IS: Marine Le Penille pitkä vankeustuomio
Kommentit (28)
Oho, joutuu siis ihan koppiin. Hienoa.
Näin kun kävis vielä Trumpille kumppaneineen.
Vierailija kirjoitti:
Ja riikkulille ja rydmanille.
Nyt on mielenkiintoista seurata miten Trump reagoi ystävänsä pidätykseen.
Vierailija kirjoitti:
eli poliittinen ajojahti ja vainoaminen toimii jälleen EU maissa, ja tarvittaessahan EU myös vaihtaa minkä tahansa maan hallinnon jos se ei tue EU:n agendoja kuten köyhdyttämisen agenda ja väestönvaihdon agenda
Otas jo ne lääkkeet.
Mahtavaa! Usko ihmiskuntaan palautuu edes hieman
Vierailija kirjoitti:
Iltapaskan jutun mukaan puolet olisi ehdollista ja puolet jalkapannassa. Mikä siitä silloin olisi koppia?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on mielenkiintoista seurata miten Trump reagoi ystävänsä pidätykseen.
Putin ärähti jo.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f1955708-c9fa-49c6-a8e3-edbe18041da8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltapaskan jutun mukaan puolet olisi ehdollista ja puolet jalkapannassa. Mikä siitä silloin olisi koppia?
No voi paska.
Joko riikkuli on valittanut tuomiosta?
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että magarikolliset istuvat vielä jonakin päivänä pitkään vankilassa. Eikä ole edes mitenkään mahdoton ajatus noille demokratian kieltäjille, äänestäjien lahjojille, sotilassalaisuuksien vuotajille ja vallan kolmijaon tuhoajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi köyhä
Moi riikka, minä olen vähän huolissani sinun mielenterveydestä ja vihastasi köyhiä kohtaan, se vaikuttaa sinun kykyyn hoitaa työsi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanpetturikommarit sinne linnaan mielummin joutaa.
Keitä he on?
Kommunismi on aika marginaalinen ilmiö suomalaisessa politiikassa, onko kommunistista puoluetta olemassa enää edes?
OT, mutta olen AINA lukenut väärin, ja luullut että se on MARIE eikä Marine.
Vierailija kirjoitti:
Ei joudu koppiin. Hän on ensin kaksi vuotta valvontarangaistuksessa vapaalla jalalla, ja sen jälkeen toiset kaksi vuotta ehdollisessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maanpetturikommarit sinne linnaan mielummin joutaa.
Keitä he on?
Kommunismi on aika marginaalinen ilmiö suomalaisessa politiikassa, onko kommunistista puoluetta olemassa enää edes?
Ne on kaikki ne jotka kaikista äärimmäisestä fasîsmista tippaakaan vasemmalla.
Vauvan perskokkare on ainoa ihminen koko suomessa joka on tarpeeks natsî ja hän tietää kaiken paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivon todella, että magarikolliset istuvat vielä jonakin päivänä pitkään vankilassa. Eikä ole edes mitenkään mahdoton ajatus noille demokratian kieltäjille, äänestäjien lahjojille, sotilassalaisuuksien vuotajille ja vallan kolmijaon tuhoajille.
niinkö, ja samaan aikaan USA:n demokraattien kannatus on pudonnut 27% luokkaan eli katastrofaalisen huonoksi, olisiko sittenkin niin että pahimmat rikolliset ovat demokraattien puolella ja tämä on nyt nostettu esiin USA:ssa, toisin kuin Suomessa kerrotaan?
Mhm.. vai on fasîsmin parissa kikkailevan valtion tilastot yhtäkkiä aivan uskomattoman liian hyviä ollakseen totta, mhm, vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
niinkö, ja samaan aikaan USA:n demokraattien kannatus on pudonnut 27% luokkaan eli katastrofaalisen huonoksi, olisiko sittenkin niin että pahimmat rikolliset ovat demokraattien puolella ja tämä on nyt nostettu esiin USA:ssa, toisin kuin Suomessa kerrotaan?
Matala kannatus ei ole rikollista, toisin kuin magapaskojen ihan oikeat rikokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moi köyhä
Moi riikka, minä olen vähän huolissani sinun mielenterveydestä ja vihastasi köyhiä kohtaan, se vaikuttaa sinun kykyyn hoitaa työsi kunnolla.
Kappas, punikilla on aika vahvat harhat taas tulilla. Luulee keskustelevansa Riikka Purran kanssa vauvapalstalla. Yleensähän punikki kuulee radiolähetyksiä kahvinkeittimestään, joten en oikein tiedä onko punikin mt-ongelmat menneet nyt parempaan vai huonompaan suuntaan.
Moi riikka, minä olen huolissani kuinka kaikki jotka eivät ole sinun kanssa samaa mieltä muodostuvat osaksi sinun harhaasi mielikuvitusvihollisistasi, minä olen ollut jo köyhä, punikki ja hullu, silti sinä olet ainoa joka käyttäytyy mielenvikaisesti.
Se että sinä et ymmärrä vitsiä on sittä että sinä annat minun vapaasti nöyryyttää sinua, ei sitä että olisit sanonut mitään fiksua minulle vastaan, pidä puolesi, yritä edes, vätys.
Hänet on tuomittu neljän vuoden vankeusrangaistukseen. Tuomiosta kaksi vuotta voi istua ehdollisena. Hänet tuomittiin myös 100000 euron sakkorangaistukseen.