Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhannäköinen Catherine syyttelee Meghania?

Vierailija
10.12.2018 |

https://www.is.fi/kuninkaalliset/art-2000005927148.html

Näissä kledjuissa ei ole mitään samaa. Catherine on tyylitön kapakala, täti. Meghanilla hyvä tyylitaju.

Catherine myös näyttää 20 v Meghania vanhemmalta, vaikka on vuoden nuorempi. Kulahtanut, eikä ole mitä.n omaa uraa ollut koskaan paitsi Williamin jallittaminen naimisiin.

Muistan myös ilmeen parvekleella elisabetin ja Camillan kanssa silloin kun Meghan pisteyiin yksinään sen jonkun pressanvaimon kanssa. CAtherine hymyili häijyä "siitäs sai"-hymyä.

Ei näillä oo kyllä mitään väliä. Mutta alkanut kiinnostaa noi otsikot siksi, että tollaista ei kun tietääkseni yleensö ole noin pitkään ja mua kiinnostaa työni (psykologiaan liittyvä) mustamaalauksen logiikka, kuka mustamaalaa kenetkin mitenkin.

Voihan se Meghan oikutella yms, mutta kuka hyvänsä olis vähän omituisena paikassa, jossa määrätän sukkahousujen ja huulipunan väri yms älytöntä, kuten tuolla.

Mun mielestä tylsä catherine, jonka ainoa työ ja osaaminen ehkä äitiyden lisäksi on kalastella kissanristiäisissä kansansuosiota, on kade tai hämmentynyt.

Kommentit (153)

Vierailija
61/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Kate näyttää normaalilta 3 lapsen äidiltä, jonka miehen ei tarvitse valvoa pienten lasten takia. Kyllä se Meghankin siitä vanhettuu, jos yöt itse hoitaa lastaan.

Luulisi hovissa olevan tarpeeksi henkilökuntaa opastamaan Meghania, ettei pienten lasten äidin tarvitsisi vielä PA:ksi ruveta miehen veljen vaimolle.

Vierailija
62/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate pukeutuu kuin tuleva kuningatar. Tyylikkäästi, vaatteet istuu aina.

Meghan pukeutuu kuin suttura, eikä vaatteet istu. Edes hääpukua ei saatu sopivaksi.

En fanita kumpaakaan, mutta Meghanin hääpuku ihan oikeasti kestää aikaa paremmin. Katella kireä 2000-luvun alun korsetti ja tissivako esillä.

Meghanin puku ei silti istunut. Hänellä ei koskaan vaatteet istu.

Puku sinällään muistutti Silvian hääpukua.

Silvian puku oli 70-luvun tyyliin pikkuisen liian pieni, ja siihen nousi isot rypyt sekä miehustaan että käsivarsiin hänen liikkuessaan ja vilkuttaessaan.

Meghanin puku taas oli sillä tavalla väljä, että siinä pystyi liikkumaan. Jos se sinun mielestäsi tarkoittaa sitä, ettei puku istu, niin sitten ei voi mitään.

Hihallinen puku paksusta silkistä ylipäätään käyttäytyy vähän toisella tavalla kuin joustavat pitsipuvut.

Meghanin vaatteet kinnaa aina vyötäröltä ja lötköttää ylempää. Ja siihen jäi ikävät rypyt eteen istumisesta.

Homssulookin viimeisteli sitten se kamala hapsottava hiuskuontalo.

Viimeaikaisista hääpuvuista Eugenien puvut oli ehdottomasti onnistumeimmat.

Silkki nyt rypistyy istuessa. Eugenien puku oli ihan ok, mutta tykkäsin silti enemmän Meghanin puvusta. Toinen suosikkini on Camilla. Ja tietysti Tanskan Mary.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Kate näyttää normaalilta 3 lapsen äidiltä, jonka miehen ei tarvitse valvoa pienten lasten takia. Kyllä se Meghankin siitä vanhettuu, jos yöt itse hoitaa lastaan.

Luulisi hovissa olevan tarpeeksi henkilökuntaa opastamaan Meghania, ettei pienten lasten äidin tarvitsisi vielä PA:ksi ruveta miehen veljen vaimolle.

Minä taas luulisin hovissa olevan tarpeeksi henkilökuntaa, että Katen ei tarvitse näännyttää itseään yövalvomisten takia. Silloin kun George oli pieni, kävivät aika pitkilläkin lomilla ilman Georgea.

Itse veikkaan vanhentumisen syyksi tupakkaa ja laihuutta.

Vierailija
64/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli varmasti Meghan-hullun "nerokas" käänteispsykologinen aloitus. Toivoo, että kaikki nyt intoutuisivat haukkumaan Meghania hänen kanssaan.

Älä nyt nimitä sitä hulluksi. Hän soittaa 112, eikä itselleen vaan sulle😂😂😂.

Vierailija
65/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kate on 100krt paremman näköinen.

Vierailija
66/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kate pukeutuu kuin tuleva kuningatar. Tyylikkäästi, vaatteet istuu aina.

Meghan pukeutuu kuin suttura, eikä vaatteet istu. Edes hääpukua ei saatu sopivaksi.

En fanita kumpaakaan, mutta Meghanin hääpuku ihan oikeasti kestää aikaa paremmin. Katella kireä 2000-luvun alun korsetti ja tissivako esillä.

Meghanin puku ei silti istunut. Hänellä ei koskaan vaatteet istu.

Puku sinällään muistutti Silvian hääpukua.

Silvian puku oli 70-luvun tyyliin pikkuisen liian pieni, ja siihen nousi isot rypyt sekä miehustaan että käsivarsiin hänen liikkuessaan ja vilkuttaessaan.

Meghanin puku taas oli sillä tavalla väljä, että siinä pystyi liikkumaan. Jos se sinun mielestäsi tarkoittaa sitä, ettei puku istu, niin sitten ei voi mitään.

Hihallinen puku paksusta silkistä ylipäätään käyttäytyy vähän toisella tavalla kuin joustavat pitsipuvut.

Meghanin vaatteet kinnaa aina vyötäröltä ja lötköttää ylempää. Ja siihen jäi ikävät rypyt eteen istumisesta.

Homssulookin viimeisteli sitten se kamala hapsottava hiuskuontalo.

Viimeaikaisista hääpuvuista Eugenien puvut oli ehdottomasti onnistumeimmat.

Silkki nyt rypistyy istuessa. Eugenien puku oli ihan ok, mutta tykkäsin silti enemmän Meghanin puvusta. Toinen suosikkini on Camilla. Ja tietysti Tanskan Mary.

Jos häihin liittyy paljon istuskelemista, ei kannata valita sellaista pukua, joka ruttaantuu istuessa.

Minustakin itse puku oli hyvä, mutta se ei istunut Meghanille. Ja se kokonaisuus oli todella hävyttömän epäsiisti

Tanskan Mary on ehkä onnistunein. Vaatteet on tyylikkäitä, aina tilaisuuteen sopivia, ne istuvat moitteetta ja silti niissä on aina oma persoonallinen twist.

Vierailija
67/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin Katen äidin ulostulo oli erikoinen. Se sai ajattelemaan, että jotain hässäkkää oikeasti on. Ollut hiljaa ja diskreetti aina, yhtäkkiä käy puolustamaan tytärtään.

Oli miten oli, ja turhaahan tällainen spekulointi on, mutt siis Kate todella on kaunis nainen, mutta kyllä, ikäisekseen hyvin väsähtäneen näköinen. Pienten lasten vanhempi toki, mutta ihan turha kuvitella, etteikö hän saisi nukkua, etteikö heillä ole henkilökuntaa siivoamaan, hoitamaan yövalvomista, tekemään ruokaa, pesemään pyykkiä, hoitamaan ihan kaiken arjen asioista. Voi tietysti olla, että haluaa itse hoitaa yövalvomiset ja se näkyy. Pisteet siitä. Mutta jos vertaa samanikäisiin pienten lasten vanhempiin ystäväpiirissä, joilla ehkä kaksi prosenttia hänen rahavaroistaan ja nolla henkilökuntaa, niin ovat merkittävästi hehkeämpiä, naama ei ole pussimaisesti roikkuva.

Arvostan toisaalta sitä, ettei ole botoxia ja leikellyt itseään. Mutta jotenkin oidot kauneusrutiinit, meikkasi itse omiin häihinsä ja oli suttuinen kasari-kajal, äidiltä peritty look. Hän ja siskonsa ja äitinsä ovat kauniita naisia, mutta meikkaus ei oikein ole hallussa, ehkä ei muukaan ihonhoito.

Ihan turha pohtia, mitä tää mulle kuuluu, mutta tapanpahan aikaa tässä, kun jännittää oma deadline huomenna. :D

Vierailija
68/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate todnäk laihduttaa maanisesti. Se vanhentaa kaikkein tehokkaimmin. Ja jos tosiaan tupakoi, se on se seuraava. Sitten on geenit, niille ei mitään voi. Myös Pippa on kaunis, mutta kulahtanut ihan kamalasti noiden häiden jälkeen.

Lisäksi Englannin hanavesi on kovaa ja kamalaa, itse tuun aina rupuisemman näköiseksi, kun oon lontoossa viikon tai pari. Koska sillä peseminen kuivattaa. Helsinkiin palattuani menee ehkä viikko ja iho taas normaali. Meghan ollut sen veden parissa vasta vähän aikaa. Vaikka heillä on mahdollisuus käyttää mitä haluavat rahan puolesta, hanavesi todnäk ihan samaa kuin muillakin.

Vierailija
69/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kukaan tuskin tuntee meghania ollenkaan. Eli siis vaikka kuinka olisit katsonut häntä näyttelijän työssä, et tunne häntä lainkaan, muistahan se.

Mutta sen me tiedämme, että hänen isänsä toinen perhe käyttäytyy todella törkeästi ja asiattomasti häntä kohtaan. En tajua, miksi toimivat niin.

Ihmettelin ekaksi, että miksi ei kutsuta häihin. Mutta sitten, kun asiaa luki enemmän, niin tää perhe eli raivoava siskopuoli ja velipuoli on mEghanin faijan aiempi avioliitto, paljon vanhemmat lapset. Muistaakseni eivät ikinä edes asuneet yhdessä eivätkä ole tavanneet yli kymmeneenn vuoteen. Kuka kutsuu häihinsä jotain ihmisiä, jotka ovat sukua sun sukulaiselle ja joita et ole tavannut yli kymmeneen vuoteen, puhunut puhelimesaakaan sen jälkeen kuin kerran, vuosikausia sitten sekin? Ei kukaan. Tuskin olivat ekoissakaan häissä, nostettiinko siitä joku metakka? En tiedä.

Eli ainoa, minkä tiedämme varmaksi, on se, että faijan eka perhe kiusa ja käyttäytyy tosi törkeästi. Mutta suhteet äitiin, jonka kanssa elämänsä elänyt, ovat hyvin. Tämä yhtälö ei kyllä mitenkään todista mitään Meghania vastaan, päinvastoin. Nää on ainoat selkeät asiat, jotka tiedämme hänen ihmissuhteistaan. Kaikki muu on huhupuhetta.

Vierailija
70/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on, että ongelman ydin on Harry. Sillä joku ongelma on, kun jengi irtisanoutuu sieltä henkilölunnasta, tosi haluttuja duuneja ovat.

Harry siksi, että on todennäköisesti hemmoteltu, kokematon, hieman höntti. Ja takana kova atraumaa äidin kuolemasta ja kaikki julkiset puheet vanhempien avioeron kauheista käänteistä yms, siihen päälle se sairas kuvio, että naise theittäytyvät jalkoihin joka paikassa, koska olet upporikas prinssi, ei s ekenenkään psyykeä varsinaisesti eheytä sekään.

Miettikää nyt hönöyttä sikälikin, muutama vuosi sitten vielä piti tosi kivana naamiaisideana natsiasua, oikeesti. Ei tajunnut miten urpoa se oli. Nuori, kännissä, läpällä, silti olis pitänyt tajuta, että hänen känniläppänsä lebiävät kuin kulovalkea. No, siitä on aikaa.

Se on varmaan totta se, että häihin yms liittyen laulonut henkilökunnalle ylimielisen kuuloista "what meghan wants, meghan gets". Toi pistänyt kaikki kurjaan tilanteeseen, sekä meghanin että henkilökunnan. Sen sijaan, että olis opetanut meghanille, että henkilökuntaa on kohdeltava hienotunteisesti eikä vaatien kuuta taivaalta.

Kärpäsistä härkäsiä, ehdottomasti, ja niin on väärinkäsitysten ja mielenpahoituksen vyyhti valmis kaikkien kärkkyä.

En tiedä, onko meghan kiva vai ei, mutta tiedän, että on raskaana ja mun mielestä raskaana olevaa naista ei saisi tällä lailla koko ajan kiihdyttää kaikenlaisilla spkeuloinneilla ja syyttelyillä. Stressi voi aiheuttaa keskenmenon ja vaikkei toivottavasti aihaåeutakaan, stressi ei ole hyväksi sikiölle eikä äidille.

Ja mulla sama kuin edellä olevilla, asia tietysti oikeasti itselle ihan yhdentekevä, mutta siirtelen tässä yhtä puhelua, joka olis pakko soittaa.

Vierailija
71/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan selvää, että jos Middletonit ovat tämän takana niin edestään varmasti löytävät. Paha saa palkkansa jne.

Vierailija
72/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi vaatekeissi on ihan omituinen.

Ensinnäkin vaatteet on todella erilaiset. Jopa värisävyt erilaiset. Kummallakin hirveän paljon erilaisia vaatteita, ihan keksimällä keksittyä skeidaa. Esim kun Katella ollut kuusi vuotta aiemmin se ruma, kirjava kesämekko, niin Meghanilla kuusi vuotta myöhemmin aivan täysin erimallinen kesämekko, jossa vähän samoja sävyjä jossain kohtaa, niin mistä kertoo se, että tällaisesta syytellään?

Sitten se, että Meghan pukeutunut aimmein kevytkenkäisemmin, seksikkäämmin, kuten meistä moni pukeutuu. Tätityyli on päälleliimattu, mutta onnistuu siinä hyvin. Tätityyliasä ei ole kauheesti variaatioita, joten jos aletaan dissata siitä, että toislela on pitkä takki kun toislelakin oli puoli vuotta aiemmin, niin toi on aivan selkeää työpaikkakiusaamista, ihan vammaista,

Tajuaisin, jos ois koko ajan samnalaiset vaatteet seuraavalla viikolla. Oikeesti samat leikkaukset, värit, disainerit. Mutta nyt ei mikään mätsää ainakaan näissä kuvissa.

Vierailija
73/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteista sen verran että en usko että nuo edes itse valitsevat vaatteitaan vaan heillä on todellakin avustajat jotka nämä vaatteet valitsee.

Vierailija
74/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on ihan selvä että ei tällaiset kohut Katea ainakaan nuorena, tulee vaan enemmän ryppyjä.

Vierailija
75/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellaan tilannetta viiden vuoden kuluttua, kun Meghan on ensin pyöräyttänyt 3 muksua.

Vierailija
76/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kate on ollut jo iät ja ajat osa kuningasperhettä ja ainakin ulkoisesti sopeutunut hyvin. William varmaan hyvänä tukena. Siksi epäilisin uuden häslingin syyksi uutta tulokasta Meghania.

Haluaisiko Catherine tapella ykköspaikasta ihailtuna naisena? Ei hän sellaiseltakaan vaikuta, vetää tosi varman päälle eikä tee mitään julkisuustemppuja tai kikkaile ulkonäön kanssa. Mahdollisesti ei edes pidä julkisuudesta. Narsistinen ihminen olisi jo rynninyt lehtiin ja ties minne.

Rupsahtaneisuus on yllättävää, itse olen nelikymppisenä yllättynyt miten jotkut tutut on vanhentuneet huonommin kuin toiset. Enkä siis Katea pidä rupsahtaneena, oikein klassisen nätti ikäisensä näköinen nainen. Ei hänestä missikuningatarta olla leipomassakaan, Williamkin on kalju ja vanhan näköinen ikäisekseen.

Vierailija
77/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsellaan tilannetta viiden vuoden kuluttua, kun Meghan on ensin pyöräyttänyt 3 muksua.

Meghan ei tee kuin tuon yhden jonka kanssa uupuukin täysin koska on kontrollifriikki ja hurahtanut kaikkeen typerään höttöön.

Vierailija
78/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palatsissa mahtuu taas kulkemaan kun Meghan saa kaikki työntekijät karkaamaan 😂

Vierailija
79/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Kate ei todellakaan näytä ikäiseltään kolmen lapsen vanhemmalta vaan paljon kuluneemmalta.

Nimenomaan vielä kun ottaa huomioon sen rahan, mitä hänellä on käytössään. Pääsy maapallon kalleimpiin ihonhoitoihin on hänelle täysin mahdollinen vaikka joka päivä sekä rahan että ajanhallinnan (henkilökunta) vuoksi.

Ei omat tutut kolmikymppiset äidit tuolta näytä, nelikymppisetkään itse asiassa. Joku alkoholisoitunut ehkä, ei vaan kuulu omaan tuttavapiiriin heitäkään, niin vaikea verrata. Ehkä anorektinen ulkomuoto selittää.

Olen itse miettinyt, että onko joku sairaus, vaikka joku syöpä, ja siitä uupunut ulkonäkö. Mutta tosiaan, sisko samaan tapaan rupsahtanut hänkin.

Toisaalta taas, stressintaso on varmaan ihan eri kuin meillä tavallisilla toheloilla. Esim lasten ja oma turvallisuus koko ajan uhattuna ja toisaalta ei voi päättää omista asioista ja vaikka urasta miten haluaisi. Entä jos haluaisi kovatsi tehdä jotain duunia ja ei tietenkään saa tehdä muuta kuin tota tylsää edustamista. Kuninkaallinen elämä on kauhea vankila, en kadehdi. Mehän ei tiedetä, kuinka usein lapsiin tai williamiin kohdistuu konkreettisia uhkauksia, varmaan usein. Olis se tosi kuluttavaa.

Vierailija
80/153 |
10.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä ihme mentaalitapauksia kommentoimassa. Nyt joku sekopääjankkaaja on keksinyt pikku pääkkösessään että Catherine on haukkunut Meghanin vaatteita. Se on kuule ihan brittien roskapaskalehdistö joka näitä juttuja kehittelee. Ja heikkolahjaisiin menee täydestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi