Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyttäävät ja peetä jauhavat naapurit

Vierailija
01.12.2018 |

Meillä on hirveät naapurit talossa. Ottaneet meidät tavalliset ihmiset silmätikukseen.. Katotaan alaspäin (varsinkin yks kyttäävä akka) ja sanotaan vaan moi. Ennen kyllä olivat mukavia ja juttelivat. Joku meni tunteisiin heillä? Mutta mikä? Satuin kuulemaan itse, että juoruavat päättömyyksiä meistä. Emme juhli usein, mutta eräs viikonloppu teimme niin ja desibelit oli normaalia korkeammalla ja sillee.. AINA kun ollaan kysytty et kuuluuko meteliä. Sanotaan kuitenkin ei, mutta silti kytätään pitkään..
En ole lähtökohtaisesti ihmisvihaaja, mutta nää naapurit on ihan käsittämättömiä ja pilanneet meidän fiilikset. Ollaan 2 tavan duunaria. Siistejä ihmisiä. Joku meissä vatuttaa yhtäkkiä. Veikkaan että ovat sekoittaneet meidän vastapäisestä naapurista kuuluvan lapsiperheen metelöinnin meihin? Mies hakkaa ovea ja raivoaa.. Kiva joutua silmätikuksi toisen sijasta. 😐

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä takana on vielä se, että kuulin toiselta naapurilta nää jutut eli tiedän kyllä koskevan meitä.

Olin pitkään työkyvytön sairauden takia josta naapurit nyt eivät tiedä eikä liioin moni muukaan läheisimpiä lukuunottamatta. Olin kotona paljon.

Olivat puhuneet, että mun mies joka on maailman kiltein mies joka ei tekis kärpäsellekään pahaa pitäis mua 4 seinän sisällä. Sairasta ja loukkaavaa. Musersi mun miehen. Mies minun ollessa sairas luonnollisesti hoiti kaikki kauppa-asiat sun muut.. MUA EI varmaan näkynyt siksi.

Kaikkihan joskus riitelee ja kerrostalossa ei voi välttyä siltä.. Itsee ei kiinnosta muiden mölyäminen pätkääkään.

Mutta tää on aivan järjetöntä baskan suoltamista jo.. Tekis mieli kuristaa ne pellet.

Mitenhän tän voi enää korjata. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi