Nainen, oletko iän myötä tullut enemmän tai vähemmän valikoivaksi miesten suhteen?
Kommentit (487)
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa se on muuttunut, mutta painopisteet varmasti on. Siis yhtä valikoiva olen ollut aina, mutta ehkä nuorena merkitsi osittain eri asiat. Tai kyllä kai ne tunteet ja kemia on aina olleet ratkaiseva tekijä, eikä niinkään henkilön ominaisuudet. Ehkä iän myötä voisin hyväksyä enemmän kaikenlaista mikä nuorena olisi ollut ihan mahdotonta. Toisaalta nyt olisin varmaan ihan tyytyväinen yksinkin ja kiinnostun entistä harvemmin kenestäkään. Ystäviksi huolisin moniakin. Ja on kyllä joitakin piirteitä, joita nyt osaisin karttaa.
Itsellä tämä myös toisinpäin eli nykyisin on ihan mahdotonta edes harkita hyväksyvänsä sellaisia asioita (esim päihteet, tupakointi, epäterveelliset elämäntavat, häntäheikkiys) jotka taas nuorempana ei niinkään haitanneet.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotka tulette niin valikoiviksi ettei sitä miestä noin vain löydy hoidatte seksipuolen? Selibaatti, fwb, vai satunnaispanoja tinderistä/baarista?
Ihan kuule perinteisesti masturboimalla - joka muuten päihittää yhden illan jutut 6-0.
Mikä tekee masturboinnin paremmaksi kuin yhden illan jutun?
Orgasmi?
Miksei tule orgasmia yhden illan jutusta?
Ei ne miehet osaa. Nainen vois osatakin.
Kummasti ne miehet kuitenkin osaavat itse saada orgasmin. Vai väitätkö, että sekin on sinun ansiotasi?
Niin itselleen? Kun harrastetaan kaksin, siinä tulisi ottaa myös se toinen osapuoli huomioon.
Jos osaavat niin hyvin saada itselleen orgasmin niin mihin sitä naista edes kaipaavat sitten..No sitä naista tarvitaan seksin harrastamiseen. Se on minulle eri asia kuin itsetyydytys. Onko tässä jotain epäselvää?
Eli et osaakaan itse hoitaa sitä orgasmia, vaan tarvitset naista seksissä johonkin? Hieman epäloogisesti kirjoitat.
Haluat tarkoituksella ymmärtää väärin, eikö? Haluan harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta omasta orgasmistani otan silti vastuun. Selkiskö?
Tämän takia olen hyvin nirso siitä kenen kanssa harrastan seksiä. Osaan olla vastuussa omasta orgasmistani, en tarvitse siihen miestä. Seksi tuollaisen kanssa on usein mitrn täysin turhaa.
"Tuollaisen"? Sulla on näköjään pahat traumat. Koita kestää.
Ei minulla traumoja ole mutta oari kertaa kun on harrastanut seksiä tuollaisen "jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan" kanssa alkaa valikoivaksi koska myös minä haluan saada siitä seksistä jotain muuta kuin viiden minuutin jyystön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten te jotka tulette niin valikoiviksi ettei sitä miestä noin vain löydy hoidatte seksipuolen? Selibaatti, fwb, vai satunnaispanoja tinderistä/baarista?
Ihan kuule perinteisesti masturboimalla - joka muuten päihittää yhden illan jutut 6-0.
Orgasmi?
Kummasti ne miehet kuitenkin osaavat itse saada orgasmin. Vai väitätkö, että sekin on sinun ansiotasi?
Niin itselleen? Kun harrastetaan kaksin, siinä tulisi ottaa myös se toinen osapuoli huomioon.
Jos osaavat niin hyvin saada itselleen orgasmin niin mihin sitä naista edes kaipaavat sitten..No sitä naista tarvitaan seksin harrastamiseen. Se on minulle eri asia kuin itsetyydytys. Onko tässä jotain epäselvää?
Eli et osaakaan itse hoitaa sitä orgasmia, vaan tarvitset naista seksissä johonkin? Hieman epäloogisesti kirjoitat.
Haluat tarkoituksella ymmärtää väärin, eikö? Haluan harrastaa seksiä naisen kanssa, mutta omasta orgasmistani otan silti vastuun. Selkiskö?
Tämän takia olen hyvin nirso siitä kenen kanssa harrastan seksiä. Osaan olla vastuussa omasta orgasmistani, en tarvitse siihen miestä. Seksi tuollaisen kanssa on usein mitrn täysin turhaa.
"Tuollaisen"? Sulla on näköjään pahat traumat. Koita kestää.
Ei minulla traumoja ole mutta oari kertaa kun on harrastanut seksiä tuollaisen "jokainen on vastuussa omista orgasmeistaan" kanssa alkaa valikoivaksi koska myös minä haluan saada siitä seksistä jotain muuta kuin viiden minuutin jyystön.
