Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhannäköinen Catherine syyttelee Meghania?

Vierailija
10.12.2018 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005927148.html

Näissä kledjuissa ei ole mitään samaa. Catherine on tyylitön kapakala, täti. Meghanilla hyvä tyylitaju.

Catherine myös näyttää 20 v Meghania vanhemmalta, vaikka on vuoden nuorempi. Kulahtanut, eikä ole mitä.n omaa uraa ollut koskaan paitsi Williamin jallittaminen naimisiin.

Muistan myös ilmeen parvekleella elisabetin ja Camillan kanssa silloin kun Meghan pisteyiin yksinään sen jonkun pressanvaimon kanssa. CAtherine hymyili häijyä "siitäs sai"-hymyä.

Ei näillä oo kyllä mitään väliä. Mutta alkanut kiinnostaa noi otsikot siksi, että tollaista ei kun tietääkseni yleensö ole noin pitkään ja mua kiinnostaa työni (psykologiaan liittyvä) mustamaalauksen logiikka, kuka mustamaalaa kenetkin mitenkin.

Voihan se Meghan oikutella yms, mutta kuka hyvänsä olis vähän omituisena paikassa, jossa määrätän sukkahousujen ja huulipunan väri yms älytöntä, kuten tuolla.

Mun mielestä tylsä catherine, jonka ainoa työ ja osaaminen ehkä äitiyden lisäksi on kalastella kissanristiäisissä kansansuosiota, on kade tai hämmentynyt.

Kommentit (153)

Vierailija
81/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katesta tulee aikoinaan kuningatar. Meghan laitetaan jo nyt homeiseen tölliin piiloon 😂 Olisivat lähettäneet autiolle saarelle ilmanraikastimien kera 😁

Vierailija
82/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat kauniita, hoikkia ja sirosäärisiä naisia, joita palstapossut ja -lehmät solvaavat. 

Toinen ero: he puhuvat hyvää englantia, kuten todella moni suomalainen luulee puhuvansa. Uu aa vronk.

Vierailija
84/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ristus akat kun ootte turhanpäiväisiä kanoja kun näitä ristuksen turhanpäiväisiä juttuja täällä tahkoatte. Tehkää töitä stna.

Mä istun hyvin ansaitulla pas.ka tauolla ja aikani kuluksi kattoin mitä täällä on kun mun akka näitä välillä vahtaa. Ristus jos täällä on joku senkin kommentti. No en usko. Sillä on sentään aivot.

Äijä 41 vuatta jk. ja turha marista mun kirjoitusvirheistä tai rumista sanoista on kiirus töihin takaisin😉

No hyvä, että sinäkin sait tyhjennettyä luonnontuotteet kummastakin päästäsi.

Vierailija
85/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas näitä turhia ketjuja

Vierailija
86/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ristus akat kun ootte turhanpäiväisiä kanoja kun näitä ristuksen turhanpäiväisiä juttuja täällä tahkoatte. Tehkää töitä stna.

Mä istun hyvin ansaitulla pas.ka tauolla ja aikani kuluksi kattoin mitä täällä on kun mun akka näitä välillä vahtaa. Ristus jos täällä on joku senkin kommentti. No en usko. Sillä on sentään aivot.

Äijä 41 vuatta jk. ja turha marista mun kirjoitusvirheistä tai rumista sanoista on kiirus töihin takaisin😉

Eli siellä yksi turhanpäiväinen kana kommentoimassa. Mene töihin.

Vierailija
87/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa vaan, äijä 41 vuatta. Hassu yhteensattuma, että palasit tänne nostelemaan tätä ketjua juuri samaan aikaan, kun Meghan-hullu nosti muut päivän ketjut. Vessahätä ilmeisesti iski.

Vierailija
88/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meghanilla on takanaan ura. Tunnetko moniakin ihmisoä, jotka näyttelevät amerikkalaisissa suuren tuotannon tv-sarjoissa? Voin kertoa, että niihin on sellainen tunku, ettet osaa kuvitellakaan.

Ö-luokan kaapelikanavasarja, jota kuvataan Kanadassa.

Meghan on surkea ikääntynyt wannabe starlet.

Kanadassa kuvataan paljon amerikkalaisia sarjoja ja elokuvia. Ei siina ole mitaan mollaamisen aihetta.

Vierailija
89/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No meghanilla on takanaan ura. Tunnetko moniakin ihmisoä, jotka näyttelevät amerikkalaisissa suuren tuotannon tv-sarjoissa? Voin kertoa, että niihin on sellainen tunku, ettet osaa kuvitellakaan.

Kanadassa kuvataan paljon amerikkalaisia sarjoja ja elokuvia. Ei siina ole mitaan mollaamisen aihetta.

Sarja jota ei kuvata Amerikassa ja jota ei edes esitetä kuin kaapelikanavalla ei ole mikään ihmeellinen menestyssarja siellä Amerikassa. Harva edes tietää koko sarjaa.

Vierailija
90/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on Katen puolella!

Vierailija
91/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uskotte noita typeriä lehtiä?

Vierailija
92/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi tuon "äijä 41 v" kirjoitus on poistettu. Ei haukkunut henkilökohtaisesti ketään. Meitä juoruakkojahan hän humoristisesti vain kritisoi. Minä, av mamma itsekin, kestin kyllä tämäntyyppisen

kritiikin.

