Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Haha aivan paras tää kalevauva, en ennen ole kuullut, odotan jo sitä seuraavaa kappaletta!
Vierailija kirjoitti:
Siis miten tuo Hauhion puku on tehty? Jos siis koivusta on. En ymmärrä.
Mun mielestä enemmänki Sauli alkaa tarvitsemaan puupalttoota, kuin Hauhio
Tyypit tuolla päsmäröissä ympäristöstä, kun samalla puskevat vauvoja tänne, elelevät itse hulppesti ja lentelevät millon minnekin.
Veteraanit jää sivuosaan kun kiinnostaa vaan nännit yms, on kauas jäänyt sota-ajan uhraukset.
Dannyä pyydetty vetään biisejä 1060-luvulta :D
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tuo just oli.. Siis toi siittiö-laulu??????? Järkyttävää..
Niille jotka eivät tieneet; Kalevauva ottaa sanoituksensa suoraan Vauva.fi -palstan keskusteluista ja Twitteristä, joten saatat päästä kommentillasi mukaan heidän tulevalle kappaleelleen...
Nyt kaikki tulee kommentoimaan jotta pääsee kalevauvan seuraavaan kappaleeseen. Itsehän en siis tietenkään siksi kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä saanut isoja taputuksia kalevauva, enkä yhtään ihmettele. Mautonta.
Ethän sinä nyt voi meidän av-mammojen lausahduksia mauttomiksi sanoa! Hyvänen aika sentään!
😁 niin, ehkä vähän meitä pidetään noloina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kulkue se oli jossa Alma käveli?
Nasset v-uun Kalliosta.
Jotain vassarianarkistipellejä siellä. Yhtä typeriä nuo n*tsit kun vastamielenosoittajtkin.
Saas nähdä, kuka meistä pääsee linnajatkojen biisiin ;)
Vierailija kirjoitti:
nyt ruotsin sössötys saa luvan loppua..
Lopettakaa nyt jo tuo pikkumielisyys, tämä on yhtä lailla juhla ruotsinkieliselle väestöllemme, minua ainakaan ei häiritse pätkääkään, että välissä on haastatteluja ruotsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä tuo just oli.. Siis toi siittiö-laulu??????? Järkyttävää..
Kuka nostaisi ko. ketjun ylös niin päästään katsomaan kenen kommentit pääsivät/joutuivat lauluun...
Vierailija kirjoitti:
Haittaako ketään, jos lopetan tältä illalta
ja painun pehkuihin ja alan kuunnella ääniraamattua?
Vanhempi konservatiivi ja yhteiskunnan peruspilari
Hyvää yötä Päivi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli on kyllä nyt joko tosi väsynyt tai kipeä. Toivottavasti tulee kuntoon :(
Se on seittemänkymppinen papparainen ja vieläpä luonteeltaan peruskärttyisä. Ei ole kauhean hyvä lähtökohta noin massiivisiin pippaloihin, jossa useat kamerat kyttää miehen jokaista liikettä, eli ei pääse livahtamaan edes hermosavuille.
Ja jos vielä on väsynyt Aaron yöllisistä heräilyistä. Eikä päivisinkään saa hetken lepoa.
Arttu Wiskarin tuolla pitäisi olla laulamassa niitä masentavia Suomi-aiheisia jollotuksiaan. Ja yleisö kittais Koskenkorvaa kaksin käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän biisejä Kalevauva vetää tänään.
SAULI ON HOPEAKETTUJEN AATELIA
Jesssss!
Jäätävää vinkumista tää Sannin veto.
Tuliko Danny kaapista? Sanoi että on tykästynyt miehiin ja naisiin mutta enemmän naisiin ?😁
Tuo haastattelija ei kai oo Mikko Peltonen? Mutta ihan samanlainen ääni