Miten reagoisit mieheen, joka on 43-vuotias ja neitsyt? Naiset vastaavat
Kommentit (282)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea, mutta jos tapailisin miestä, joka kertoisin olevansa neitsyt yli nelikymppisenä, niin perääntyisin. Jos muutkaan eivät ole häntä huolineet siihen mennessä, niin se kertoo jo aika paljon.
Mielestäni on jännä, että monille tuntuu olevan oletusarvo se, että kaikilla miehillä on pakonomainen tarve päästä parittelemaan mahdollisimman aikaisin. Tavallaan pidetään jonain menestyksen mittarina sitä, että ollaan "päästy eroon" poikuudesta mahdollisimman nuorena. Harvalle tulee mieleen, että mies voi olla äärimmäisen komea, omata rautaisen itsetunnon, ja ennen kaikkea kovan luokan standardit, jolloin mikä tahansa tusinatussu ei kelpaa. Tämäkö on sitten huono asia? Riippunee katsantokannasta.
Olisi käsittämätön onnenpotku löytää mies, jota seksi ei olisi kiinnostanut pätkän vertaa. Uskomattomalla tuurilla ei ehkä kiinnostaisi vieläkään! Mielelläni ottaisin komean, älykkään ja mukavan miehen, joka ei tahtoisi minusta seksiorjaa vaan sielunkumppanin. Mutta täysin mahdotonta uskoa, että noilla ominaisuuksilla varustettu mies ei olisi joskus edes uteliaisuudesta ottanut seksitarjousta vastaan edes haparoivassa nuoruudessaan.
Täh? Vai että käsittämätön onnenpotku? No ei olisi, vaan mies olisi outo. Hänessä on jotain todella outoa, jos nelikymppisenä ei ole löytänyt itselleen kertaakaan naisystävää.
Ihan naurettava on myös tuo sinun seksiorja -kommenttisi... Taidat olla itse vastaava neitsykäinen nainen, jota ei olla koskettu edes pitkällä tikulla. Eipä käy kateeksi ja voin vain kuvitella katkeruutesi määrän.
Olen 44 vuotias nainen ja ensimmäinen seksikertani oli vakituisen miesystäväni kanssa kun olin 20 vuotias. Ymmärrän hyvin vaikka 25 vuotiaita ihmisiä, joilla ei ole ollut toiseen ihmiseen läheisiä välejä, mutta sen jälkeen alkaa jo ihmetyttämään. Tai oikeastaan en ihmettele, vaan en vain ajattele, sillä niin paljoa muiden ihmisten naimiset eivät kiinnosta.
Et siis kykene näkemään asioita muuta kuin omasta näkökulmasta? Se että on kokematon ensin 25 vuotiaaksi asti, ei paljon enää vaadi että on sitä myös 30 vuotiaana tai 40 vuotiaana, koska se rima kasvaa ja pelko ja häpeä omasta kokemattomuudesta saattaa toimia henkisenä esteenä, se on itsesuojelua. Ei se vaadi sitä että pitää olla jotenkin todella outo. Tuollaiset asenteet joita itsekin edustat, että kokematon on jotenkin outo friikki, ei tee sitä lähestymistä sille kokemattomalle kovinkaan helpoksi, kuten ehkä itsekin ymmärrät. Uskon että monen aikuisen neitsyen seksielämä olisi muodostunut hyvin erilaiseksi, jos se ensimmäinen kokemus olisikin tullut silloin parinkympin korvilla, jolloin se henkinen taakka olisi ollut paljon kevyempi, mutta jos se jää syystä tai toisesta tulematta, niin se on ihan ymmärrettävää jos niiden saaminen vanhemmalla iällä tuntuu hankalalta. Ei ihminen mene pilalle siitä jos ei ole seksikokemusta, se vaatisi vain niiden kokeneempien ymmärrystä olla pilkkaamatta ja leimaamatta friikiksi, sekä hieman kärsivällisyyttä siltä kumppanilta ettei heti ensikerralta odoteta liikoja.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa avata linkkiä, mutta jos olisin nelikymppisenä tavannut ikäiseni miehen ja olisi selvinnyt, että hän on neitsyt, niin olisihan meidän maailmamme olleet aivan liian kaukana toisistaan. Itse olin 43-vuotiaana täysi-ikäisen lapsen äiti, eronnut ja lisäksi oli kokemusta parista muusta pitkästä parisuhteesta + seksisuhteista.
