Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jenni Haukiolla ruma, valkoinen iltapuku

Vierailija
06.12.2018 |

Väljä, ei sovi hänelle.

Kommentit (393)

Vierailija
301/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni kunnioittaa muslimeja pukeutumisellaan

Vierailija
302/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei eronnut niistä Marimekon lypsymekoista muuten kuin värinsä puolesta. Rouva näytti linnan kummitukselta kaavussaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni kunnioittaa muslimeja pukeutumisellaan

Kyllä. Tulevan ajan henkeen. Yrittää näyttää meille esimerkkiä.

Vierailija
304/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aalto yliopisto taas näyttää " taidonnäytteen" ...haha

Siinä on kyllä yksi instituutio joka tuhoaa nuorilta luovuuden ja tyylitajun. Tai sitten sinne valitaan vain opiskelijoita jotka miellyttävät tyylitajuttomia säkkikolttuja suosivia muodottomia tanttoja.

Miten suomalainen design voi olla niin köyhää ja massamaista? Luulisi että luovuutta ja erilaisia ideoita arvostettaisiin varsinkin luovassa oppilaitoksessa. Silti sieltä ei tule koskaan muuta kuin näitä löysiä tusinakolttuja suoltavia "lahjakkuuksia".

Vierailija
305/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä emännällä oli yllään. Tosin iltalehden jutun mukaan koltun hinnaksi arvioidaan 10 000  euroa, ja se on kyllä aika paljon.

Vierailija
306/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju kuvastaa myös suomalaisten tietynlaista tyhmyyttä ja sitä, että suomalaisia on tosi helppo vedättää. Kohkataan vaan jostain puvuista. Ehkä nuo seikat ei ole kovin tärkeitä tietyn aseman saavuttaneille. Riittää, kun noudattaa etikettiä. Arvomaailman noudattaminen näkyi myös. Heillä on mahdollisesti muutakin ajateltavaa.

Sama juttu koko presidentinvaaleissa silloin aikoinaan Haaviston ja Niinistön välillä. Toisessa nostettiin esiin aivan erityyppisiä asioita, kun toiset keskittyivät nahistelemaan täysin epäolennaisesta, kuten Haaviston seksuaalinen suuntautuminen. 

Vierailija
307/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin tukan väri ei todellakaan ole Jennin oma. Jo tuo luonnoton tasaisuus kertoo, että mummon väripurkilla on käyty.

Joo ei se oma ole, sen näkee siitä erikoisesta mahonginsävystä joka tulee esiin tietyssä valossa jo. Mutta luulen että omakin väri enemmän tumma on kuin vaalea. Mutta kyllä luonnollinenkin tukan väri voi hyvin tasainen olla, varsinkin hyvin vaalea tai hyvin tumma luonnonväri, ennen kuin harmaantuminen iskee. Mulla on lähes musta tukka luonnostaan (ulkomaalainen isä) ja ennen kuin 35 iässä alkoi tulla harmaita niin kyllä se oli erittäin tasavärinen.

Vierailija
308/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se puku nyt suorastaan rumakaan ollut, mutta enemmän se muistutti vanhaa hääpukua tai - kuten yllä todettiin - yöpaitaa. Mietin, oliko se materiaali sellaista, että ei ole vetolujuudeltaan riittävää, että siitä voisi tehdä enemmän vartaloa myötäilevän. Rouva Haukiolla on kaunis hoikka varsi, joten miksi se piti peittää?

Linnassa oli muutama muukin valkoinen väljä puku, ja niistä kuten Haukionkin puvusta käytettiin sanaa veistoksellinen. Niin, eihän kansallisessa juhlassa voi selostaja sanoa, että puku on yöpaitamainen!

Vierailija
309/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jennin tukan väri ei todellakaan ole Jennin oma. Jo tuo luonnoton tasaisuus kertoo, että mummon väripurkilla on käyty.

Joo ei se oma ole, sen näkee siitä erikoisesta mahonginsävystä joka tulee esiin tietyssä valossa jo. Mutta luulen että omakin väri enemmän tumma on kuin vaalea. Mutta kyllä luonnollinenkin tukan väri voi hyvin tasainen olla, varsinkin hyvin vaalea tai hyvin tumma luonnonväri, ennen kuin harmaantuminen iskee. Mulla on lähes musta tukka luonnostaan (ulkomaalainen isä) ja ennen kuin 35 iässä alkoi tulla harmaita niin kyllä se oli erittäin tasavärinen.