Vierailija
93/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heippa vaan, äijä 41 vuatta. Hassu yhteensattuma, että palasit tänne nostelemaan tätä ketjua juuri samaan aikaan, kun Meghan-hullu nosti muut päivän ketjut. Vessahätä ilmeisesti iski.

Sinä et taida muuta tehdäkään kun kytätä ja kellottaa muiden palsa-aikoja.

Vinkki...hanki elämä👍

Vierailija
94/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa Sofia on solahtanut vaivattomasti hoviin. Miksiköhän Meghanilla tökkii?

Vierailija
95/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruotsissa Sofia on solahtanut vaivattomasti hoviin. Miksiköhän Meghanilla tökkii?

Kyllä Sofiaakin haukutaan edelleen nettikeskusteluissa. Ruotsin hienosto ei vieläkään hyväksy häntä prinssessaksi. Vaikeaahan se oli kuninkaan hyväksyä Sofiaa CP:n vaimoksi. Monta vuotta joutuivat odottamaan lupaa, kuten Vicktori ja Danielkin.

Sofia on itse kertonut tästä nettikiusaamisesta monta kertaa tänäkin vuonna.

Ruotsissa lehdet eivät lähde tälläiselle linjalle kuin Englannissa.

Toimittajat kehittelevät näitä juttuja klikkausten ja lehtimyynnin toivossa. Tietävät, etteivät joudu vastuuseen vaiheistaan.

Vierailija
96/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä Sofiaakin haukutaan edelleen nettikeskusteluissa. Ruotsin hienosto ei vieläkään hyväksy häntä prinssessaksi. Vaikeaahan se oli kuninkaan hyväksyä Sofiaa CP:n vaimoksi. Monta vuotta joutuivat odottamaan lupaa, kuten Vicktori ja Danielkin.

Sofia on itse kertonut tästä nettikiusaamisesta monta kertaa tänäkin vuonna.

Ruotsissa lehdet eivät lähde tälläiselle linjalle kuin Englannissa.

Toimittajat kehittelevät näitä juttuja klikkausten ja lehtimyynnin toivossa. Tietävät, etteivät joudu vastuuseen vaiheistaan.

Ei se minusta ole tällaisia mittasuhteita saanut. Plus että hän ei ole mokaillut. Ei käytöksesssä, ei vaatteissa.

Vierailija
97/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä säälin Meghania. Raskaana vieraassa maassa, ja vihapuheitten ympäröimänä. Toivon, että kestää paineet. Toivon myös, että äitinsä muuttaisi Lontooseen, että olis tulen nyt ja vauva-aikana. Kate on saanut paljon henkistä tukea äidiltään ja koko perheeltään.

Vierailija
98/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarja jota ei kuvata Amerikassa ja jota ei edes esitetä kuin kaapelikanavalla ei ole mikään ihmeellinen menestyssarja siellä Amerikassa. Harva edes tietää koko sarjaa.

Kanadassa kuvataan paljon amerikkalaisia sarjoja ja elokuvia. Kaapelikanavillahan esitetaan parhaat sarjat, Game of Thrones, Orange is the New Black jne., jne.

Se etta suomalaiset eivat nae Suits'ia ei tee siita huonoa.

Terveisia taalta Amerikasta, kylla Suits tiedetaan. :D

Vierailija
99/153 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005928445.html

Tää ei nyt suoraan liity tohon vaatekeissiin, mutta tää on musta ihan sairasta, että joku määrää, millaista kynsilakkaa joku saa käyttää. Ymmärrän, että on tiettyjä sääntöjä vaikapa häihin pukeutumisesta ihan tavallisellakin kansalla, tietyt etiketit.

Mutta jonkun ihmisen kynsilakan sävyn määrääminen ei ole mitään muuta kuin sairasta psykopeliä. Kenellekään ei tapahdu mitään pahaa, jos joku laittaa jonkunlaista kynsilakkaa. Kelaa, että menet naimisiin ja sun miehen mummi alkaa ihan tosissaan määrätä sun kynsilakasta. Sairasta. Sekin on sairasta, että muut ovat tähän alistuneet lipittäen kuningattarta.

Että pisteet tuosta pikku kapinoinnista.

Tosin se on sitten luku sinänsä, että kynsilakan käyttö ei ole suositeltavaa raskausaikana. Eikä kai tarkkaan ottaen koskaan, onhan siinä kovat kemikaalit kyseessä. Ei ole varmaa tietoa siitä, että sikiö ei altistu jollekin. Mulle ainakin neuvolasta supsiteltiin jättämään kaikki kosmetiikka minimiin raskaus. ja imetysaikana.

Vierailija
100/153 |
11.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyttömän säälittävää, että joku täällä pätee dissten Meghanin näyttelijänuraa. Joo, ei ole Hollywoodin ykkösnimi. Mutta kyllä hän enemmän on saavuttanut kuin kukaan suomalainen. Ja jokainen, joka elättää itsensä kunniallisesti valitsemallaan alalla ja hoitas työnsä ilman moitteita, saa mun pisteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi