Onko huono asia,jos naisena ei ole naispuolisia kavereita mutta on seurustelusuhde?
Mieheni on vähänkuin paras ystävä myös mulle. Tietysti olen hyvissä väleissä myös äitini ja isäni sekä siskoni kanssa, mutta heitä tapaan harvemmin.
Kommentit (20)
Ei tietenkään. Outo kysymys. Kaikki ollaan erilaisia, erilaisine tarpeineen.
Ei huono, mutta jos suhde katkeaa, olet aika yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ois silti sisko,äiti ja isä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat kuolevat. Sisko saa lapsia eikä ehdi enää nähdä ellet muuta naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat kuolevat. Sisko saa lapsia eikä ehdi enää nähdä ellet muuta naapuriin.
No hän asuu jo kaukana ja on lapsia, mutta pidetään yhteyttä videopuhelimitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se riittää niin kaikki varmaan ok. Itse olen aika yksinäinen, kun sisko ei ehdi nähdä ja jäljelle jäänyt vanhempi on vähän höperöitynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No,kuka vaan voi kuolla. Vanhempani voi elää vielä 20 vuotta tai 30
No, se riippuu kai siitä, miltä sinusta tuntuu, ap. Jos asia ei häiritse sinua, niin se ei ole huono asia. Jos häiritsee, se on huono asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se riittää niin kaikki varmaan ok. Itse olen aika yksinäinen, kun sisko ei ehdi nähdä ja jäljelle jäänyt vanhempi on vähän höperöitynyt.
Oletko siis parisuhteessa? Itse en koe oloani yksinäiseksi, mutta kun katsoo ympärille ja somea niin kaikki juoksee paikoissa kavereidensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis parisuhteessa? Itse en koe oloani yksinäiseksi, mutta kun katsoo ympärille ja somea niin kaikki juoksee paikoissa kavereidensa kanssa.
Olen, mutta kaipaisin vähän vilkkaampaa elämää. En sinne tänne juoksemista vaan juttelua, kun kumppani on aika hiljainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta kaipaisin vähän vilkkaampaa elämää. En sinne tänne juoksemista vaan juttelua, kun kumppani on aika hiljainen.
Mulla sama et kumppani ei esim tykkää liikkua mut hän on tosi hyvä keskustelemaan ja muutenkin ihana ihminen niin siitä olen onnellinen. No enpä tiedä miten aikuisiällä edes kavereita tehdään, kaikki tuntuu niin kiireisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lapsia. Minun sisko ei tee lapsia.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa lapsia. Minun sisko ei tee lapsia.
T. Eri
No tää. Outo oletus kyllä ...
No ei ystävätkään aina ole ikuisia...
Ihan normaalia on. Itse en naisena ole saanut toisista naisista mitään muuta kuin harmia ja pahaa mieltä, varsinkaan niistä suhteista joita nuorena luulin kaverisuhteiksi. Työpaikkanikin olen saanut miehiltä, yhtä lukuunottamatta, koska naiset ei vaan palkkaa minua. Naiset on siis enimmäkseen perseestä mielestäni, eikä niistä ole kuin kevyeen jutusteluun joskus jos joku maukavanolaoinen nainen tulee vastaan. Nuorena muistan miten naisia kohdeltiin ja arvotettiin kuin tavaraa ja vieläkin jos on jossain ulkona kahdestaan jonkun toisen naisen kanssa, niin ulkopuoliset yleensä pilaavat tunnelman antamalla huomiota tuolle toiselle ja kohtelemalla sitä paremmin. Koska naisten seura on niin perseestä niin niitä pitäisi olla enemmän kuin kaksi porukassa, jotta ei mene asiat liian ankeaksi.
Olen introvertti ja minulla on ollut sama puoliso 17 vuotiaasta lähtien. Kavereita ei enää ole, kun en ole jaksanut pitää yhteyttä. Lapsia 4. Mies on ollut aina paras ystäväni.
N34
Otsedtäni vslehdeltu että kaipaisin juttelua. Olen sius perheellinen, mutta ei ns. kavereita.
Tapauksessannon kyse kuitenkin ääliömäisestä mustamaalaus kampanjasta, missä eräät katkerat tyypit ottaneet asiakseen ihmetellä:.: Etkö kaipaa muiden seuraa? Mikä kuningatar Halvekditko muita naisia?
Nämä ääliöt ovst vuosikymmeniä järjestäneet masilman kuvottavimmat vainon ja törkyksmpanjan, jossa on valehdeltu törkeyksiä, sabotoitu elämän kaikkia osa-alueita törkeästi ja kaiken lisäksi tehty törkeitä rikkksia, jooa hänen läheisilleen. .
Valitettavasti tämä tarina on tosi.
Jotta mukamas tilanne olisi tuollainen, että eipäs ole nyyh kavereita niin niitä olemassa olevia ihmissuhteita on oksettavan kuvitravssti yritetty sabotoida ja kyllä, jopa törkeun rikoksinkin. Pelkästään valheilla ja tahallisella mustamaslsus kampanjalla saadasn paljon aikaan. Varsinkin some aikana.
Pitää vaan miettiä mitä kertoo ja kenelle ja tomppelit lähtee vainoon mukaan.
Valitettavsdti varsin konkreettisia pahoja tekoja muksna. Jopa terveyteen kohdistuvia rikoksia!
Miehiä vedetty mukaan tai naurettavat raukst joutuneet puolustamaan akkujaan, jotka olleet mukana törkyrikoksissa erästä naista ja hänen lapsiaan kohtaan.säälittävää!
Siis tuollainen mainen pitää kivittää. Mikä luulee olevansa? Että mies ja lapset riittää?
Ei sillä tartte olla sitä miestäkin jos ei kerran kavereita kaipaa!
Ja isovsnhemmstko korvaa seuran? Nsirettavaa jos joku Aune mumm on ja omat aikuiset lspset kavereina.
Terveisin, katkera ääliö kanslauma, joka valmis jopa tappaman katkeruudessaan (hos e jäis kiinni)tai ainskin tekemään törkyrikoksua vain, koska joku ärsyttää ylimielisyydellään?
Huom! Kirjoitus fiktiivinen. Ap ei kuulu tuohon seuraan.
Ei se kivaa ole mutta ei voi mitään.