Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti presidentti Sauli Niinistö ei ole esim.kipeä. Tai sitten suuttui äskeisen kättelyn ongelmista.
Vähempikin ärsyttää Saulia. Adjutantti sai jo kuulla asiasta eikä se tähän jää.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti presidentti Sauli Niinistö ei ole esim.kipeä. Tai sitten suuttui äskeisen kättelyn ongelmista.
Näytti se tolta jo ennen koko kättelyiden alkamista ehkä Aaro valvottanut viimeyönä..?
Merjan rinnat visusti käärittyinä. Tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tatuointeja juhla-asuun.
Aika vaikea niitä on pois ottaa juhlien ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Elina Gustafsson on kyllä todella hottis. Ja oon virallisesti hetero nainen :p
Kyllä, todella hottis! Lääh....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyrkkeilijä Elina Gustafsson räväytti etikettiä rikkovalla nokkospuvullaan – muotiasiantuntijat tahtovat muuttaa Linnan sääntöjä
– Elina Gustavssonin asu oli tyylikäs, mutta kyseenalaistaa taas perinteisen etiketin. Vaatiiko se muutosta? Mirva Saukkola pohtii.
– Minä pidin Gustafssonin lookista, mutta etiketti..... Juri Silvennoinen sanoo.
Ei minua puku mitenkään häirinnyt, mutta tuo överi tekorusketus menee kyllä jo melkein blackfacen puolelle.
Hehän tulivat juuri lomalta, joten rusketus on ihan aito. Jos ruskettuu hyvin niin minkä sille voi.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu-Salolaisella oli nuori vaimo
Ei ole vaimo. Salolainen ja Niina Koski ovat olleet yhdessä seitsemän vuotta, ja ovat juuri kihlautuneet.
Susanna Koski on tyyppiesimerkki siitä, että rahalla ei saa tyyliä.
Aiempi kammottava turkisfloppi choker. Nyt päätti tulla naamiaisasussa.
Jennin puvun hihat on jo aika rypyssä
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuonne on kutsuttu nuo eläkkeellä olevat piispat ja upseerit yms?????
Ja noin paljon. Kutsuis jonain vuonna jotkut ja toisena vuonna toiset. Tästä jälkimmäisestä jonosta tulee vähintään puolet ihan turhaa porukkaa. Vois vähentää tota porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähempikin ärsyttää Saulia. Adjutantti sai jo kuulla asiasta eikä se tähän jää.
Onko jo tietoa mitä tapahtui kättelyssä?
Hohhoijaa, nyt ei jaksa enää enempää. Lähtis iltapalalle. Sen vielä katson myöhemmin, kun presidenttipari tervehtii veteraaneja kahvipöydässä. Nuo muut vieraat on enimmäkseen turhakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Tuo puku ei istu, kokoa liian suuri.
Muuten istuu mutta hihojen istutus ei ole mennyt 100% nappiin.
Sauli on kyrsiintyneen näköinen :D
Vierailija kirjoitti:
Miksei ne e-urheilijat sitten ikinä näytä kovakuntoisilta tai edes terveiltä?
Näyttääkö esim. ampujat, shakinpelaajat tai golfarit?
Onpa Sauli väsyneen ja tympiintyneen näköinen.
Valtionhallinnon korkeapalkkaisia turhakkeita toinen toisensa jälkeen.
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/fi/thumb/a/a8/PikkuKakkonen.png/…
Joku oli saanut pukuunsa inspiraatiota tästä....
Miksei ne e-urheilijat sitten ikinä näytä kovakuntoisilta tai edes terveiltä?