Helpotetaan joulun lahjastressiä - laitetaan parhaat lahjavinkit jakoon!
Mielellään linkkien kanssa, niin helpompi hahmottaa.
Kommentit (178)
Vaimolle ostan kämpän siivouksen lahjaksi. On sitten hänen oma toiveensa!
Tää on toiminut jo pari vuotta. Isoisälle lahjakortti Motonettiin.
Anopille ja tädille on tilannut Kotipuutarha-lehteä jo jonkin aikaa. Ovat olleet tyytyväisiä. https://www.kotipuutarha.fi
Hei lisää näitä, aina kova vaiva miettiä mitä kenellekin 😅
Ticket-lahjakortti paljon keikoilla käyvälle.
Oon antanut aina aineettomia lahjakortteja. Tyyliin lenkki yhdessä. Torikahvit kesällä. Syksyllä mökkisaunareissu. On ollut hyvä lahja.
Ei Finnkinon lippuja. Jäävät aina käyttämättä ja menevät vanhoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä otan näitä mielelläni vastaan. Käyn usein elokuvissa.
Tässä lahjassa on kyllä hyvä tuntea lahjansaaja. Esim. taas lapseni ei pidä elokuvateatterissa elokuvien katselusta. Suutarinlapsen kengät :D
Vierailija kirjoitti:
Oon antanut aina aineettomia lahjakortteja. Tyyliin lenkki yhdessä. Torikahvit kesällä. Syksyllä mökkisaunareissu. On ollut hyvä lahja.
Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä. Siis oikein antamalla annetaan lahjaksi sitä normaalia yhdessäoloa,mikä pitäisi olla itsestäänselvyys? "Olen niin armollinen,että tämän lahjakortin avulla saat juoda kahvit minun korkeuteni kanssa". Sepä kiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä otan näitä mielelläni vastaan. Käyn usein elokuvissa.
Tässä lahjassa on kyllä hyvä tuntea lahjansaaja. Esim. taas lapseni ei pidä elokuvateatterissa elokuvien katselusta. Suutarinlapsen kengät :D
Tämäpä hyvinkin. Itsellä meni hetki sitten 10 henkilökohtaista lippua vanhaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ymmärtänyt näitä. Siis oikein antamalla annetaan lahjaksi sitä normaalia yhdessäoloa,mikä pitäisi olla itsestäänselvyys? "Olen niin armollinen,että tämän lahjakortin avulla saat juoda kahvit minun korkeuteni kanssa". Sepä kiva.
Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa, Tarja Mäkkypää kutsuu sinut kahville kanssaan 6.3.2019
🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hänen Kuninkaallinen Korkeutensa, Tarja Mäkkypää kutsuu sinut kahville kanssaan 6.3.2019
🤣
Varmasti ”odotettu lahja”.
Mieheltä on ihanaa saada näitä aineettomia lahjoja esim hartiahieronttaa, romanttinen ravintolaillallinen, seksihierontaa... viikonloppumatkat ja tietty suklaata.
Teinit arvostaa leffalippuja,älylaitteita, vaatteita ja rahaa
Itse kudotut villasukat/lapaset/jokin muu asuste :) esimerkiksi pipo heijastinlangasta on mielestäni symppis ja ajattelevainen lahja. Varsinkin kun sen vielä kutoo saajan lempivärillä
Peräreiän valkaisu - hänelle jolla on jo kaikkea
Lahjakortit! Lahjan saajan mukaan vaikka kirjakauppaan/urheiluliikkeeseen/vaatekauppaan/hierontaan tai muuhun hoitoon/kultaliikkeeseen/elämykseen.
Nykyään saa ostettua myös ravintoloihin lahjakortteja ja ostinkin nyt vanhemmileni kolmen ruokalajin illallisen kahdelle viinipaketteineen. Ei nuo raaski itseensä rahojaan käyttää, niin saavatpahan välillä hemmottelua.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti
Lahjakortti joo, mutta mihin? Sama kuin vastaisi ”lahja”.
1. luokkalaiselle tytölle Topmodel päiväkirja. https://www.karkkainen.com/verkkokauppa/topmodel-koodillinen-paivakirja…