Linnan juhlat 2018
Kenen pukua odotat eniten? Itse odotan rouva Haukion ja Piia Pasasen pukua. Pasanenhan on ennen ollut juontajana, nyt ilmeisesti kutsuttuna. Satu Taiveahon tyylistä olen aina tykännyt mutta tänä vuonna hän ei taida olla mukana.
Kommentit (1757)
Stubb oli tänään Esport Areenalla!
Jussi Niinistön rouvalla jääyt tukka kampaamatta.
Jennin lakkakypärä on tunkkainen. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tunnisti tyypit e-urheilijoiksi jo jonossa. Vetelät harmaanaamaiset sällit ja silmät vaan seisoo päässä...
Mikskä v*tun urheilijoiksi???
Pleikkarivässyköillä ei ole yhtään mitään tekemistä urheilijoiden kanssa. Ilmakitarakisatkin on 1000 kertaa enemmän urheilua, kuin noitten vässyköitten pleikkaripelailu.
Älä viitsi. Todella kivan näköisiä nuoria miehiä. Nolotti sen haastattelijan puolesta, kun osasi liittää haastatteluun ihan kaikki e-urheilijoihin liitetyt ennakkoluulot energiajuomista alkaen.
E-urheilu ammattitasolla on todella ammattimaista ja vaatii myös riittävää fyysistä kuntoa ja säännöllisiä elämäntapoja. Se 24/7 koneen ääressä istuva energiajuomaa ja pizzaa vetävä nörtti ei pärjää enää.
Hehheh, vai fyysistä :D Onhan se joikkarin vemppaaminen tosi fyysistä juu. Tarkkavaiusuutta ja säännöllisiä elämäntapoja vaatii monet muutkin tehtävät, mutta ei se niistä silti urheilua tee.
Onhan se nyt v*tunmoinen vitsi, että urheilupelejä pelaavat alkavat kutsumaan itseään urheilijoiksi.
Paavo Lipponen näköjään vielä hengissä. Olisi saanut jäädä kotiin pyrkyrivaimonsa kanssa.
Melko pönäkkä tuo Soinin pariskunta. Luulis lääkärin tietävän, että ylipaino on vaarallista.
Sipilän muijalla illan hirvein folioasu :Dd
Stubb ryhdikäs ja komea. Sipilä ukkoutunut ja vaimo näytti aika iäkkäältä..
Verner kierrättänyt Vallilan verhot
Anna Puulla on saman värinen tulla kuin mun mummolla
Sampo Terhon rouva on ihan järkyttävän laiha.
Mikä ihme tuo Aila Shakir oikein on, kun sitä pitää nytkin niin kovin mainostaa ja kamala haloo oli niistä Heinäluoman häistäkin että ihan menee naimisiin Aila Shakirin kanssa.
Nevähööd.
-ekan kerran näin, että jono ei kulkenut, valot sammuivat kesken kaiken ym ym. eli järjestelyt tuntuivat olevan hakusessa, kaikki vissiin hoidetaan nykyään tietokoneella ja kun koneet menee sekaisin, niin kukaan ei osaa käytännössä mitään (toinen pressan adjutanteista näkyi käyvän jo katsomassa, mikä siellä mättää)
- hirvittävän omahyväisiä ilmeitä ihmisillä - ehkä jotkut ajattelevat, että MINÄ olen täällä omilla ansioillani, monet kun ovat edustamanssa jotakin tahoa ns. virkansa puolesta, ei yksityishenkilönä (ja omahyväisellä ilmeellä en tarkoita pelkästään Susanna Koskea, koska hänellä se ilme on AINA, hän on tyyppiesimerkki siitä, miltä näyttää ihminen joka kokee olevansa ns. kovis, kova jätkä)
Orpo oli selvästi murheellisen näköinen sen rais kausskandaalin takia.
Vierailija kirjoitti:
Anna Puulla on saman värinen tulla kuin mun mummolla
tukka*
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuonne on kutsuttu nuo eläkkeellä olevat piispat ja upseerit yms?????
Miksi tuonne on ylipäätään kutsuttu ketään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti tunnisti tyypit e-urheilijoiksi jo jonossa. Vetelät harmaanaamaiset sällit ja silmät vaan seisoo päässä...
Mikskä v*tun urheilijoiksi???
Pleikkarivässyköillä ei ole yhtään mitään tekemistä urheilijoiden kanssa. Ilmakitarakisatkin on 1000 kertaa enemmän urheilua, kuin noitten vässyköitten pleikkaripelailu.
Älä viitsi. Todella kivan näköisiä nuoria miehiä. Nolotti sen haastattelijan puolesta, kun osasi liittää haastatteluun ihan kaikki e-urheilijoihin liitetyt ennakkoluulot energiajuomista alkaen.
E-urheilu ammattitasolla on todella ammattimaista ja vaatii myös riittävää fyysistä kuntoa ja säännöllisiä elämäntapoja. Se 24/7 koneen ääressä istuva energiajuomaa ja pizzaa vetävä nörtti ei pärjää enää.
Hehheh, vai fyysistä :D Onhan se joikkarin vemppaaminen tosi fyysistä juu. Tarkkavaiusuutta ja säännöllisiä elämäntapoja vaatii monet muutkin tehtävät, mutta ei se niistä silti urheilua tee.
Onhan se nyt v*tunmoinen vitsi, että urheilupelejä pelaavat alkavat kutsumaan itseään urheilijoiksi.
Tämmöinen keski-iän kurtistama mammakin häpeää nyt viestiäsi.
Ei päässyt Kärpänen koskaan morsianta pidemmälle. Nuori vaimo Vanhasella.