Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spiritismi, oletko pelannut ja mitä kävi vai kävikö mitään?

Vierailija
01.12.2018 |

Itse en ole ikinä pelannut, mutta haluaisin kokeilla. Kannattaako vai onko riski? Kertokaa tarinoita, mitä kävi ja mitä kysymyksiä esititte?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, uskoin rauhaan ja rakkauteen

Joo, olit vastaus mun kuumeeseen

Rock ja muu sai mut luottamaan

Valaistuu tahdoin uudestaan

Psykedeliaa, harhaa

Ja pelkkää kuvitelmaa

Juttu oli tää

ja jää hämärään

Mä en omistaa sua saa

Olit väärää seuraa

Värit häviää

En nää mihinkään

Hei, pää pilvissä leijailin

Niin, mua ymmärsit paremmin

Totuus ei koskaan tullutkaan

kaiken vei roskaan mukanaan

Psykedeliaa, harhaa

ja pelkkää kuvitelmaa

Juttu oli tää

ja jää hämärään

Mä en omistaa sua saa

olit väärää seuraa

Värit häviää

en nää mihinkään

Rock ja muu sai mut luottamaan

Valaistuu tahdoin uudestaan

Psykedeliaa, harhaa

Ja pelkkää kuvitelmaa

Juttu oli tää

ja jää hämärään

Mä en omistaa sua saa

Olit väärää seuraa

Värit häviää

En nää mihinkään

Vierailija
2/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata eikkiä noilla asioilla. Ei sillä mihinkään hyvään saa yhteyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin teininä olohuoneessa kun kaveri, kaverin poikakaveri ja poikakaverin sisko pelasivat yläkerrassa. Haukkuivat pelkuriksi, mutten suostunut mukaan. Tulivat ylimielisenä alakertaan ja virnuilivat, ettei mitään olult käynyt, peli ei ollut toiminut ja menimme tupakalle. Äkkiä talon peltikatolla alkoi meteli kuin joku juoksisi siellä mutta mitään ei näkynyt, kun  palasimme sisään jäi kaverini jumiin vessaan jonka ovessa ei edes ollut lukkoa ja jokainen haistoi sammutetun kynttilän vaikkei kynttilöitä talossa ollut. Kaikille tuli jotenkin epämukava olo ja  minä sanoin lähteväni kotiin, kaverini jäi yöksi . Yöllä oli  sitten kuulemma ollut oikea hullunmylly, tv oli mennyt itsekseen päälle ja katolla oli  taas rymissyt. Tytöt olivat nähneet kalpean miehen ikkunan takana, toisessa kerroksessa. Aamulla oli leipäveitsi ollut iskettynä portaisiin ja kukaan kolmesta ei sitä tunnustanut siihen lyöneensä!

Pari viikkoa myöhemmin tämä poikakaveri veti mopolla puuhun ja kuoli, onnettomuus ja sattumaa mutta silti melko karmeaa muut tapahtumat huomioon ottaen.

Vierailija
4/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin pelinvetäjänä. Ennen aloittamista pyrin pitämään huolta siitä, että pelaajilla olisi mahdollisimman hyvä olla ja että ketään ei jännittäisi liikaa.

Pelatessa ei käynyt mitään erikoista, lasi liikkui ja tuli melkein selkeitä vastauksia.

Pelin jälkeen sain kuulla, että pelaajille jäi "ihanan rauhallinen olo" ja kuinka tuo oli ollut yhtiä elämän parhaita kokemuksia.

Vierailija
5/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne, jotka eivät tällaisiin usko, sanovat, että ihan höpöhöpöä koko juttu. Jos lasi tms. liikkuu, pelaajat itse liikuttavat sitä tiedostamattaan. Näin useimmissa tapauksissa varmasti onkin.

Ne, jotka taas uskovat tällaisiin asioihin, sanovat, että peli voi pahimmillaan houkutella paikalle negatiivisia "henkiä" tms. energioita, jotka voivat sitten aiheuttaa kaikenlaista ikävää pelaajille. Jos et osaa hankkiutua eroon ei-toivotuista olennoista, ei kannata ryhtyä pelaamaan.

Toiseksi et voi myöskään luottaa vastauksiin, joita mahdollisesti saat esim. tulevaisuutta tai kuolleita läheisiäsi koskien. Kun soppaan lisätään vielä pelaajien pelko, ahdistus ja paranoia, niin olosuhteet "yliluonnollisille" tapahtumille ja "henkien" houkuttelulle ovat otolliset. Mutta jos et tosiaankaan tiedä, miten mahdollisista ongelmista pääsee eroon, ei kannata kokeilla.

Miksi edes haluaisit kokeilla? Saadaksesi todisteen, että jotain "yliluonnollista" on oikeasti olemassa? Sinulla selvästikin on jo siitä epäily, kun tällaista mietit, joten jo oma vahvistusharhasi vaikuttaa siihen, miten koet tulokset tai pelin jälkeiset tapahtumat (jos niitä oikeasti edes tulee).

Vierailija
6/33 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää leikkikö sielunvihollisen kanssa!!! Tuhoudutte.

Kuulin että jollakin oli mennyt mielenterveys ollessaan tuollaisessa istunnossa.

Vierailija
7/33 |
04.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut. En suosittele kenellekään. Nuoruuden tyhmyyttä.

Vierailija
8/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata kenenkään olla demonien kanssa tekemisissä. Elämä voi mennä pilalle. Kun on Jeesus sydämessä, ei demoneita tai saatanaa tarvitse pelätä.

Vierailija
9/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täyttä mielikuvitushömppää kaikkien muiden uskontojen ohella. Spiritismit ja uskovaiset ovat mielisairaalamateriaalia.

Vierailija
10/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Ensin jokainen liikutteli vuorollaan lasia vannoen samalla että en se minä ollut ja kun kaikki kyllästyi niin jatkettiin ryypiskelyä ja panemista.

Vierailija
11/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata kenenkään olla demonien kanssa tekemisissä. Elämä voi mennä pilalle. Kun on Jeesus sydämessä, ei demoneita tai saatanaa tarvitse pelätä.

En näe mitään syytä eriarvoistaa mielikuvitusolentoja tuolla tapaa. Et sinä voi sanoa toiselle että sinun mielikuvitusolennot ovat parempia kuin hänen!

Vierailija
12/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotin teininä olohuoneessa kun kaveri, kaverin poikakaveri ja poikakaverin sisko pelasivat yläkerrassa. Haukkuivat pelkuriksi, mutten suostunut mukaan. Tulivat ylimielisenä alakertaan ja virnuilivat, ettei mitään olult käynyt, peli ei ollut toiminut ja menimme tupakalle. Äkkiä talon peltikatolla alkoi meteli kuin joku juoksisi siellä mutta mitään ei näkynyt, kun  palasimme sisään jäi kaverini jumiin vessaan jonka ovessa ei edes ollut lukkoa ja jokainen haistoi sammutetun kynttilän vaikkei kynttilöitä talossa ollut. Kaikille tuli jotenkin epämukava olo ja  minä sanoin lähteväni kotiin, kaverini jäi yöksi . Yöllä oli  sitten kuulemma ollut oikea hullunmylly, tv oli mennyt itsekseen päälle ja katolla oli  taas rymissyt. Tytöt olivat nähneet kalpean miehen ikkunan takana, toisessa kerroksessa. Aamulla oli leipäveitsi ollut iskettynä portaisiin ja kukaan kolmesta ei sitä tunnustanut siihen lyöneensä!

Pari viikkoa myöhemmin tämä poikakaveri veti mopolla puuhun ja kuoli, onnettomuus ja sattumaa mutta silti melko karmeaa muut tapahtumat huomioon ottaen.

Cool story bro.

Vierailija
13/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä , enkä vieläkään tiedä kuka meistä lasia liikutti.

Vierailija
14/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää leikkikö sielunvihollisen kanssa!!! Tuhoudutte.

Kuulin että jollakin oli mennyt mielenterveys ollessaan tuollaisessa istunnossa.

Uskontojen uhrien tuki varmaan kertoo sinulle mielellään kuinka monelta on mennyt mielenterveys uskontojen takia. Veikkaan että luku on useamman dekaadin suurempi kuin spiritismillä.

Vierailija
15/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään syytä eriarvoistaa mielikuvitusolentoja tuolla tapaa. Et sinä voi sanoa toiselle että sinun mielikuvitusolennot ovat parempia kuin hänen!

Jos asia ei ole sinulle todellinen, niin toisille se on. Voithan testata, onko yliluonnollista olemassa. Itse pysyn kaukana kaikesta okkultistisesta.

Vierailija
16/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiossa pelattiin kerran kavereiden kanssa. Lasi liikkui, ja kysyin erästä tulevaan kesään liittyvää asiaa, niin eipä tuo "piru" tiennyt, kun vastasi ihan hölynpölyä. Parhaiten jäi mieleen, kun se sanoi jotain tosi ikävää erään pelaajan ulkonäöstä. Jäin miettimään, kuka kavereistani viitsi sellaista sanoa. En usko hetkeäkään, että sitä lasia joku ulkopuolinen olisi liikuttanut. Eikä meille kellekään myöskään tapahtunut mitään kamalia. Tästä on jo aikaa yli 30 vuotta ja kaikki ollaan ihan täysissä järjissämme ja muutenkin kunnossa. Ihan huuhaata koko juttu.

Vierailija
17/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kävi taloa?

Vierailija
18/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä kävi taloa?

Mitäs kieltä tämä on? Kääntäiskö joku suomeksi?

Vierailija
19/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piritissiä joskus bängitellyt.

Vierailija
20/33 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aplodit tästä tarinasta! Kummitusjuttujen perinne elää ja voi hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän