Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapaus Christopher ja Shanann Watts -- mitä voikaa piillän kiltin oloisen perhenisän naamion takana?

Vierailija
08.12.2018 |

Mitä helkkaria tuossakin tapahtui?
Uskomaton tapaus onnellisen oloisen perheen tragediasta kunnolliselta vaikuttavan lapsiaan rakastavan perheenisän toimesta.

Kommentit (8532)

Vierailija
2921/8532 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nichole Kessingerin tekstiviestit ystävättärelleen koskien Chris Wattsia on julkaistu.

Ihan teinimeininkiä.

Lukekaa itse.

Päivää ennen murhia kirjoitteli tuollaisia.

Jos hän sanoi samaa Chrissille ("en ole vielä päättänyt hänen suhteensa", "olen aina toisella sijalla (lasten jälkeen" ym.) niin ajatukseni NK:n kirjaimellisesta osallisuudesta tekoihin muuttuvat. NK on saattanut "motivoida" C:n tuollaisilla puheilla tekemään yksin sen, mitä teki... 

Vierailija
2922/8532 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakohan Chris vastaanottaa vieraita? Laittais Kessingerille mikrofonin ja sinne juttelemaan Chrisin kanssa...

Eipä epäilystäkään mihin se mikrofoni työnnettäisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/8532 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näittekö jo sen videon, missä( Celesten) hahmo juoksee alas portaita pitkin kun koiranainen menee Wattsien taloa tutkimaan? Yritän linkittää sen tähän.

Vierailija
2924/8532 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2925/8532 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo juttu.

Katsokaa itse mitä mieltä olette, mikä tuo oli?

Vierailija
2926/8532 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shanannin ystävä vastuuttaa tapahtumista Nichole Kessingeriä  (linkki ylhäällä)

Vierailija
2927/8532 |
11.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christopher Wattsin depressio vankilassa , on itsemurhatarkkailussa.

Vierailija
2928/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chris muistuttaa aivan liikaa miestäni ja olen alkanut pelkäämään tähän tapaukseen tutustumisen jälkeen. En enää kunnolla uskalla edes nukkua. Mieheni tietää että olen lukenut tästä tapauksesta ja tahallaan yrittää pelotella kun tietää että olen valmiiksi peloissani. Eilen esimerkiksi tuli takaani ja laittoi kädet kaulalleni mukamas kuristusotteeseen, mistä suutuin ja kysyin oliko oikeasti hauskaa säikytellä. Normaalia vitsailua? Mieheni ja Chrisin luonteessa on paljon samaa, huomaan sen näistä C&S kotivideoista. Erona on että mieheni tuo myös sitä pelottavaa puoltaan esiin, Chris salasi sen.

Vierailija
2929/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo juttu.

Ei näyttäisi olevan yhtään mitään?

Vierailija
2930/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Chris muistuttaa aivan liikaa miestäni ja olen alkanut pelkäämään tähän tapaukseen tutustumisen jälkeen. En enää kunnolla uskalla edes nukkua. Mieheni tietää että olen lukenut tästä tapauksesta ja tahallaan yrittää pelotella kun tietää että olen valmiiksi peloissani. Eilen esimerkiksi tuli takaani ja laittoi kädet kaulalleni mukamas kuristusotteeseen, mistä suutuin ja kysyin oliko oikeasti hauskaa säikytellä. Normaalia vitsailua? Mieheni ja Chrisin luonteessa on paljon samaa, huomaan sen näistä C&S kotivideoista. Erona on että mieheni tuo myös sitä pelottavaa puoltaan esiin, Chris salasi sen.

Joo, sithän se on game over sulle. Mitään ei ole tehtävissä 🙄

Vierailija
2931/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christopher Wattsin depressio vankilassa , on itsemurhatarkkailussa.

video ei käytettävissä

Vierailija
2932/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näittekö jo sen videon, missä( Celesten) hahmo juoksee alas portaita pitkin kun koiranainen menee Wattsien taloa tutkimaan? Yritän linkittää sen tähän.

Aika bim bo pitää olla, että niissä jotain näkee...

Vierailija
2933/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika bim bo pitää olla, että niissä jotain näkee...

Kai sitä näkee mitä haluaa, jos sikseen tulee.

Vierailija
2934/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo juttu.

Ei näyttäisi olevan yhtään mitään?

Ei todellakaan 😂

Vierailija
2935/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheessä on aina jotain hämärää jos kotona on noin siistiä.

Vierailija
2936/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perheessä on aina jotain hämärää jos kotona on noin siistiä.

Niinhän siinä olikin. C oli kova poika siivoamaan.

Vierailija
2937/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo juttu.

se on varjo/heijastuma.....

Vierailija
2938/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Kannattaa varmaan huolestua jos alkaa lähettää sinulle nuken kuvia joiden yli vedetty lakana tai vosanderi työpaikalta alkaa tekstailemaan.

Tosi sairasta tsoukkia kuristaa edes "leikillään". Creepy äijä.

Vierailija
2939/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noilla amerikkalaisilla on niin kolkkoa kodeissa? Iso talo. Pihalta tullaan suoraan olkkariin - mihin kengät yms. laitetaan? Kodin väritys ankea, vähän huonekaluja, tyhjät seinät, yksinkertaisesti rumaa. Suomalaisilla paljon viihtyisämmät kodit, vaikka asuisivat kaksiossa.

Vierailija
2940/8532 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nichole Kessingerin tekstiviestit ystävättärelleen koskien Chris Wattsia on julkaistu.

Ihan teinimeininkiä.

Lukekaa itse.

Päivää ennen murhia kirjoitteli tuollaisia.

Jos hän sanoi samaa Chrissille ("en ole vielä päättänyt hänen suhteensa", "olen aina toisella sijalla (lasten jälkeen" ym.) niin ajatukseni NK:n kirjaimellisesta osallisuudesta tekoihin muuttuvat. NK on saattanut "motivoida" C:n tuollaisilla puheilla tekemään yksin sen, mitä teki... 

Manipulatiivinen myrkyllinen biaatcch joka vedätti kympillä pöllöpäätä. Halusi kuuluisaksi tyyliin Amber Frey (otti selvää Amberin kirjadiileistä.yms)  ja valitsi Wattsin koska stalkkasi jo aiemmin Shannannia ja oli kateellinen hänen elämästään. 

Watts istuu depressiossa sellissä ihmetellen mikä helkkari hänen yksinkertaiseen psyykkeeseensä iski.

Ja Kessinger jatkaa kohti uusia seikkailuja , uuden henkilöllisyyden turvin, uudessa työpaikassa hyvännäköisiä ukkomies mies kollegoitaan simäillen sillä silmällä. Hän kun "aina ihastuu varattuihin".