Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Jenni Vartiainen on kaunis kuin satukirjan kuningatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AUTS...kohta kello on 23, eikä voi enää kommentoida 😏😫
Miksei MeNaisten palsta sulkeudu kello 23?
Olisiko asiallisempaa kommentointia?
Vierailija kirjoitti:
Edelleen todella asiallista kommentointia täälläkin. Monta rasistista, seksististä ja muutenkin ällöttävää tai töykeää kommenttia taas lmao ettekö te tod.näk. aikuiset ihmiset osaa vähääkään miettiä ennen kuin kommentoitte naisten läskikäsistä ja turhista veteraanipuheista. Vauva.fi ollut parhaimmillaan tämän illan
Onko sinusta oikein, että joka vuosi yksi veteraani nostaa itsensä muiden aseveljiensä yläpuolelle ja alkaa tarinoimaan itsestään, tehtävästään sodassa ym samalla kun muut -varmasti yhtä ansioituneet - katsovat hiljaa sivusta? He ovat kaikki tehneet tärkeän, kunnioitettavan työn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AUTS...kohta kello on 23, eikä voi enää kommentoida 😏😫
Miksei MeNaisten palsta sulkeudu kello 23?
Olisiko asiallisempaa kommentointia?
Menkää sinne jatkamaan.
Onko tolla Vartiaisen likalla fylliä poskissa? Kovin näyttävät pömpöttävän.
Onkohan jenni ja anna molemmat tehneet biisejä immosesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nyt ruotsin sössötys saa luvan loppua..
Lopettakaa nyt jo tuo pikkumielisyys, tämä on yhtä lailla juhla ruotsinkieliselle väestöllemme, minua ainakaan ei häiritse pätkääkään, että välissä on haastatteluja ruotsiksi.
En ole aikaisempi kommentoija, mutta ei sitä ruotsia tarvitse _Suomen itsenäisyyspäivänä_ joka toiseen haastatteluun olla tunkemassa. Ruotsinkielisten muutamalle prosentille tarjotaan ruotsinkielistä materiaalia vaikka mikä olisi mutta suomenkieliset pistetään puhumaan ruotsia, kuvaa kyllä hyvin yleistä ilmapiiriä.
Kyllä täytyy. Mun isä on rintamaveteraani ja ruotsinkielinen. Ei ole koskaan vaatinut palvelua tms ruotsiksi. Nyt 93 vuotiaana suomenkieli totaalisesti hävinnyt muistista ja puhuu ja ymmärtää enää ruotsia. Olen onnellinen että edes tämän verran on ohjelmaa ruotsiksi. Isälleni tämä on äärimmäisen tärkeää. Hän on sen ansainnut!
Jos Suomalaiset saa saman ruotsissa terveydenhuollossa, nyt eivät saa
Vierailija kirjoitti:
Miksi on viime vuosina vakiintunut, että noissa jatkobileissä on huomattavasti korkeampi musiikillinen taso , kuin linnassa, jonne erityisesti Saulin aikana on pestattu puolivillaisia poppislaulelijoita, joilta ei lainkaan taitu vanhat klassikkosävelmät, joita siellä pääasiassa kuitenkin vedetään? Ei luulis olevan vaikea rasti palkata laulamaan joku, joka ihan oikeasti osaa laulaa Nocturnet ja Yksinäiset saarnipuut, heitä kun on Suomi puollollaan. Äärimmäisen tuskaista kuunnella, kun poppilaulelijat laulaa evergreenejä, joihin heidän äänensä ja tyylinsä ei sovi lainkaan.
Entisaikaan olis Olavi Virta ollut kovaa kamaa Linnan juhlissa. 🤗
Yksi maailman kauneimmista lauluista. Missä muruseni on ja Jennin laulamana tietysti
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Anna Puu on ärsyttävä? Harvoin ärsyynnyn julkisuuden henkilöistä, mutta hän jostain syystä ärsyttää.
Et ole. Sama juttu mullakin, en osaa sanoa miksi pelkästään sen näkeminen sieppaa oikein huolella. Sen olemus on vaan kaikkinensa jotenkin todella vastenmielinen ja luotaantyöntävä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Anna Puu on ärsyttävä? Harvoin ärsyynnyn julkisuuden henkilöistä, mutta hän jostain syystä ärsyttää.
Anna Puulla oli kova tarve julkisesti ilmoittaa ettei mene jatkoille Kämppiin. Ei tietenkään koska jatkoilla esiintyi upea Jenni Vartiainen johon Puuta olisi väistämättä vertailtu. Ja sen vertailun Puu olisi kyllä heittämällä hävinnyt...Anna ja Jukka ovat toisensa ansainneet, Jennille toivon parempaa miestä ja onnea elämäänsä vihdoinkin.
Vierailija kirjoitti:
Onko tolla Vartiaisen likalla fylliä poskissa? Kovin näyttävät pömpöttävän.
Ei ole. Tuollaiset oravanposket Jennillä ollut jo yli 10v. Eikä ole itseään muutenkaan leikellyt. Jos menisi plastiikolle, ottaisi kyllä ekaksi silarit tisuihin.
Vierailija kirjoitti:
Jennillä entistä enemmän botoxia ja täytettä.. huh.
Ei ole lainkaan botoxia eikä täytettä. Häivy siitä valehtelemasta! Muutama kilo tullut lisää vuoden aikana naamaan ja tissseihin.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan jenni ja anna molemmat tehneet biisejä immosesta
Jennin uusi omadanoittama levy ei kyllä imartele Immosta yhtään. Ihme että ukko kehtaa näyttää naamansa Linnassa Puun kanssa sen pettämisjupakan jälkeen!
Kuka raahaa perässä tota Immosta juhlissa ens vuonna? Ellinoora? Vesala? Robin?
Kohta kutsuissa lukee avec- ei Immonen-
Linnassa 106- vuotiaan lotta oli illan mielenkiintoisin vieras. Olisin mielelläni kuullut hänestä paljon enemmän, vaikka sitten toimittajien selostamaan jos rouva itse ei olisi halunnut haastattelua antaa.
Edelleen olen sitä mieltä, että vielä nyt kun voidaan niin kaikki kynnelle kykenevät veteraanit ja sotainvalidit pitäisi ensisijaisesti kutsua linnaan.
Tilaisuus voisi olla pienempi ja intiimimpi.
Täältä popsittu. Toivottavasti lopettaa, lauluääni niin hirveä. Vartiainen ja Alanko voisi käyttää vauvan kommentteja.