Mikä maanisia ulkomailla ramppaajia oikein vaivaa?
sikinsokin pitää lennellä maapalloa ja ollaan sitten olevinaan niin trendikkäitä.
Eihän tossa touhussa enää mitään järkeä ole.
Kaksi asiaa on lähtenyt ihan käsistä ihmisillä selvästi, toinen on tää matkustelu ulkomailla, toinen on lihansyönti. Kumpaakaan ei enää tehdä kohtuudella, vaan jos sitä tehdään yhtään, se on vedetty kunnolla ÖVERIKSI. Ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa ja lihaa syödään joka aterialla. Mitään keskitietä ei ole näillä ihmisillä.
Itse en ole koskaan lentänyt ulkomaille, enkä ole sen tyhmempi tai tynnyrissä kasvaneempi kuin joku roope salminen esim, joka käy ulkomailla jatkuvasti.
Menee hermot ihmisiin.
Kommentit (512)
Mun on pakko päästä saamaan aurinkoa pari kertaa vuodessa tai muuten kuolen tänne suomen pimeyteen. Nytkin tilasin just lennot jouluksi.
En ole trendikäs, vaan reissaan talvella pari kertaa lämpimään koska en muuten jaksa tätä kylmyyttä. Lihaa en ole syönyt yli 20 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Meidän perhe tekee vaan kolmisen ulkomaan reissua vuodessa.
Auttaa kummasti kestämään tämän yliverotetun holhousvaltion paskaa ilmastoa kun laskee päiviä seuraavaan matkaan.
Reilut 2kk enää ja Karibia kutsuu, ah!
Vaan kolme ja koko perhe?
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Auttaa kummasti kestämään tämän yliverotetun holhousvaltion paskaa ilmastoa kun laskee päiviä seuraavaan matkaan.
"vaan".
:(
Vierailija kirjoitti:
En ole trendikäs, vaan reissaan talvella pari kertaa lämpimään koska en muuten jaksa tätä kylmyyttä. Lihaa en ole syönyt yli 20 vuoteen.
Kylmyyttä? Nykyään hyvä jos pakkaspäiviä löytyy seitsemän talvessa. Ruoho vihertää vielä joulunakin. Mutta lennä sinä vaan "kylmyyttä" pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole koskaan lentänyt ulkomaille, enkä ole sen tyhmempi tai tynnyrissä kasvaneempi kuin joku roope salminen esim, joka käy ulkomailla jatkuvasti.
No mutta todella tyhmä olet kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä.
Vaan kolme ja koko perhe?
No, lähes joka vuosi ollaan puolison kanssa käyty lisäkis kahdestaan viettämässä pitkä viikonloppu jossain.
Viimeksi oltiin Islannissa.
Koska kärsin kaamosmasennuksesta ja Suomessa se n. 8 kk kestävä pimeys lannistaa ja tekee ison osan elämästä kurjaksi. Harkitsen vakavasti uudelleen kouluttautumista tai vaihtoehtoisesti vaihtaa työnantajaa (joka sallii pitkäkestoisen etätyön ulkomailla), jotta voisin muuttaa edes jonnekin vähän etelämmäksi niin eipä tarvitsisi enää valon takia matkustaa.
En ymmärrä, miksi nämä eivät sitten muuta ulkomaille asumaan. Niin itse tein.
Se, että heidän elämänsä on jotenkin tyhjää, kenties jopa ahdistavaa. Yritetään epätoivoisesti paeta koko ajan jotain jonnekkin, vaikka eihän se todellisuudessa matkustamalla miksikään muutu. Heidän elämästään puuttuu siis joku konkreettinen järkevä ja mielekäs sisältö.
Vierailija kirjoitti:
Koska lapset.
Ahkerasti lentoteitse kulkevat edistävät ilmastonmuutosta eniten. lentäminen saastuttaa eniten ilmakehää.
Jos niin ankarasti vit- ottaa pattiin tämä maa niin kannattaa lentää sen yhden kerran vaan ja jäädä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska lapset.
Ei lapsilta ole muuttoa kielletty.
Tyhjää se elämä on. Tuttu joskus myönsi että elämässä ei ole muuta odotettavaa kuin lomamatkat. Ja sosiaaliseen mediaan äkkiä kuvia.
Kyllä mä ymmärrän että kerran vuodessa haluaa lentää reissuun mutta vaikka 5krt on ihan liikaa ja nämä vasta hölmöjä ovat jotka lentävät toiselle puolelle maapalloa ja ovat sielä viikon tai Euroopan sisällä lennetään jonnekin yhdeksi yöksi.
En ymmärrä eikä nämä ihmiset tajua yhtään hiilijalanjäljen päälle vai eikö heitä vaan kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Muutin jo, mutta en mä täälläkään halua jatkuvasti olla samassa paikassa. Haluan käydä tutkimassa eri maita.
En syö lihaa. Lennän max. kerran vuodessa. Olenko huono ihminen?
Vierailija kirjoitti:
sikinsokin pitää lennellä maapalloa ja ollaan sitten olevinaan niin trendikkäitä.
Eihän tossa touhussa enää mitään järkeä ole.Kaksi asiaa on lähtenyt ihan käsistä ihmisillä selvästi, toinen on tää matkustelu ulkomailla, toinen on lihansyönti. Kumpaakaan ei enää tehdä kohtuudella, vaan jos sitä tehdään yhtään, se on vedetty kunnolla ÖVERIKSI. Ulkomailla käydään monta kertaa vuodessa ja lihaa syödään joka aterialla. Mitään keskitietä ei ole näillä ihmisillä.
Menee hermot ihmisiin.
:D No olethan. Ei vieraita kieliäkään opi, ellet joudu puhumaan niitä. Puhumattakaan siitä, että matkailu avartaa maailmankuvaa. Aloituksesi on esimerkki juuri ahtaasta maailmankuvasta.
Mä teen keskimäärin yhden ulkomaanmatkan 5 vuodessa vaikka matkustaminen on nykyään halpaa. Lentäen menen, ja tykkään siitä mutta en lentele ja matkustele hetken mielijohteesta. Kotimaanlentoja tulee tehtyä 2-4 parissa vuodessa.
Viime viikolla tulin Japanista ja kiintiö on täynnä taas muutamaksi vuodeksi.
Vierailija kirjoitti:
En syö lihaa. Lennän max. kerran vuodessa. Olenko huono ihminen?
Et, miksi koet että tämä keskustelu koski sua? Onko kerta vuodessa sun mielestä maanista? Ohis
En tiedä.