Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille.

Vierailija
27.11.2018 |

Käyn töissä, minulla on korkeakoulututkinto, omistan asuntoni ja olen naisille ystävällinen. En kelpaa. Pääsen treffeille mutta ne jäävät lähes aina yhteen kertaan. Usein naiset vastaa ettei kolahtanut tai ollaan liian erilaisia, jotkut eivät vaivaudu vastaamaan.

Mikä voi olla syy? Kuvissa näytän itseltäni, en muokkaa niitä.

Kommentit (124)

Vierailija
61/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet siis käynyt kaksilla treffeillä? Ja valitat kun ei naisille kelpaa. Kuules kun toimivan parisuhteen löytämisen edellytys on, se että jaksaa kärsivällisesti ja hymyilevänä lapioida p*skaa elämän tunkiolla niin kauan kuin tarvii kunnes se kultakimpale vihdoin löytyy. Ei siitä kukaan koskaan helppoa hommaa luvannut. Joillakin käy tuuri ja kultakimpale on ensimmäisessä lapiollisessa. Toiset joutuvat lapioimaan kauemmin. Jotkut ei sitä kimpaletta löydä koskaan ja osa kyllästyy lapioimiseen ja kaappaavat mukaansa lantapalleron ettei tarvi ihan tyhjin käsin poistua. Jos et osaa lukea rivien välistä, tarkoitan että sä et ole vielä löytänyt sitä oikeaa. Oma valinta jatkatko turhauttavaa ja haisevaa etsintää vai luovutatko heti.

Vierailija
62/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tutkija.

Olen käynyt varmaan 20-30 treffeillä. Kaikkiin olen tutustunut melko kauan kirjoittelemalla. Kahden kanssa seurustellut elämäni aikana.

On kirjoitettu paljon siitä mitä tulevaisuudelta halutaan. Ja kaikkien kanssa on löytynyt paljon yhteistä. Tutustuminen tylsää treffeihin. Ehkä se on huonohko huumori joka jää töistä päälle.

Tinderissä ei hirveästi kaksisolentojani naisen muodossa ole. Töissä on muutama, mutta ollaan vaan kavereita. Ehkä naiset kokevat minut kaverina. Täytyisi kai yrittää kehua ja muita kliseitä, mutta sellainen ei tunnu yhtään luontevalta.

Olen ulkonäöltäni aika perus. Olen varmistanut kavereilta etteivät kuvat anna liian hyvää kuvaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan vaan tylsä. Rauhallisuudessa ja hyvätapaisuudessa ei ole mitään vikaa, mutta jos on suorastaan persoonaton, väritön ja monotoninen niin kumppanin löytäminen on vaikeampaa ellei satu olemaan huomattavan komea. 

Eihän tuolle oikein muuta voi kuin odottaa että tulee yhtä tylsä emäntä kohdalle. Suosittelen myös alentamaan ulkonäköön liittyviä standardeja, mikäli oikein kovasti haluat suhteeseen. 

Vierailija
64/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kaikkialta sä olet niitä naisia etsinyt? Voisiko olla esimerkiksi mahdollista, että huonosta ja kuivasta tutkija-huumorista pitävät naiset ovat jossain ihan muualla kuin netin deittailupalstoilla ja sovelluksissa? Sä olet ilmeisesti aika hankala tapaus niellä, joten sun kohdesegmentti on varmaan aika ohut ja erilaistunut. Onko sulla tapana ihastua sellaisiin eläväisiin ja säkenöiviin ihmisiin? Onhan ne kivoja, mutta ne harvemmin hullaantuu kovin harmaista ja tasaisista tyypeistä. Eli kannattaa miettiä että jos sinä olisit naispuolinen sinä, missä viettäisit aikasi?

Vierailija
65/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä pidempi ketju, jossa joku maukuu kun ei löydä itselleen naista. Ehkä saat siitä jotain vinkkejä?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3232127/en-vain-saa-naista?page=17

Vaikea sanoa mikä mättää, kun en tunne sinua. Mutta itselleni tulee hyvin helposti tunne, että joko pidän ihmisestä, tai sitten en pidä.