Jenni on satakuntalainen. Ja tyypillinen satakuntalainen väreiltään. Toi tukka alkaa olla jo ikonen, niin liikkumaton ja tasainen se on. Trump kalpenee.

Vierailija
310/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio olisi kaunis vaikka jätesäkeistä tehdyssä puvussa. Hänen vaatimattomasta ja ajattomasta tyylikkyydestään voisi moni anna-puu-ei-kun-metalli  tai  lököttövissä arkivaatteissa tai lintulyhde päässä kulkeva daami ottaa mallia. Osa porukasta menee selkeästi tuonne revittelemään pukeutumisellaan, mutta onhan se kiva päästä lehtien palstoille. Ja jos vaikka seuraavissa vaaleissa saisi lisää ääniä tai joku ostaisi uuden levyn.

Juhlien tarkoitus on kunnioittaa Suomen itsenäisyyttä ja juhlien isäntäparia eikä pönkittää omaa egoa ja tunkea itsensä lehtien palstoille, mikä aika monelta julkkutyrkyltä on unohtunut.

Vierailija
311/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton keskustelu vielä vuonna 2018 kun naiset itse esinäistävät muut naiset ja arvo määrääntyy naiselle vain ulkoisen olemukseen mukaan millainen vaatehenkari, kampaus tai meikki nyt sattuu olemaan.

Ei ihme, jos nuoret tytöt ja naiset kokevat itsensä riittämättömäksi ja paineet ovat kovat jo 10v tytöllä kun ei ole tarpeeksi kaunis ja hoikka, kun tyttöjen äidit itse tekevät omalla esimerkillään ja käytöksellään tyttöjen ja naisten elämän helvetiksi ja pahoinvoivaksi.

Miksiköhän ap. kävi Jenni Haukion kimppuun, eikä Sauli Niinistön?

Kyllä asenteet on syvällä, vaikka esiäitimme on tehnyt työtä naisen aseman parantamiseksi ja huomion pois viemisestä naisen ulkoisesta olemuksesta. Ja sitten ihmetellään miksi nainen saa pienempää palkkaa ja menestyy heikommin työuralla, kun naiset itsekin pitävät naisia vain vaatehenkarina ja taliaivoina ja vain ulkoinen olemus on tärkeintä, jota naisessa vain arvostetaan.

Missä miehet?

Vierailija
312/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton keskustelu vielä vuonna 2018 kun naiset itse esinäistävät muut naiset ja arvo määrääntyy naiselle vain ulkoisen olemukseen mukaan millainen vaatehenkari, kampaus tai meikki nyt sattuu olemaan.

Ei ihme, jos nuoret tytöt ja naiset kokevat itsensä riittämättömäksi ja paineet ovat kovat jo 10v tytöllä kun ei ole tarpeeksi kaunis ja hoikka, kun tyttöjen äidit itse tekevät omalla esimerkillään ja käytöksellään tyttöjen ja naisten elämän helvetiksi ja pahoinvoivaksi.

Kyllä asenteet on syvällä, vaikka esiäitimme on tehnyt työtä naisen aseman parantamiseksi ja huomion pois viemisestä naisen ulkoisesta olemuksesta. Ja sitten ihmetellään miksi nainen saa pienempää palkkaa ja menestyy heikommin työuralla, kun naiset itsekin pitävät naisia vain vaatehenkarina ja taliaivoina ja vain ulkoinen olemus on tärkeintä, jota naisessa vain arvostetaan.

Missä miehet?

No esim Haavistolla edustava ja tyylikäs pukeutuja pyolisona. Ei Porin seudun eläkeläiset ryn kunniapuheenjohtaja.

Vierailija
313/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joku ihmettee, miksi nainen on vain esine - miehelle, työelämässä, luottamustehtävissä jne.

Vierailija
314/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä miehet?

Osuit kuule naulan kantaan. Haukutaan mummotyyliseksi ja muutankin aivan olematonta. Muistan niin hyvin lapsuudesta ah niin yhteisölliset vanhanaikaiset kylän naisten ompeluseurat maalla. Ne vietettiin aina päiväsaikaan lypsyjen välillä. Aivan samanlaista pikkusieluista haukkumista siellä kuin täälläkin. Että kukahan se mummomainen lopulta on? Ikääntymisessä sinänsä ei ole yhtään mitään pahaa. Vaikka onhan se taiteenlaji joillekin. 

Vierailija
315/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman tylsin puku ja tyyli. Miksi ihmeessä joku haluaa näyttää mummolta tuossa iässä - ihan tarkoituksella. Tuo ei ole tyylikästä - vain mummoa.

Mikä vika mummoissa on?  Ilman mummoja ei sinuakaan olisi.

Vierailija
316/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö joku ihmettee, miksi nainen on vain esine - miehelle, työelämässä, luottamustehtävissä jne.

Haukio on itse tälläytynyt vanhan ukon trophy vaimoksi.

Vierailija
317/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puku oli toki vaatimaton, mutta kovin kaunis oli kuitenkin kantajallaan. Tyköistuvampana ehkä olisi näyttänyt paremmalta, mutta Jennillä lienee syynsä miksi tahtonut löysemmän istuvuuden.

Vierailija
318/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään käryä siitä, miten Jenni pukunsa valitsee. En edes jaksanut katsoa häävisti koko juhliia. Mutta sen vähän, mitä katsoin, mulle tuli ajatus, että kutsuvieraslistaa on kehitetty parempaan suuntaan.  Oliko ennen noin paljon taviksia? Aika suuri  joukko siinä on varmaan mukana laatimassa kutsuvieraslistaa, kun oli huomioitu niin erilaisia ryhmiä eri aloilta. Tämän olen huomannut siis jo vuosien ajalta. Ajan henkeen oli muutenkin kiinnitetty huomiota. Suositaan suomalaisuutta ja ekohenkisyys ilmeni kukkalaitteissa. 

Siitä vaan ajattelin, että mahtaako Jenni samoin suosia pukeutumisessaankin erilaisia suunnittelijoita ja siten antaa heille mahdollisuutta tuoda esiin itseään?  Ihan on rivien välistä tällä palstalla luettavissa, että jos itse olisi juhlissa presidentin puolisona, valjastaisi avukseen valtakunnan parhaimmat pukijat ja meikkaajat, jotta saisi häikäistä muut telkkarissa. Kuulostaapa ihanalta ihmiseltä...

Tuommoinen ajatus  toistenkin huomioimisesta vaan sopisi Jennille, kun hän, tai presidenttipari yleensä, ovat mielestäni sympaattisen oloisia ihmisiä. Muistan joskus jonkun pikkupojan kirjoittaneen kirjeen presidentille ja se vastaus oli niin hyvä <3. Jos jäljellä on muutama raskauskilo ja pukeutuu liian niukkaan pukuun, siitä nyt ainakin ryöpytystä tulee. Ainakin tällä palstalla. Joka puolella maan hallitsijat pukeutuvat tietyllä tyylillä, joka ei ehkä istu Wishin kuvastoon. Tai ei ole edes sitä parempaa Wishiä. 

Minusta Jenni on kaunis ja hyvin säilynyt. Hiusten pituus korostaa kaunista kaulaa ja yläselkää. Kasvoilla ei koskaan näy ylpeää tai nyreää ilmettä. Eikä mulle ole koskaan missään päässyt tulemaan sellaista tunnetta, että hän mässäilee lehtien palstoilla, miten ylellisesti elää. Ihmeellistä, miten paljon pahaa Jennistäkin voidaan puhua.

Niin. Jenni ja Sale on pyrkyreitä.

Ovat kehittäneet taiteen tästä ”me ollaan ihan vaan taviksia luonnonystäviä jotka rakastaa sotaveteraaneja”.

Sulta on tainnut mennä ohi, mitä sana pyrkyri tarkoittaa. No hate.

Vierailija
319/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole mitään käryä siitä, miten Jenni pukunsa valitsee. En edes jaksanut katsoa häävisti koko juhliia. Mutta sen vähän, mitä katsoin, mulle tuli ajatus, että kutsuvieraslistaa on kehitetty parempaan suuntaan.  Oliko ennen noin paljon taviksia? Aika suuri  joukko siinä on varmaan mukana laatimassa kutsuvieraslistaa, kun oli huomioitu niin erilaisia ryhmiä eri aloilta. Tämän olen huomannut siis jo vuosien ajalta. Ajan henkeen oli muutenkin kiinnitetty huomiota. Suositaan suomalaisuutta ja ekohenkisyys ilmeni kukkalaitteissa. 

Siitä vaan ajattelin, että mahtaako Jenni samoin suosia pukeutumisessaankin erilaisia suunnittelijoita ja siten antaa heille mahdollisuutta tuoda esiin itseään?  Ihan on rivien välistä tällä palstalla luettavissa, että jos itse olisi juhlissa presidentin puolisona, valjastaisi avukseen valtakunnan parhaimmat pukijat ja meikkaajat, jotta saisi häikäistä muut telkkarissa. Kuulostaapa ihanalta ihmiseltä...

Tuommoinen ajatus  toistenkin huomioimisesta vaan sopisi Jennille, kun hän, tai presidenttipari yleensä, ovat mielestäni sympaattisen oloisia ihmisiä. Muistan joskus jonkun pikkupojan kirjoittaneen kirjeen presidentille ja se vastaus oli niin hyvä <3. Jos jäljellä on muutama raskauskilo ja pukeutuu liian niukkaan pukuun, siitä nyt ainakin ryöpytystä tulee. Ainakin tällä palstalla. Joka puolella maan hallitsijat pukeutuvat tietyllä tyylillä, joka ei ehkä istu Wishin kuvastoon. Tai ei ole edes sitä parempaa Wishiä. 

Minusta Jenni on kaunis ja hyvin säilynyt. Hiusten pituus korostaa kaunista kaulaa ja yläselkää. Kasvoilla ei koskaan näy ylpeää tai nyreää ilmettä. Eikä mulle ole koskaan missään päässyt tulemaan sellaista tunnetta, että hän mässäilee lehtien palstoilla, miten ylellisesti elää. Ihmeellistä, miten paljon pahaa Jennistäkin voidaan puhua.

Niin. Jenni ja Sale on pyrkyreitä.

Ovat kehittäneet taiteen tästä ”me ollaan ihan vaan taviksia luonnonystäviä jotka rakastaa sotaveteraaneja”.

Sulta on tainnut mennä ohi, mitä sana pyrkyri tarkoittaa. No hate.

He on paraatiesimerkki pyrkyryydestä. Tehneet tuosta uskovaisesta mukavaatimattomuudesta oman trade markin. Jenni on viestintäammattilainen ja Sale kiero juristi.

Vierailija
320/393 |
07.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä miehet?

No esim Haavistolla edustava ja tyylikäs pukeutuja pyolisona. Ei Porin seudun eläkeläiset ryn kunniapuheenjohtaja.

Niin, mutta Haaviston puolisona on mies, jonka pukeutumista ei naiset arvostele vaan käydään muiden naisten kimppuun.

Eikä tämä koske ainoastaan presudentin puolisoa, vaan yhtälailla jos presidenttinä sattuu olemaan nainen.

Tämä pahansupaisuus, ilkeys, käytöstapojen ja hienotunteisuuden puute rävähti mediaan, kun Tarja Halonen tuli presidentiksi, eikä riittänyt ulkoisen olemuksen arvostelu, vaan kyseenalaistettiin jopa hänen uskontosa. Naispresidentti tai presidentin puolisot ovat vapaata riistaa ja korpit menevät haaskalle milloin mistäkin syystä, siinä hienotunteisuus ja edes alkeelliset käytöstavat ovat tuntemattomia käsitteitä. Mitä nykyään ihmiselle on tapahtunut ja onko heidän ilkeytensä syynä oma pahoinvointi ja mt-ongelmat.

Tämä ongelma on melko uusi, sillä esim. Tellervo Koivisto tai Eeva Ahtisaari eivät joutuneet arvostelun kohteeksi, jonkun kampauksen tai puvun vuoksi, vaan keskustelua käytiin enemmön heidän tekemisistään tai sanomisestaan.

Siihen aikaan olisi Jenni Haukion vetaraani halaus aiheuttanut suurta keskustelua, kun nyt se ei tunnu ketään kiinnostavan tai saavan ihailua.

Jos milloin, niin juuri tänä päivänä nainen on toiselle naiselle susi ja heikentää tyttöjen ja naisten tasa-arvoa ja lisää epäoikeuden mukaisuutta ja naisten ja tyttöjen arvostusta, niin koulussa kuin työelämässä ja miesten seurassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan