Nyt tulee outo kysymys. Mutta te, joilla on raskauksia usealle eri miehelle
Tämä on naisen kysymys ja ei provo.
Mutta, oletteko huomannut että eri isälle alkavassa raskaudessa olisi erilaiset oireet, kun mitä toiselle isälle?
Voiko geenit muuttaa /muokata oireita?
Kysyn koska minulla on pitkästä parisuhteesta 4 raskautta (kaksi onnistunutta 2 keskenmenoa)
ja nyt on alkanut uusi raskaus eri isälle..
Se mikä mietityttää, minulla on yksi raskaus oire joka on täysin vakio, se tulee aina! Ja tässä sitä ei ole :o Eli mistähän kyse? Voiko se alkion dna vaikuttaa??
Kommentit (10)
Mielenkiinnosta lukasin. Ei mitään mielenkiintoista.
Lapsia on kolmelle eri miehelle. Raskauksissa en huomannut mitään eroa.
Miksi noin tyhmä ihminen lisääntyy?
Lapsen sukupuoli voi vaikuttaa voimakkaasti. Minulla tyttöjä odottaessa on ollut voimakasta pahoinvointia. Poikaa odottaessa ei ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei vaikuta.
Paitsi että tutkimusten mukaan istukkaan vaikuttavat isän geenit ja istukka vaikuttaa raskauden kulkuun ja onnistumiseen. Että vaikuttaapas.
Varmaan vähän vaikea sanoa, kun eri raskauksien kohdalla voi olla valtavasti eroa, vaikka olisi lapsilla samakin isä. Joten jos nyt jollakin onkin tosi erilaiset raskaudet kun eri isät, niin ei voi tietää vaikka niin olisi ollut saman miehen kanssakin. Itsellä lapsilla sama isä, mutta esikoisraskaus ja toinen olivat kuin yö ja päivä, täysin erilaisia.
Miks pitää tehdä lapsia monen kans?
Sama kyssäri myös miehille.
Naapurin Ritva esitti pitkään olevansa lestadiolainen mutta oikeasti hankki lapsen jokaisen kerrostalon miehen kanssa. Joka toinen viikko synnärillä.
Ei ole tätä päivää että lapset samasta isästä. Jokaiselle lapselle eri isä, sekä kaikki erilaisista kulttuureista ja uskonnoista.
No ei vaikuta.