Ja sitten kun et saa orgasmia, alat syyllistämään: "Mies ei osaa.", "Mies on huono sängyssä.", "Mies on itsekäs." jne.
Juuri noita kommentteja vastaan aloin tässä kirjoittamaan. Miesten syyllistämistä sinun orgasmeista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Mikä on sinun käsityksesi mitä tarvitaan että nainen/mies saa hyvää seksiä ja orgasmin?
Minä tiedän kyllä, miten saan orgasmin sekä yksin että naisen kanssa. En vieritä vastuuta naiselle. Sinä ilmeisesti vierität vastuun miehelle.
Ei kukaan ole noin tyhmä! XD
Minäkin tiedän miten saan miehen kanssa. Kyse on juuri siitä, vaivautuko hän tekemään niitä asioita minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Mikä on sinun käsityksesi mitä tarvitaan että nainen/mies saa hyvää seksiä ja orgasmin?
Minä tiedän kyllä, miten saan orgasmin sekä yksin että naisen kanssa. En vieritä vastuuta naiselle. Sinä ilmeisesti vierität vastuun miehelle.
Minäkin tiedän miten saan miehen kanssa. Kyse on juuri siitä, vaivautuko hän tekemään niitä asioita minulle.
Lopeta toi haukkuminen. Itse en ole koskaan syyttänyt ketään naista siitä, etten saanut orgasmia tai että nainen oli huono sängyssä. Montaako miestä sinä olet syyttänyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellinen kysymys kuuluukin, mikä saa naiset kokemaan itsesnä näin ylivertaisina?
Kenelläkään ei ole nykypäivänä velvollisuutta jakaa elämäänsä ja itseään ihmisen kanssa josta ei pidä. Luojan kiitos!
Koska tämä velvollisuus on ollut? Nykyään naiset elävät neljäkymppiseksi prinsessamaailmassa ja heräävät liian myöhään. Onneksi sitä saa rahalla ja tämä muuten tulee halvemmaksi kuin nykypäivän voimaantunut nainen.
Mistä aitoa rakkautta saa rahalla? Minäkin voisin ostaa miehen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Mitä tarkoitat sillä, että vierittää vastuun orgasmistaan toiselle? Jos minä en saa pelkästä yhdynnässä orgasmia, niin vieritänkö vastuun orgasmistani miehelle, jos toivon klitoriksen hyväilyä joko käsin tai suulla?
- eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
En ole vierittämässä minnekään. Tosissani kysyn kun kysymyksesi asettelu oli niin kummallinen.
Voitko siis vastata mitä tarvitaan edes sitten itsesi osalta kun et naisen orgasmista tiedä?Omalta osaltani saan orgaasmin monella eri tavalla. Suuseksillä, panemalla eri aukkoihin, käsipelillä. Voin kontrolloida ajatuksiani, jos haluan pitkittää tai nopeuttaa tulemistani jne. Jos vain passiivisena odottaisin, että toinen tyydyttää minut täysin, niin vaikeaksi menisi.
Nauranko vai itkenkö? Kyse on juuri siitä, viitsiikö mies antaa naiselle suuseksiä tai mitä hän nyt sitten tarvitseekaan lauetakseen.
Mies laukeaa 99,99% tapauksista kun saa panna.
Minä en hei ylety itse, miten voin ottaa vastuun omasta orgasmistani?
Ja miksi odottaisin tai makaisin passiivisena?
On kokemusta miehistä, jotka haluaa suihinoton, ja kun he on valniita homma on ohi. Öh. Mitäs mä siitä sain?
Katsokaa vaikka Tuntematonta Sotilasta tämän jankkaamisen sijaan, nynnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Minäkin tiedän miten saan miehen kanssa. Kyse on juuri siitä, vaivautuko hän tekemään niitä asioita minulle.Lopeta toi haukkuminen. Itse en ole koskaan syyttänyt ketään naista siitä, etten saanut orgasmia tai että nainen oli huono sängyssä. Montaako miestä sinä olet syyttänyt?
Etkö ymmärrä että naiset ja miehet saa eri lailla orgasmin? Miehelle riittää jyystö ja naiselle ei. On siis itsekästä mieheltä jyystää ja ottaa oma orgasmi ja sitten ei haluta nähdä vaivaa että myös nainen saisi orgasmin = mies on huono sängyssä.
Tämän takia naiselle irtoseksi ei usein kannata.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Jos osaavat niin hyvin saada itselleen orgasmin niin mihin sitä naista edes kaipaavat sitten..