Tuo on enemmän omaa ennakkoluuloisuuttasi. Maailmasi voi olla ihan erilainen myös sellaisen kanssa jolla on myös omia lapsia ja suhteita takana, tai suhteita muttei lapsia, tai seksikokemuksia muttei pitkiä suhteita tms. Ei se neitsyys ole se ratkaisevin asia ihmisen elämässä. Seksuaalinen kokemattomuus kuitenkin korjaantuu aika helposti, seksiä harrastamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksa avata linkkiä, mutta jos olisin nelikymppisenä tavannut ikäiseni miehen ja olisi selvinnyt, että hän on neitsyt, niin olisihan meidän maailmamme olleet aivan liian kaukana toisistaan. Itse olin 43-vuotiaana täysi-ikäisen lapsen äiti, eronnut ja lisäksi oli kokemusta parista muusta pitkästä parisuhteesta + seksisuhteista.
Onko maailmassasi tärkeintä pelkästään se, että monenko kanssa kumppanisi on ollut sängyssä ennen sinua? Outoa porukkaa palstalla.
Ei outoa, vaan täysin normaaleja ihmisiä, perheellisiä äitejä.
En koskaan klikkaa auki mitään täällä spämmättyä mutta kuulostaa pahasti mielenterveysongelmaiselta tai antisosiaaliselta jos ei tuohon ikään mennessä ole parisuhteessa ollut
Vierailija kirjoitti:
Shokki, epäusko, nauru, uudelleen epäusko. Siinä kai ne ensireaktiot. En tosin usko, että tuollainen voisi tulla yllätyksenä, sillä kyllä sen jo tuon ikäisestä näkee, jos on noin pahasti poikkeava. Viimeistään jutuista on helppo päätellä.
Pahasti poikkeava? Pelkkä seksin harrastamattomuus tekee ihmisestä pahasti poikkeavan? Olipa lapsellinen kommentti. Ja nauraisit päin naamaa? Ei alkeellisiakaan käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista sinänsä, että miehillä on "poikuus" josta pitää päästä eroon jotta pojasta tulee mies.
Kun naisilla taas on "neitsyys" jota pitää varjella ja nainen joka on tahrannut neitsyytensä on epäpuhdas. Naisille tehdään jopa immenkalvon korjausleikkauksia ja neitsyystarkastuksia joissa negatiivinen tulos on suuri häpeä.
Riippuu kulttuurista. Etenkin islamkulttuureissa ja Amerikan kristillisissä piireissä on noin.
Mutta taas kerran, miksi, oi miksi tuo myytti immenkalvosta elää yhä? Ei kaikilla ole immenkalvoa, joka pitäisi rikkoa yhdynnässä. Kalvo voi olla pieni, huomaamaton ja venyä rikkoutumatta. Tai jos on sellainen myyttinen kalvo, sen voi rikkoa itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Shokki, epäusko, nauru, uudelleen epäusko. Siinä kai ne ensireaktiot. En tosin usko, että tuollainen voisi tulla yllätyksenä, sillä kyllä sen jo tuon ikäisestä näkee, jos on noin pahasti poikkeava. Viimeistään jutuista on helppo päätellä.
Pahasti poikkeava? Pelkkä seksin harrastamattomuus tekee ihmisestä pahasti poikkeavan? Olipa lapsellinen kommentti. Ja nauraisit päin naamaa? Ei alkeellisiakaan käytöstapoja.
Kun ajattelet minkälaiset ihmistyypit tuolla ulkona tallustavat ja niistä oudoimmistakin suurin osa harrastaa seksiä niin onhan se melko todennäköistä, että keski-ikään koskemattomana säilyneessä on oltava jotain poikkeavaa. Onko se sitten vika sen saa jokainen itse päättää, mutta ei mun maailmassa normaali mies elä ilman kokemuksia puoliväliin elämäänsä ellei niitä aktiivisesti välttele.
Vierailija kirjoitti:
Maailmat voivat kohdata muutenkin kuin seksin kautta. Vaikkei olisi kokenut seksiä, on voinut kokea paljon muuta, rankkojakin juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut lukea, mutta jos tapailisin miestä, joka kertoisin olevansa neitsyt yli nelikymppisenä, niin perääntyisin. Jos muutkaan eivät ole häntä huolineet siihen mennessä, niin se kertoo jo aika paljon.
Mielestäni on jännä, että monille tuntuu olevan oletusarvo se, että kaikilla miehillä on pakonomainen tarve päästä parittelemaan mahdollisimman aikaisin. Tavallaan pidetään jonain menestyksen mittarina sitä, että ollaan "päästy eroon" poikuudesta mahdollisimman nuorena. Harvalle tulee mieleen, että mies voi olla äärimmäisen komea, omata rautaisen itsetunnon, ja ennen kaikkea kovan luokan standardit, jolloin mikä tahansa tusinatussu ei kelpaa. Tämäkö on sitten huono asia? Riippunee katsantokannasta.
Olisi käsittämätön onnenpotku löytää mies, jota seksi ei olisi kiinnostanut pätkän vertaa. Uskomattomalla tuurilla ei ehkä kiinnostaisi vieläkään! Mielelläni ottaisin komean, älykkään ja mukavan miehen, joka ei tahtoisi minusta seksiorjaa vaan sielunkumppanin. Mutta täysin mahdotonta uskoa, että noilla ominaisuuksilla varustettu mies ei olisi joskus edes uteliaisuudesta ottanut seksitarjousta vastaan edes haparoivassa nuoruudessaan.
Täh? Vai että käsittämätön onnenpotku? No ei olisi, vaan mies olisi outo. Hänessä on jotain todella outoa, jos nelikymppisenä ei ole löytänyt itselleen kertaakaan naisystävää.
Ihan naurettava on myös tuo sinun seksiorja -kommenttisi... Taidat olla itse vastaava neitsykäinen nainen, jota ei olla koskettu edes pitkällä tikulla. Eipä käy kateeksi ja voin vain kuvitella katkeruutesi määrän.
Olen 44 vuotias nainen ja ensimmäinen seksikertani oli vakituisen miesystäväni kanssa kun olin 20 vuotias. Ymmärrän hyvin vaikka 25 vuotiaita ihmisiä, joilla ei ole ollut toiseen ihmiseen läheisiä välejä, mutta sen jälkeen alkaa jo ihmetyttämään. Tai oikeastaan en ihmettele, vaan en vain ajattele, sillä niin paljoa muiden ihmisten naimiset eivät kiinnosta.
Neitsykäinen nainen, millainen se on? Koskettu pitkällä tikulla? Saahan seksiä ostettua, jos kovasti tahtoo, eikä muuten saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ajattelet minkälaiset ihmistyypit tuolla ulkona tallustavat ja niistä oudoimmistakin suurin osa harrastaa seksiä niin onhan se melko todennäköistä, että keski-ikään koskemattomana säilyneessä on oltava jotain poikkeavaa. Onko se sitten vika sen saa jokainen itse päättää, mutta ei mun maailmassa normaali mies elä ilman kokemuksia puoliväliin elämäänsä ellei niitä aktiivisesti välttele.
Kuinka usein sitä tapahtuu, että joku nainen lähestyy normaalia miestä ja haluaa tämän kanssa seksiä? Jos se seksiltä välttyminen kerran vaatii aktiivista välttelyä.
Kenties niitä seksiehdotuksia tulee naisilta ihan haitaksi asti?
Ikisinkku 80 kirjoitti:
En jaksaisi opettaa enää
Tuo on niin kulunut sanonta ja kertoo tietynlaisesta itsensä korottamisesta.
Minkä verran opetusta luulet sen vaativan? Joku kokeneempikin tyyppi voi vaatia sinulta opetusta, jos olette tottuneet erilaiseen seksiin. Kokemattomalla ei ainakaan ole mitään pinttyneitä tapoja, että näin olen aina tehnyt, on se muillekin kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole saavutus eikä mikään. Riittää kun ei vaan agressiviisesti koko ajan yritä.
Useimmille miehille naisen löytäminen on paljon vaikeampaa kuin esim. työpaikan löytäminen, joten ei yhtään ihmetytä, että jotkut ovat vuosikymmenet ilman naista.
Komppaan tätä. Työpaikan löytäminen on lapsellisen helppoa verrattuna naisen saamiseen. Lisäksi se on enemmän omissa käsissä, kun nainen voi vaan sanoa, että ei kemiat kohdanneet, jos ylipäänsä pääsee treffeille.
Mun oli todella vaikea löytää parisuhde ja jos olisin keskimääräisellä sinnikkyydellä varustettu, olisin varmaan tuo 43-vuotias neitsyt jokusen vuoden päästä. Ihan oon tavallinen työssäkäyvä, liikkuva ja itsensä elättävä mies eikä mikään peräkammarin poika tai koditon spurgu
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo ole saavutus eikä mikään. Riittää kun ei vaan agressiviisesti koko ajan yritä.
Useimmille miehille naisen löytäminen on paljon vaikeampaa kuin esim. työpaikan löytäminen, joten ei yhtään ihmetytä, että jotkut ovat vuosikymmenet ilman naista.
Komppaan tätä. Työpaikan löytäminen on lapsellisen helppoa verrattuna naisen saamiseen. Lisäksi se on enemmän omissa käsissä, kun nainen voi vaan sanoa, että ei kemiat kohdanneet, jos ylipäänsä pääsee treffeille.
Mun oli todella vaikea löytää parisuhde ja jos olisin keskimääräisellä sinnikkyydellä varustettu, olisin varmaan tuo 43-
neitsyt jokusen vuoden päästä. Ihan oon tavallinen työssäkäyvä, liikkuva ja itsensä elättävä mies eikä mikään peräkammarin poika tai koditon spurgueri
Miten nämä miesten tarinat kuulostavat aina siltä, että heille muka kelpaisi nainen kun nainen, jos joku vain vastaan tulisi? Ei kelpaa, ei lähellekään. Nämä sinkkumiehet ovat niin älyttömän ronkeleita, että eivät he huoli ketään, ei vaikka ihana nainen hyppisi päällään miehen naaman edessä. Nelikymppisenä se ronkelius on huipussaan ja ylpeys samoin. Siihen kun yhdistää mahdollisen poikuushäpeän, niin nämä isännät ovat täysin tavoittamattomissa tavallisilta mukavilta naisilta.
Tätä ei voi yksikään mies kiistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun oli todella vaikea löytää parisuhde ja jos olisin keskimääräisellä sinnikkyydellä varustettu, olisin varmaan tuo 43-
neitsyt jokusen vuoden päästä. Ihan oon tavallinen työssäkäyvä, liikkuva ja itsensä elättävä mies eikä mikään peräkammarin poika tai koditon spurgueri
Miten nämä miesten tarinat kuulostavat aina siltä, että heille muka kelpaisi nainen kun nainen, jos joku vain vastaan tulisi? Ei kelpaa, ei lähellekään. Nämä sinkkumiehet ovat niin älyttömän ronkeleita, että eivät he huoli ketään, ei vaikka ihana nainen hyppisi päällään miehen naaman edessä. Nelikymppisenä se ronkelius on huipussaan ja ylpeys samoin. Siihen kun yhdistää mahdollisen poikuushäpeän, niin nämä isännät ovat täysin tavoittamattomissa tavallisilta mukavilta naisilta.
Oliko taas melko rankkaa yleistystä, mitä luulet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kelpaa nainen kuin nainen, mutta kriteerit ovat harvoin sitä mitä naiset luulevat. Kuitenkin potentiaalisia kumppaneita tulee vastaan aika paljon, kun asuu pidemmän aikaa isossa kaupungissa ja ei kyhjötä kotona. Ihan tavalliset mukavat naiset antoivat mulle pakkeja vuodesta toiseen, kunnes löytyi se yksi, joka ei antanut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään kelpaa nainen kuin nainen, mutta kriteerit ovat harvoin sitä mitä naiset luulevat. Kuitenkin potentiaalisia kumppaneita tulee vastaan aika paljon, kun asuu pidemmän aikaa isossa kaupungissa ja ei kyhjötä kotona. Ihan tavalliset mukavat naiset antoivat mulle pakkeja vuodesta toiseen, kunnes löytyi se yksi, joka ei antanut
On se vaikeaa, joo. Onneksi tyydyit siihen yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ollutkaan, vaan silkkaa faktaa sinkkumiehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipäs ollutkaan, vaan silkkaa faktaa sinkkumiehistä.
Varmaan faktaa joidenkin kohdalla, muttei todellakaan kaikkien, joten -> yleistystä.
Tai hyvin vähän kokoa haarovälissä.