Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Sauli näyttä todella kyllästyneelta ja väsyneeltä.
Vähän voisi hymyillä, tietty.
Vierailija kirjoitti:
ja vanhalta. Kävisi kohta sotavetariinista.
Suomalainen puhekulttuuri tosiaan on vauvnkengissä kun NÄÄ PUHUU TOISTENSA PÄÄLLE
Toivottavasti presidentti Sauli Niinistö ei ole esim.kipeä. Tai sitten suuttui äskeisen kättelyn ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Katoin kans, että onko jotenkin huonovointinen. Vaikka eipä hän kyllä ennenkään ole näyttänyt tästä tilanteesta suuremmin nauttivan.
Salolaisella on jo ties kuinka mones seuralainen mukana.
Halla-Aho on jo, Väyrynen tulee uutisten aikaan
Saulille olut ja tupakki johonkin väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä Sipilä on?
Et ole tainnut koskaan katsoa Linnan juhlia, hallitus tulee vasta tässä jälkimmäisessä kättelyjonossa.
Olen katsonut kyllä, mutta en muistanut. :)
Hopeakettu-Salolaisella oli nuori vaimo
Tuleeko tuolta enää ketään kiinnostavia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tunnisti tyypit e-urheilijoiksi jo jonossa. Vetelät harmaanaamaiset sällit ja silmät vaan seisoo päässä...
Mikskä v*tun urheilijoiksi???
Pleikkarivässyköillä ei ole yhtään mitään tekemistä urheilijoiden kanssa. Ilmakitarakisatkin on 1000 kertaa enemmän urheilua, kuin noitten vässyköitten pleikkaripelailu.
Älä viitsi. Todella kivan näköisiä nuoria miehiä. Nolotti sen haastattelijan puolesta, kun osasi liittää haastatteluun ihan kaikki e-urheilijoihin liitetyt ennakkoluulot energiajuomista alkaen.
Ihan sama minkä näköisiä. Pleikkaripelailulla ei ole yhtään mitään tekemistä urheilun kanssa. Noiden kutsuminen urheilijoiksi halveeraa puulaakihöntsääjiäkin.
Pupulandian Jennin iskä meni kai tuolla🤗
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuointeja juhla-asuun.
Samaa mieltä ja kyllähän ne yleensä iholle otetaankin:D
Miksi tuonne on kutsuttu nuo eläkkeellä olevat piispat ja upseerit yms?????
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeilijä Elina Gustafsson räväytti etikettiä rikkovalla nokkospuvullaan – muotiasiantuntijat tahtovat muuttaa Linnan sääntöjä
– Elina Gustavssonin asu oli tyylikäs, mutta kyseenalaistaa taas perinteisen etiketin. Vaatiiko se muutosta? Mirva Saukkola pohtii.
– Minä pidin Gustafssonin lookista, mutta etiketti..... Juri Silvennoinen sanoo.
Ei minua puku mitenkään häirinnyt, mutta tuo överi tekorusketus menee kyllä jo melkein blackfacen puolelle.
Nyt tulee tuulipukukansan eliitti. Voi käydä jääkapilla.
Rehnin rouva oli tänä vuonna päättänyt pukeutua taatusti paljastelemattomaan ponchoon. :-)
Kenraalikunta, papisto ja diplomaatit - eikä kiinnosta ketään.