Mikä maanisia ulkomailla ramppaajia oikein vaivaa?
sikinsokin pitää lennellä maapalloa ja ollaan sitten olevinaan niin trendikkäitä.
Eihän tossa touhussa enää mitään järkeä ole.
Kaksi asiaa on lähtenyt ihan käsistä ihmisillä selvästi, toinen on tää matkustelu ulkomailla, toinen on lihansyönti. Kumpaakaan ei enää tehdä kohtuudella, vaan jos sitä tehdään yhtään, se on vedetty kunnolla ÖVERIKSI. Ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa ja lihaa syödään joka aterialla. Mitään keskitietä ei ole näillä ihmisillä.
Itse en ole koskaan lentänyt ulkomaille, enkä ole sen tyhmempi tai tynnyrissä kasvaneempi kuin joku roope salminen esim, joka käy ulkomailla jatkuvasti.
Menee hermot ihmisiin.
Kommentit (512)
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa, jos elämästä 90 prosenttia menee arjen vihaamiseen ja sen odottamiseen, että pääsee muutamaksi viikoksi ulkomaille. Mä rakastan omaa arkea enkä halua matkustaa yhtään minnekään. Viihdyn kotona ja töissä ja vapaa-aikaa on riittävästi. Sen verran nuorena reissannut, että todennut se rasittavaksi, hikiseksi, väsyttäväksi ja kaikin puolin turhaksi hommaksi. Lähepäs ny kaheks viikkoo Jenkkeihin niin palatessa on aivan lamauttava jet lag.
Mutta matkustakaa te siitä tykkäävät, ei oo multa pois eikä tän planeetan kunto tai tulevaisuus kiinnosta tippaakaan.
No tämä just. Tuttavalla on koko ajan tj ja lomahehkutus. Ajattelen, että opettelisi sietämään arkea ja nauttimaan siitä ilman jatkuvaa odottelua jostain. Mutta kuulemma ilman lomia ei arjen aherrusta jaksa. Aivan kaikki lomat reissaa, pakko päästä pois kylmästä kesästä / helmikuusta jne.
Sitten lipittää siideriä ja kaljaa kotonaan illat, tekee kuulemma arkeen luksushetken, kun saunan päälle ottaa joka ilta kaljan. Ei siis kestä sitä arkeakaan ilman lihraamista. Näistä arjen juhlahetkistä (eli tuopista) me tutut päästään nauttimaan IG:n välityksellä.
Sanomattakin selvää, että hän matkustaa vain all inclusive lomille lapsensa ja miehensä kanssa, ja kaikissa lomakuvissa on drinkki kädessä. Sitten hän selittää, että nauttii matkustelusta ja eri kulttuureihin tutustumisesta... jep jep... Alanyan all inclusive resortissa ja Khao Lakin vastaavassa sitä tosiaan kulttuuriin tutustuu.
Mutta ei näille kannata mitään sanoa. Eivät he käsitä, eivätkä tule käsittämäänkään. Kunhan MINÄ pääsen sinne minne MINÄ haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti heilutellaan kateuskorttia, kun kritisoidaan älyvapaata käytöstä, joka ei palvele ketään.-
Näinhän se aina menee.
Tämä todistaa vain sen, miksi nämä maaniset ulkomaanmatkaajat ylipäätä käyvät ulkomailla liian kanssa, ilmeisesti siksi,. että ajattelevat tekevänsä tuttavansa sillä kateellisiksi. Vain itse kateellinen hömelö ihminen voi ajatella että joku olisi levottomasta lentelystä kateellinen.
Ilmeisesti nämä pässit todella yrittävät päteä tuolla holtittomalla lomailullaan lähipiirilleen, ehkä pääasia on saada matkakuvat someen, ja kuvitella että heitä nyt kadehditaan.
Onpa leppoisaa elämää, jep jep.Hohhoijaa, ei voi muuta sanoa.
Aivan sama mitä oet mieltä, kulta pieni.
Nautin suunnattomasti matkustamisesta ja siitä en luovu ikinä jos vaan terveys kestää ja rahaa riittää.
Kaksi kuukautta ja rapiat seuraavaan reissuun!
Jahas, kultapienihullu löysi ketjuun.
Kohta alkaa isot kirjaimet lennellä.
Vierailija kirjoitti:
Nykäsen Matti tässä hei vaan moi!
