Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä tuotteita laitat, jos meikkaat kevyesti?

Vierailija
01.12.2018 |

Eli mitä meikkituotteita käytät, jos teet mielestäsi kevyen meikin? Itselläni ainoat meikkituotteet on kulmakynä, ripsiväri (en aina edes laita sitä) ja peitevoide tummiin silmänalusiin. Joskus juhliin saatan laittaa lisäksi meikkivoidetta, mutta en mielellään kun se tuntuu ikävältä ja atooppinen ihoni ei tykkää.

Kun itselle tämä on meikkien määrä, niin hämmästyn aina esim. bloggaajien postauksia "kevyestä arkimeikistä" ja sitten onkin vaikka mitä tuotteita. Laitetaan pohjustusaine, meikkivoide, puuteria ja vähän varjostusta,unohtamatta kulmia. Silmiin sitten ripsaria ja rajaukset, ehkä vähän luomiväriäkin. Siis mikä on sitten se raskaampi juhlameikki, kun itse en keksi edes enempää tuotteita? :D

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide ja huulipuna. Nämä siksi, että ihoon jäänyt punaisia jälkiä aknesta, huulipuna taas luonnollisesti lähes nudeihin huuliin normaalin värin tuomaan. Ripset ja kulmat on tummat luonnostaan.

Minulle "kunnon meikki" olisi nuo + eyeliner ja ripsari. En pidä sotamaalauksista.

Vierailija
22/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti en meikkaa, mut jos haluun vähän panostaa niin laitan vähän meikkivoidetta niihin kohtiin joita haluan peittää, ripsiväriä, kulmaväriä ja huuliin vähän väriä. Yleensä myös puuteria vähän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustiin silmänalusiin pikkasen peiteväriä, aurinkopuuteria ja vaseliinia huuliin.

Vierailija
24/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähes kaikkea sitä mitä raskaampaankin meikkiin mutta vain vähemmän. Ainakin primer, meikkivoide, peitevoide, puuteri, poskipuna, kulmaväri ja ripsari. Yleensä laitan myös vähän varjostusta luomiin. Huulille sävyttävä huulirasva.

Vierailija
25/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sudilla naamalle tusuteltu meikkivoide, mulla sellainen kevyt Esteé Lauder. Tasaa väriä, mutta ei kovasti peitä.

Lisäksi ripsiväri. Ja vain yläripsiin.

Tää on mun meikki 90 % ajasta. Viime aikoina olen opetellut meikkaamaan hiukan myös rajauskynällä silmänurkkia ja aavistuksen alaluomea, mutta ei oikein tunnu omalta.

Kulmakarvat on tummat ja pysyy aika hyvin kuosissa, pikkuisen nypin välillä. Ripset on liiankin pitkät, ärsyttää kun osuvat silmälasien linsseihin ja tuhraavat ne jos ripsiväriä, vaikka taivutan.

Vierailija
26/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono iho, niin meikkivoide+puuteri aina, ja kevyessä kulmiin vähän väriä, ja ripsaria +huulirasva.

Kun meikkaan vähän enemmän sipaisu luomiväriä.

Kun menen juhliin tm. niin yllä mainitut +kajalia + luomiväriä/korotusta enemmän.

Vierailija
27/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nopeaksi pohjaksi:

https://www.sokos.fi/fi/sokos/clinique-beyond-perfecting-powder-meikkip…

Lisäksi vaaleaa luomiväriä, ripsari, poskipuna, huulten rajaus ja kiiltoa.

Vierailija
28/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsari ja kulmat. Ehkä cc-voide ja peitevoidetta silmien alle.

Vierailija
29/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CC voidetta, ripsiväriä ja taivutan ripset, sävyttävää huulikiiltoa tai nudepunaa jonka kanssa käytän huultenrajauskynää. Siinäpä se.

Vierailija
30/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, peitevoide, ripsiväri (jolla teen myös alaluomien rajaukset :)), huulirasva ja huulipuna.

Vierailija
31/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimeikki (kevyt meikki):

- sävyttävä päivävoide

- ripsari

- tekoon menee n. 5min.

Pikkujoulumeikki:

- primeri

- peitevoide

- meikkivoide

- poskipuna

- aurinkopuuteri

- hehkupuuteri

- luomiväri (3-4 eri sävyä)

- silmänrajauskynä

- ripsari

- huulipuna

- kiinnityssuihke

- tekoon menee n. 30min.

Työmeikki näiden väliltä.

Vierailija
32/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kevyeen meikkiin tulee bb voide suojakertoimella, kulmageeli, luomen pohjustus, yläluomen kynärajaus, ripsiväri, poskipuna ja sävytetty huulivoide

Vierailija
33/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä, ripsiväri ja huulirasva on mun pikameikki. Meikkivoidetta en käytä oikeastaan ikinä. Raskaampaan meikkiin laitan luomiväriä, kajaalia ja huulipunaa.

Vierailija
34/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laita mitään tuotteita. Alan vain myymään tavaraa. Olen oppinut Palsanmäeltä.

Vierailija
35/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsanmäkikin aina ostaa tuotteita, mutta myy tavaraa.

Vierailija
36/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväri ja meikkivoide, joskus myös kulmakynä

Vierailija
37/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten löytää omalle iholle sopivan värisen meikkivoiteen, joka näyttää luonnolliselta? Tyhmä kysymys aloittelijalta.

Vierailija
38/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitän parit finninarvet peitevoiteella ja laitan vähän kulmakynää. Olen nätti ilman meikkiäkin, en tunne oloani kotoisaksi missään tällingeissä.

Vierailija
39/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitevoide, poskipuna ja ripsiväri on mulle kevyt meikki. Viihdyn kyllä parhaiten ihan kokonaan ilman meikkiä :) joskus vetäisen tosin ihan kunnon sotamaalauksen ja sekin on musta kivaa

Vierailija
40/43 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkivoide, ripsiväri ja kulmakynä :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi