Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
5721/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NK puheet on mitä on. Ei ole mitään muuta, kuin hänen höpinänsä avioliiton pelastamiseksi..Hyvin epätodennäköistä toimintaa salarakkaalta joka halusi kaapata NIMENOMAAN S:n paikan.

Hän 5 veisasi kenenkään liitosta, mutta nyt on helppo heitellä mitä vain. Ihan niinkuin valehtelee jokaisen juttunsa. Uskoo omat puheensa, sellanen se on.

Vierailija
5722/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos suomentajalle! Tää keskustelu saa ihan uutta syvyyttä, kun oot suomentanut näitä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5723/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä C on kiero ja sairas ihminen. Mustamaalasi joka välissä Shananin. Shanann haluaa erota (eihän halunnut), Shanann tap poi tytöt (eihän tappanut).

Vierailija
5724/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oil Site Crime Scene | Bella & Celeste Final Moments

Tässä muutama pv sit julkaistu video. Tässä on videokuvaa, ilmakuvaa yms. öljysaitilta. Selvästi näkee, kuinka C on ajanu jeepillään siihen pellolle hiekkatieltä, ja hautapaikassa on se valkoinen lakanakin.

Oil Site Crime Scene | Bella & Celeste Final Momentshttps://www.youtube.com/watch?v=HB6ppU60Ji8

Vierailija
5725/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NK puheet on mitä on. Ei ole mitään muuta, kuin hänen höpinänsä avioliiton pelastamiseksi..Hyvin epätodennäköistä toimintaa salarakkaalta joka halusi kaapata NIMENOMAAN S:n paikan.

Hän 5 veisasi kenenkään liitosta, mutta nyt on helppo heitellä mitä vain. Ihan niinkuin valehtelee jokaisen juttunsa. Uskoo omat puheensa, sellanen se on.

'

Juu, tuokin, kun sanoo poliisille huolehtineensa kauheasti, että mihin Shanann pääsisi muuttamaan eron jälkeen... Todellisuudessa tuota hajutoosaa ei kiinnostanut muu kuin se, että Shanannista ja lapsista piti päästä eroon ja äkkiä. Ja tuntuu kyllä, että hänellä on jotain tekemistä ollut näiden C:n tekemien hirveyksien kanssa, jos ei ihan aktiivisena toimijana (vaikka siis sopivasti työnsä puolesta hoiteli mm. öljytankkien mittareita...), niin ainakin henkisenä tukena... Odottelen vaan, että hänkin vielä joskus jäisi kiikkiin ja saisi hilut kinttuihinsa mielellään moneksi vuodeksi, mutta jotenkin vaikuttaa, että jostain syystä (vaikutusvaltainen isä tms??) hän on kuin suojelun alla ja pääsee luikertelemaan koko hommasta.

Vierailija
5726/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen tää video on, en tiedä onko tää sitten mikä ? Nicolesta!

Vierailija
5727/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo video on ihan huuhaata, antanette anteeksi, ei ole ollut tarkoitus levittää mitään väärinkäytös-videoita. Sattui vaan silmään, et mikä tää nyt on...

Vierailija
5728/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa https://www.youtube.com/watch?v=mqFQO4V3gUM Shanannin Dieter-koira on lähdössä niiden talosta joidenkin ystävien luo ilmeisesti väliaikaisesti. Ei tuossa paljon mitään näy, kantavat Dieteriä häkissä autoon, mutta tuo Dieter oli vaan niin liikkis ja suloinen koira, että laitan tänne. Video on kuvattu 16.8.2018, eli Dieter ollut tuolla talossa vielä kolme päivää murhien jälkeen. Onkohan raukka yksikseen joutunut olemaan :-(

Vierailija
5729/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nichole Kessingerin (Christopher Wattsin rakastajattaren) koko kuulustelu

(vapaa)  suomennos  2 OSA  haastattelun kohdasta 27:04 alkaen

Koska (alla oleva) kuulustelulinkki on 2 tuntia pitkä, olen kirjannut vain

Nichole Kessingerin puheen , en tutkijan kommentteja ja kysymyksiä lainkaan

eli otan ottanut löysät pois ja antanut äänen vain Nicholelle.

"...minä (Chris sanoi) aion puhua hänelle (Shanannille) siellä  Pohjois-Carolinassa ja katsotaan  jos saan hänet tekemään näin (korjaamaan välejä)  siihen saakka yritän ,niinku  "elvyttää liekin"

Tutkija tarkentaa tässä kohtaa :

eli (Christopherilta) siis yritys pelastaa parisuhde, kuten sinä pyysit.

"Kyllä. ..muistaakseni se oli heinäkuun viimeinen viikko, jossain siinä paikkeilla..joten siinä oli tavallaan... kaksi viikkoa...kun kannustin häntä tekemään sen (korjaamaan liittoaan) .

Tässä vaiheessa tutkija keskeyttää ja pyytää virallista lupaa tutkia NK:n puhelin, kertoo siihen liittyvistä käytännöistä yksityiskohtaisesti ja pitkään keskustellen asiasta ja kertoo ettei tämän ole pakko suostua luovuttamaan ellei jostain syystä halua.

Eli puhelimesta tutkitaan kaikki Chris Wattsiin liittyvä data ja viestiliikenne.

"Mitä ihmettä kukaan saa irti noista heitoista ja teksteistä? Niinku, niillä ei ole mitään tekemistä tämän jutun kanssa ja ne on niinku....ne on niinku...niinku ..hieman rivoja.

En halua jonkun postailevan niitä johonkin..

En halua että lehdistö  saa ne käsiinsä. Sitä minä ainoastaan tarkoitan."

Tutkija vastaa tähän suurinpiirtein näin, lyhyesti :

ymmärrämme kyllä nolouden tunteen liittyen puhelimen sellaiseen sisältöön missä on sinun ja Chrisin välisiä seksuaalisia asiota, kuvia tai muuta.

Mutta ei meitä kiinnosta sellaiset, ainoastaan kiinnostaa asiat jotka ovat suoraan yhteydessä hänen lapsiinsa, hänen vaimoonsa.  Tyyliin oliko mitään mikä ennakoi tällaista tapahtuvaksi, sinä tiedät kyllä mitä ajamme takaa .

Me kaikki olemme aikuisia ihmisiä ja emme tosiaankaan halua kysyä sinulta (intiimeistä) epäoleellisesta sisällöstä, varsinkaan kun isäsikin on paikalla, emme siis ole sellaisen perässä.

jatkuu...

Tutkija tarkentaa Nicholelle (tiivistän lyhyesti) :

Tarvitsemme puhelintietojasi pystyäksemme vertaamaan ja todentamaan valehteliko Chris asioista tutkimalla niitä.

Puhelintiedot eivät valehtele. Ihmiset valehtelevat. Sinun ei ole pakko, kaikki perustuu vapaaseen tahtoon, tiedän että olet väsynyt, haluatko että isäsi lukee (suostumuksen, lupapaperin). Nichole suostuu ja kirjoittaa luvan.

" Voitko täyttää sen etukäteen niin allekirjoitan sen ......mulla on niin kova nälkä."

Tutkija sanoo olisitpa kertonut olisin hakenut jotain,heillä on ruokaa autossa.

Isä kertoo, ettei Nichole ole voinut hyvin.

"tulin kipeäksi koko tämän, tämän, asian tapahtumien aikana ja koko tämä.. yhdistettynä siihen tosiasiaan että  olen kipeä en ole syönyt enkä nukkunut juuri lainkaan..."

Juttelevat (tutkija, isä) tutkimuksen kulusta yleisesti, sitten tutkija kysyy:

"Voimmeko saada hänen (Christopher Wattsin) kuvat?"

"Hä?"

Tutkija toistaa:

Voimmeko saada kuvat joita hän lähetti sinulle"

" no siinä on tekstiviestejä sitten..kaikki oli tekstiviesteissä  .."

Tutkija sanoo Nicholelle:

Tiistaina Elokuun 14 päivä Sinä olit lukenut muutamista sanomalehdistä(välillä 13-14p ) tätä juttua koskevia artikkeleita.

Olit myös jutellut Chrisin kanssa jossain välissä maanantaina.

Olit saanut selville, että hänen vaimonsa oli raskaana.

"Kyllä"

Tutkija kysyy :

Etkä siis tiennyt tästä (raskaudesta) aiemmin?

"En."

Tutkija täsmentää:

Olit siis saanut tietää asiasta  (raskaudesta) sanomalehtien jutuista ja tämä tieto (raskaudesta) sai sinut huolestuneeksi?

"No minä tajusin että hän (Christopher) valehtelee minulle. Ja ajattelin "jos pystyt valehtelemaan minulle tällaisesta mistä muusta  olet valehdellut" .

Ja se sai minut tajuamaan , siinä pisteessä, että

ehkä hänen vaimonsa on vaarassa..

...Olihan jo toinen päivä eikä hänen vaimonsa vieläkään ollut kotona."

jatkuu..

Tutkija kysyy Nicholelta:

Sekö aiheutti tämän mitä teit puhelimellesi?

"Ai kun deletoin ne (tekstiviestit sieltä) ?

Olin vain niin tympiintynyt häneen (Christopheriin)  ,totta puhuakseni  ,

en tiennyt mitä on meneillään juuri nyt mutta  "sinä just valehtelit minulle"

ja minä en halua tällaista tulevan enää mun puhelimeen .

Minä deletoin kaikki hänen juttunsa koska hän valehteli minulle. Tästä oli kysymys.

Loukkaantuminen (pahastuminen) sai minut deletoimaan j

a valehtelu sai minut kyseenalaistamaan kaiken, mitä hän oli kertonut minulle viime päivinä" 

Tutkija sanoo tähän:

Ja tuo oli se, mikä sai sinut astumaan (tulemaan)  esiin?.

"Kyllä."

Jatkuu..

"Hän valehteli minulle.

Se sattui. Hän ei ollut koskaan aiemmin valehdellut minulle.

Ja kyseessä iso valhe.

Siis kertoa nyt jollekin että olet keskellä avioeroa ja sitten

sinulla on vaimo jolla on 15 (raskaus)viikolla lapsi tulossa ,

se on valtava, valtava, asia jo olin  todellakin peruuttamassa

ja olin loukkaantunut ja siinä vaiheessa minä deletoin ne (tekstiviestit).

Minulla oli vielä ihan muutama pikainen sanottava hänelle ja --

sitten hankkiuduin hänestä eroon.

Tuo oli kirjaimellisesti mitä tein. Minä leikkasin hänet irti elämästäni.

Se oli todellakin kuten paha break-up (välienkatkaisu) -juttu.

Eli vaikka näitä muita juttuja ei olisi tapahtunut, se juttu (suhde) olisi ollut jo tuossa (päättynyt).

Tutkija haluaa tarkentaa Nicholelta seuraavaa:

Eli siis informaatiota ei tuhottu sen vuoksi että se olisi sisältänyt jotain vahingollista sinulle tai mahdollisesti Chrisille, mutta harmillista erityisesti sinulle. Eli tämän vuoksi et sitä tehnyt?

"Ei, ei, ei, ei.

Se oli vain tapani potkaista hänet elämästäni pois.

Kuten sanoin. Ja hänen valehdeltuaan olin että : ehkä hänen perheensä on vaarassa. Eivätkä he ole palaamassa takaisin , eivätkä he ole ystävien luona"

Tässä vaiheesa Nicholen isä puuttuu keskusteluun. Isä ja tutkija keskustelevat haastattelun tapeellisuudesta ja tutkija selittää miksi on tärkeää kuulla Nicholea ja kiittää tässä vaiheessa heitä yhteistyöhalukkuudesta.

jatkuu..

"Minulla ei ole mitään sosiaalista mediaa, minulla ei ole mitään mitä voisitte käyttää...

kaikki mitä me tehtiin (Chrisin kanssa) oli tekstailtiin ja puhuttiin, kaikki kuvat ovat tekstiviestien yhteydessä. Minulla ei ole muuta. Ei Facebookkia, ei instagrammia, ei twitteriä, ei linkediä, ei mitään tuollaista"

Tutkija kysyy Nicholelta, olisi mahdollisesti jotain tiettyä viestiä joista heille olisi apua (tarvitsematta kahlata kaikkia läpi) auttamaan heitä ymmärtämään miten jotain tällaista tapahtui.

"Minä olen vielä ihan shokissa tämän koko tapahtuman vuoksi.

Sen vuoksi uskoin pelkkää hyvää hänestä ensimmäisenä päivänä, koska minä olen että ei voi olla...niinku minä en edes ajatellet semmoista..

Tarkoitan m urha ei ole päällimmäisenä mielessä kun joku ei palaa illalla kotiin.

Sitä ajattelee ok teillä on avioero ...jos heillä on ollut kuumentunut keskustelu siinä voi poistua illaksi, niinku,  ei edes juolahtanu mieleen että tämä jätkä t  appoi vaimonsa.

Tarkoitan m urha ei ole päällimmäisenä mielessäni kun soitan jollekin ystävälleni eikä hän vastaa kolmeen tai neljään tuntiin.

Se ei käy edes mahdollisuutena mielessä, joten annoin hänelle päivän aikaa.

Ja seuraavana päivänä hän kävi ihan kuumana (hot mess) ja tavasta jolla hän puhui minulle. Silloin minä kiskaisin hänet irti ja lakkasin puhumasta hänen kanssaan. "

jatkuu..

Jos Kessillä ei ole itsellä mitään sometilejä niin mistä selvitetty että K stalkkasi Shanannin sometuksia?

Harmillista ettei Kessinger antanut lupaa poliisille(mikä läppä jo itsessään) jututtaa Jim ystävää. Kenties Jim ystävän sometilien kautta stalkattu vaimoa enemmänkin...ehkä.

Mikähän tämä Jim oikein on miehiään. Tulee mieleen sellainen naisen paras ystävä(gay)-tyyppinen frendi.

Se stalkkaaminen selvisi NKn sivuhistoriasta, näkeehän facesta ilman tiliäkin jos on julkinen profiili.

Vierailija
5730/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen tää video on, en tiedä onko tää sitten mikä ? Nicolesta!

Kiitos kun linkitit niin saadaan selvyys asiaan. Sinulle sattui nyt ymmärrettävä erehdys jota pyytelitkin tuolla anteeksi. Videon nainen ei siis ole NK, vaan puhuu videolla miten on menty liian pitkälle Nikholen jahtaamisessa että ihmiset kuulemma kuvaavat naisia jotka näyttävät NK:lta (omg!😂) jne jne

Jep mutta olipas hompsuisen oloinen videon nainen ja tosiaan nuo mikroilmeet ovat vertaansa vailla heheh, niistä olisi aloitteleva salapoliisi voinut vetää vaikka minkälaiset johtopäätökset.

Ps oikealla Nikholella on paaaljon paaljon rasittavampi ja itserakkaampi ulkoinen habitus kuin tällä hieman hompsuisella naisella. Muuten samaa näköä hieman kyllä.

Kiva kuitenkin oli katsoa tuokin video joten rohkeasti vaan linkkejä videoista vaikka sattuisikin virheitä. Tämäkin video jokatapauksessa käsitteli aihetta WattsCase

Vierailija
5731/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...minä (Chris sanoi) aion puhua hänelle (Shanannille) siellä  Pohjois-Carolinassa ja katsotaan  jos saan hänet tekemään näin (korjaamaan välejä)  siihen saakka yritän ,niinku  "elvyttää liekin"

"Kyllä. ..muistaakseni se oli heinäkuun viimeinen viikko, jossain siinä paikkeilla..joten siinä oli tavallaan... kaksi viikkoa...kun kannustin häntä tekemään sen (korjaamaan liittoaan) .

Tässä vaiheessa tutkija keskeyttää ja pyytää virallista lupaa tutkia NK:n puhelin, kertoo siihen liittyvistä käytännöistä yksityiskohtaisesti ja pitkään keskustellen asiasta ja kertoo ettei tämän ole pakko suostua luovuttamaan ellei jostain syystä halua.

Eli puhelimesta tutkitaan kaikki Chris Wattsiin liittyvä data ja viestiliikenne.

"Mitä ihmettä kukaan saa irti noista heitoista ja teksteistä? Niinku, niillä ei ole mitään tekemistä tämän jutun kanssa ja ne on niinku....ne on niinku...niinku ..hieman rivoja.

ymmärrämme kyllä nolouden tunteen liittyen puhelimen sellaiseen sisältöön missä on sinun ja Chrisin välisiä seksuaalisia asiota, kuvia tai muuta.

Mutta ei meitä kiinnosta sellaiset, ainoastaan kiinnostaa asiat jotka ovat suoraan yhteydessä hänen lapsiinsa, hänen vaimoonsa.  Tyyliin oliko mitään mikä ennakoi tällaista tapahtuvaksi, sinä tiedät kyllä mitä ajamme takaa .

Me kaikki olemme aikuisia ihmisiä ja emme tosiaankaan halua kysyä sinulta (intiimeistä) epäoleellisesta sisällöstä, varsinkaan kun isäsikin on paikalla, emme siis ole sellaisen perässä.

jatkuu...

Tarvitsemme puhelintietojasi pystyäksemme vertaamaan ja todentamaan valehteliko Chris asioista tutkimalla niitä.

Puhelintiedot eivät valehtele. Ihmiset valehtelevat. Sinun ei ole pakko, kaikki perustuu vapaaseen tahtoon, tiedän että olet väsynyt, haluatko että isäsi lukee (suostumuksen, lupapaperin). Nichole suostuu ja kirjoittaa luvan.

" Voitko täyttää sen etukäteen niin allekirjoitan sen ......mulla on niin kova nälkä."

"tulin kipeäksi koko tämän, tämän, asian tapahtumien aikana ja koko tämä.. yhdistettynä siihen tosiasiaan että  olen kipeä en ole syönyt enkä nukkunut juuri lainkaan..."

"Hä?"

Tutkija toistaa:

Tiistaina Elokuun 14 päivä Sinä olit lukenut muutamista sanomalehdistä(välillä 13-14p ) tätä juttua koskevia artikkeleita.

"Kyllä"

Tutkija kysyy :

"En."

Tutkija täsmentää:

Olit siis saanut tietää asiasta  (raskaudesta) sanomalehtien jutuista ja tämä tieto (raskaudesta) sai sinut huolestuneeksi?

"No minä tajusin että hän (Christopher) valehtelee minulle. Ja ajattelin "jos pystyt valehtelemaan minulle tällaisesta mistä muusta  olet valehdellut" .

jatkuu..

Minä deletoin kaikki hänen juttunsa koska hän valehteli minulle. Tästä oli kysymys.

a valehtelu sai minut kyseenalaistamaan kaiken, mitä hän oli kertonut minulle viime päivinä" 

Tutkija sanoo tähän:

"Kyllä."

Jatkuu..

"Hän valehteli minulle.

Ja kyseessä iso valhe.

Eli vaikka näitä muita juttuja ei olisi tapahtunut, se juttu (suhde) olisi ollut jo tuossa (päättynyt).

Eli siis informaatiota ei tuhottu sen vuoksi että se olisi sisältänyt jotain vahingollista sinulle tai mahdollisesti Chrisille, mutta harmillista erityisesti sinulle. Eli tämän vuoksi et sitä tehnyt?

"Ei, ei, ei, ei.

Kuten sanoin. Ja hänen valehdeltuaan olin että : ehkä hänen perheensä on vaarassa. Eivätkä he ole palaamassa takaisin , eivätkä he ole ystävien luona"

Tässä vaiheesa Nicholen isä puuttuu keskusteluun. Isä ja tutkija keskustelevat haastattelun tapeellisuudesta ja tutkija selittää miksi on tärkeää kuulla Nicholea ja kiittää tässä vaiheessa heitä yhteistyöhalukkuudesta.

jatkuu..

"Minulla ei ole mitään sosiaalista mediaa, minulla ei ole mitään mitä voisitte käyttää...

kaikki mitä me tehtiin (Chrisin kanssa) oli tekstailtiin ja puhuttiin, kaikki kuvat ovat tekstiviestien yhteydessä. Minulla ei ole muuta. Ei Facebookkia, ei instagrammia, ei twitteriä, ei linkediä, ei mitään tuollaista"

Tutkija kysyy Nicholelta, olisi mahdollisesti jotain tiettyä viestiä joista heille olisi apua (tarvitsematta kahlata kaikkia läpi) auttamaan heitä ymmärtämään miten jotain tällaista tapahtui.

Sen vuoksi uskoin pelkkää hyvää hänestä ensimmäisenä päivänä, koska minä olen että ei voi olla...niinku minä en edes ajatellet semmoista..

Tarkoitan m urha ei ole päällimmäisenä mielessä kun joku ei palaa illalla kotiin.

Sitä ajattelee ok teillä on avioero ...jos heillä on ollut kuumentunut keskustelu siinä voi poistua illaksi, niinku,  ei edes juolahtanu mieleen että tämä jätkä t  appoi vaimonsa.

Tarkoitan m urha ei ole päällimmäisenä mielessäni kun soitan jollekin ystävälleni eikä hän vastaa kolmeen tai neljään tuntiin.

Ja seuraavana päivänä hän kävi ihan kuumana (hot mess) ja tavasta jolla hän puhui minulle. Silloin minä kiskaisin hänet irti ja lakkasin puhumasta hänen kanssaan. "

jatkuu..

Jos Kessillä ei ole itsellä mitään sometilejä niin mistä selvitetty että K stalkkasi Shanannin sometuksia?

Harmillista ettei Kessinger antanut lupaa poliisille(mikä läppä jo itsessään) jututtaa Jim ystävää. Kenties Jim ystävän sometilien kautta stalkattu vaimoa enemmänkin...ehkä.

Mikähän tämä Jim oikein on miehiään. Tulee mieleen sellainen naisen paras ystävä(gay)-tyyppinen frendi.

Se stalkkaaminen selvisi NKn sivuhistoriasta, näkeehän facesta ilman tiliäkin jos on julkinen profiili.

Aivan, niinpä tietenkin! Kiitos

Vierailija
5732/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tuosta Nichole Kessingeriä.

Mitä jos Nichole olisi häipsinyt niin olisiko tullut joku muu ja lopputulos sama?

Ei sivusuhde sinänsä voi pimpauttaa ihmistä noin sekaisin että tekee tuollaisen hirmuteon. Tuntuu että jotain muuta on taustalla mutta en saa kiinni siitä

Teorioita?