Esim. yksi kaverimies on jotenkin niin överi, että häntä ei jaksa. Eikä jaksa kukaan muukaan. Liian ylikohtelias, lipevä, limainen, hipelöi, tunkee iholle, on jotenkin vähän tyhmä, ja esittää jotain kummallista. Hänen identtinen kaksosveljensä on kyllä ihan fiksu ja normaali, ja usein olenkin miettinyt, että miten noin fiksulla ja mukavalla ihmisellä voi olla noin id iootti ja ää liö veli...

Jos siis olet tuo ää liö veli, niin ei ihme jos kukaan ei ole sinusta kiinnostunut.

Ja yksi kaveri onkai joku asperger. Aivan älyttömän viisas, mutta tunnepuolella on töpseli irti. Mutta on opetellut käyttäytymään. Mutta silti tuo tikkusuora käytös ei ole kiinostavaa. Kaverina ok, mutta ei enempää.

Minulla on paljon miehiä kavereina, ja heissä on ominaisuuksia, tapoja ym jotka aiheuttavat sen että he eivät kiinnosta. Päälle puhuminen, asioista liika innostuminen, itsekeskeisyys, ylimielisyys, iholle tuleminen, huumorintajuttomuus, jatkuvasti hymiöitä ;) Ihan kuin se olisi jotenkin kivaa että joka lauseen perässä on silmäniskuhymiö ;) Lähinnä se on vain säälittävää ;)

Vierailija
66/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteletko huonosti naisia?

Vierailija
67/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu.

Saatan olla tylsä ja tavallinen mutta en sovinisti tai kömpelö. Huumori on taitolaji ja näkyy tilannekomiikkana enemmän, tai vaihtoehtoisesti mustana huumorina työssä.

Pidän työstäni joka harvoja naisia kiinnostaa. En treenaa lihaksia muuten kuin uimassa käyn ja lenkillä. Tuo voisi olla yksi syy. Tosin kuvissa näkyvä piirre sekin. En ole kovin kiinnostunut kuntosalilla käymisestä ulkonäön takia. Välillä tulee käytyä työpaikan salilla.

Ihannenainen olisi hauska, iloinen, tasapainoinen ja sosiaalisesti ystävällinen. Mielellään liikunnallinen, tai ainakin viihtyisi luonnossa. Pyöreys ei sinänsä haittaa jos jaksaa liikkua ja on positiivinen. Periaatteessa en näitäkään vaadi. Kyse on ihanteesta. Ei haittaa jos asuu vuokralla/opiskelee/ on ns huonommissa töissä jos muuten juttelu sujuu.

Koen ajanhaaskuuksi että netissä jutellessa kiinnostus herää mutta joku minussa tökkii sitten irl.

Ap

Deittailu on varmaan raskasta, jos pitää ajanhaaskuuna kaikkea mikä ei johda seurusteluun.

Minun mielestäni kiinnostus ei mitenkään voi herätä netissä. Netissä toki löytää ihmisiä joista ajattelee, että olisi kiva tavata livenä. Mutta ei se ole vielä takuu mistään. Oman kokemukseni mukaan kirjoittelu voi sujua erinomaisesti, mutta heti kun tavataan livenä niin totean että tästä ei tule mitään. Mies ei vain säväytä yhtään. Monta kertaa olen lukenut miestenkin kasvoilta saman ajatuksen. Treffit on aina hoidettu kunnialla loppuun, vaikka yhtä hyvin olisi voitu luovuttaa heti.

20-30 treffit eivät ole kovin paljon. Oliko siis niin että sinä olisit ollut aina kiinnostunut mutta nainen ei? Vai oliko naisia joista et itse kiinnostunut?

Vierailija
68/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ta seksi ole jotain mitä ansaitaan. Jos et niitä saa kertoo se jotain sinusta itsestäsi. Hyville ihmisille nuo kyllä tulevat itsestään ajan mukana. Ehkä voisit keskittyä johonkin muihin asioihin elämässäsi.