Asiasta kukkaruukkuun: Hyvin harva nainen osaa sängyssä yhtään mitään muuta kuin tuijottaa omaa napaa ja omia orgasmejaan ja maata selällään. Saavat useamman orgasmin ja ihmettelevät, kun miehen into seksiin alkaa laantua kun ei saa mitään takaisin. Pikainen väkivaltaa muistuttava suikkari ja joka kymmenes kerta voi vähän olla päällä. Mies saa sitten siemensyöksyn lähärissä nylkyttämällä ja hyvällä tuurilla samalla edes laimean orgasmin. Harvemmin nainen on sen eteen mitään tehnyt, yrittänyt toivottavasti edes vähän. Jos yrität neuvoa tai ohjata nätisti, niin ei se kiinnosta tai sitä muisteta.
Tällainen ruikutus tähän väliin sivuhuomautuksena, kun naiset luulevat olevansa niin hyviä ja huomaavaisia rakastajia. Sama naisilla monasti toistuu muussakin: puheita on muttei tekoja :)
Lopetin yhdenyön jutut juuri tuon takia, kun naiset olivat aina niin itsekeskeisiä, vaikka puheissaan olivat olleet vaikka mitä.
-ohis
Ei seksiä kannata harrastaa muun kuin sellaisen ihmisen kanssa, joka välittää sinusta. Varmasti haluaa tuottaa mielihyvää ja orgasmin ilman marinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
En ole vierittämässä minnekään. Tosissani kysyn kun kysymyksesi asettelu oli niin kummallinen.
Voitko siis vastata mitä tarvitaan edes sitten itsesi osalta kun et naisen orgasmista tiedä?Omalta osaltani saan orgaasmin monella eri tavalla. Suuseksillä, panemalla eri aukkoihin, käsipelillä. Voin kontrolloida ajatuksiani, jos haluan pitkittää tai nopeuttaa tulemistani jne. Jos vain passiivisena odottaisin, että toinen tyydyttää minut täysin, niin vaikeaksi menisi.
Nauranko vai itkenkö? Kyse on juuri siitä, viitsiikö mies antaa naiselle suuseksiä tai mitä hän nyt sitten tarvitseekaan lauetakseen.
Mies laukeaa 99,99% tapauksista kun saa panna.
Minä en hei ylety itse, miten voin ottaa vastuun omasta orgasmistani?
Ja miksi odottaisin tai makaisin passiivisena?
On kokemusta miehistä, jotka haluaa suihinoton, ja kun he on valniita homma on ohi. Öh. Mitäs mä siitä sain?
No jos se suuseksi on sulle se juttu, niin etsi sellainen mies sitten. Läheskään kaikki naiset ei halua suuseksiä. Jos se on sun juttu, niin nosta se asia esille tärkeimpänä, äläkä harrasta kenenkään kanssa seksiä, jos hän ei ole valmis suuseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Minäkin tiedän miten saan miehen kanssa. Kyse on juuri siitä, vaivautuko hän tekemään niitä asioita minulle.Lopeta toi haukkuminen. Itse en ole koskaan syyttänyt ketään naista siitä, etten saanut orgasmia tai että nainen oli huono sängyssä. Montaako miestä sinä olet syyttänyt?
Nollaa miestä. Miksi olisin?
Huono ja itsekäs on saanut jatkaa matkaansa tietty.
Kun itse olen valmis antamaan kumppanille kaiken mitä hän ikinä toivoo, niin on se vähän outo juttu jos seksi loppuu kun hän saa. Eikö miehet muka tiedä, että nainenkin yleensä ottaen haluaa laueta seksissä?
Eihän kyse voi olla itsekkyydestä? Jos on niin pelottavaa.
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rupsahtameilla palstamammoilla ei enää ole varaa valita.
Niinhän sitä luulisi että iän myötä sitä rimaa tarttis alentaa mutta mammat kuulemma eroavat tavallisista naisista sillä tavalla että ovat 10-20v ikäisiään nuoremman näköisiä ja niitä komeita 20-25v miehiä on jonoksi asti. Eikä ne suinkaan etsi vaan puumaseksiä, vaan ihan oikeata parisuhdetta ne haluavat.
Kannattaisi ottaa huomioon, että normaalit ihmiset miettivät muutakin kuin ulkonäköä ja seksiä kumppania etsiessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Jos osaavat niin hyvin saada itselleen orgasmin niin mihin sitä naista edes kaipaavat sitten..Asiasta kukkaruukkuun: Hyvin harva nainen osaa sängyssä yhtään mitään muuta kuin tuijottaa omaa napaa ja omia orgasmejaan ja maata selällään. Saavat useamman orgasmin ja ihmettelevät, kun miehen into seksiin alkaa laantua kun ei saa mitään takaisin. Pikainen väkivaltaa muistuttava suikkari ja joka kymmenes kerta voi vähän olla päällä. Mies saa sitten siemensyöksyn lähärissä nylkyttämällä ja hyvällä tuurilla samalla edes laimean orgasmin. Harvemmin nainen on sen eteen mitään tehnyt, yrittänyt toivottavasti edes vähän. Jos yrität neuvoa tai ohjata nätisti, niin ei se kiinnosta tai sitä muisteta.