Ne, jotka ei matkusta ollenkaan osaavat irvailla. Tai ne, jotka pitää aina omia kohteitaan parhaimmistona.Minä käyn Kanarialla pari kertaa vuodessa. Just sopiva lento ja ilmasto mulle. Mä tykkään.
Itse en ole innostun kaukokohteista, mutta mua ei häiritse, eikä ole tarpeen irvailla heille, jotka tykkää ja siellä käy,
Kanaria on kuitenkin suosituin talven kohteista ja tarkalleen se "huippupaikka" taisi olla Play del Ingles ja Las Palmas.
Jännöö et parjatut pitää pintansa :)
Ai "rikkautta"ko se onkin ettei osaa olla hetkeäkään paikallaan tai rentoutua Suomessa. Kaikkein viimeiseksi vietän lomani lentokentillä ja turistirysissä ulkomailla, vaikka varaa olisi lennellä ristiin rastiin. En ymmärrä niitä jotka niin tekevät. Varsinkin kun nykyään tiedetään paljonko lentoliikenne saastuttaa. Mitä siellä ulkomailla enää on, mitä ei jo tiedetä, miltä se tuntuu että maapallo on kutistunut niin pieneksi, että sitä voi päivän aikana siirtyä toiselle mantereelle.
En tiedä, ainakin minusta se on jotenkin tehnyt elämästä tyhjempää. Sen pitäisi olla mystistä ja vaikeaa päästä toiselle puolelle maapalloa, nyt se ei sitä ole. Senkin vuoksi kärsimme nyt tappohelteistä ja luonnon katastrofeista yhä enenevissä määrin, mutta ihminen ei tunnu ymmärtävän tekojensa seurauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti heilutellaan kateuskorttia, kun kritisoidaan älyvapaata käytöstä, joka ei palvele ketään.-
Näinhän se aina menee.
Tämä todistaa vain sen, miksi nämä maaniset ulkomaanmatkaajat ylipäätä käyvät ulkomailla liian kanssa, ilmeisesti siksi,. että ajattelevat tekevänsä tuttavansa sillä kateellisiksi. Vain itse kateellinen hömelö ihminen voi ajatella että joku olisi levottomasta lentelystä kateellinen.
Ilmeisesti nämä pässit todella yrittävät päteä tuolla holtittomalla lomailullaan lähipiirilleen, ehkä pääasia on saada matkakuvat someen, ja kuvitella että heitä nyt kadehditaan.
Nautin suunnattomasti matkustamisesta ja siitä en luovu ikinä jos vaan terveys kestää ja rahaa riittää.
Kohta alkaa isot kirjaimet lennellä.
Kannattaisiko ihmisten miettiä ennen tuomitsemista, mitä noidenkin lauseiden takana on. Veikkaan itse, että kyse on ihmisestä, joka on sairas. Ehkä masennusta, sosiaalisten ja julkisten tilanteiden pelkoa taustalla ja ehkä pyrkimystä välttää julkista paniikkikohtausta.
Mutta toki, jos mielestäsi kommentti "Jahas, kultapienihullu löysi ketjuun." auttaa , niin mikäs siinä. Juuri tuon kommenttisi takia olet muuten paska tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
pohtija. kirjoitti:
Ai "rikkautta"ko se onkin ettei osaa olla hetkeäkään paikallaan tai rentoutua Suomessa. Kaikkein viimeiseksi vietän lomani lentokentillä ja turistirysissä ulkomailla, vaikka varaa olisi lennellä ristiin rastiin. En ymmärrä niitä jotka niin tekevät. Varsinkin kun nykyään tiedetään paljonko lentoliikenne saastuttaa. Mitä siellä ulkomailla enää on, mitä ei jo tiedetä, miltä se tuntuu että maapallo on kutistunut niin pieneksi, että sitä voi päivän aikana siirtyä toiselle mantereelle.
En tiedä, ainakin minusta se on jotenkin tehnyt elämästä tyhjempää. Sen pitäisi olla mystistä ja vaikeaa päästä toiselle puolelle maapalloa, nyt se ei sitä ole. Senkin vuoksi kärsimme nyt tappohelteistä ja luonnon katastrofeista yhä enenevissä määrin, mutta ihminen ei tunnu ymmärtävän tekojensa seurauksia.Kateus voittaa kiimankin
Kateus mistä ja kenellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surkeaa, jos elämästä 90 prosenttia menee arjen vihaamiseen ja sen odottamiseen, että pääsee muutamaksi viikoksi ulkomaille. Mä rakastan omaa arkea enkä halua matkustaa yhtään minnekään. Viihdyn kotona ja töissä ja vapaa-aikaa on riittävästi. Sen verran nuorena reissannut, että todennut se rasittavaksi, hikiseksi, väsyttäväksi ja kaikin puolin turhaksi hommaksi. Lähepäs ny kaheks viikkoo Jenkkeihin niin palatessa on aivan lamauttava jet lag.
