. Eikä naisista. Puhuminen ja kuunteleminen on se ainut tapa, jolla ihmisten väliset epäselvyydet ratkotaan, ellei kumpikin ole älyttömän hyvä kirjoittamaan, jolloin asian hoitaa kätevästi Whatsappissa.

Sellaisen kanssa ei kannata olla, jonka kanssa ei voi aivan kaikesta puhua. Seksistä, laskujen maksamisesta, rahanjaosta taloudessa, juomisesta, piereksimisestä.

Vierailija
117/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla mies?

En. Ihan nainen olen.

Hei anteeksi, mutta pakko sanoa että tekstiäsi oli ärsyttävä lukea, kun kirjoitit päivän koko ajan lyhenteellä ja suurimman osan aikaa vielä väärin. Tiedoksesi, että lyhenteitä ei ylipäätään kannata käyttää silloin, jos sanasta ei sen myötä poistu yli 50 % kirjaimista. Ei toteudu tässä päivän = pvn (ei pnv). Muuten ihan asiallinen kannanotto!

Vierailija
118/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.

Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.

Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.

Olet selvästi munannut jossain vaiheessa jotain. Todennäköisesti sanonut jotain sellaista, joka on ollut ns off-putting, tai loukannut toista tekemällä tai sanomalla jotain sellaista, josta toinen on tehnyt johtopäätöksen, että ei haluakaan viettää enää aikaansa kanssasi. 

Naisilla kun ei tunnetusti ole mitään tajua siitä, miten miesten kanssa tulisi toimia eivätkä naiset tunnetusti osaa analysoida omaa käytöstään. Munasit jossain mutta et ymmärrä missä.

Annan hyvän vinkin ja tee tämä jos uskallat. Sano tälle miehelle näin, "Olen ilmeisesti mokannut jossain kohtaa sun kanssa mutta en nyt aivan tajua, että missä kohtaa menin raiteilta. Kerrotko mulle, että missä mokasin ja mitä sanoin tai tein väärin?" Sitten vain odotat kärsivällisesti ja opettelet kuuntelemaan mitä toinen sanoo. 

Vierailija
119/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä laittanut ikävissään meiliä? Kosketuksen välttäminen viittaa toiseen naiseen.

Monet miehet lopettavat "naiseensa koskemisen" myös sen takia, että epäilevät, että naisella on toinen mies. Tällöin mies ei tietenkään halua työntyä sellaiseen naiseen johon joku muukin on juuri työntynyt. Näitä tapauksia on tuttavaporukoissa ollut paljon. Useimmissa tapauksissa naisella on ollut joku toinen mies ja "oma mies" on sitten vaistonnut tämän ja vetäytynyt.  Tämä on täysin ymmärrettävää. Kukaan mies ei halua olla cuckold.

No tässä tapauksessa tuskin on tuosta kyse, kun mies kerran ihan yhtäkkiä muuttui kylmäksi. Vai luuliko se mahdollisesti, että ap:llä on joku toinen mies siellä sillä aikaa kun hän on töissä?

Vierailija
120/390 |
13.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Exä laittanut ikävissään meiliä? Kosketuksen välttäminen viittaa toiseen naiseen.

Monet miehet lopettavat "naiseensa koskemisen" myös sen takia, että epäilevät, että naisella on toinen mies. Tällöin mies ei tietenkään halua työntyä sellaiseen naiseen johon joku muukin on juuri työntynyt. Näitä tapauksia on tuttavaporukoissa ollut paljon. Useimmissa tapauksissa naisella on ollut joku toinen mies ja "oma mies" on sitten vaistonnut tämän ja vetäytynyt.  Tämä on täysin ymmärrettävää. Kukaan mies ei halua olla cuckold.

Itsekin olet kuitenkin häpäisemässä muita naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme