Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei pelota sellaiset kodittomaksi jääminen, työttömyys, yksin oleminen etc. Pitäiskö lähteä reppu selässä ulkomaille?

Vierailija
02.09.2026 |

Olen tässä miettinyt..

Minua ei pelota eikä ahdista tuollaiset asiat. En omista mitään enkä ole varakas lainkaan. Olen erakko mutta tarvittaessa tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa, englantia osaan joten kuten. Ehkä seuraavaksi laitan repun selkään ja suuntaan lentokentälle, lähden ehkä ulkomaille, tietysti sitten kodittomana ja kaikki avoinna. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Aika rumia kohtaloita tällaisilla 40-50v ukoilla kun luikkivat lopulta häntä koipien välissä kotiin, yleensä palavat äitiensä luokse ja yrittävät aloittaa normaalia elämiä alusta 20-vuotiaiden tasolla. Osalla lisäksi värisuora sukupuolitauteja ja parasiitteja :D 

Jos ei siis ole ihan pakko niin en suosittele. Tylsä elämä suomessa on oikeasti aika hyvä elämä.

Vierailija
2/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a. Aika rumia kohtaloita tällaisilla 40-50v ukoilla kun luikkivat lopulta häntä koipien välissä kotiin, yleensä palavat äitiensä luokse ja yrittävät aloittaa normaalia elämiä alusta 20-vuotiaiden tasolla. Osalla lisäksi värisuora sukupuolitauteja ja parasiitteja :D 

Jos ei siis ole ihan pakko niin en suosittele. Tylsä elämä suomessa on oikeasti aika hyvä elämä.

En ymmärrä yhtään tällaista negatiivisuutta. Miten ihmiset jaksaa arvostella tuohon sävyyn toisia ihmisiä? 

Olen alle nelikymppinen nainen enkä harrasta irtosuhteita saatika ole äitiä auttamassa. Olen ollut tässä elämässä vaikka millaisissa tilanteissa, myöskin kodittomana ja rahattomana, tosin periaatteessa omasta valinnastani. Ei minua pelottanut ja asiat järjestyi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sitten elät ulkomailla?

Vierailija
4/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se jää nähtäväksi. Aina olen pärjännyt. Ap

Vierailija
5/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika pärjääjä mutta epäonnistuin ulkomailla asumisessa. En kyennyt pitämään ja tekemään töitä. Paikallisten vihamielisyys alkoi harmittaa.

Vierailija
6/6 |
02.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika pärjääjä mutta epäonnistuin ulkomailla asumisessa. En kyennyt pitämään ja tekemään töitä. Paikallisten vihamielisyys alkoi harmittaa.

Jassoo no mutta ainakin olet kokemusta rikkaampi. Minä koen, että tapahtuu mitä vain niin en ole epäonnistunut tai no ehkä sitten jos elän täysin vastoin omia arvojani. Ap 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän