Onko ok, jos mies käyttää kosteusvoidetta?
Kommentit (15)
Ihan ok, ei missään nimessä haittaa.
Olen itse kuivaihoinen nainen ja ymmärrän, että miehilläkin voi ihoa kuivua ja kiristää.
Mielummin itsestään huolehtiva mies, kuin huolehtimaton.
Oma mieheni on joskus valitellut talvisin kuivaa ihoaan ja olen silloin sipaissut Niveaa hänellekin.
Myönnän, että tuntuihan se aluksi oudolta, mutta pakko oli, kun muuten kuiva iho hilseili. Ei siitä tarvitse tehdä numeroa ja purkkejaan esitellä, jos se ei tunnu luontevalta.
Olisi tosi outoa jos mies ei käyttäisi. Onko outoa jos mies kampaa hiuksensa? Voi herran jumala taas
Itsestään huolehtiva mies on viehättävä.
Tietenkin on ok. Kyllä se miehen iho kuivuu siinä missä naisenkin
Erittäin suositeltavaa, vanhenee ulkonäöllisesti hitaammin, kun huolehtii ihostaan. Eikö tämä ole jo aivan päivänselvää?
Voiko vuonna 2018 esittää tällaisen kysymyksen?
Tosimies ei mitään kosteusvoiteita käytä. Jos tosimiehellä iho on kuiva, siihen voi pyyhkäistä nokareen voita tai hieroa makkarankyrsällä. Kyllä jämpti on näin. Hiuksensa tosimies pesee tietenkin oluella.
Kuka edes ajattelee kysyä tällaista? Saako mies pestä hampaita tai putsata kynsiään? No ei! Puukolla kaivellaan kinkunrääppeet hampaanvälistä, ja tukka leikataan moottorisahalla. Tosimies ei rasvaan koske muuta kuin autotallissa.
Miksei se olisi ok? Talvella varsinkin kannattaa käyttää. Enkä tajua miksi kosteusvoide olisi paha. Sehän kuuluu normaaliin kasvojenhoitoon myös miehillä. Kunhan et meikkaamaan rupea ni ok juttu on.
homohomohomo, homohomohomo
homo sanoo put put put
Okei, kosteusvoide käy, mutta siihen vedän rajan! Sekin on jo nippanappa metroilua yms.
Vierailija kirjoitti:
Miksei se olisi ok? Talvella varsinkin kannattaa käyttää. Enkä tajua miksi kosteusvoide olisi paha. Sehän kuuluu normaaliin kasvojenhoitoon myös miehillä. Kunhan et meikkaamaan rupea ni ok juttu on.
Paitsi rokkarit saa laittaa kajalia, kuuluu työnkuvaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes ajattelee kysyä tällaista? Saako mies pestä hampaita tai putsata kynsiään? No ei! Puukolla kaivellaan kinkunrääppeet hampaanvälistä, ja tukka leikataan moottorisahalla. Tosimies ei rasvaan koske muuta kuin autotallissa.
Myös kaikki suihkusampoot ym. ja deodorantti kielletty ehdottomasti miehiltä. Jos ei halua, että me kaikki luullaaan homoksi.
Miksei saisi käyttää? Kyllä minä ainakin käytän ja ihan mies olen.