Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8526)

Vierailija
7901/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tästä Nickolesta on selvinnyt monenlaista muutakin outoa kuin tuo äkillinen asenteen muuttuminen. Itse en tiedä tuosta aiemmin mainitusta anteeksiantojutusta mitään.

Mutta montaa muuta juttua siellä kotiseudulla kummastellaan hänen ja Shanannin yhteisiin juttuihin liittyen. Mutta eipä kai niillä mitään lopullista merkitystä ole, kun Shanannia ja lapsia ei enää henkiin saa, ja Chris on tunnustanut ja tuomittu.

Mutta itse näitä paikallisten kummasteluja facebook-ryhmistä luettuani, en nyt niin suurena sankarina häntä enää osaa pitää. Oman nahan pelastaminen se hänellekin tuntui motiivi tuossa olevan ja vahingossa päätyikin suureksi sankariksi. Itse kyllä tuntuu tiedostavan, ettei oikeasti ole suuri sankari, mikä hänen kunniakseen on sanottava.

Vierailija
7902/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tästä Nickolesta on selvinnyt monenlaista muutakin outoa kuin tuo äkillinen asenteen muuttuminen. Itse en tiedä tuosta aiemmin mainitusta anteeksiantojutusta mitään.

Mutta montaa muuta juttua siellä kotiseudulla kummastellaan hänen ja Shanannin yhteisiin juttuihin liittyen. Mutta eipä kai niillä mitään lopullista merkitystä ole, kun Shanannia ja lapsia ei enää henkiin saa, ja Chris on tunnustanut ja tuomittu.

Mutta itse näitä paikallisten kummasteluja facebook-ryhmistä luettuani, en nyt niin suurena sankarina häntä enää osaa pitää. Oman nahan pelastaminen se hänellekin tuntui motiivi tuossa olevan ja vahingossa päätyikin suureksi sankariksi. Itse kyllä tuntuu tiedostavan, ettei oikeasti ole suuri sankari, mikä hänen kunniakseen on sanottava.

En minä ainakaan sankariksi ole häntä nostamassakaan, mutta hänen ansiotaan asian nopea selviäminen kuitenkin oli. 

Miten niin oman nahan pelastaminen oli motiivi? En oikein käsitä. Ihan sama mitä tekee bisnesrintamalla nyt tai aiemmin, hänen elämänsä ei kuulu meille tai muillekaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7903/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ainakaan sankariksi ole häntä nostamassakaan, mutta hänen ansiotaan asian nopea selviäminen kuitenkin oli. 

Miten niin oman nahan pelastaminen oli motiivi? En oikein käsitä. Ihan sama mitä tekee bisnesrintamalla nyt tai aiemmin, hänen elämänsä ei kuulu meille tai muillekaan. 

Miten jotkut Nickolen bisnesrintamat tai menneisyydet tähän nyt kuuluisi? Miksi kukaan olisi kiinnostunut hänen yksityiselämästään? Tietenkin ne kummastelut liittyy Shananniin kun kerran Watts-keissistä on kyse niin täällä kuin siellä facebook-ryhmissäkin.

Vierailija
7904/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten jotkut Nickolen bisnesrintamat tai menneisyydet tähän nyt kuuluisi? Miksi kukaan olisi kiinnostunut hänen yksityiselämästään? Tietenkin ne kummastelut liittyy Shananniin kun kerran Watts-keissistä on kyse niin täällä kuin siellä facebook-ryhmissäkin.

Oletin että tarkoitat hänen ja Shanannin Thrive-touhuja, johon bisneksillä viittasin. Muuhun ihmettelyyn en ole törmännyt.

Vierailija
7905/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen teeveestä tulleen dokkarin alku oli kyllä kylmäävä.

Shanann Wattsin liikuttunut ääni taustalla kehuu miestään kuinka "hän on parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut". Samalla näytetään kun Christopher Watts(ia näyttelevä mies) lapioi naisen hautaa peittoon öljypellolla.

Näkyy youtubeesta (ilman tekstiä), eli älkää linkittäkö tuosta maksullisesta kanavasta suotta, mitä joku tarjosi.

Vierailija
7906/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelihän se Nicole Kessingerkin Christopher Wattsin unettomuutta ja sitä että hän pysyi pirteänä ja jaksavana niillä Thrive-patcheillä.

Meni neljältä? töihin...oli töissä...oli perhe-- oli työpaikkarakkaus.. oli treenit...eikä unta!

Ei ihme että boltsi sekoaa.

Kumman äkkiä sai itsensä fit-kuntoon pelkällä treenillä ja trive-laastareilla

Olisikohan salilla ollut steroideja tyrkyllä jotka nostivat tyypin suorituskykyä, antaen nopeasti tuloksia ja samalla aiheuttaen hallitsemattomia raivokohtauksia. Eipä olisi eka kerta kun nuo myrkyt sekoittaa ihmisen boltsin.

