Mies vaihtoi minut 25-vuotiaaseen! En kestä
Olen siis 44v. nainen ja sydän särkynyt. miksi teette näin miehet? :(
Kommentit (64)
On täysin luonnollista, että mies rakastuu itseä huomattavasti nuorempaan naiseen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Eiköhän tuo järkiinsä tule. Ainuttakaan miestä en tunne joka ei seuraavan 3vuoden aikana katuisi.
Kun nainen täyttää 44, hänet on syytä vaihtaa kahteen 22-vuotiaaseen. Onnea vain ex-miehelle!
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että mies rakastuu itseä huomattavasti nuorempaan naiseen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Miksei minua enää rakasta? :( t.ap
Anna vaihtaa vaan. Ei ole sinulta pois. Rupea sinä vuorostasi puumaksi jollekin nuorelle adonikselle.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo järkiinsä tule. Ainuttakaan miestä en tunne joka ei seuraavan 3vuoden aikana katuisi.
Entäs tuo Lipsasen Ilkka?
Vierailija kirjoitti:
Koska olet vanha ja rupsahtanut.
Mutta eikö miehet rakastu sisimpään? :( t.ap
Miehet kun eivät itse vanhene ollenkaan (omasta mielestään!) katselevat vanhenevaa naista, kauhistuvat kuinka se rupsahtaa! Jos ei enää pikkuveli pelaa kuin ennen se on tämän vanahn naisen vika, nuoremman kanssa pikkuveli pelaa paremmin ja jos saavat nuorempaa tähän hätään niin vaihtavat naista. Miesten ei tällöin tarvitse mennä itseensä ollenkaan tuon vanhenemisen kanssa. Katselee nuorempaa naista ja nauttii elämästä.
Miehellä on paha ikäkriisi. Nuoremman kanssa ollessaan kuvittelee valheellisesti olevansa itsekin yhtä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on paha ikäkriisi. Nuoremman kanssa ollessaan kuvittelee valheellisesti olevansa itsekin yhtä nuori.
Nou, nou ja nou. Mies kyllä ymmärtää vanhenevansa. Nuori nainen vaan on seksympi kuin vanha. Jos on reippaasti rahaa tai kuuluisa niin naiset on jatkuvasti paljon miestä nuorempia.
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen täyttää 44, hänet on syytä vaihtaa kahteen 22-vuotiaaseen. Onnea vain ex-miehelle!
Tai vielä parempaa, vaihtaa sen wanhan 44 v. kotkan kahteen 22 v. ikäiseen ! Miksi tyytyä yhteen kun samalla rahalla saa kaksi. 44 jaettuna 2 on 22. Tuplasti hauskaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nou, nou ja nou. Mies kyllä ymmärtää vanhenevansa. Nuori nainen vaan on seksympi kuin vanha. Jos on reippaasti rahaa tai kuuluisa niin naiset on jatkuvasti paljon miestä nuorempia.
Eli naisella ja miehellä on vain välinearvo, kumpaakaan ei todellisuudessa toisen persoona kiinnosta lainkaan? Neuvotko siis tytärtäsi pysymään ikuisesti alle 25- vuotiaana ja poikaasi rikastumaan?
Vanha nainen on sitkeä selviytyjä, huomaa lopulta että menköön ja saa vielä kerran vapauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai vielä parempaa, vaihtaa sen wanhan 44 v. kotkan kahteen 22 v. ikäiseen ! Miksi tyytyä yhteen kun samalla rahalla saa kaksi. 44 jaettuna 2 on 22. Tuplasti hauskaa !
Hauskaa tai ei, mutta tuplasti vauvanvaippoja, jos sattuvat lapsia haluamaan vanhan äijän rahojen lisäxx.
Jos mies vaihtaisi nyt 5kymppisenä minut 25v nuoreen naiseen niin kuolisin nauruun. Siis ukolle tulisi kyllä ressi siitä nuoresta rakkaudesta alkuhuuman jälkeen. Ei se vanha vaan jaksa enää samalla lailla kuin nuorempana.
Ja tosiaan jos nyt tulisi ero niin viihtyisin mainiosti yksin vapaana koska olen ollut parisuhteessa 17v lähtien. Miehessä ja parisuhteessa ei ole mitään vikaa mutta uutta ukkoa...nuorta tai vanhaa en ottaisi enää.
Joten ap keskity itseesi ja omaan elämääsi ja unohda koko ukko.
Mies tarvitsee nuorta ja kiinteää naista. Miksi tästä pitää aina kitistä?
Vierailija kirjoitti:
Koska olet vanha ja rupsahtanut.
Eihän tällaisilla asioilla ole mitään tekemistä rakkauden kanssa. 😄Tai jos jollekin on, ei hän tule koskaan kokemaan aitoa rakkautta ja onnea elämässään. 😊
Vierailija kirjoitti:
Olen siis 44v. nainen ja sydän särkynyt. miksi teette näin miehet? :(
No en tee.. Olen 42v mies ja sama nainen ollut kokonaiset 25vuotta. Teinirakkaus kantanut tähän asti ja ainakin minun mielestäni vaimo paranee kun vanhenee. Ollaan käyty riidat läpi ja laukut on ollut pakattuna, mutta ei olla ikinä erottu. Pettämistä ei ole ollut se on varma asia ja sen uskallan sanoa. Olen huomannut ja vaimokin on huomannut sen, että otan koko aika enemmän häntä huomioon ja ehkä se on tää fabuuntuminen. Sanoin vaimolleni myös pari viikkoa sitten, että todella rakastan häntä ja kiitos että olet minun vaimoni... Vaimoni totesi, että olet viimeksi sanonut rakastavasi minua 15v sitten. Mutta tuli iloiseksi. Muutenkin vaimoni näyttää seksikkäämmältä kun vanhenee. Ei me mitää ikäloppuja olla, mutta vanheneminen sopii hänelle. Molemmat lapset täysi-ikäisiä ja toinen muutti kesälle omille ja toinen muuttaa intin jälkeen, niin saadaan olla taas kahden ja sitä odotetaan ja siitä ollan juteltu, että aikakoneella takas sinne jonnekin kun ei ollu lapsia, mutta nyt sit ollaan vanhempina ilman lapsia.
Heidi?