Mutta matkustakaa te siitä tykkäävät, ei oo multa pois eikä tän planeetan kunto tai tulevaisuus kiinnosta tippaakaan.
No tämä just. Tuttavalla on koko ajan tj ja lomahehkutus. Ajattelen, että opettelisi sietämään arkea ja nauttimaan siitä ilman jatkuvaa odottelua jostain. Mutta kuulemma ilman lomia ei arjen aherrusta jaksa. Aivan kaikki lomat reissaa, pakko päästä pois kylmästä kesästä / helmikuusta jne.
Sitten lipittää siideriä ja kaljaa kotonaan illat, tekee kuulemma arkeen luksushetken, kun saunan päälle ottaa joka ilta kaljan. Ei siis kestä sitä arkeakaan ilman lihraamista. Näistä arjen juhlahetkistä (eli tuopista) me tutut päästään nauttimaan IG:n välityksellä.
Sanomattakin selvää, että hän matkustaa vain all inclusive lomille lapsensa ja miehensä kanssa, ja kaikissa lomakuvissa on drinkki kädessä. Sitten hän selittää, että nauttii matkustelusta ja eri kulttuureihin tutustumisesta... jep jep... Alanyan all inclusive resortissa ja Khao Lakin vastaavassa sitä tosiaan kulttuuriin tutustuu.
Mutta ei näille kannata mitään sanoa. Eivät he käsitä, eivätkä tule käsittämäänkään. Kunhan MINÄ pääsen sinne minne MINÄ haluan.
Jos arki on alepan kassalla ja vauvapalstalla niin lentäkööt vaikka kuuhun, sääliksi käy
Vierailija kirjoitti:
Ne, jotka ei matkusta ollenkaan osaavat irvailla. Tai ne, jotka pitää aina omia kohteitaan parhaimmistona.Minä käyn Kanarialla pari kertaa vuodessa. Just sopiva lento ja ilmasto mulle. Mä tykkään.
Itse en ole innostun kaukokohteista, mutta mua ei häiritse, eikä ole tarpeen irvailla heille, jotka tykkää ja siellä käy,
Kanaria on kuitenkin suosituin talven kohteista ja tarkalleen se "huippupaikka" taisi olla Play del Ingles ja Las Palmas.
Matti on Paras!
Kullipieni? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se aina menee.
Kohta alkaa isot kirjaimet lennellä.Kannattaisiko ihmisten miettiä ennen tuomitsemista, mitä noidenkin lauseiden takana on. Veikkaan itse, että kyse on ihmisestä, joka on sairas. Ehkä masennusta, sosiaalisten ja julkisten tilanteiden pelkoa taustalla ja ehkä pyrkimystä välttää julkista paniikkikohtausta.
Mutta toki, jos mielestäsi kommentti "Jahas, kultapienihullu löysi ketjuun." auttaa , niin mikäs siinä. Juuri tuon kommenttisi takia olet muuten paska tyyppi.
Täällä riehuu päivästä toiseen joukko ihmisiä, joiden nupissa ovat asiat pahasti pielessä. Minusta olisi hyvä, jos ensinnäkään ei voisi kirjoittaa ilman tunnistautumista, ja toisaalta keskustelua valvoisivat sekä psykologi että poliisi.
Valitettavasti some on hullujen ajatusten paskalaari, ja nuo todennäköisesti hoitamattomat sekopäät myrkyttävät kaiken keskustelun.
Joistain aiheista olisi kiva aikuisten kesken jutella, mutta varsin nopeasti vakiotrollit heräävät ja laahautuvat julistamaan hulluuttaan.
Jos matkustaa sen vuoksi, että inhoaa Suomen ilmastoa, niin silloin kannattaa ilman muuta muuttaa sellaiseen maahan, jossa ilmasto on ihanteellinen. Kaikki selitykset ovat tekosyitä. Jokainen voi järjestää asiat niin, että pystyy muuttamaan ja suomalaisina meillä on valinnanvaraa minne mennä ja minne pääsemme.
Jos taas matkustelee halusta nähdä maailmaa, siinä ei ole mitään moitittavaa. Elämme hyvin hienoa maailman aikaa ja siihen on monilla nyt mahdollisuus. Yksi tykkää vaeltaa Lapissa, toinen tykkää nähdä erilaisia paikkoja, kulttuureja ja maisemia, matkailla. Jos joku ei "ymmärrä" toisten mieltymyksiä, hän ei ymmärrä ihmisten erilaisuutta kokemus- ja tunne-elämän sekä sitä kautta mieltymysten suhteen. Vika on silloin sen korvien välissä joka ei "ymmärrä" ja hänellekin tekisi hyvää nähdä maailmaa, kohdata hyvin erilaisia ihmisiä, kulttuureja ja elämäntapoja, niin voisi vähän avartua ja oppia tajuamaan, miten monin tavoin ihmiset voivat tulla onnelliseksi, elää ja olla. Samalla loppuisi tai vähenisi ehkä se pakonomainen halu alistaa muita ihmisiä omien arvojensa ja periaatteidensa mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä himoreissaajat tuntuvat usein pakenevat jotain, ehkä elämän tyhjyyttä ja tarkoituksettomuutta tai jotain. Eivät nämä asiat kyllä reissaamalla parane, Suomessa on kuulemma niiiin hirveän kamalaa.. Itsekin matkustan peri kertaa vuodessa, lähinnä Euroopassa, enkä edes haluaisi reissata useammin sillä se on aika rasittavaa. En ymmärrä myöskään valitusta kylmästä ja pimeästä. On ihanaa kun on 4 vuodenaikaa eikä koko ajan ole vain kauhean lämmin kuten jossain tropiikissa -vihaisin sellaista.
Onneksi ihmiset on kaikki erilaisia ja tykkää eri asioita.......
Pointti onkin siinä, miksi nämä maaniset reissaajat kuvittelevat että lentäminen lentokoneella on ihmisoikeus, ei se ole. Voisi keksiä vaihteeksi jotain muuta.
Lentämiselle pitäisi ehdottomasti rajat, kuinka monta kertaa yksi ihminen saa lentää jonkun tietyn ajan sisällä, koska selvästi jotkut eivät osaa itse kontrolloida itseään ollenkaan.
Kyllä lentoliikennettä on saatava vähenemään ja kovalla kädellä, nyt sitä pidetään yllä suurimmaksi osaksi juuri neuroottisten turhaan lentelijöiden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Kullipieni? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se aina menee.
Kohta alkaa isot kirjaimet lennellä.Kannattaisiko ihmisten miettiä ennen tuomitsemista, mitä noidenkin lauseiden takana on. Veikkaan itse, että kyse on ihmisestä, joka on sairas. Ehkä masennusta, sosiaalisten ja julkisten tilanteiden pelkoa taustalla ja ehkä pyrkimystä välttää julkista paniikkikohtausta.
Täällä riehuu päivästä toiseen joukko ihmisiä, joiden nupissa ovat asiat pahasti pielessä. Minusta olisi hyvä, jos ensinnäkään ei voisi kirjoittaa ilman tunnistautumista, ja toisaalta keskustelua valvoisivat sekä psykologi että poliisi.
Valitettavasti some on hullujen ajatusten paskalaari, ja nuo todennäköisesti hoitamattomat sekopäät myrkyttävät kaiken keskustelun.
Joistain aiheista olisi kiva aikuisten kesken jutella, mutta varsin nopeasti vakiotrollit heräävät ja laahautuvat julistamaan hulluuttaan.
Tähän onkin hyvä lopettaa
kulli pieni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se aina menee.
Kannattaisiko ihmisten miettiä ennen tuomitsemista, mitä noidenkin lauseiden takana on. Veikkaan itse, että kyse on ihmisestä, joka on sairas. Ehkä masennusta, sosiaalisten ja julkisten tilanteiden pelkoa taustalla ja ehkä pyrkimystä välttää julkista paniikkikohtausta.
Mutta toki, jos mielestäsi kommentti "Nautin suunnattomasti matkustamisesta ja siitä en luovu ikinä jos vaan terveys kestää ja rahaa riittää" auttaa , niin mikäs siinä. Juuri tuon kommenttisi takia olet muuten paska tyyppi.
Analysoi ihan rauhassa jos siitä saa sisältöä elämääsi. Minua ei kiinnosta.
Jos muuten elämästä nauttiminen tekee paskaksi tyypiksi niin täytyy sanoa että paskana tyyppinä olo on mahtavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä himoreissaajat tuntuvat usein pakenevat jotain, ehkä elämän tyhjyyttä ja tarkoituksettomuutta tai jotain. Eivät nämä asiat kyllä reissaamalla parane, Suomessa on kuulemma niiiin hirveän kamalaa.. Itsekin matkustan peri kertaa vuodessa, lähinnä Euroopassa, enkä edes haluaisi reissata useammin sillä se on aika rasittavaa. En ymmärrä myöskään valitusta kylmästä ja pimeästä. On ihanaa kun on 4 vuodenaikaa eikä koko ajan ole vain kauhean lämmin kuten jossain tropiikissa -vihaisin sellaista.
Onneksi ihmiset on kaikki erilaisia ja tykkää eri asioita.......
Pointti onkin siinä, miksi nämä maaniset reissaajat kuvittelevat että lentäminen lentokoneella on ihmisoikeus, ei se ole. Voisi keksiä vaihteeksi jotain muuta.
Lentämiselle pitäisi ehdottomasti rajat, kuinka monta kertaa yksi ihminen saa lentää jonkun tietyn ajan sisällä, koska selvästi jotkut eivät osaa itse kontrolloida itseään ollenkaan.
Kyllä lentoliikennettä on saatava vähenemään ja kovalla kädellä, nyt sitä pidetään yllä suurimmaksi osaksi juuri neuroottisten turhaan lentelijöiden vuoksi.
Pohjois Koreassa ideasi on toteutettu täydellisesti
Miksi kukaan enää viitsii matkustaa mihinkään, kun kaikki kaupungit ovat samanlaisia? Kieli voi olla eri, mutta kulttuuri on jo yhtä ja samaa harmaata mössöä. Ihan sama oletko New Yorkissa vai Singaporessa.
Vierailija kirjoitti:
kulli pieni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se aina menee.
Mutta toki, jos mielestäsi kommentti "Nautin suunnattomasti matkustamisesta ja siitä en luovu ikinä jos vaan terveys kestää ja rahaa riittää" auttaa , niin mikäs siinä. Juuri tuon kommenttisi takia olet muuten paska tyyppi.
Jos muuten elämästä nauttiminen tekee paskaksi tyypiksi niin täytyy sanoa että paskana tyyppinä olo on mahtavaa!
on se kiva kun näin "trollina " saa pienen ihmisen menettämään malttinsa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti on Paras!
Sekasin kuin Haminan kaupunki, joka kannattaa kyllä käydä tsekkaamassa!
kulli pieni? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se aina menee.
Ei sitä Tallinnaa nyt noin tarvi hehkuttaa..ja vielä kuukausia eukäteen!
Kohde on toisella mantereella ja se ei ole Thaimaa tai muu turistirysä.
Olen toki Tallinnassakin käynyt. Ei hirveästi napannut, en heti ole uudestaan menossa.
Minä taidan ainakin ap:n mielestä olla maaninen ulkomailla ramppaaja. Tänä vuonna viisi omaa ja viitisentoista työmatkaa lentäen, pääosin Eurooppaan. Töissä matkustan vain välttämättömän minimin, virtuaalikokoukset ovat arkipäivää. Vapaa-aikana matkustan, koska minulla on ystäviä Euroopassa, koska haluan käydä katsomassa jotain esitystä/esiintyjää ja myös koska esim. viikonloppureissulla pääsee hyvin pakoon Suomen pimeyttä. Matkustaminen on myös helppoa ja suht. halpaa. En kuitenkaan postaile matkoistani someen enkä elä odottaen matkoja, elämää minulla on myös kotimaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kulli pieni kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se aina menee.
on se kiva kun näin "trollina " saa pienen ihmisen menettämään malttinsa
ja kommenttikin oli lainattu köyhälle äidille ruokavinkkejä ketjusta
Ne, jotka ei matkusta ollenkaan osaavat irvailla. Tai ne, jotka pitää aina omia kohteitaan parhaimmistona.
Minä käyn Kanarialla pari kertaa vuodessa. Just sopiva lento ja ilmasto mulle. Mä tykkään.