Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, joka ei suostu jätettäväksi

Vierailija
02.12.2018 |

Miehen kanssa ollut pitkään jo vuoristorataa. Olen jo hyvän aikaa halunnut hänet jättää, koska suhde ei vain tule toimimaan. Kuitenkin rakastan häntä, mutta en kuitenkaan enää parisuhdemielessä. Jos meillä on vaikkapa riita, ja sanon että lopetetaan tämä suhde, ei tämä johda mihinkään niin mies ei usko. Jos haluan poistua paikalta, niin hän seuraa mukana. Jos käsken häntä poistumaan, hän ei lähde.
Sitten hän alkaa tyynnytellä ja osaa olla niin ihana etten pysty taaskaan laittamaan poikki. Inhoa itseäni tämän takia.

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietis tätä. Sä palaat sen luo ja teillä on hetken tosi ihanaa. Kuluu ehkä muutama viikko ja kaikki on taas niinkuin ennenkin. Arvasinko oikein?

Vierailija
42/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietis tätä. Sä palaat sen luo ja teillä on hetken tosi ihanaa. Kuluu ehkä muutama viikko ja kaikki on taas niinkuin ennenkin. Arvasinko oikein?

Noinhan se menee :/. Hyvä että te tllä muistuttte kaikesta siitä pskasta.utta prosessissa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuosta kokemusta. Vuodet vieri ja yritin irtaantua miehestä useita kertoja. Vasta siinä vaiheessa kun mitta tuli mulla LOPULLISESTI täyteen pääsin eroon. Ymmärrän sua kyllä. Voin vaan sanoa että nyt eron jälkeen tunnen itseni todella tyhmäksi kun en lähtenyt aiemmin ja kuuntelin miestä.

Haluatko kertoa, miten yritit irtaantua? Ja miten sait itsesi lopullisesti irti?

Ensimmäisen kerran kun meinasin jättää, mies luikerteli itsensä takaisin. Meillä piti olla kahden viikon miettimistauko, mutta mies rikkoi sääntöä viesteillä ja tunkeutui työpaikalleni ilman lupaa, toi kukkia. Lopulta pidettyämme pitkän palaverin jatkoimme suhdetta. Mies oli varannut meille myös reissun ("sopivasti") juuri tämän selvittelyn jälkeiseksi päiväksi. 

Toinen kerta peruuntui sillä, että mies taas puhui niin kauniisti ja vakuuttavasti, että annoin mahdollisuuden. Ja kun itse rakastaa, niin sitten antoi mahdollisuuden vaikka kuinka soi hälytyskellot päässä.

Nyt olen siinä tilassa, että vaikka rakastan, en ole enää rakastunut ja seksiäkään en enää halua. Ne halut meni jo aika kauan sitten itse asiassa.

Ap

Minäkin rakastin vielä miestä päättäessäni suhteen. En vaan enää kestänyt kuitenkaan jatkaa suhteessa. Olin niin loppu. Olitiinhan jo monta kertaa yritetty erota. En vaan suostunut enää näkemään miestä vaikka tämä kuinka halusi ja lupasi minulle kaiken mahdollisen ihanan. Ei se helppoa ollut mutta meillä on vaan yks elämä

p

Hän ei kuitenkaan etsinyt sinua kotoa tms? Ja menikö kauan että uskoi?

Ap

Etsi se. Ovea ei tarvitse avata. Se ainakin saa ehkä miehen tajuamaan että oot tosissas. Kuulen miehistä välillä edelleen silloin tällöin. Kauan se yritti ettei se nyt helppoa ole. Pitää vaan pysyä kovana

Vierailija
44/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nyt tyly ja etäinen pari päivää miehen suuntaan. Mietin että jos nyt saan oikeasti siirtoni toteutettua niin mitä jos mies yrittää tulla kotiini? Missä vaiheessa saa soittaa poliisille?

Ap

Vierailija
45/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on tuosta kokemusta. Vuodet vieri ja yritin irtaantua miehestä useita kertoja. Vasta siinä vaiheessa kun mitta tuli mulla LOPULLISESTI täyteen pääsin eroon. Ymmärrän sua kyllä. Voin vaan sanoa että nyt eron jälkeen tunnen itseni todella tyhmäksi kun en lähtenyt aiemmin ja kuuntelin miestä.

Haluatko kertoa, miten yritit irtaantua? Ja miten sait itsesi lopullisesti irti?

Ensimmäisen kerran kun meinasin jättää, mies luikerteli itsensä takaisin. Meillä piti olla kahden viikon miettimistauko, mutta mies rikkoi sääntöä viesteillä ja tunkeutui työpaikalleni ilman lupaa, toi kukkia. Lopulta pidettyämme pitkän palaverin jatkoimme suhdetta. Mies oli varannut meille myös reissun ("sopivasti") juuri tämän selvittelyn jälkeiseksi päiväksi. 

Toinen kerta peruuntui sillä, että mies taas puhui niin kauniisti ja vakuuttavasti, että annoin mahdollisuuden. Ja kun itse rakastaa, niin sitten antoi mahdollisuuden vaikka kuinka soi hälytyskellot päässä.