Tuota paskaa nyt et usko itsekään 😂

Vierailija
69/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sul on ruma nauru.

Vierailija
70/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakaan mua ei yksikään kertomistasi asioista kiinnosta.

Jos kukaan ei halua tavata uudelleen

o haiset

o olet likainen

o et pese hampaita, tai olet

o mykkä

o ilkeä

o piikittelevä

o sua ei kiinnosta mikään,

o olet ylimielinen

o tylsä

o lihava

o epätoivoinen

o susta näkee, että inhoat tai väheksyt naisia

Valitse näistä.

Vierailija
71/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu.

Saatan olla tylsä ja tavallinen mutta en sovinisti tai kömpelö. Huumori on taitolaji ja näkyy tilannekomiikkana enemmän, tai vaihtoehtoisesti mustana huumorina työssä.

Pidän työstäni joka harvoja naisia kiinnostaa. En treenaa lihaksia muuten kuin uimassa käyn ja lenkillä. Tuo voisi olla yksi syy. Tosin kuvissa näkyvä piirre sekin. En ole kovin kiinnostunut kuntosalilla käymisestä ulkonäön takia. Välillä tulee käytyä työpaikan salilla.

Ihannenainen olisi hauska, iloinen, tasapainoinen ja sosiaalisesti ystävällinen. Mielellään liikunnallinen, tai ainakin viihtyisi luonnossa. Pyöreys ei sinänsä haittaa jos jaksaa liikkua ja on positiivinen. Periaatteessa en näitäkään vaadi. Kyse on ihanteesta. Ei haittaa jos asuu vuokralla/opiskelee/ on ns huonommissa töissä jos muuten juttelu sujuu.

Koen ajanhaaskuuksi että netissä jutellessa kiinnostus herää mutta joku minussa tökkii sitten irl.

Ap

Hirvee lista vaatimuksia, vaikka kerrot ettet pääse edes toisille treffeille.

😂

Olen muuten todennut, että mustasta huumoristaan puhuvat ilkeät piikittelijät.

Ainakin huomaa, mikä on mielenkiinnonkohteesi nro 1: sinä itse!

Alkaa hahmottua, miksi sua ei nähdä toista kertaa.

Vierailija
72/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeita ja infoa kirjoitti:

Tunnen muutamia sinällään ihan mukavia ja koulutettuja miehiä jotka eivät ole siitä huolimatta parisuhdetta löytäneet. Ja molempien kohdalla syyn kyllä huomaa kun heidän kanssaan on vähän pidempään. Joku sellainen pieni sosiaalisen kanssakäymisen sääntöjen hallinnan puute molemmilla. Eivät ole tietoisesti epäystävällisiä mutta saattavat päästää suustaan pieniä töksäytyksiä jotka voivat loukata. Itse eivät varmaan tuota piirrettä itsessään huomaa mutta luulen sen kyllä karkottavan tehokkaasti naiset.

Tuntemani ikipoikamiehet vetäytyy ravintolan nurkkaan tuijottamaan ylimielisesti. Heidän arvolleen ei passaa mennä juttelemaan ja pyytämään tanssimaan. Naiset eivät ole kyllin kauniita ja kaljakin on pahaa ja musiikki tylsää.

Jos tällainen mörökölli poikkeaa tavoistaan ja avaa suunsa, sieltä kompuroi typerä vitsi tai epäselvä anekdootti mitä hän oli tehnyt.

Pian kölli tuntee saaneensa vahvistuksen sille että naiset on "nirsoja" ja tyhmiä.

Ai niin. Unohda nyt se asuntosi ja tutkinto. Et sä niitä sinne kuppilaan tuo!

Mene mille hyvänsä sekakurssille oppimaan sosiaalisten taitojen alkeita.

EI verkkokurssille.

Vierailija
73/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen elämässäni kaksi kertaa seurustellut. Molemmat naiset olivat kokeneet ikäviä juttuja. Toimin olkapäänä molemmille yli vuoden jonka jälkeen saivat minusta tarpeekseen ja lähtivät. Tuntui lievästi sanottuna ikävältä toimia terapeuttina, ja kun terapia auttoi niin terapeutti heitettiin roskiin ja lähdettiin hakemaan uusia traumoja. Tästä syystä haluan tasapainoisen naisen. Siitä en tingi.