Mietin, että valtava taakka.. jokin painolasti on kasvanut hänen käsiteltävyytensä (miettimistensä jälkeen) niin suureksi, että kun S:n vielä ilmoitti uudesta raskaudesta, se oli piste kaikelle. Oliko isyys siihen asti ollut ylivoimaista hänelle( oli näytellyt hyvää, kilttiä ja jaksavaa isää) kahdesti. Vaikka S:n hoiti ja huolehti, hän vain ei jaksanut sitä systeemiä.

Eikai sekään mahdottomuus ole, että isä perheessä masentuu? Introvertti-tyyppi, kaiken sisälleen pakannut... ja lisää painetta perheenlisäyksestä, niin ehkä oli siltä’kin alueelta lisä kaikkeen.

Minä olen koko ajan nähnyt asian kannaltaan juuri siksi, että vapaa sielu koko mies, ja tilaa on oltava joka suuntaan. Tuo kuva, jossa autostaan liki juoksee kättelemään poliisia kotipihassaan(palattua ruu miiden sullomisreisultaan) näytti 10 sekunnissa sen mahtavuuden mitä hän tahtoo olla-lyömätön.. kuten sitä sanalla kuvaten voisi tulkita.

C:s pumppasi ties millä lihaksensa ja kroppansa sellaseen tikkiin, että se hurmio, kun näki itsensä ”ihan kuolattavassa” kunnossa ja sai tukea ja kehua lisäksi, sekoitti mielensä. Ehkä tuo fitnes-tila oli se, mitä hän rakasti, eikä halunnut enään palata nössö-isän rooliin. Kaiken kukkuraksi, elämäänsä tuli NK, hänelle aukesi suorastaan ”taivas maan päälle”.

Kaikki muu sumeni ympärillä, velatkin tuntui Nk:n nähdessään saatavilta.

Juurikin näin! Ja siihen päälle vielä haiseva peppu joka antaa painaa huolella kakkoseen.

Kyllä- "yksi salasuhde" voi tämän kaiken muun testopamaus/itseensärakastumisen keskellä johtaa hulluuteen jossa halutaan se tylsä vuosirenkaita täynnä oleva vaimo pyyhkäistyä pois kaiken uuden ja ihanan ja kiihoittavan tieltä.

Kerran kun mies on saanut maistaa miltä vapaus ja kunnon kliimaksi tuntuu niin kyllähän se narsistinen mielen laittaa miettimään että miksi sen vanhan akan pitikin vielä itsensä raskaaksi tehdä- Mitä siitäkin seuraa muuta kuin pallo jalkaan ja triplalukko elämän vankihäkkiin- sieltä et jätkä ulos pyristele ellet maksa isosti ruokkoja plus ex vaimon pyhä viha päälle!

Ensinnäkin oma vaimo oli paljon kauniimpi kuin salarakas,Salarakas vain ihan tavis mimmi,S oli ihanala tavalla nainen isolla NAINEN,

Ensinnäkin, en koskaan sanonut etteikö näin olisi. Toiseksi, jos Chrissin mielenliikkeitä pohtii, on ajateltava niinkuin hänen kaltaisensa ja Chris todellakin alkoi ajatella vaimostaan jotakin negatiivista ja puolestaan Kessinger edusti hänelle jotain niin ihanata että oma eukko piti tappaa. Kyllähän asia nyt vain näin on.

Vierailija
5733/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ”vale Nicolen”-video oikaisusta, selvisi sekin. Hassua, miten joku ääneltään löytää nyansseja, jotka melkein rimmaa, ku väärä raha.

Ei mittää, asia on tältä osin ananas 😫😀

Vierailija
5734/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ps, en olisi linkittänyt videota, kos olisin ”kiireissäni älynnyt” kuunnella sen, mutta naamanvääntelynsä videolla vei mut 6-0 ja kaikki muu sumeni korvistani.-

Vierailija
5735/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ps, en olisi linkittänyt videota, kos olisin ”kiireissäni älynnyt” kuunnella sen, mutta naamanvääntelynsä videolla vei mut 6-0 ja kaikki muu sumeni korvistani.-

Kaikki ok🤗

Vierailija
5736/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shannan Watts: "Chris is going to Kill me if I try this without him"... 

Shanann tosiaan videoi kaikkea mahdollista nettiin tuon Thrive-roskan mukana. Tuossa videossakin Bella itkee, kun koko muu perhe "nautiskelee" noita patukoita, mutta jostain syystä Bella ei saa mitään ja valittaa nälkäänsä... Kommenteissa videon alla ihmetellään tuota. Joku tuolla sanoo olleensa huomaavinaan mm, että Cece oli Shanannin suosikkilapsi ja Bella taas jonkinlainen syntipukki. En tiedä, mutta olisko tuossa videolla ollut kyse Bellan allergiasta tms, vai miksi hänelle ei annettu, vaikka jopa Cecelle annettiin.

Vierailija
5737/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...minä (Chris sanoi) aion puhua hänelle (Shanannille) siellä  Pohjois-Carolinassa ja katsotaan  jos saan hänet tekemään näin (korjaamaan välejä)  siihen saakka yritän

,niinku  "elvyttää liekin"

jatkuu...

"Hä?"

Tutkija toistaa:

"Kyllä"

Tutkija kysyy :

"En."

Tutkija täsmentää:

jatkuu..

Tutkija sanoo tähän:

"Kyllä."

Jatkuu..

"Hän valehteli minulle.

Ja kyseessä iso valhe.

"Ei, ei, ei, ei.

jatkuu..

jatkuu..

" Eli jos te haluatte tietää päivistä, minä todennäköisesti, rehellisesti aloittaisin niinku sunnuntaista ja etenisin siitä eteenpäin , siis kaikki muut jutut on vain niinku small-talkkia (rupattelua)...niinku jos menette vaikka viikon verran taakse niin sieltä löytyy juttua kuten autoin häntä löytämään asuntoa, vain hänelle, ei minulle vaan--

hänelle ja hänen lapsilleen.

Asettuakseen ja ..minne vaimosi aikoo muuttaa ja  mille etäisyydelle, niinku sinun (Chrisin) tulisi olla jotain 30min (ajomatkan) sisällä lapsista että he olisivat lähistöllä ja lähellä lasten koulua, lähellä sinun (Chrisin) treenipaikkaa ja mikä sinun hintaluokka olisi ja niinku..

minä autoin häntä laittamaan tuollaisia juttuja järjestykseen. Kaikki se (vuorovaikutus) oli hyvin asiallista ja me puhuimme niin paljon, etten edes tiedä mikä osuus puhuttiin ja mitkä kaikki tekstattiin mutta kyllä se selviää."

(Puhuvat tekstiviesteistä, puhelimen salasanoista  ja Nichole allekirjoittaa joitain papereita siihen liittyen)

"..mikä päivä tänään on, minä en edes tiedä mikä päivä tänään on"

Tutkija vastaa : tänään on 16 päivä.

Tutkija sanoo:

palataanpa takaisin Pohjois-Carolinaan.

Joten hän (Chris Watts) meni siis Pohjois-Carolinaan yrittämään elvyttää avioliittoaan vaimonsa kanssa.

jatkuu... 

Tutkija kysyy:

sinä tiedät nyt tässä vaiheessa hänen vaimonsa nimen?

"...Joo".

Tutkija kysyy: onko sinulle ookoo että sanot hänen nimensä?

" Se on..Shanann".

Tutkija kysyy: ja sinä tiedät lasten nimet?

"Joo..ne on Bella ja Celeste.."

"He olivat jo Carolinassa. Hän (Chris) lensi sinne."

Tutkija kysyy: tiedätkö miksi he olivat siellä?

"He olivat kaikki siellä. He olivat suurimmaksi osaksi vierailemassa hänen (Shanann) vanhempiensa luona"

Tutkija kyysyy tietääkö Nichole kuinka kauan he (Shanann j lapset)olivat jo olleet siellä.

"jo jonkin aikaa...viikkoja."

Tutkija varmistaa: ja hän (Chris) lensi perheensä luokse.

" Jep". 

"...muistaakseni se oli viimeisiä heinäkuun päiviä, se oli viikonpäivä"

" Luullakseni onnistuin vakuuttamaan hänet solmimaan rauhan vaimonsa kanssa.

Koska en aio olla jonkun kanssa joka on toisessa suhteessa , toki kuulostaa typerältä ....mutta minä olin todellakin siinä luulossa että he olivat eroamassa. 

Sitä oli niinku toistettu minulle niin mont kertaa että ajattelin että sitä se on.

Ja se kävi järkeen siinäkin mielessä että hän saattoi soittaa minulle aina kun halusi.

Minä olin se joka sanoi, hei sun lapset on hereillä sinun pitää viettää aikaa nyt heidän kanssaan eli tee niin ja sen jälkeen kun he ovat menneet  sänkyyn, jos haluat jutella niin voit jutella minulle.

Mutta ei olllut koskaan mitään super-super-rajoituksia . Joskus heti töiden jälkeen jos halusin vielä jutella jos olin vaikka maissa, niin oli turhauttava odottaa mutta koskaan en ollut niinkuin että tämä on kamalaa..

ja kun lapset laitettiin nukkumaan.. hän tavallaan saattoi tehdä mitä halusi,

sillä hän oli siellä kellarissa ja (Shanann) siellä yläkerrassa eivätkä he puhuneet toisilleen. 

Minä olin se joka laittoi aikarajoituksia puheluille ja sanoin

sinun pitää olla välillä lastesi kanssakin."

jatkuu...

Tutkija kysyy:

niinä parina kertana kun olit siellä(talossa) näitkö mitään todisteita siitä, että hän todellakin asuu kellarissa? Näyttikö hän koskaan sinulle niitä (kellari)tiloja?

" Joo, minä minä menin alas sinne ja näin hänen treenaus-laitteensa ja siellä oli sänky ja puhdasta ja tavarat järjestetty ja kunnolliset vuodevaatteet joten kävi ihan järkeen että tällaista täällä siis tapahtuu täällä alhaalla.

Joten minä näin sen".

Tutkija kysyy, vaikuttiko siltä että kun Chrisin perhe oli viikkokausia pois, niin hän asui (silloinkin) kellarissa.

"Joskus hän kertoi käyvänsä nukkumassa yläkerrassa jos oli yksin talossa tai hän (Shanann) oli bisnesmatkoilla, mutta Chris sanoi

ettei hän tykännyt siitä (yläkerran)sängystä joten hän ei  tykännyt  nukkua siellä".

"Pohjois-Carolinassa ..hän (Chris) piti minuun tiuhaan yhteyttä vaikka oli siellä.

Erään kerran hän kertoi minulle, että he istuivat alas ja  puhuivat asiasta. Ja hän kertoi hänelle(Shanannille) että hän (Chris) haluaa joko korjata asiat  ja ellei hän (Shanann) halua korjata asioita, niin sitten heidän on parasta siirtyä eteenpäin  erossa ja hakea oikeasti avioeroa.  Tällaisen vaikutelman minä asioista sain ja näin hän kertoi minulle"

"Ja hän kertoi ettei hän (Shanann) halua yrittää, että hän vain haluaa minun (Chrisin) menevän. Hän (Shanann) on päättänyt asian, hän on päättänyt ja näin hän haluaa eikä hän (Shanann) halua yrittää enää, enkä oikeastaan minäkään ja tämä on tässä.

jatkuu...

"Ja seuraavana päivänä hän kertoi minulle: me laitamme talon myyntiin heti paikalla kun palamme takaisin. Ja minä olin että oho, sepä kävi nopeasti.

Ja hän sanoi : tämä johtuu hänestä (Shanann) hän on valmis lähtemään.

Jätin asian sillä erää tähän.

Ja kun hän palasi takaisin.

Ja minä aloin kyselemään häneltä, että mitä sinä oikein aiot tehdä?

Sillä Coloradon talomarkkinat ovat ihan liekeissä

ja jos te todella aiotte myydä talon niinku tosi nopeesti ,

niin teidän kannattaa alkaa etsiä uutta paikkaa missä asua ja

missä sinä (Chris) haluaisit asua...ja minä oikeasti halusin auttaa häntä...haluatko sinä talon, haluatko sinä kolmen makuuhuoneen asunnon

jolloin sinulle on oma ja molemmille tytöille olisi omansa...mitä sinä haluat, missä sinä haluat asua.

Sillä koko Fredricin alue on kuin täynnä pieniä kaupunkeja , senkuin vain ottaa ja valitsee,ja hän kysyi mitä tykkään Brigtonista

ja minä olin että okei ja hän sanoi halauavansa kahden makuuhuoneen asunnon jossa on yksi huone hänelle ja toinen tytöille.

Ja minun mielestäni se oli jotenkin söpöä ja minä ajattelin Jee!

Minulla ja sisarellanikin oli kerrossängyt isäni talossa ja minä ja sisareni olimme juuri saman ikäisiä kun nämä hänen kaksi tyttärtään .

Ja minä kerroin hänelle että he (tytöt) tulevat rakastamaan sitä ja toki he ovat aluksi ikään kuin jumissa samassa (yhdessä) huoneessa mutta heistä tulee parhaat ystävät.

Ja kaikki tämä oli niin jännittävää! Minä tykkäsin auttaa häntä. Tämä oli se mitä hän halusi ja minä autoin tekemään taustatyötä."

jatkuu..

"Ja sitten toinen asia mistä todella huolehdin oli  se, että minne hän (Shanann) on muuttamassa. En (puhunut)koskaan mitään bullshittiä tyyliin mitä jos hän haluaa huoltajuuden.. vaan millaisen huoltajuuden te tyypit haluaisitte saada...

koska hän (Chris) hän kertoi että työpaikalla oltiin vaihtamassa hänen aikataulujaan siten, että maanantaista-perjantaihin muuttuu 8päivää töissä ja kuusi päivää vapaalla. Ja minä sanoin että tuohan olisi täydellistä, viikko vuoroin lapset

ja me juteltiin siitä ja minä kysyin että mikä sinun suunnitelmasi on, ja hän oli niinku että emme ole tarkalleen miettineet mitä teemme lasten suhteen vielä, mutta Colorado on 50/50 valtio joten se olis ok (Shanannille) hänelle myös koska hän (Shanann) oli jo osaltaan kirjautunut ulos tästä ihmissuhteesta.

Eli tuollaiselta Chris sai tilanteen kuulostamaan"

Tutkija kysyy antoiko Nichole koskaan Chrisille kirjoja tai artikkeleita jotka käsittelivät avioliiton pelastamista.

En, mutta keskustelin paljon aiheesta ja kehotin Chrisiä lukemaan julkaisuja siitä, mitä avioero tekee esimerkiksi lapsille, kerroin myös

että kun minun vanhempani erosivat, olimme sisareni kanssa 3 ja 5 ,

eli saman ikäiset kuin hänen tyttärensä.

Ja kerroin että olin niin pieni ,ettei se (ero) vaikuttanut juurikaan minuun ,

koska olin niin pieni etten osannut prosessoida sitä,

mutta minulla oli serkkuja jotka (avioeron tapahtuessa) olivat olleet 10 vja 11v

ja mielestäni heihin ero iski hieman lujempaa"

Jatkuu...

"..ja hän (Chris)  oli että joo he

(lapset)  pärjäävät hyvin, tiedäthän ,ja kerroin hänelle että vaikka he (lapset) ovatkin pieniä ja ajattelet että he pärjäävät hyvin,

niin teidän tyyppien pitäisi mielestäni lukea aiheesta, että olette varautuneet siltä varalta että näillä kahdella (lapset) onkin rankkaa sen asian kanssa ,että te ette enää asu saman katon alla.

Sanoin että siinä on niinku etunsa ja haittansa, ja hän alkoi olla niinku valmis jo toteuttamaan sen, että onhan se niinku aika siistiä saada viettää kahdet joulut, vanhemmat ovat onnellisia saadessaan vapaasti tehdä elämällään sitä mitä toivovat, eivätkä he ole tilanteessa mikä luultavasti ei ole hyväksi noille kahdelle.

Samaan aikaan olin että "lue",

minä aina kerron ihmisille että lukekaa kaikesta mahdollisesta .

Lukeminen tekee niin hyvää."

Tutkija tarkentaa: eli tässä vaiheessa Chris antoi ymmärtää että minä olen se joka haluaa pelastaa avioliittomme. Mutta hän (Shanann) ei.

"Kyllä. Näin hän kertoi."

"Ja hän (Chris) oli tyyliin koska hän ei kerran halua sitä niin enpä sitten minäkään halua"

Jatkuu...

Vierailija
5738/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin tuosta Nichole Kessingeriä.

Mitä jos Nichole olisi häipsinyt niin olisiko tullut joku muu ja lopputulos sama?

Ei sivusuhde sinänsä voi pimpauttaa ihmistä noin sekaisin että tekee tuollaisen hirmuteon. Tuntuu että jotain muuta on taustalla mutta en saa kiinni siitä

Teorioita?

Mietin, että valtava taakka.. jokin painolasti on kasvanut hänen käsiteltävyytensä (miettimistensä jälkeen) niin suureksi, että kun S:n vielä ilmoitti uudesta raskaudesta, se oli piste kaikelle. Oliko isyys siihen asti ollut ylivoimaista hänelle( oli näytellyt hyvää, kilttiä ja jaksavaa isää) kahdesti. Vaikka S:n hoiti ja huolehti, hän vain ei jaksanut sitä systeemiä.

Eikai sekään mahdottomuus ole, että isä perheessä masentuu? Introvertti-tyyppi, kaiken sisälleen pakannut... ja lisää painetta perheenlisäyksestä, niin ehkä oli siltä’kin alueelta lisä kaikkeen.

Minä olen koko ajan nähnyt asian kannaltaan juuri siksi, että vapaa sielu koko mies, ja tilaa on oltava joka suuntaan. Tuo kuva, jossa autostaan liki juoksee kättelemään poliisia kotipihassaan(palattua ruu miiden sullomisreisultaan) näytti 10 sekunnissa sen mahtavuuden mitä hän tahtoo olla-lyömätön.. kuten sitä sanalla kuvaten voisi tulkita.

C:s pumppasi ties millä lihaksensa ja kroppansa sellaseen tikkiin, että se hurmio, kun näki itsensä ”ihan kuolattavassa” kunnossa ja sai tukea ja kehua lisäksi, sekoitti mielensä. Ehkä tuo fitnes-tila oli se, mitä hän rakasti, eikä halunnut enään palata nössö-isän rooliin. Kaiken kukkuraksi, elämäänsä tuli NK, hänelle aukesi suorastaan ”taivas maan päälle”.

Kaikki muu sumeni ympärillä, velatkin tuntui Nk:n nähdessään saatavilta.

Juurikin näin! Ja siihen päälle vielä haiseva peppu joka antaa painaa huolella kakkoseen.

Kyllä- "yksi salasuhde" voi tämän kaiken muun testopamaus/itseensärakastumisen keskellä johtaa hulluuteen jossa halutaan se tylsä vuosirenkaita täynnä oleva vaimo pyyhkäistyä pois kaiken uuden ja ihanan ja kiihoittavan tieltä.

Kerran kun mies on saanut maistaa miltä vapaus ja kunnon kliimaksi tuntuu niin kyllähän se narsistinen mielen laittaa miettimään että miksi sen vanhan akan pitikin vielä itsensä raskaaksi tehdä- Mitä siitäkin seuraa muuta kuin pallo jalkaan ja triplalukko elämän vankihäkkiin- sieltä et jätkä ulos pyristele ellet maksa isosti ruokkoja plus ex vaimon pyhä viha päälle!

Ensinnäkin oma vaimo oli paljon kauniimpi kuin salarakas,Salarakas vain ihan tavis mimmi,S oli ihanala tavalla nainen isolla NAINEN,

Siinäpä se. Naiset olivat hieman samannäköisiä, liki samanikäisiä, sama hiustenväri, mutta Shanann kauniimpi. Yleensä pettämistä perustellaan vaihtelunhalulla, tai sillä että mies haluaa nuorempaa (ainakin tällä palstalla). Mutta eipä noissa naisissa ulkoisesti ollut kovin suurta eroa. Olisivat voineet olla siskoksia. Kessinger tosin sisältä aivan järkky tyyppi, mutta ehkä olivat Chrisin kanssa sitten henkisesti samalla aaltopituudella...

Kolmas raskaus oli muuten Chrisin aloitteesta. Hän halusi vielä yhden lapsen lisää, pojan. Eli ei ollut kyse siitä, että Shanann olisi salaa hankkiutunut raskaaksi.

Vierailija
5739/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"...minä (Chris sanoi) aion puhua hänelle (Shanannille) siellä  Pohjois-Carolinassa ja katsotaan  jos saan hänet tekemään näin (korjaamaan välejä)  siihen saakka yritän

,niinku  "elvyttää liekin"

jatkuu...

"Hä?"

Tutkija toistaa:

"Kyllä"

Tutkija kysyy :

"En."

Tutkija täsmentää:

jatkuu..

Tutkija sanoo tähän:

"Kyllä."

Jatkuu..

"Hän valehteli minulle.

Ja kyseessä iso valhe.

"Ei, ei, ei, ei.

jatkuu..

jatkuu..

" Eli jos te haluatte tietää päivistä, minä todennäköisesti, rehellisesti aloittaisin niinku sunnuntaista ja etenisin siitä eteenpäin , siis kaikki muut jutut on vain niinku small-talkkia (rupattelua)...niinku jos menette vaikka viikon verran taakse niin sieltä löytyy juttua kuten autoin häntä löytämään asuntoa, vain hänelle, ei minulle vaan--

hänelle ja hänen lapsilleen.

Asettuakseen ja ..minne vaimosi aikoo muuttaa ja  mille etäisyydelle, niinku sinun (Chrisin) tulisi olla jotain 30min (ajomatkan) sisällä lapsista että he olisivat lähistöllä ja lähellä lasten koulua, lähellä sinun (Chrisin) treenipaikkaa ja mikä sinun hintaluokka olisi ja niinku..

minä autoin häntä laittamaan tuollaisia juttuja järjestykseen. Kaikki se (vuorovaikutus) oli hyvin asiallista ja me puhuimme niin paljon, etten edes tiedä mikä osuus puhuttiin ja mitkä kaikki tekstattiin mutta kyllä se selviää."

(Puhuvat tekstiviesteistä, puhelimen salasanoista  ja Nichole allekirjoittaa joitain papereita siihen liittyen)

"..mikä päivä tänään on, minä en edes tiedä mikä päivä tänään on"

Tutkija vastaa : tänään on 16 päivä.

Tutkija sanoo:

palataanpa takaisin Pohjois-Carolinaan.

Joten hän (Chris Watts) meni siis Pohjois-Carolinaan yrittämään elvyttää avioliittoaan vaimonsa kanssa.

jatkuu... 

Tutkija kysyy:

sinä tiedät nyt tässä vaiheessa hänen vaimonsa nimen?

"...Joo".

Tutkija kysyy: onko sinulle ookoo että sanot hänen nimensä?

" Se on..Shanann".

Tutkija kysyy: ja sinä tiedät lasten nimet?

"Joo..ne on Bella ja Celeste.."

"He olivat jo Carolinassa. Hän (Chris) lensi sinne."

Tutkija kysyy: tiedätkö miksi he olivat siellä?

"He olivat kaikki siellä. He olivat suurimmaksi osaksi vierailemassa hänen (Shanann) vanhempiensa luona"

Tutkija kyysyy tietääkö Nichole kuinka kauan he (Shanann j lapset)olivat jo olleet siellä.

"jo jonkin aikaa...viikkoja."

Tutkija varmistaa: ja hän (Chris) lensi perheensä luokse.

" Jep". 

"...muistaakseni se oli viimeisiä heinäkuun päiviä, se oli viikonpäivä"

" Luullakseni onnistuin vakuuttamaan hänet solmimaan rauhan vaimonsa kanssa.

Koska en aio olla jonkun kanssa joka on toisessa suhteessa , toki kuulostaa typerältä ....mutta minä olin todellakin siinä luulossa että he olivat eroamassa. 

Sitä oli niinku toistettu minulle niin mont kertaa että ajattelin että sitä se on.

Ja se kävi järkeen siinäkin mielessä että hän saattoi soittaa minulle aina kun halusi.

Minä olin se joka sanoi, hei sun lapset on hereillä sinun pitää viettää aikaa nyt heidän kanssaan eli tee niin ja sen jälkeen kun he ovat menneet  sänkyyn, jos haluat jutella niin voit jutella minulle.

Mutta ei olllut koskaan mitään super-super-rajoituksia . Joskus heti töiden jälkeen jos halusin vielä jutella jos olin vaikka maissa, niin oli turhauttava odottaa mutta koskaan en ollut niinkuin että tämä on kamalaa..

ja kun lapset laitettiin nukkumaan.. hän tavallaan saattoi tehdä mitä halusi,

sillä hän oli siellä kellarissa ja (Shanann) siellä yläkerrassa eivätkä he puhuneet toisilleen. 

Minä olin se joka laittoi aikarajoituksia puheluille ja sanoin

sinun pitää olla välillä lastesi kanssakin."

jatkuu...

Tutkija kysyy:

niinä parina kertana kun olit siellä(talossa) näitkö mitään todisteita siitä, että hän todellakin asuu kellarissa? Näyttikö hän koskaan sinulle niitä (kellari)tiloja?

" Joo, minä minä menin alas sinne ja näin hänen treenaus-laitteensa ja siellä oli sänky ja puhdasta ja tavarat järjestetty ja kunnolliset vuodevaatteet joten kävi ihan järkeen että tällaista täällä siis tapahtuu täällä alhaalla.

Joten minä näin sen".

Tutkija kysyy, vaikuttiko siltä että kun Chrisin perhe oli viikkokausia pois, niin hän asui (silloinkin) kellarissa.

"Joskus hän kertoi käyvänsä nukkumassa yläkerrassa jos oli yksin talossa tai hän (Shanann) oli bisnesmatkoilla, mutta Chris sanoi

ettei hän tykännyt siitä (yläkerran)sängystä joten hän ei  tykännyt  nukkua siellä".

"Pohjois-Carolinassa ..hän (Chris) piti minuun tiuhaan yhteyttä vaikka oli siellä.

Erään kerran hän kertoi minulle, että he istuivat alas ja  puhuivat asiasta. Ja hän kertoi hänelle(Shanannille) että hän (Chris) haluaa joko korjata asiat  ja ellei hän (Shanann) halua korjata asioita, niin sitten heidän on parasta siirtyä eteenpäin  erossa ja hakea oikeasti avioeroa.  Tällaisen vaikutelman minä asioista sain ja näin hän kertoi minulle"

"Ja hän kertoi ettei hän (Shanann) halua yrittää, että hän vain haluaa minun (Chrisin) menevän. Hän (Shanann) on päättänyt asian, hän on päättänyt ja näin hän haluaa eikä hän (Shanann) halua yrittää enää, enkä oikeastaan minäkään ja tämä on tässä.

jatkuu...

"Ja seuraavana päivänä hän kertoi minulle: me laitamme talon myyntiin heti paikalla kun palamme takaisin. Ja minä olin että oho, sepä kävi nopeasti.

Ja hän sanoi : tämä johtuu hänestä (Shanann) hän on valmis lähtemään.

Jätin asian sillä erää tähän.

Ja kun hän palasi takaisin.

Ja minä aloin kyselemään häneltä, että mitä sinä oikein aiot tehdä?

Sillä Coloradon talomarkkinat ovat ihan liekeissä

ja jos te todella aiotte myydä talon niinku tosi nopeesti ,

niin teidän kannattaa alkaa etsiä uutta paikkaa missä asua ja

missä sinä (Chris) haluaisit asua...ja minä oikeasti halusin auttaa häntä...haluatko sinä talon, haluatko sinä kolmen makuuhuoneen asunnon

jolloin sinulle on oma ja molemmille tytöille olisi omansa...mitä sinä haluat, missä sinä haluat asua.

Sillä koko Fredricin alue on kuin täynnä pieniä kaupunkeja , senkuin vain ottaa ja valitsee,ja hän kysyi mitä tykkään Brigtonista

ja minä olin että okei ja hän sanoi halauavansa kahden makuuhuoneen asunnon jossa on yksi huone hänelle ja toinen tytöille.

Ja minun mielestäni se oli jotenkin söpöä ja minä ajattelin Jee!

Minulla ja sisarellanikin oli kerrossängyt isäni talossa ja minä ja sisareni olimme juuri saman ikäisiä kun nämä hänen kaksi tyttärtään .

Ja minä kerroin hänelle että he (tytöt) tulevat rakastamaan sitä ja toki he ovat aluksi ikään kuin jumissa samassa (yhdessä) huoneessa mutta heistä tulee parhaat ystävät.

Ja kaikki tämä oli niin jännittävää! Minä tykkäsin auttaa häntä. Tämä oli se mitä hän halusi ja minä autoin tekemään taustatyötä."

jatkuu..

"Ja sitten toinen asia mistä todella huolehdin oli  se, että minne hän (Shanann) on muuttamassa. En (puhunut)koskaan mitään bullshittiä tyyliin mitä jos hän haluaa huoltajuuden.. vaan millaisen huoltajuuden te tyypit haluaisitte saada...

koska hän (Chris) hän kertoi että työpaikalla oltiin vaihtamassa hänen aikataulujaan siten, että maanantaista-perjantaihin muuttuu 8päivää töissä ja kuusi päivää vapaalla. Ja minä sanoin että tuohan olisi täydellistä, viikko vuoroin lapset

ja me juteltiin siitä ja minä kysyin että mikä sinun suunnitelmasi on, ja hän oli niinku että emme ole tarkalleen miettineet mitä teemme lasten suhteen vielä, mutta Colorado on 50/50 valtio joten se olis ok (Shanannille) hänelle myös koska hän (Shanann) oli jo osaltaan kirjautunut ulos tästä ihmissuhteesta.

Eli tuollaiselta Chris sai tilanteen kuulostamaan"

Tutkija kysyy antoiko Nichole koskaan Chrisille kirjoja tai artikkeleita jotka käsittelivät avioliiton pelastamista.

En, mutta keskustelin paljon aiheesta ja kehotin Chrisiä lukemaan julkaisuja siitä, mitä avioero tekee esimerkiksi lapsille, kerroin myös

että kun minun vanhempani erosivat, olimme sisareni kanssa 3 ja 5 ,

eli saman ikäiset kuin hänen tyttärensä.

Ja kerroin että olin niin pieni ,ettei se (ero) vaikuttanut juurikaan minuun ,

koska olin niin pieni etten osannut prosessoida sitä,

mutta minulla oli serkkuja jotka (avioeron tapahtuessa) olivat olleet 10 vja 11v

ja mielestäni heihin ero iski hieman lujempaa"

Jatkuu...

"..ja hän (Chris)  oli että joo he

(lapset)  pärjäävät hyvin, tiedäthän ,ja kerroin hänelle että vaikka he (lapset) ovatkin pieniä ja ajattelet että he pärjäävät hyvin,

niin teidän tyyppien pitäisi mielestäni lukea aiheesta, että olette varautuneet siltä varalta että näillä kahdella (lapset) onkin rankkaa sen asian kanssa ,että te ette enää asu saman katon alla.

Sanoin että siinä on niinku etunsa ja haittansa, ja hän alkoi olla niinku valmis jo toteuttamaan sen, että onhan se niinku aika siistiä saada viettää kahdet joulut, vanhemmat ovat onnellisia saadessaan vapaasti tehdä elämällään sitä mitä toivovat, eivätkä he ole tilanteessa mikä luultavasti ei ole hyväksi noille kahdelle.

Samaan aikaan olin että "lue",

minä aina kerron ihmisille että lukekaa kaikesta mahdollisesta .

Lukeminen tekee niin hyvää."

Tutkija tarkentaa: eli tässä vaiheessa Chris antoi ymmärtää että minä olen se joka haluaa pelastaa avioliittomme. Mutta hän (Shanann) ei.

"Kyllä. Näin hän kertoi."

"Ja hän (Chris) oli tyyliin koska hän ei kerran halua sitä niin enpä sitten minäkään halua"

Jatkuu...

ja se oli niinku, me jätämme avioerohakemuksen, myymme talon ja tämän oli määrä tapahtua heti kun he palaisivat Pohjois-Carolinaan...."

----Tässä välissä setvivät ajankohtia tutkijan kanssa.----

"ja he palasivat takaisin, 

ja edelleen hän (Chris) jatkoi puhumista siitä että tämä on sitä mitä hän haluaa.

Ja minä varasin aikaa sitä varten , ja näette sen niistä teksteistäkin,

aikaa siihen että etsin hänelle asunnon ja se (asunto) oli täydellinen.

Se oli niin söpö , hintatasossa, lähellä kuntosalia, 23mailia työpaikasta,super-lähellä Fredriciä, ihan lasten koulun vieressä, tämä on se, haluatko käydä katsomassa useampia paikkoja ja hän sanoi joo on muutamia joita haluaisin katsoa myös.

Hän itseasiassa sai minut uskomaan että hän aikoo mennä katsomaan näitä paikkoja viikkoa aikaisemmin ennen kuin kaikki tämä..."

"Hän halusi minun menevän hänen kanssaan..

Tutkija kysyy Nicholelta tarkoitiko maanantaita 13.päivä?

"Tarkoitin tällä viikolla...sanoin että voin katsoa muutaman paikan ja jos haluat voin tulla katsomaan sun kanssa  ja...

Tutkija tarkentaa: eli asunto ei ollut sinulle ja hänelle, vaan hänelle ja lapsille.

Sinulla ei siis ollut aikomusta muuttaa hänen kanssaan".

"Ei. Minulla on oma paikkani, vuokrasopimus heinäkuulle .

Hän ei edes pyytänyt minua muuttamaan. Minulla ei ollut edes yritystä muuttaa hänen kanssaan.

Minä halusin ottaa tilanteen (Chrisin kanssa) erittäin rauhallisesti.

Ainoa missä mokasin oli se, että ero ei ollut täysin selvä kun aloimme viettää aikaa keskenämme. Siinä kohtaa mokasin.

Kaikki muu oli aina tyyliin sinä rakennat elämääsi ja minä omaani,

me tulemme punomaan ne yhteen,mutta en oli valmis niinku tekemään tätä ja hän kunnioitti sitä.

Minä jopa sanoin näin, en ole varma löytyykö tätä tekstareista, että pari sanaa Chrisille että sinä tarvitset nyt tilaa olet niinku eroamassa ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä ,että hyppääminen uuteen suhteeseen on hieman liian aikaista. Minäkin puolestani olen ollut pariuhteessa aikaisemmin tänä vuonna ja minustakin  tämä olisi lian pikaista.

Joten miksei oteta ihan rauhassa.

Ja mikäli tapaatte vuoroviikoin lapsia - ole silloin lastesi kanssa.

Ja sitten vapaalla viikolla..voidaan viettää muutama päivä siitä yhdessä,

minä en tykkää nähdä joka ainoa päivä, tykkään omasta tilasta ja sinä (Chris) tarvitset oma tilaasi ,kehittääksesi omaa identiteettiäsi . Niinku hän ei varmaan edes muista miltä tuntui olla sinkku tai saada aikaa vain itselleen. Eli kannattaa arvostaa sitä ,se on kaunis asia.

Yritin toimia fiksusti noiden asioiden suhteen, kuten lastenkin suhteen.

Me juttelimme asioista.

Ja sanoin: jonain päivänä jos tapaan lapsesi aion näyttää heille kuinka maalataan savi-astioita tai istutetaan kasveja, he varmasti tykkäisivät seurata kuinka jokin sellainen kasvaa minkä he ihan itse ovat istuttaneet. Mielestäni se olisi tosi tosi sööttiä.

Tuollaisia pieniä asioita. Eikä se ollut sellaista jatkuvaa tyyliin : hei meidän pitäisi mennä naimisiin, hei meidän pitäisi tehdä vauvoja ja hei mä haluisin asua sun kanssa, ja haluan  tavata lapsesi nyt heti ja ulkoistetaan äiti pois , se ei ikinä ollut tuollaista (juttelua)."

jatkuu...

Vierailija
5740/8532 |
04.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellessa näitä kaikkia kuvia S:sta otettuja, niin kyllä on enempi kuin päivänselvää, että naisen ulkonäön takia ei C:n tarvinnut sivuilleen alata katsella. Valtavan kaunis ihminen, että ilmankos otettiin taivaan kotiin(ja lapset myös)

Se mitä itse sanon jär jettömyyden syyksi tragediaan on se, että kaksi ”samalla aaltopituudella” olevaa ihmistä kohtasi (himoineen) ja toisiaan mentoroiden, oli valtava sattuma. Surettaa ihan järjettömästi näin kauniiden ja suloisten ihmisten menetys, jotka näen ihan enkelihahmoina, ja jotka toisesta paremmasta ulottuvuudesta annettiin hetkeksi meille.

He olivat meille iloa ja valoa täynnä, suurisydämisiä, ja elämä täysin edessä. Tekisi mieli sanoa pahat sanat aikaansaajille, jotka kau heuden tekivät, mutta miten voit sairasta/sairaita ihmisiä kurittaa? Ei mitenkään, sillä ei kukaan jär jessään oleva tee tuollaista tekoa. Heille ei ole muuta keinoa, kuin siirtää sivuun jatkamasta pahuut ta.