Nyt olen siinä tilassa, että vaikka rakastan, en ole enää rakastunut ja seksiäkään en enää halua. Ne halut meni jo aika kauan sitten itse asiassa.

Ap

Minäkin rakastin vielä miestä päättäessäni suhteen. En vaan enää kestänyt kuitenkaan jatkaa suhteessa. Olin niin loppu. Olitiinhan jo monta kertaa yritetty erota. En vaan suostunut enää näkemään miestä vaikka tämä kuinka halusi ja lupasi minulle kaiken mahdollisen ihanan. Ei se helppoa ollut mutta meillä on vaan yks elämä

p

Hän ei kuitenkaan etsinyt sinua kotoa tms? Ja menikö kauan että uskoi?

Ap

Etsi se. Ovea ei tarvitse avata. Se ainakin saa ehkä miehen tajuamaan että oot tosissas. Kuulen miehistä välillä edelleen silloin tällöin. Kauan se yritti ettei se nyt helppoa ole. Pitää vaan pysyä kovana

Kiitos. Saan paljon voimaa sen kuulemisesta että muutkin on selvinneet.

Ap

Vierailija
46/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!

Olet varmaan omasta mielestäsi hauska,kun kommentoit melkein jokaiseen ketjuun samanlailla...no,voin kertoa ettet ole.Sulla on vaan normaalia heikompi kirjallinen ulosanti.

Vierailija
47/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulla oli OIKEASTI mies joka ei suostunut jätettäväksi!

Tapailimme pari kuukautta, ja pitkin matkaa miehestä paljastui aina vain kummallisempi juttuja, ihan höpölöpöhommia ja hevosenleikkejä, niihin nyt sen tarkemmin menemättä.

Noh, kesän kynnyksellä sanoin hänelle että eiköhän tämä nyt ollut tässä, että olemme liian erilaisia, enkä halua hänen kanssaan siksi enää jatkaa. Mies soitti viikon päästä ja pahoitteli ettei ollut kertonut että on lähtenyt reissuun. Sanoin että ei se asia minulee kuulu, eikä hänen tarvitse ilmoitella mitään enää. 

siitä viikon päästä tuli viesti että ei ole reissussa enää kauaa, vaan tulee huomenna luokseni. LAitoin takaisin vain pari kysymysmerkkiä, joihin ei vastannut mitään.

Elokuussa sitten soitti, ja kyseli mitä kuuluu. Sen jälkeen vaikeana sanoi että on tavannut ihanan naisen, niin paljon ihanamman kuin kukaan muu, että hänen on nyt pakko minut jättää sen vuoksi. Sanoin että olen kyllä jo jättänyt itse hänet kuukausia sitten, mutta tämän hän sivuutti, ja vain pahoitteli että näin oli päässyt hänen reissullaan käymään, että toinen nainen oli sydämensä nyt vienyt, ja että hänen ei ollut tarkoitus pettää minua, niin vain kävi :D :D :D

Vierailija
48/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittele, mitä tapahtuu, jos ET saa suhdetta päätettyä. Ennen pitkää se saa sut paksuksi ja sillä tavalla koukutettua ikiajoiksi. Lähde ajoissa!

Vierailija
49/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa astetta vaikeammalta tapaukselta. Ehdottomasti ilmaiset hänelle eron yhteydessä, että et halua hänen olevan kontaktissa sinuun. Sen jälkeen et vastaa mihinkään viesteihin. Mies varmasti käyttää koko mielikuvituksensa siihen että saisi sinuun kontaktin ("unohdit esineen X, tänne, milloin voisin tulla tuomaan sen"). Säilytä kaikki viestit ja erityisesti ne, missä pyydät häntä jättämään sinut rauhaan. Älä vastaa puheluihin, vaan käy kaikki mahdollinen viestintä niin että siitä jää jälki.

Jos hän ilmestyy työpaikallesi, älä suostu tapaamaan häntä ja tarvittaessa pyydä vartijaa tai poliiseja apuun. Jos sinulla on tarpeeksi läheisiä työkavereita, voit jotakuta varoittaa että olet eroamassa tyypistä, joka aiemmin samaa yrittäessäsi on tunkenut työpaikalle.

Se on ikävämpi asia, että asut maan tasalla. Mies voi oikeasti yrittää tulla ikkunasta sisälle. Jos hän ilmestyy ovesi taakse, niin pyydät häntä kerran lähtemään (ovenraosta tms, et avaa ovea!) ja sen jälkeen soitat poliisin, jos ei lähde. Ehkä alkuun olisi hyvä tosiaan poistua hetkeksi maisemista, joko kaverin sohvalle tai ihan lomalle eri paikkakunnalle, jos mahdollista.

Vierailija
50/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia tuesta, helpottaa kun saa jakaa tuntemuksia.

Meillä oli viikonloppuna ns perussetti, eli kun kieltäydyin seksistä, mies lähti ulos keskellä yötä. Istumaan baariin, kaverille tai mistä minä tiedän.

Ehkä jostain syystä juuri tämäkerta sai mittani täyteen ja olen lähempänä jättää hnet kuin koskaan. Nyt olen pari päivää ollutvetäinen ja lauttoi juuri ääniviestiä, jossa toivoi etten laittaisi pahaa mieltä hänen päälleen, suunnitteli perjantaina tulevansa minun luo niin että jättäisin avaimet eräseen paikkaan, haluaa kuulemma kokata....

No en tietenkän jätä. Ajattelin, että tänään illalla töiden jälkeen (hän onnjo nukkumassa), laitan viestin ett suhde on ohi ja blokkaan hänet kaikkialta. Työpaikan suhteen pitää miettiä juttelenko pomolle jos voisin mennä hetken aikaa esim tunnin aiemmin/myöhemmin töihin niin hn ei tietäisi olla kytiksessä. Sydän hakkaa kun ajattelenkin tämän tekemist.

Mitä mieltä olette?

Ap

Vierailija
51/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee noin kuin suunnittelet. Tsemppiä!

Vierailija
52/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap kaikkea laita tänne. Nämähän on hullujenkin luettavissa.

Tsemppiä jatkoon.

Vierailija
53/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä eroa viestillä tai kirjeitse. Törkeää toista kohtaan, toinen jää miettimään pahimmillaan loppuelämäkseen asioita!!

Vain jos väkivaltaa, ymmärrän äkkilähdön.

Vierailija
54/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ikinä eroa viestillä tai kirjeitse. Törkeää toista kohtaan, toinen jää miettimään pahimmillaan loppuelämäkseen asioita!!

Ootko yhtään lukenut tätä keskustelua? Tuo mies ei ole normaali

Vierailija
55/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitoksia tuesta, helpottaa kun saa jakaa tuntemuksia.

Meillä oli viikonloppuna ns perussetti, eli kun kieltäydyin seksistä, mies lähti ulos keskellä yötä. Istumaan baariin, kaverille tai mistä minä tiedän.

Ehkä jostain syystä juuri tämäkerta sai mittani täyteen ja olen lähempänä jättää hnet kuin koskaan. Nyt olen pari päivää ollutvetäinen ja lauttoi juuri ääniviestiä, jossa toivoi etten laittaisi pahaa mieltä hänen päälleen, suunnitteli perjantaina tulevansa minun luo niin että jättäisin avaimet eräseen paikkaan, haluaa kuulemma kokata....

No en tietenkän jätä. Ajattelin, että tänään illalla töiden jälkeen (hän onnjo nukkumassa), laitan viestin ett suhde on ohi ja blokkaan hänet kaikkialta. Työpaikan suhteen pitää miettiä juttelenko pomolle jos voisin mennä hetken aikaa esim tunnin aiemmin/myöhemmin töihin niin hn ei tietäisi olla kytiksessä. Sydän hakkaa kun ajattelenkin tämän tekemist.

Mitä mieltä olette?

Ap

Go girl! Älä anna periksi! Mä tuolla aiemmin neuvoin sua ihan vaan siksi  että omassa elämässä oli  tuollainen jojottelija josta pääsin eroon vasta kunnolla raivostuttuani ja  kerrottuani suorin sanoin mitä mieltä hänestä ja hänen toiminnastaan olen ja vaihdettuani numeroni.

Älä jätä  sitä avainta. Älä vastaa viesteihin. Pidä pintasi. Please. Sä ansaitset paljon paremman miehen kuin tuo tyyppi on.

Vierailija
56/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos oisit lukenut ketjun, et kirjoittelisi moista sontaa. Henkinen väkivalta on ihan yhtä paha juttu kuin fyysinenkin ja suhteessa ON henkistä väkivaltaa ja kaltoinkohtelua. Luetun ymmärtäminen?????

ohis

Vierailija
57/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä pystyt siihen❤️

Vierailija
58/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mahdollista, ehkä voit myös pyytää jonkun tutun kanssasi kotiin siltä varalta, että hän tulee koputtelemaan. On helpompi olla päästämättä sisään. 

Vierailija
59/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt sä et voi jäädä odottelemaan miehen lupaa tai suostumusta eroon. Kun mies näköjään haluaa jatkaa suhdetta niin sellaista ei vaan tule kuin ’yhteisymmärrys’ ja ’erottiin yhteisellä päätöksellä’.

Sun pitää tehdä nyt itse tämä päätös.

Tää on hyvä kommentti. Mä olen itse ollut yhdessä suhteessa se henkilö, josta oli vaikea erota. Mun mielestä ongelma oli se että toinen ei halunnut olla selkeästi jättäjä vaan tahtoi että ero olisi yhteinen ratkaisu. Mun mielestä suhde oli hyvä enkä halunnut kuulla liipalaapaa siitä miten emme vain olleet oikeita toisillemme. Hän sai toki ajatella niin mutta mun ajatus oli toinen ja odotin toiselta sitä että jos erotaan niin hän sen eron tekee .

Vierailija
60/88 |
04.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap haluat erota?