Valitettavasti ainoat harvat jotka haluaisivat nähdä uudestaan ovat näitä tapauksia.

Ap

Kuulostat koko ajan epämiellyttävämmältä.

Vierailija
74/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen naisilla menee taas tunteisiin kun lauotaan totuuksia. Homo- ja luonnevikakortit on jo lyöty pöytään. Katsotan miten etenee...mikään ei ole niin katkera kuin nöyryytetty nainen.

Haluatko kuulla totuuden vai et?

Voisit olla kiitollinen siitä, että ventovieraat naiset haaskaavat aikaansa auttaakseen sua ja lajikumppaneitasi.

Mutta on nämä ikiyrmyt nähty. Lopulta ne saa jonkun varomattoman koukkuunsa. Parin muksun ja avioeron jälkeen ne vetäytyy nurkkaansa valittamaan naama entistä mutrummassa. Luoja näiltä miesasiamiehiltä meitä varjelkoon!

Vierailija
75/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ta seksi ole jotain mitä ansaitaan. Jos et niitä saa kertoo se jotain sinusta itsestäsi. Hyville ihmisille nuo kyllä tulevat itsestään ajan mukana. Ehkä voisit keskittyä johonkin muihin asioihin elämässäsi.

"Hyville ihmisille"? Eli narsisteille, alkoholisteille, väkivaltaisille... Niille, jotka löytävät uuden suhteen heti kun edellinen on loppunut. Itse olen ollut yksin jo 12 vuotta. Olen ilmeisen paska mieheksi, kun ei alkua pidemmälle pääse. Olkapäänä saan kyllä olla, eli kun suhde edellisen kumppanin kanssa (taas kerran) kaatui em. syihin, niin sitten kelpaan seuraksi. Vaan kun uusi kusipää löytyy, niin sitten mä taas unohdun.

t:M42

Hohhoijaa, taisi ongelmasi syy löytyä. Muut ovat "kusipäitä", mutta sinä olet "kiltti mies". Eiköhän se narsisti mahda löytyä omasta peilistäsi, kun tarkkaan katsot.

Ai hohhoijaa? No jos hän on tämänlaisen havainnon omassa elämässään tehnyt niin mikä sinä olet sen mielipiteen väheksymään. Elämä koostuu kokemuksista ja mielipiteet muodostuu kokemuksista, ja ne ovat jokaisella ihmisellä omanlaisensa niin hyvässä kuin pahassa. Ja muka syy löytyy peilistä.. aika hyvä yleistys. Aina kuulemma "syy löytyy peilistä". Miten lapsellisen helppoa se vain on sanoa noin. Väite, jonka voi vain heittää mihin vain melkein.

Kysymys taitaa olla enemmänkin siitä, että nykyään halutaan ihmisiltä hirveää ylipositiivisuutta niin parisuhteissa kuin työelämässäkin. Ei MISSÄÄN NIMESSÄ saa nähdä missään ongelmia tai mitään valitettavaa vaan pelkästään ratkaisukeskeisiä ajatuksia ja hyviä ajatuksia ja fiiliksiä. Osa naisista tuntuu hakevan miestä, jossa ei ole minkäänlaista negatiivista energiaa. Toisin sanoen, jos miehellä on mielipiteitä niin niiden on paras olla positiivisia ja negatiivisia ainoastaan, jos ne vastaavat naisen negatiivisia ajatuksia.

"Valittava mies negatiivisine ajatuksineen on lapsellinen eikä miehekäs MIES". Tämänlainen ajatusmalli naisilla tuntuu olevan. Joku fantasia dominoivasta ja kaiken handlaavasta alpha uroksesta. Korjatkaa jos olen väärässä. Miesten kuuluisi siis vain kestää ilman mitään valituksia ja haudata ne johonkin, ehkä sen alkoholin tai valheen voimalla sitten mieluummin, kuin olla rehellisesti oma itsensä,.

Vierailija
76/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea naisia iljettää mies, joka ei saa naista. Kaikki muu on veruketta ja selittelyä mitä vikaa miehessä mukamas on.

Vierailija
77/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tutkija.

Olen käynyt varmaan 20-30 treffeillä. Kaikkiin olen tutustunut melko kauan kirjoittelemalla. Kahden kanssa seurustellut elämäni aikana.

On kirjoitettu paljon siitä mitä tulevaisuudelta halutaan. Ja kaikkien kanssa on löytynyt paljon yhteistä. Tutustuminen tylsää treffeihin. Ehkä se on huonohko huumori joka jää töistä päälle.

Tinderissä ei hirveästi kaksisolentojani naisen muodossa ole. Töissä on muutama, mutta ollaan vaan kavereita. Ehkä naiset kokevat minut kaverina. Täytyisi kai yrittää kehua ja muita kliseitä, mutta sellainen ei tunnu yhtään luontevalta.

Olen ulkonäöltäni aika perus. Olen varmistanut kavereilta etteivät kuvat anna liian hyvää kuvaa.

Ap

Eli et kehu, koska se on klisee?

Mitä hel&ettiä?

Tajuat sitä itse tai et, olet aseksuaali tai homo.

Normaalin heteron ei tarvitse keksimällä keksiä toisesta jotain viehättävää.

Ilmeisesti olet myös epäsosiaalinen. Yrität tutustua tuotteeseen "yhteen kappaleeseen joukosta naiset" tehokkaasti ja vaivattomasti netissä. Treffeille viet oman valuuttasi (tutkinto ja asunto) ja ihmettelet kun ei tule kauppoja.

Ehkä sä vielä löydät yhtä elottoman naisen kuin olet itsekin.

Mutta en kyllä ihmettele jos et löydä.

Onko sulla edes kavereita? Nettituttuja ei lasketa.

Vierailija
78/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä ketjussa nyt yksi ja sama tyyppi vastailemassa jostain tylsyydestä? En jaksa uskoa että kaikki, tai edes suurin osa, naisista etsisi jotain oman elämänsä stand-up koomikkoa. Ei niin tylsää ihmistä olekaan etteikö sellaisen kanssa tulisi juttuun. Ihmettelen tuota jatkuvaa hauskuuden ja nokkeluuden ja puheliaisuuden ylistystä.

Vierailija
79/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tutkija.

Ap

Eli et kehu, koska se on klisee?

Mitä hel&ettiä?

Tajuat sitä itse tai et, olet aseksuaali tai homo.

Normaalin heteron ei tarvitse keksimällä keksiä toisesta jotain viehättävää.

Ilmeisesti olet myös epäsosiaalinen. Yrität tutustua tuotteeseen "yhteen kappaleeseen joukosta naiset" tehokkaasti ja vaivattomasti netissä. Treffeille viet oman valuuttasi (tutkinto ja asunto) ja ihmettelet kun ei tule kauppoja.

Ehkä sä vielä löydät yhtä elottoman naisen kuin olet itsekin.

Mutta en kyllä ihmettele jos et löydä.

Onko sulla edes kavereita? Nettituttuja ei lasketa.

Miksi puhut noin rumasti ap:lle? Eihän ap edes kirjottanut mitään pahaa tossa.

Vierailija
80/124 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkintani tähän asti lukemani perusteella:

Haluaisit parisuhteen. Mielellään mahdollisimman vähällä vaivalla. Sinulle sopisi, että joku ok-näköinen ja "tasoinen" nainen laittaisi sinulle viestiä, että "Profiilisi perusteella sopisimme toisillemme, tavataanko tänään?" Sitten tapaisitte ja nainen ehdottaisi seurustelua.

Sen jälkeen olisitte stabiilissa ellei peräti staattisessa parisuhteessa loppuelämänme ja voisit jälleen käyttää aikasi ja huomiosi tärkeämpiin asioihin kuin parisuhteen etsimiseen.