Etukorttien kyselijät!
Ohjeistaako kauppaketjujen esimiehet kassaa kysymään sitä korttia?Kerrataanko se käytäntö aina työvuoron alussa, vai onko taukohuoneessa seinällä valtava taulu, johon kerätään pisteitä kuka on kysynyt eniten?
Jestas, että se on ärsyttävää, jos en kertakaikkisesti halua korttia ja aina se sama jankutus., "oletko omistaja, oliko S-korttia"
Jos on kortti, niin kait sen per##le ihminen ojentaa, lopettakaa se kysely. Nyt oli tutussa kaupassa uusi kassa ja voi sitä ilonpäivää kun hän ei kysellyt mitään ylimääräistä, ostosten jälkeen kiitin vuolaasti hymyn kera, olisipa asia aina näin. Joo pieni asia, mutta sitäkin raivostuttavampi.
Kommentit (24)
Olen töissä pienemmässä ketjussa (ei ruokakauppa) ja kyllä sitä kantiskorttia pitää kysyä. Jos et kysy niin asiakas maksaa ja sanoo sitten että ”ainiin mulla on se kantiskortti” ja sit taas koko juttu alusta, asiakas rupee kaivamaan sitä korttia ja jono seisoo.
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
No miksi ihmeessä sitä jälkeenpäin hyvittelyä ei lopeta?
Toinen kassan sekoilu on se pakkomielle avata se muovikassi valmiiksi, kassin saa ostaja kyllä aivan varmasti auki. Kassan tarvitse siihen käyttää yhtään aikaa, voi näin palvella enemmän asiakkaita.
Onkohan siinäkin joku ohje, että "avatkaa aina muovikassit, näin ei ainakaan vahingossa asiakas saa kahta kassia yhden hinnalla".
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä jaksetaan marista 😂
Niin sinä olet itse pikku bonus hypistelijä, ei se varmasti aiheuta marinaa kun mehuissaan niitä korttejaan hypistelee. Kokeile itse olla kk näyttämättä hienoja korttejasi, niin eiköhän se ala sinuakin marisuttamaan.
Ap
Se kortin liittäminen ostokseen on kaupalle selvää rahaa. Tottakai ne kysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
No miksi ihmeessä sitä jälkeenpäin hyvittelyä ei lopeta?
Toinen kassan sekoilu on se pakkomielle avata se muovikassi valmiiksi, kassin saa ostaja kyllä aivan varmasti auki. Kassan tarvitse siihen käyttää yhtään aikaa, voi näin palvella enemmän asiakkaita.
Onkohan siinäkin joku ohje, että "avatkaa aina muovikassit, näin ei ainakaan vahingossa asiakas saa kahta kassia yhden hinnalla".
Hyvään palveluun kuuluu se avaaminen. Valitukset raikaa, jos ei avaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta sitä jaksetaan marista 😂
Niin sinä olet itse pikku bonus hypistelijä, ei se varmasti aiheuta marinaa kun mehuissaan niitä korttejaan hypistelee. Kokeile itse olla kk näyttämättä hienoja korttejasi, niin eiköhän se ala sinuakin marisuttamaan.
Ap
En omista yhtäkään korttia 😊 ehkä en noin pienestä hermostu, jos edes kysyvät 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
No miksi ihmeessä sitä jälkeenpäin hyvittelyä ei lopeta?
Toinen kassan sekoilu on se pakkomielle avata se muovikassi valmiiksi, kassin saa ostaja kyllä aivan varmasti auki. Kassan tarvitse siihen käyttää yhtään aikaa, voi näin palvella enemmän asiakkaita.
Onkohan siinäkin joku ohje, että "avatkaa aina muovikassit, näin ei ainakaan vahingossa asiakas saa kahta kassia yhden hinnalla".
En ole varmaan koskaan edes laittanut pussia kassalle. Ei sitä sinne tarvi laittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
Jokaista tällaista kohden on varmasti tuhansia, joita ärsyttää jatkuva korttien kysely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
No miksi ihmeessä sitä jälkeenpäin hyvittelyä ei lopeta?
Toinen kassan sekoilu on se pakkomielle avata se muovikassi valmiiksi, kassin saa ostaja kyllä aivan varmasti auki. Kassan tarvitse siihen käyttää yhtään aikaa, voi näin palvella enemmän asiakkaita.
Onkohan siinäkin joku ohje, että "avatkaa aina muovikassit, näin ei ainakaan vahingossa asiakas saa kahta kassia yhden hinnalla".
Kassa saa saman palkan riippumatta nopeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
Pitäsiköhän näiden soittajien katsoa peiliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
No miksi ihmeessä sitä jälkeenpäin hyvittelyä ei lopeta?
Toinen kassan sekoilu on se pakkomielle avata se muovikassi valmiiksi, kassin saa ostaja kyllä aivan varmasti auki. Kassan tarvitse siihen käyttää yhtään aikaa, voi näin palvella enemmän asiakkaita.
Onkohan siinäkin joku ohje, että "avatkaa aina muovikassit, näin ei ainakaan vahingossa asiakas saa kahta kassia yhden hinnalla".
Kassa saa saman palkan riippumatta nopeudesta.
Sillä logiikalla se ura onkin huipussaan siinä kassalla, voi elämän kevät sentään !
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
Jos joku on niin tyhmä että ei käytä korttiaan niin itseänsä saa syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
No miksi ihmeessä sitä jälkeenpäin hyvittelyä ei lopeta?
Toinen kassan sekoilu on se pakkomielle avata se muovikassi valmiiksi, kassin saa ostaja kyllä aivan varmasti auki. Kassan tarvitse siihen käyttää yhtään aikaa, voi näin palvella enemmän asiakkaita.
Onkohan siinäkin joku ohje, että "avatkaa aina muovikassit, näin ei ainakaan vahingossa asiakas saa kahta kassia yhden hinnalla".
Kassa saa saman palkan riippumatta nopeudesta.
Sillä logiikalla se ura onkin huipussaan siinä kassalla, voi elämän kevät sentään !
Mieluummin mä otan hyvää ja asiallista palvelua kassalla kuin häslääjän jolla on kiire saada mahdollisimman monta "palveltua".
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
Oma moka jos ei dementialtaan muista esittää huijauskorttejaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen töissä pienemmässä ketjussa (ei ruokakauppa) ja kyllä sitä kantiskorttia pitää kysyä. Jos et kysy niin asiakas maksaa ja sanoo sitten että ”ainiin mulla on se kantiskortti” ja sit taas koko juttu alusta, asiakas rupee kaivamaan sitä korttia ja jono seisoo.
Sanot vaan jotta myöhäistä, muista seuraavalla kerralla aikaisemmin.
no kerran oli unohtunut kysyä plussakortti kassalla.. hirvee haloo synty ja asiakas uhkas vaikka millä kun niitä pisteitä ei saa jälkikäteen. mieluummin siis kysyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
No miksi ihmeessä sitä jälkeenpäin hyvittelyä ei lopeta?
Toinen kassan sekoilu on se pakkomielle avata se muovikassi valmiiksi, kassin saa ostaja kyllä aivan varmasti auki. Kassan tarvitse siihen käyttää yhtään aikaa, voi näin palvella enemmän asiakkaita.
Onkohan siinäkin joku ohje, että "avatkaa aina muovikassit, näin ei ainakaan vahingossa asiakas saa kahta kassia yhden hinnalla".
Kassa saa saman palkan riippumatta nopeudesta.
Sillä logiikalla se ura onkin huipussaan siinä kassalla, voi elämän kevät sentään !
Mieluummin mä otan hyvää ja asiallista palvelua kassalla kuin häslääjän jolla on kiire saada mahdollisimman monta "palveltua".
Luojan kiitos automaatio tulevaisuudessa hoitaa tämän työn. Asiakaspalvelu paikallaan, esim lihatiskillä, mutta tuotteiden rahastuksen voisi kyllä hoitaa kone. Esim. Aasiassa yleisesti kassalla on pakkaaja, sitä voisin jo kutsua kassan asiakaspalveluksi. Viivakoodien vilautusta koneelle ja kassin avaamista en kyllä kovin laadukkaaksi asiakaspalveluksi miellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.
No miksi ihmeessä sitä jälkeenpäin hyvittelyä ei lopeta?
Toinen kassan sekoilu on se pakkomielle avata se muovikassi valmiiksi, kassin saa ostaja kyllä aivan varmasti auki. Kassan tarvitse siihen käyttää yhtään aikaa, voi näin palvella enemmän asiakkaita.
Onkohan siinäkin joku ohje, että "avatkaa aina muovikassit, näin ei ainakaan vahingossa asiakas saa kahta kassia yhden hinnalla".
Kassa saa saman palkan riippumatta nopeudesta.
Sillä logiikalla se ura onkin huipussaan siinä kassalla, voi elämän kevät sentään !
Mieluummin mä otan hyvää ja asiallista palvelua kassalla kuin häslääjän jolla on kiire saada mahdollisimman monta "palveltua".
Eiköhän niitä kassoja seurata tarkasti. Jos ei jono juokse kassa kilkata niin jää bonus saamatta. Se pistää häsläämään ja kysymään kortit.
Niin se bonus, se on kutsu seuraavaan vuoroon nollasopimuslaisella ja vakituisemmalla määräaikaisen sopparin uusinta.
Kauppaketjut saavat viikottain satoja kiukkuisia soittoja, kun asiakas vaatii jälkikäteen ostoksestaan merkintää bonuslaskelmaan. Niistä haluttaisiin eroon.