Vierailija
7907/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NK:n raskaus selittäis kyllä niin paljon! Vois olla peräti se mikäs sysäs liikkeelle tämän kauhean tapahtuma ketjun.

Vierailija
7908/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se meni useinkin neljältä töihin niin miksi se naapurin mummo murhayönä ihmetteli kun joku muukin oli jo viiden jälkeen hereillä ja teki lähtöä. Sanoi että yleensä hän oli ainoa hullu joka oli siihen aikaan hereillä.

Vierailija
7909/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai on ystävä Nickole kerenyt jo antamaan Chrisille anteeksi. Mun tuli mieleen kun joku kirjotti että Nickole olikin seuraavana päivänä poliisille nyrpeä eikä kovin yhteystyö haluinen että hän varmasti oli huolissaan pelkästään Shannanin terveydestä hälyyttäessään poliisit. Ei siis voinut kuvitella että jotain muuta pahaa olis tapahtunut kun että Shannanin terveys olis pettänyt ja on siksi tavoittamattomissa. Sitten kun paljastu että onkin jostain vakavammasta kysymys ja poliisit halus kysellä esim. Chrisistä niin ei ollutkaan enää niin halukas sotkeutumaan asiaan.

Tässä menee aika monta asiaa sekaisin. 

Ensinnäkin, on aika yleistä sanoa "antaneensa anteeksi" koska vihanpito kuluttaa vaan itseään. Ei kukaan silti tekoa hyväksy tai C:n kanssa haluaisi missään tekemisissä olla. 

Toisekseen, hän oli ollut yön töissä, vastannut poliisille jo kaikkiin kysymyksiin edellisenä päivänä sekä suostui poliisin tapaamiseen työvuoron keskellä tauolla tuon vihaisen puhelunsa jälkeen.

Ymmärrettävästi oli väsynyt, järkyttynyt ja turhautunut vastaamaan kysymyksiin uudestaan ja uudestaan. 

Minusta on inhottavaa arvostella hänen toimiaan kun hänen ansiostaan koko juttu tuli esille niin ajoissa kun se tuli. 

Anteeksi voi antaa myös ilman face päivitystä. Mutta tietysti silloin se ei herätä kohua jos sen tekee ihan silleen hiljaa issesseen tai vaatimattomasti oman porukan kesken.

Vierailija
7910/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman ohiksena mietin, miten ja mistä te tiedätte, mitkä asiat kaikista näihin henkilöihin liittyvistä some- ja palstakirjoitteluista pitävät paikkansa? Täällä oli tällä viikolla ketju siitä miten joku oli joutunut mustamaalauskampanjan kohteeksi ja hänestä oli levitelty sosiaalisessa mediassa vaikka mitä ja ihmiset olivat uskoneet ne jutut mitään edes kyselemättä. Vaikuttaa että ihan samalla lailla kuin joillain ihmisillä on itsellään tarve esittää oma elämä yltiöpositiivisena ja upeana, toisilla on tarve mustamaalata ja alentaa muita.

Vierailija
7911/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan keskustelun kannalta antosampaa jos reilusti kerrot mitä siellä kummastellaan, jos kummastellaan? Ikävä tollasella vihjailulla heittää epäilyksiä hänen ylleen kun kukaan toinen ei tiedä mitä tarkoitat ja onko niihin mitään syytä.

Vierailija
7912/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman ohiksena mietin, miten ja mistä te tiedätte, mitkä asiat kaikista näihin henkilöihin liittyvistä some- ja palstakirjoitteluista pitävät paikkansa? Täällä oli tällä viikolla ketju siitä miten joku oli joutunut mustamaalauskampanjan kohteeksi ja hänestä oli levitelty sosiaalisessa mediassa vaikka mitä ja ihmiset olivat uskoneet ne jutut mitään edes kyselemättä. Vaikuttaa että ihan samalla lailla kuin joillain ihmisillä on itsellään tarve esittää oma elämä yltiöpositiivisena ja upeana, toisilla on tarve mustamaalata ja alentaa muita.

Tässä tapauksessa on varmasti paljon mutua muuttunut matkanvarrella faktaksi. Esim niin relevantti tieto kun NK todistajansuojelussa paljastuukin n. sivulla 400 valheeksi kun siihen asti sitä on pidetty päivänselvänä asiana. Sitten nämä jutut että "jenkeissä Chrisiä pidetään narsisti sosiopaattina". Mitä väliä sillä on?! Eihän he tiedä Chrisin diagnooseista sen enempää kun suomalaisetkaan. Samat youtube pätkät käytössä mutta muuten yhtä ventovieras ihminen kyseessä.

Vierailija
7913/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NK:n raskaus selittäis kyllä niin paljon! Vois olla peräti se mikäs sysäs liikkeelle tämän kauhean tapahtuma ketjun.

Onko tää raskausjuttu oikeasti TOTTA vai TARUA?

Puhutaanko tässä Kessingeristä?

Vierailija
7914/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aina silloin tällöin noussut tää Kessingerin raskausepäily pintaan, joten vastaisiko hän, ken on perehtynyt mm. noihin pöytäkirkoihin (tai mitä lie ovatkaan), et onko väitteessä mitään perää?

Vierailija
7915/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelihän se Nicole Kessingerkin Christopher Wattsin unettomuutta ja sitä että hän pysyi pirteänä ja jaksavana niillä Thrive-patcheillä.

Meni neljältä? töihin...oli töissä...oli perhe-- oli työpaikkarakkaus.. oli treenit...eikä unta!

Ei ihme että boltsi sekoaa.

Kumman äkkiä sai itsensä fit-kuntoon pelkällä treenillä ja trive-laastareilla

Olisikohan salilla ollut steroideja tyrkyllä jotka nostivat tyypin suorituskykyä, antaen nopeasti tuloksia ja samalla aiheuttaen hallitsemattomia raivokohtauksia. Eipä olisi eka kerta kun nuo myrkyt sekoittaa ihmisen boltsin.

Jos pelkät Thrive patchit saisivat ihmisen muuttumaan pikakelauksella plösö-Pekasta superfit-Samiksi, niin jenkithän olisivat huippukunnossa joka iikka. Ja näinhän ei ole siellä ylipainon ja mässäilyn luvatussa maassa. Veikkaan että CW napsi lisäksi joko steroideja tai turvautui stimulantteihin esim. amfetamiiniin, joka selittäisi pirteyden ja hyvin vähäisen unentarpeen. Tämä selittäisi myös järkyttävään lopputulokseen johtaneet voimafantasiat (Chrishän oli katoamispäivän tv-haastatteluissa kaikkea muuta kuin surusta ja huolesta suunniltaan oleva perheenisä).

Vierailija
7916/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tää raskausjuttu oikeasti TOTTA vai TARUA?

Puhutaanko tässä Kessingeristä?

Luultavasti tarua mutta sopis kyllä kuvaan. Mutta ei todellakaan ole kenelläkään mitään faktaa esittää!

Vierailija
7917/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Chrisin joutuminen itsemurha vahtiin noitten viimisten tunnustusten jälkeen johdu hänen vanhempiensa suhtautumisesta niihin. Eihän hänellä enää muita ollut kun heidän rakkaus ja anteeksianto. Vanhemmat käsittääkseni oikeasti uskoivat että Shannan oli tapanut tytöt joten varmasti järkytys ollut mieletön kun Chris tunnusti. Plus että kehtas tossa tilanteessa valehdella isälleen ja äitinsä meni puolustelemaan häntä telkkariin asti. Aidosti he ovat poikaansa rakastaneet mutta eiväthän he ole tunteneet häntä ollenkaan. Ja riittääkö rakkautta ja anteeksiantoa enää kun poika osottautui ventovieraaksi hirviöksi?

Vierailija
7918/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shanann Wattsin liikuttunut ääni taustalla kehuu miestään kuinka "hän on parasta mitä minulle on ikinä tapahtunut". Samalla näytetään kun Christopher Watts(ia näyttelevä mies) lapioi naisen hautaa peittoon öljypellolla.

Näkyy youtubeesta (ilman tekstiä), eli älkää linkittäkö tuosta maksullisesta kanavasta suotta, mitä joku tarjosi.

Sori, oletin että lähes jokaisella on C-more.

Vierailija
7919/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten äkkiä noi steroidit poistuu kropasta, elikkäs eivät sitten ottaneet ukosta mitään näytteitä?

En ole terveystilanteestaan (Chrisin) taltioinut muistiini, että siitä olisi juttua?

Entä muut huu mausaineet? Kai nekin, jos testataan ’jollakin vrk viiveellä’, luulis näkyvän testeissä?

Sitä vaan, että kun tuon luokan konnuus on miehellä takana, niin olisivat ottaneet selkoa asiasta virallisesti.

Chrisin lähin työkaveri ”vakuutti”, kun häneltä jossakin yhteydessä oli kysytty Chrisin kunnosta, ettei Chris ikinä käyttänyt muuta kuin laastarijuttujaan painonhallinnassaan.

Toisaalta, mikä tämä työkaveri on mikään todistelemaan, ei hän toisen suuhun ole ollut jokahetki tuijottamassa?

Vierailija
7920/8526 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori, oletin että lähes jokaisella on C-more.

No voi elämänkevät, tottakai... onhan meillä muilla kaikilla oma teslakin, eiku bentley?

Kai sullaki on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi