Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Finlandia voisi korvata Maamme-laulun.
Ei. Finlandia on upea sävelmä, siis paljon parempi kaikin puolin kuin Maamme-laulu, mutta minusta sen pitää pysyä sävelmänä jota esitetään vain hyvin valikoidusti. Mietipä, aina kaikkien jäkismatsien alussa? Ei.
Hemuli89 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on kyllä hentonen piipittäjä palkattu veisaamaan. Onko joku Saulin sukulaispoika, vai miksi tuollainen valinta? Pikkasen on liian vaativa kappale Nocturne tuolle klopille. Lähiökapakan karaoken tasoa, korkeintaan.
Siis kuten joku jo aikaisemmin tuolla totesikin, aivan täydellinen duo! Äänet sointuvat yhteen kauniisti ja voisin kuunnella enemmänkin !
Zykkö kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo Hauhion puku on tehty? Jos siis koivusta on. En ymmärrä.
Itse mietin että miten sanomalehdistä voidaan tehdä hame. Miltä se tuntuu?
sehän on kätevää, jos vessapaperi on loppu niin on omat mukana.
Pitää vaan varoa ettei mene liian lähelle avotulta
Varmaan kätevä myös sateessa.
Vierailija kirjoitti:
Miks tää Kalevauva on oikeesti laitettu esiintymään Linnan juhlien jatkoille :D huh
Sale ja Jenni varmaan tykkää Kalevauvasta. Ties vaikka olisivat itse osallistuneet sanoituksiin ;)
Ilkka kuulostaa niiin paljon Ismolta
Nyt tulo eka karismaattinen esiintyjä, Ilkka 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltalehdessä nyt pukuäänestys
Ei mikään noista IL:ssä.
Teemu Muurimäen suunnittelema pinkki kukka-mekko yksi parhaimmista.
Samaa mieltä! Kenen yllä? Ilmeisesti joku nobody, kun pukua ei hehkuteta enempää, vaikka on tosi kaunis.
Kuin myös samaa mieltä. Illan kaunein puku!
Ismo Alanko on muuttunut Suomen Eros Ramazzottiksi.
Vierailija kirjoitti:
Kamalat sanat itsenäisyyspäivänä esitettäväksi, hyi kamala. "Synnytystalkoot"
Enemmim pitäisi olla "synnytysvähennykset", kun ympäristöstä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Ilkka kuulostaa niiin paljon Ismolta
Olisipa ottanut Ismonkin mukaan.
AUTS...kohta kello on 23, eikä voi enää kommentoida 😏😫
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tuo just oli.. Siis toi siittiö-laulu??????? Järkyttävää..
Onneksi yleensä ottavat sellaisia keskusteluja joihin en ole kommentoinut.
Vierailija kirjoitti:
Ismo Alanko on muuttunut Suomen Eros Ramazzottiksi.
Ilkka siis.
Kalevauva älä laula enää, sattuu korviin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt ruotsin sössötys saa luvan loppua..
Lopettakaa nyt jo tuo pikkumielisyys, tämä on yhtä lailla juhla ruotsinkieliselle väestöllemme, minua ainakaan ei häiritse pätkääkään, että välissä on haastatteluja ruotsiksi.
En ole aikaisempi kommentoija, mutta ei sitä ruotsia tarvitse _Suomen itsenäisyyspäivänä_ joka toiseen haastatteluun olla tunkemassa. Ruotsinkielisten muutamalle prosentille tarjotaan ruotsinkielistä materiaalia vaikka mikä olisi mutta suomenkieliset pistetään puhumaan ruotsia, kuvaa kyllä hyvin yleistä ilmapiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Voi ei! Uuno menny toisella kanavalla ja minä turhaan katellu tällästä pönötystä:(
No onneksi sen pystyy vielä jölkikäteenkin katsomaan MTV3:sen (entinen Katsomo) kautta. 👍
Noloa ja itsekeskeistä tehdä asiasta numero julkisesti.