Mies vaihtoi minut 25-vuotiaaseen! En kestä
Olen siis 44v. nainen ja sydän särkynyt. miksi teette näin miehet? :(
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Anna vaihtaa vaan. Ei ole sinulta pois. Rupea sinä vuorostasi puumaksi jollekin nuorelle adonikselle.
Harmi vain että nämä nuoret pojat vain pelleilee ja ei ota vakavaan suhteeseen näitä puumia. Kelpaa vain yhdeksi yöksi, vakavaan suhteeseen sitten omanikäinen. Miehet taas voi ottaa vakavaan suhteeseen nuoremman naisen. Ei tietenkään aina mutta yleensä näin, valitettavasti.
N20
Vierailija kirjoitti:
Tyttö parka. Ehkä hän tulee vielä järkiinsä.
Harvemmin h*orilla on järkeä päässä.
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että mies rakastuu itseä huomattavasti nuorempaan naiseen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Eläinmaailmassakin se vanha vahva vie nuoret naaraat,näin se nyt vain toimii.
Mun miesystävä on täyttänyt 50, mutta on hyvässä hapessa, käy mm salilla 5 krt viikossa ja syö terveellisesti,
Teen kaikki ruuat ja hänen pt n kanssa on listat muokattu.
Sanoi mä olen parantanut hänen elämäntasoaan merkittävästi.
On kuitenkin esimiestasolla, pukeutuu hyvin, miellyttävän näköinen, saa paljon huomiota.
Viime kesällä oltiin Amerikassa ja hän sai erityisen paljon siellä huomiota.
Tultiin Suomeen ja mies sanoi minä sain todella paljon huomiota
Taas tämmöiset harhat.. Kukaan halua vanhaa rupsu ukkoa.
N 29v
25 vuotiasta on helpompi muokata mielipiteiltään ja manipuloida mieleisekseen. On huomattavasti sinua tottelevaisempi ja sinisilmäinen, osaa palvoa ja miellyttää. Tavallaan lapsi tai ainakin lapsenomainen vielä. Kun ikää tulee +10-15 vuotta, vaihtoon menee tämäkin, vaikka exäsi on jo harmaa köpöttelevä pappa.
Huono provo tämä aloitus. Tässä on koko ketju parikymppisten naisten vihasta nelikymppisiä miehiä kohtaan:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6387670/hs-nuoret-naiset-kayvat-nykyaan…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että mies rakastuu itseä huomattavasti nuorempaan naiseen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Eläinmaailmassakin se vanha vahva vie nuoret naaraat,näin se nyt vain toimii.
Eläinmaailmassa, kuten ihmisilläkin, aikansa kutakin.
Jos et sinä anna miehellesi seksiä niin joku kyllä antaa.
Ei se sen monimutkaisempaa ole.
Katso peiliin sieltä se syyllinen pilkottaa.
Vierailija kirjoitti:
No noinhan voi käydä, kun naiset aina ottavat vain niitä j.änniksiä. J.änniksillä kun riittää aina, j.änniksen omasta iästä riippumatta, vientiä kauniiden nuorten naisten keskuudessa. J.ännis voi aina valita ne kaikkein kauneimmat naiset itselleen. J.ännis ei myöskään ole sellainen, joka haluaisi olla sidottu tai kahlittu mihinkään suhteeseen.
Mutta jos te naiset hyväksyisitte myös k.ilttiksiä, niin silloin voisitte saada teitä arvostavan, kunnioittavan, rakastavan ja sitoutumiskykyisen miehen itsellenne.
Haha, väität siis, että kilttiksiä eivät nämä kiveen hakatut Biologiset Tosiasiat, ks. yllä, koske? Kilttikset eivät siis halua nuorta ja hedelmällistä naista (=oikeesti hoikkaa ja taipuisaa teiniä)? Jota voi esitellä ylpeänä kavereille. Niistä lapsista niin väliksi, naisen lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin h*orilla on järkeä päässä.
Entäs tällä miehellä, kunniallisella perheenisällä? Mutku se biologia.
Kukaan muu kuin maailman vanhimman ammatin harjoittaja ei 25-vuotiaana vanhaa ukkoa huoli. Noloa ainakin.
Olen 47v nainen ja adun yksin,voi luoja että nautin tästä vapaudesta. On ihana kun kukaan ei vii sotkea omaa elämääni.
Luen monesti kauhulla kun taas joku nainen rapettu ja nautin myls tästä turvallisuudesta.
Pysyy hoikkana kun saa tehdä omat elämänvalinnat ja aina on aikaa liikkua jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo järkiinsä tule. Ainuttakaan miestä en tunne joka ei seuraavan 3vuoden aikana katuisi.
Minä en ole katunut kymmeneen vuoteen sekuntiakaan.
Nykyiset 25v ovat niin lapsellisia, ihmettelen jos joku 40+ mies kiinnostuisi tuollaisesta suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tekemä aloitus.
Joku teinin tasolle jäänyt keski-ikäinen ukko.