AHDISTAA kamalasti! Mitä tämä tilanne miehen kanssa tarkoittaa??
Taustaa: ollaan siis tapailtu aika säännöllisesti reilun kuukauden ajan, ollaan puhuttu kaikesta mahdollisesta ja mies on sanonut ettei koskaan kenenkään muun kanssa ole ollut tälläistä. Meillä oli alusta asti jotenkin todella helppoa ja luontevaa toistemme seurassa ja nautimme toistemme seurasta.
Olen käynyt hänen luonaan, hän myös minun luonani ja hän esitteli jo minut myös vanhemmilleen. Meillä on ollut tosi hauskaa, romanttista myös. Ei olla riidelty tai mitään sellaista mutta nyt eilisestä asti mies on ollut todella outo. Eilen kaikki oli hyvin iltaan asti, mutta nyt tuntuu että hän välttelee siitä lähtien. Ei enää katso tai kosketa. Huomaan ihan selvästi eron entiseen ja olen todella hämmentynyt. En halua töksäyttää ihan suoraan mutta varmaan on kohta pakko kysyä mitä oikein tapahtui. Eron vielä eiliseen iltapäivään huomaa ihan selvästi. En ymmärrä yhtään miksi hän yhtäkkiä alkoi vältellä, tuntuu vaan todella pahalta. Jos yritän kysellä milloin nähdään seuraavan kerran, hän ei enää vastaa mitään vaan yrittää kierrellä. Eilen aamulla oli vielä ihan innoissaan suunnittelemassa jotain kanssani.
Oli pakko avautua. Tuntuu niin pahalle kun tuntuu siltä että tämä taisi nyt sitten olla tässä. En usko että hänellä voisi olla ketään toista kun vielä eilen aamulla mietti jotain yhteisiä lomamatkoja tms tulevalle talvelle, tuskin olisi sellaista puhunut jos olisi koko ajan ollut jonkun toisen kanssa.
Kommentit (390)
Mies varmaan ajatteli että ihana tulla töiden jälkeen kotiin, avata kalja ja painua sohvalle. Sitten sinä olitkin siellä. Ei omaa rauhaa.
Parempi siis jättää sut ennen kuin menee vakavaksi ja oot aina siellä eikä ikinä omaa rauhaa. Seksiä kun saa muutenkin.
Tai sitten oot koko kuukauden ajan ollut passiivinen seksissä tai tehnyt jotain pientä, joka on ärsyttänyt häntä ja nyt tuli viimeinen niitti arkkuun.
Voi olla myös että mies oli perus naisten mies ja halusi seksiä kunnes kyllästyy.
Ei vaikuta ainakaan olleen kovin aidosti kiinnostunut susta kun menee noin aikaisin näyttämään sut vanhemmilleen yms. Jos ois tosissaan olisi odottanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Exä laittanut ikävissään meiliä? Kosketuksen välttäminen viittaa toiseen naiseen.
Monet miehet lopettavat "naiseensa koskemisen" myös sen takia, että epäilevät, että naisella on toinen mies. Tällöin mies ei tietenkään halua työntyä sellaiseen naiseen johon joku muukin on juuri työntynyt. Näitä tapauksia on tuttavaporukoissa ollut paljon. Useimmissa tapauksissa naisella on ollut joku toinen mies ja "oma mies" on sitten vaistonnut tämän ja vetäytynyt. Tämä on täysin ymmärrettävää. Kukaan mies ei halua olla cuckold.
”Työntynyt”, voi jeesus..
"Ei vaikuta ainakaan olleen kovin aidosti kiinnostunut susta kun menee noin aikaisin näyttämään sut vanhemmilleen yms. Jos ois tosissaan olisi odottanut"
hmm? eikös se ole nolompaa selitellä vanhemmille muutaman viikon jälkeen että ero tuli? eli siis mun logiikalla jos esitellään ajoissa niin sehän on vaan merkki että on tosissaan vaikka onkin nopeasti edetty, kun itse en ainakaan mitään ihanok-ihmistä esittelis vanhemmille... toki meitä on erilaisia että tiedä häntä sitten.
Itse ainakin olen alussa hiukan viileä tai en ainakaan jatkuvaa läheisyyttä ja koskettelua "siedä" ei-niin-tutulta.
Minulla on nyt tällä hetkellä mies, joka on liian innokas ja päällekäyvä, olisi kyllä ihan kiinnostava, mutta tuollainen innokkuus, vaikkakin se on todella selkeää kiinnostusta, on se myös ahdistavaa.
Tulee mieleen ikävä kyllä, että onko jotenkin epätoivoinen tai sitten vailla kaikkein eniten vain seksiä.
Myös tinder on nykyään aikamoinen uhka orastavalle suhteelle. Jos alat tapailla jotakin tiettyä ja alat kiinnostua tinder pitäisi heti sulkea. Sen kyllä saa auki sitten uudelleen, jos suhde ei johdakkaan mihinkään. Jos sinne jää raaputtamaan "aina vain parempaa", niin käy juuri noin.
Vierailija kirjoitti:
"Ei vaikuta ainakaan olleen kovin aidosti kiinnostunut susta kun menee noin aikaisin näyttämään sut vanhemmilleen yms. Jos ois tosissaan olisi odottanut"
hmm? eikös se ole nolompaa selitellä vanhemmille muutaman viikon jälkeen että ero tuli? eli siis mun logiikalla jos esitellään ajoissa niin sehän on vaan merkki että on tosissaan vaikka onkin nopeasti edetty, kun itse en ainakaan mitään ihanok-ihmistä esittelis vanhemmille... toki meitä on erilaisia että tiedä häntä sitten.
Niinhän normaalisti onkin. Mutta jos mies olisi tosissaan, olisi ensin tutustunut naiseen ja sitten esitellyt vanhemmilleen.
Kuukausi on todella lyhyt aika tuntea ketään. Kannattaa pitää jalat maassa ja tutustua rauhassa. Tulevaisuuden suunnitelmista voi puhua myöhemmin, sitten kun toiseen pystyy luottamaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian tiedän 100% varmasti. Tänä tinderaikana, jolloin ihmisille tulee jatkuvasti uusia mahdollisuuksia, ihmissuhteet ovat sen verran kertakäyttökamaa, että itse aion jäädä loppuiäkseni sinkuksi. En todella ala rikkoa itseäni. Yksinolemisessa ei ole mitään kauheaa. Jos joku irl tulee vastaan, niin sitten EHKÄ, EHKÄ, suurella varauksella, mutta mistään nettipalstoilta en näitä ukkeleita kyllä etsimään ryhdy. Piste.
Tämä oli ihana. Itsestä tuntunut monesti samalta, mutta olen vielä yrittänyt tapailla. Suhtaudun kuitenkin tosi varauksella nykyiseen tapailukumppaniini, juuri tuon vuoksi, että kertakäyttöisyys tuntuu olevan nykyajan trendi. Jos tämä menee pieleen, en tiedä aionko jatkaa nettideittailua. Opettelen sitten mieluummin olemaan yksin ja tekemään omasta elämästäni mukavaa. Ja unohdan lapsihaaveet.
n29
Olisivatko miehen vanhemmat esittäneet epäilyksensä sinun suhteesi? Tykänneet kovasti exästä? Saaneet miehen epävarmaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden asian tiedän 100% varmasti. Tänä tinderaikana, jolloin ihmisille tulee jatkuvasti uusia mahdollisuuksia, ihmissuhteet ovat sen verran kertakäyttökamaa, että itse aion jäädä loppuiäkseni sinkuksi. En todella ala rikkoa itseäni. Yksinolemisessa ei ole mitään kauheaa. Jos joku irl tulee vastaan, niin sitten EHKÄ, EHKÄ, suurella varauksella, mutta mistään nettipalstoilta en näitä ukkeleita kyllä etsimään ryhdy. Piste.
Tämä oli ihana. Itsestä tuntunut monesti samalta, mutta olen vielä yrittänyt tapailla. Suhtaudun kuitenkin tosi varauksella nykyiseen tapailukumppaniini, juuri tuon vuoksi, että kertakäyttöisyys tuntuu olevan nykyajan trendi. Jos tämä menee pieleen, en tiedä aionko jatkaa nettideittailua. Opettelen sitten mieluummin olemaan yksin ja tekemään omasta elämästäni mukavaa. Ja unohdan lapsihaaveet.
n29
Eniten tästä ilmiöstä kärsivät miehet. Tai tarkemmin miehet, jotka eivät ole nielleet punaista pilleriä.
Veikkaan että mies ehdotti anaaliseksiä jonka kuittasit homojen hommaksi. Ei se muuta vaadi. Saat kenkää !
