Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies vaihtoi minut 25-vuotiaaseen! En kestä

Vierailija
07.12.2018 |

Olen siis 44v. nainen ja sydän särkynyt. miksi teette näin miehet? :(

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska olet vanha ja rupsahtanut.

Mutta eikö miehet rakastu sisimpään? :( t.ap

Ei.

Vierailija
22/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Biologiset tosiasiat tarkoittavat sitä, että mies kokee aina vetoa nuoreen naiseen, joka on hedelmällinen. Jos miehet kokisivat vetoa vanhoihin naisiin ei ihmisrotu lisääntyisi vaan kuolisi sukupuuttoon.

Luonto on sen näin tarkoittanut, että nuori nainen on aina miehelle se suurin himon ja halun kohde. Ei vanha.

Nainen taas kokee aina vetoa siihen mieheen, joka pystyy tarjoamaan parhaimmat resurssit naisen käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mullakin kieltämättä käynyt mielessä vaihtaa 28-vuotias mies nuorempaan. Alkaa olla viimeinen käyttöpäivä sen verran lähellä. Yks 21-vuotias olis kyl kiinnostunut ja tois kuunkin taivaalta.

Vierailija
24/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Biologiset tosiasiat tarkoittavat sitä, että mies kokee aina vetoa nuoreen naiseen, joka on hedelmällinen. Jos miehet kokisivat vetoa vanhoihin naisiin ei ihmisrotu lisääntyisi vaan kuolisi sukupuuttoon.

Luonto on sen näin tarkoittanut, että nuori nainen on aina miehelle se suurin himon ja halun kohde. Ei vanha.

Nainen taas kokee aina vetoa siihen mieheen, joka pystyy tarjoamaan parhaimmat resurssit naisen käyttöön.

eli monien vuosien vain katosi yhtäkkiä kun en ole enää hedelmällinen? :( t.ap

Vierailija
25/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli monien vuosien vain katosi yhtäkkiä kun en ole enää hedelmällinen? :( t.ap

*rakkaus

Vierailija
26/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katkeria kommentteja. Minä ainakin viehätyn nuoremmista naisista enemmän. Mikä tässä on väärin? Joku mies tykkää miehestä ja siitä ei nouse haloota, vaan siitä että toinen on nainen. Nainen on naiselle susi.

Vierailija
27/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mikään auta. Miehet on luolamiehiä ja nuorta tekee mieli. Ainoa lohtu on, että paskalle voi tulla paska loppu, kun nuorempi nainen kyllästyy yli-ikäiseen ukkoonsa jossain vaiheessa.

Tässä hiukan lohdullinen tarina: Tuttuni iski parikymppisenä noin 35-vuotiaan miehen tai mies iski oikeastaan kaverini. Siinä jäi miehen vaimo ja lapset, kun tämä rakastunut pari meni yhteen. Monta vuotta sai kaikki kuulla, kuinka hirveä harppu se ex-vaimo on ja katkera ja kiusaa ja ikävä ihminen ja ties mitä. Kun tuttuni oli 33 ja tämä mies lähemmäs 50v., niin mies jätti tutun ja vaihtoi parikymppiseen. En kyllä tajua, miten onnistui saamaan vielä noin nuoren, mutta tuttu jätettiin tylysti yhteisten lasten kanssa ja uusi romanssi nuoremman kanssa kukoisti. Mietin joskus mielessäni, että vaikka sen ensimmäisen naisen osalta asia on ollut jo aikoja sitten ohi, niin ei voi olla kokematta jotain huvitusta tilanteessa.

Vierailija
28/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoksi en halua parisuhdetta. Miehet ovat pinnallisia ja rakastuvat pääasiassa naisen ulkonäköön. Jos minä keski-ikäinen en kelpaa rupsahtaneena niin olen mieluummin yksin ja keskityn työhön ja harrastuksiin. Rohkaisen teitä naiset, yksinkin voi elää hyvää elämää :) Siinähän sitten hakevat nuorta naista mikäli sellaisen onnistuvat saamaan, ei ole minulta pois. Me naiset ollaan paljon henkisempiä olentoja, miehiä ohjaa lähinnä biologia

Vierailija
29/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinta osaa miehistä ei naisen sisin juurikaan kiinnosta, kuten tälläkin palstalla on tullut huomattua. Ulkonäkö on ensisijaisin ja tärkein asia naisessa. Siksipä olen luovuttanut miesten suhteen ja nautin elämästä sinkkuna. Ei tarvitse näin 30+ iässä murehtia että vaihtaako mies nuorempaan jossain vaiheessa :D Elämä ilman sydänsuruja on melko jees!

Vierailija
30/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon helpompaa naisen elää sinkkuna kuin parisuhteessa jossa on aina se pelko että mies vaihtaa nuorempaan. Ja sitten vielä ihmetellään miksi moni nainen ei halua parisuhdetta :D  Itse haluan säilyttää oman mielenterveyteni ja välttyä sydänsuruilta, koska miehiin ei viimekädessä voi luottaa, petollisia niin moni

Vierailija
31/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on mullakin kieltämättä käynyt mielessä vaihtaa 28-vuotias mies nuorempaan. Alkaa olla viimeinen käyttöpäivä sen verran lähellä. Yks 21-vuotias olis kyl kiinnostunut ja tois kuunkin taivaalta.

Sen kuin lasket miehesi vapaaksi vain. Tuskin menee kovinkaan kauan, että löytää uuden, hyvännäköisen, vaikkapa parikymppisen nuoren naisen. Menekki kun tulee miehellä olemaan valtavaa.

Vierailija
32/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noinhan voi käydä, kun naiset aina ottavat vain niitä j.änniksiä. J.änniksillä kun riittää aina, j.änniksen omasta iästä riippumatta, vientiä kauniiden nuorten naisten keskuudessa. J.ännis voi aina valita ne kaikkein kauneimmat naiset itselleen. J.ännis ei myöskään ole sellainen, joka haluaisi olla sidottu tai kahlittu mihinkään suhteeseen.

Mutta jos te naiset hyväksyisitte myös k.ilttiksiä, niin silloin voisitte saada teitä arvostavan, kunnioittavan, rakastavan ja sitoutumiskykyisen miehen itsellenne.

Vierailija
33/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin lohduttaa, että "äijä saa ansionsa mukaan".  Itse olen ollut se "nuori nainen" ja kyllä siinä mieli muuttui parin vuoden sisällä. Se "turvallisuudentunne" vaihtui pian tylsyydentunteeksi. 

ehkä hain jotain turvallista "isähahmoa". oman ikäiset miehet tuntui kakaramaisilta ja turvattomilta: niillä ei ollut töitä ja ne, joilla oli lupaava ura, niillä oli niin paljon naisia ympärillä, eikä aikeitakaan asettua aloilleen. mutta sitten pian, kun olin saanut "isän", aloin kaivata poikaystävää. en tajua, miten nuo "papparaiset" eivät pelkää sitä, että joku puolta nuorempi "kolli" ilmestyy maisemiin testosteronia uhkuvana. Miehen testosteronitasot alkaa laskea jo 30v. 40 ja risat v. mies on jo "pappa" tuollaiseen 25v. verrattuna. naisetkin kyllä "näkevät" ja "vaistoavat" miesten testosteronitasot aivan kuten miehet "näkevät" naisen estrogeenitasot. 

Tuollainen nuoruudenvoimaa uhkuva, kirkassilmäinen, energinen kolli kun alkaa kiehnätä ympärillä, kun on pari vuotta elänyt vanhan miehen hajun ympäröimänä ja vanhan äijän lepsuva rintakehä on hakannut naamaasi vasten petipuuhissa, pöhö keskikeho ja jenkkakahvat yms. niin se on menoa!

Sen sijaan, että masentuisit, niin lähde uusille urille! ala kehittämään itseäsi. opettele vaikka kieliä, pistä itsesi kuntoon. me naiset usein pitkissä parisuhteissa laiskistutaan sinne sohvalle. ala kuntoilla. Sekin jo helpottaa oloa. ala laihduttaan, jos painoa on liikaa. Ala tehdä kasvojumppaa. Käy kampaajalla ja kosmetologilla. hemmottele itseäsi mutta älä alkoholilla tai roskaruu'alla. mutta aluksi mene etsimään itsellesi jotain terapiaa. ei tuollaisesta tarvitse selviytyä yksin.

Vierailija
34/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyssyistä ajattelin itsekin vaihtaa pian nuorempaan. Tutkimusten mukaan nimittäin mies elää sitä pidempään, mitä nuorempi kumppani tällä on.

Vierailija
35/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 v minua nuoremmalla exällä oli täydellinen värkki. Täytyy kehua näin jälkeenpäin sitä.  Minua 18 v nuoremmalla nyxällä taas on tavallinen, ei spesiaali. Ex ei ota takaisin kun kunnioittaa nyxää, joka on minulle raskaana. Harmittaa, kun lensin pesästä, mutta näillä mennään ja kohta taas pienelle iskänä! Täytyy oikein ryhdistäytyä!

mies

Vierailija
36/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 v minua nuoremmalla exällä oli täydellinen värkki. Täytyy kehua näin jälkeenpäin sitä.  Minua 18 v nuoremmalla nyxällä taas on tavallinen, ei spesiaali. Ex ei ota takaisin kun kunnioittaa nyxää, joka on minulle raskaana. Harmittaa, kun lensin pesästä, mutta näillä mennään ja kohta taas pienelle iskänä! Täytyy oikein ryhdistäytyä!

mies

Ihan mielenkiinnosta, miten eroaa täydellinen ja tavallinen värkki toisistaan? Mikä teki exäsi omasta paremman?

Vierailija
37/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän vuoksi en halua parisuhdetta. Miehet ovat pinnallisia ja rakastuvat pääasiassa naisen ulkonäköön. Jos minä keski-ikäinen en kelpaa rupsahtaneena niin olen mieluummin yksin ja keskityn työhön ja harrastuksiin. Rohkaisen teitä naiset, yksinkin voi elää hyvää elämää :) Siinähän sitten hakevat nuorta naista mikäli sellaisen onnistuvat saamaan, ei ole minulta pois. Me naiset ollaan paljon henkisempiä olentoja, miehiä ohjaa lähinnä biologia

Miten saan tekstistä kuitenkin kovin surullisen kuvan. Voin tietysti olla väärässäkin.

Vierailija
38/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä tätä meuhkaamista, että mies vaihtaa nuorempaan. Livenä en ainuttakaan tälläistä tilannetta ole nähnyt tai edes lähipiiristä kuullut.

Koskaan, eikä ikinä kukaan naisystävistäni ei ole puhunut, että he kokisivat jonkunlaista vetoa vanhempiin miehiin tai kun puhutaan vanhemmasta miehestä, puhutaan jostain sellaisista 5 vuoden ikähaarukoista.

Tietenkin eron jälkeen, jos mies sattuu löytämään itseään muutaman vuoden nuoremman puolison tavataan sanoa,  "että vaihdoin nuorempaan", mutta tuossahan se on vain tietyllä tapaa jo vitsi.

Raha vanhemmalla ukolla voi tietenkin muuttaa tilannetta varmasti, mutta sitähän pitää sitten oikeasti ollakkin ja silti iältäkin pitää kuitenkin olla se alle 50v. Kukaan mihinkään papparaiseen enää ihastu, se on jo liian läpinäkyvää ja paljastaa vain naisen katalat taka-ajatukset ja sen, ettei nainen itse pärjää missään. Sivistysvaltiossa sitä pidetään on vähän nolona naiselle, jos hän tyytyy kovinkin vanhaan, että saa itselleen elannon.

Yhden 50v uuden kollegan tiedän ja hänellä on 70v mies ja he ovat olleet yhdessä koko elämänsä, joten mitään vaihtamisia ei ole tapahtunut. Nainen on kertonut kärsivänsä tilanteesta, eikä se mikään ihmettelyn aihe ole. Päivänselväähän se on, että hän on tehnyt kehnon valinnan nuoruudessaan turha rutista, kun se paska on jo kirjaimellisesti siellä miehen housuissa.

Vierailija
39/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjaannutat kullinlutkutustaitosi huippuunsa ja nielet. Eiköhän asiat ala sillä oieta! ;)

Vierailija
40/64 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kyllä tätä meuhkaamista, että mies vaihtaa nuorempaan. Livenä en ainuttakaan tälläistä tilannetta ole nähnyt tai edes lähipiiristä kuullut.

Koskaan, eikä ikinä kukaan naisystävistäni ei ole puhunut, että he kokisivat jonkunlaista vetoa vanhempiin miehiin tai kun puhutaan vanhemmasta miehestä, puhutaan jostain sellaisista 5 vuoden ikähaarukoista.

Tietenkin eron jälkeen, jos mies sattuu löytämään itseään muutaman vuoden nuoremman puolison tavataan sanoa,  "että vaihdoin nuorempaan", mutta tuossahan se on vain tietyllä tapaa jo vitsi.

Raha vanhemmalla ukolla voi tietenkin muuttaa tilannetta varmasti, mutta sitähän pitää sitten oikeasti ollakkin ja silti iältäkin pitää kuitenkin olla se alle 50v. Kukaan mihinkään papparaiseen enää ihastu, se on jo liian läpinäkyvää ja paljastaa vain naisen katalat taka-ajatukset ja sen, ettei nainen itse pärjää missään. Sivistysvaltiossa sitä pidetään on vähän nolona naiselle, jos hän tyytyy kovinkin vanhaan, että saa itselleen elannon.

Yhden 50v uuden kollegan tiedän ja hänellä on 70v mies ja he ovat olleet yhdessä koko elämänsä, joten mitään vaihtamisia ei ole tapahtunut. Nainen on kertonut kärsivänsä tilanteesta, eikä se mikään ihmettelyn aihe ole. Päivänselväähän se on, että hän on tehnyt kehnon valinnan nuoruudessaan turha rutista, kun se paska on jo kirjaimellisesti siellä miehen housuissa.

On kovin katkeraa tekstiä tämäkin. Minulla on 19 vuotta nuorempi nainen, meillä on lähinnä seksisuhde, vaikka vietämmekin aikaa keskenämme. Kumpikaan ei halua sitoutua vaan elää omaa itsenäistä elämäänsä. Miksi tämä herättää niin paljon närää, onko kateellisuus vai mikä syynä?