Tällainen ruikutus tähän väliin sivuhuomautuksena, kun naiset luulevat olevansa niin hyviä ja huomaavaisia rakastajia. Sama naisilla monasti toistuu muussakin: puheita on muttei tekoja :)
Lopetin yhdenyön jutut juuri tuon takia, kun naiset olivat aina niin itsekeskeisiä, vaikka puheissaan olivat olleet vaikka mitä.
-ohis
Ikävää, että sun on noin vaikeaa laueta. Luulisi, että silloin sinulla olisi enemmän ymmärtämystä naisia kohtaan, joilla on oikeasti vaikeampi saada. Fyysisen ärsytyksen ja henkisen puolen täytyy natsata täydellisesti, että edes pääsee lähelle sitä ota ja sitten mies pystyy senkin pilaamaan sekunnin murto-osassa. Tästä syystä ot on helpompia ilman miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Etkö ymmärrä että naiset ja miehet saa eri lailla orgasmin? Miehelle riittää jyystö ja naiselle ei. On siis itsekästä mieheltä jyystää ja ottaa oma orgasmi ja sitten ei haluta nähdä vaivaa että myös nainen saisi orgasmin = mies on huono sängyssä.
Tämän takia naiselle irtoseksi ei usein kannata.-eri
H.elvetimoista yleistämistä. Tuskin kaikki miehet haluaa pelkkää jyystöä. Ja naiset saavat hyvin eri tavoin orgasmin. Jotkut haluavat ehdottomasti suuseksiä ja toiset taas ehdottomasti ei. Jotkut haluavat valtavaa meisseliä ja toiset taas ei. Jne. Kyllä, ymmärrän ehdottoman hyvin, että orgasmin saaminen ei ole yksinkertaista ja samanlaista kaikilla. Sitä suuremmalla syyllä: ÄLÄ VIERITÄ SYYTÄ VENTOVIERAALLE.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Kokee itsensä vastenmielisenä ja ei-haluttavana eikä voi siten rentoutua ja antautua nauttimaan seksistä?
Ei, vaan vieras ihminen ei tiedä, miten juuri tämän naisen kroppa toimii, eli ei osaa toimia oikein. Pahimmillaan ei edes yritä, vaan keskittyy vain itseensä. Ja lisäksi, jos ei ole toiseen oikeasti ihastunut, ei nouse se normaali seksuaalinen kiinnostus. Harva nainen kokee miehet yleisesti seksuaalisesti kiinnostavina, pitää nähdä juuri se mies viehättävänä.
Ei naisetkaan niin monimutkaisia ole kuin antavat ymmärtää. Muutamalla perusjutulla kokeilemalla löytyy kyllä kaikille jotain toimivaa, kunhan tutkailee vasteita. Alle tietenkin toista tuntia esileikkiä ja kiusoittelua vaatteet päällä, että pahin jännitys on saatu karisemaan ja vähän kehuja, etteivät häpeä alastomuutta tai suuseksin vastaanottamista.
En mikään Casanova ole saati kovin kokenut, mutta aina nainen on saanut useampaan kertaan illan ja yön aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Orgasmi?
Jos osaavat niin hyvin saada itselleen orgasmin niin mihin sitä naista edes kaipaavat sitten..Asiasta kukkaruukkuun: Hyvin harva nainen osaa sängyssä yhtään mitään muuta kuin tuijottaa omaa napaa ja omia orgasmejaan ja maata selällään. Saavat useamman orgasmin ja ihmettelevät, kun miehen into seksiin alkaa laantua kun ei saa mitään takaisin. Pikainen väkivaltaa muistuttava suikkari ja joka kymmenes kerta voi vähän olla päällä. Mies saa sitten siemensyöksyn lähärissä nylkyttämällä ja hyvällä tuurilla samalla edes laimean orgasmin. Harvemmin nainen on sen eteen mitään tehnyt, yrittänyt toivottavasti edes vähän. Jos yrität neuvoa tai ohjata nätisti, niin ei se kiinnosta tai sitä muisteta.
-ohis
Noniin? Tottakai niitä löytyy sekä miehistä että naisista ketkä ajattelee seksissä vain itseään.
Tuo kommenttini oli nyt vain tuolle kyseiselle henkilölle joka tuollaista ajatusmaailmaa piti.
Jotkut miehet kun hoitavat homman niin että kun he ovat saaneet se on siinä. Täälläkin tuo yksi julistaa vastuuta vain omista orgasmeistaan. Siksi naisen on parempi masturboida kuin harrastaa yhden illan juttuja jos haluaa orgasmin.