Melkein identtinen kokemus minullakin muutaman viikon takaa. No, vanhempia en lähtenyt tapaamaan mutta noin muuten sellainen "ensisilmäyksellä rakastunut" mies, jota itse yritin vähän jarrutella. Kunnnes sitten yhtäkkiä katosi kuin savuna ilmaan, muutaman päivän päästä sain epämääräistä "alkoi ahdistaa" -selittelyä. Että siinä tunsi olonsa arvokkaaksi ihmetellessään mistä oli kyse. Ap, tsemppiä, kyllä sekin fiilis vielä tulee että olet lähinnä iloinen ettet tuon pidempään elämästäsi hukannut tuohon ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt suuttuko mut tässä keskustelussa on kyllä paljon kyynisiä ihmisiä ja kyynistä tekstiä. Eli tiivistettynä; KAIKKI miehet jotka puhuu kauniita korulauseita, ovat pohjimmiltaan pettureita ja jättäjiä?
En kyllä usko tuohon. Miehilläkin on tunteet.
Joo, mutta ei kukaan tunne toista ihmistä kuukaudessa niin hyvin, että voi alkaa puhumaan jostain yhteisistä lomamatkoista ja kuinka toinen on niiiiin ihana, ettei ole koskaan tavannut samanlaista :D
Kun löydät sen jonka kanssa kemiat kohtaavat täydellisesti, ymmärrät. Toisen kanssa on vain luonteva ja hyvä olla, voi puhua asioista joita ei ole koskaan sanonut ääneen jo muutaman viikon päästä, seksi läheisyys ja kosketus ovat parasta mitä tiedät ja toisen tuoksu on jotain käsittämätöntä ja voimakasta.
Mitä teit miehen luona, kun hän oli töissä? Hänellä on joku kotivahtipalvelu ja on seuraillut kameroiden avulla touhujasi koko päivän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä panikoidu heti ajattelemaan, että sinä olisit tehnyt jotain väärin. Jos et tiedä mistä muutos johtuu, niin silloinhan se johtuu jostain miehen päänsisäisestä jutusta. Ja sellaisestahan sinä voit ihan huolettomasti kysyä: "Sinua selvästikin painaa jokin. Koska minäkin huomaan sen, niin haluaisitko kertoa minulle mikä mieltä painaa. Asia vaivaa minua, koska se vaikuttaa niin näkyvästi olemukseesi."
Normaalin tasapainoinen ihminen vastaa tuohon. Epätasapainoinen sanoo, ettei hänellä mikään ole. Jos sanot, että näkeehän sen, että on, niin mies aloittaa mykkäkoulun tai syyttelee sinua vainoharhaiseksi.
En ole vielä tavannut naista, jonka kanssa voisi asiallisesti jutella parisuhteen ongelmakohdista ja tunteista rakentavassa ja hyvässä hengessä. Voi olla minussakin vikaa, mutten ymmärrä miten noita voisi enempää loiventaa ja kierrellä.
Kyllä ongelma on siinä, jos loiventelet ja kiertelet. Jos toinen alkaa itkemään, anna itkeä. Kyllä itku joskus loppuu. Ja sen jälkeen sano, että no niin, onko nyt aika keskustella tästä asiasta? Ihan sama juttu kuin naisilla, jotka sanovat, että miehen kanssa ei voi keskustella, kun se heti suuttuu ja alkaa huutamaan. Antaa huutaa ja sen jälkeen kysymys, että no niin, onko nyt aika keskustella?
Totta kai toinen (jos nyt on sen luontoinen) käyttää hyväkseen asetta, joka toimii. Mutta sitä voit kysyä tietty itseltäsi, onko naismaussasi kenties semmoinen piirre, että tykkäät naisista, jotka ovat herkkiä itkemään ja siten mielestäsi naisellisia. Kuten naisilta voi kysyä, ovatko mieleensä suuttuvat miehet miehekkäinä.
Eli aina noissa "en ole tavannut semmoista miestä/naista" jutuissa voi tietysti itseltään ensimmäisenä kysyä, mitä olen sitten hakenut. Mikä on nais/miesmakuni, mikä herättää kiinnostuksen, haenko tiedostamatta näitä ongelmia etsiytymällä tietyn ihmistyypin seuraan.
Tätäpä pitääkin kokeilla. Kiitoksia vinkistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen mentiin nukkumaan miehen luona ihan normaalisti. Ei puhuttu mitään kovin ihmeellistä, oltiin vielä illalla syömässä aika romanttisissa merkeissä ravintolassa ja ei sielläkään tapahtunut mitään. Mies meni aamulla töihin aikaisin ja kun tuli takaisin, oli jotenkin tuollainen tosi outo. Ei juuri juteltu sinä aikana mitä hän oli töissä. Sen takia tuollainen täyskäännös ja vältteleminen tuntuu todella oudolta ja pahalta. Ymmärtäisin jos olisin sanonut jotain radikaalia mutta puhuimme vain jostain ruuanlaitosta tms eikä siis mistään kovin painavasta teemasta. Eikä hän silloin ollut vielä tuollainen. Ap
ei JUURI JUTELTU sinä aikana mitä oli töissä? Ei hyvää päivää sentään, ei sitten yhtä työvuoroakaan voinu antaa tyypin olla rauhassa? Ei ihme että ahdistui ja sai tilanteesta tarpeekseen.
Jos mies oikeasti tykkää ja välittää niin ei mikään työpäivän aikana viestittely tee tällästä.
Ite oon miehen kanssa samassa työpaikassa ja silti siinä ihastuksen huumassa viestiteltiin jopa työpäivän aikana. Nykyään asutaan yhdessä ja silti mies (tai minä) saattaa laittaa jotain hempeily viestiä töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt suuttuko mut tässä keskustelussa on kyllä paljon kyynisiä ihmisiä ja kyynistä tekstiä. Eli tiivistettynä; KAIKKI miehet jotka puhuu kauniita korulauseita, ovat pohjimmiltaan pettureita ja jättäjiä?
En kyllä usko tuohon. Miehilläkin on tunteet.
Joo, mutta ei kukaan tunne toista ihmistä kuukaudessa niin hyvin, että voi alkaa puhumaan jostain yhteisistä lomamatkoista ja kuinka toinen on niiiiin ihana, ettei ole koskaan tavannut samanlaista :D
Kun löydät sen jonka kanssa kemiat kohtaavat täydellisesti, ymmärrät. Toisen kanssa on vain luonteva ja hyvä olla, voi puhua asioista joita ei ole koskaan sanonut ääneen jo muutaman viikon päästä, seksi läheisyys ja kosketus ovat parasta mitä tiedät ja toisen tuoksu on jotain käsittämätöntä ja voimakasta.
Totta, mutta ap:n tapauksessa ei ollut kyse tästä. TUO kemia on aina molemminpuolista, eikä se pääty missään kuukaudessa (jos koskaan).
Vierailija kirjoitti:
Mies, jolla on paljon kokemuksia naisista tietää mistä nainen tykkää ja mitä nainen haluaa kuulla, jotta pysyy siinä sängyn lämmittimenä hetken. Moni kokematon (tai tyhmä kokenut) nainen hullaantuu ihan täysin niistä korulauseista ja on ihan tosissaan suunnittelemassa yhteistä tulevaisuutta, kun toinen vaan pelleilee. Kyllä sen aitouden oikeasti tunnistaa ihmisestä. Ei kukaan nyt oikeasti kuukauden tapailun jälkeen tiedä toisesta lähes yhtään mitään!
Mistä nainen tykkää ja mitä haluaa kuulla...mutta kun jokainen nainen on oma yksilönsä. Mua häiritsis, jos tapailukumppani alkais suunnitella pian yhteistä tulevaisuutta. Sanoisin, ettei me edes tunneta toisiamme. En myöskään tykkäisi, jos ei sanoisi etsivänsä seksiä, jos kerran etsii.
Itsellä yksi kokemus että mies ihastui ja rakastui ja piiritti kovasti. Minäkin lämpenin ja ihastuin. Menin sanomaan sen. Puhuin rakkaudesta. Mies kylmeni. Onko ne naurettavat jutut totta että mies haluaa valloittaa ja saalistaa?
Hetki meillä oli kaunista, ihanaa, rakkaudellista.
Eikö kenellekään tullut mieleen että miehellä saatoi olla tosi paha päivä töissä. Ehkäpä jopa potkuilla uhkailtiin tai jopa annettiinkin. Ehkä hävettää jos tuli tehtyä paha moka työasioissa.
Mies saa potkut ja kiukuttelee sinulle?