Mies, joka ei suostu jätettäväksi
Miehen kanssa ollut pitkään jo vuoristorataa. Olen jo hyvän aikaa halunnut hänet jättää, koska suhde ei vain tule toimimaan. Kuitenkin rakastan häntä, mutta en kuitenkaan enää parisuhdemielessä. Jos meillä on vaikkapa riita, ja sanon että lopetetaan tämä suhde, ei tämä johda mihinkään niin mies ei usko. Jos haluan poistua paikalta, niin hän seuraa mukana. Jos käsken häntä poistumaan, hän ei lähde.
Sitten hän alkaa tyynnytellä ja osaa olla niin ihana etten pysty taaskaan laittamaan poikki. Inhoa itseäni tämän takia.
Kommentit (88)
Hyvä että olet pysynyt lujana ap. Itsellä lähipiirissä narsku ja se on uskomatonta miten taitavasti he osaavat manipuloida muita.
Täällä kanssa on kokemusta narsisteista. Pitäisi laittaa pakkohoitoon. Olin liitossa sellaiseen 12vuotta. Hetkeni lähteä tarjoutui juuri sopivasti, sillä sain työtarjouksen ulkomailta. Suunnittelin lähtöni niin että olin jo matkalla pois suomesta kun hullu ex sai tiedon suhteen päättymisestä.
Kaikkea hyvää ap:lle. Asiat järjestyvät varmasti.
Ap täällä. Kiitos taas kannustavista viesteistä. Ihan hyvin menee olosuhteisiin nähden. Mies tosiaan oli hyvälle ystävälleni esittänyt marttyyria facebook-viesteissä ja yrittänyt ilmeisesti saada häntä puolelleen (onnistumatta tietenkin).
Valheita on paljastunut jo nyt. Ei isoja, mutta typeriä ja merkityksettömiä, joten varmasti isompiakin paljastuu jossain vaiheessa..
Ap
Pääsitkö miehestä eroon ongelmitta?
----