Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille.

Vierailija
27.11.2018 |

Käyn töissä, minulla on korkeakoulututkinto, omistan asuntoni ja olen naisille ystävällinen. En kelpaa. Pääsen treffeille mutta ne jäävät lähes aina yhteen kertaan. Usein naiset vastaa ettei kolahtanut tai ollaan liian erilaisia, jotkut eivät vaivaudu vastaamaan.

Mikä voi olla syy? Kuvissa näytän itseltäni, en muokkaa niitä.

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutamia sinällään ihan mukavia ja koulutettuja miehiä jotka eivät ole siitä huolimatta parisuhdetta löytäneet. Ja molempien kohdalla syyn kyllä huomaa kun heidän kanssaan on vähän pidempään. Joku sellainen pieni sosiaalisen kanssakäymisen sääntöjen hallinnan puute molemmilla. Eivät ole tietoisesti epäystävällisiä mutta saattavat päästää suustaan pieniä töksäytyksiä jotka voivat loukata. Itse eivät varmaan tuota piirrettä itsessään huomaa mutta luulen sen kyllä karkottavan tehokkaasti naiset.

Vierailija
22/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt tämä avaus on todellinen, niin kerropa, tuntuiko sinusta noilla treffeillä, että teillä synkkasi, oli jonkinlaista kemiaa?

Mitä jos se "kemia" vaatii vähän pidempää tutustumista, kuin yhdet pinnalliset treffit?

Ei vaadi. Mies joko osuu naisen feromonitutkaan tai sitten ei. Toki kuukautiskierto vaikuttaa, fiksu nainen tapaa miehen ainakin kaksi kertaa, ovuloidessa ja juuri ennen menkkoja, koska hieman erityyppiset feromonit miellyttävät noissa kohdissa.

Näitä aloituksia on tällä palstalla alvariinsa. Miesraukat eivät tajua, että jos ei keksi itsestään muuta kuin että käy töissä ja kämppä on oma, on aivan älyttömän tylsä ihminen. Ei ketään kiinnosta mies vain siksi että tällä on koulutus ja työpaikka. Melkein kaikilla on. Pitää olla jotain muutakin, jotain omaa. Joku harrastus, intohimon kohde.

Kukaan ei kiinnostu miehestä jonka elämä on kuin haaleassa vedessä lillumista ilman mitään paloa mihinkään hommaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ta seksi ole jotain mitä ansaitaan. Jos et niitä saa kertoo se jotain sinusta itsestäsi. Hyville ihmisille nuo kyllä tulevat itsestään ajan mukana. Ehkä voisit keskittyä johonkin muihin asioihin elämässäsi.

"Hyville ihmisille"? Eli narsisteille, alkoholisteille, väkivaltaisille... Niille, jotka löytävät uuden suhteen heti kun edellinen on loppunut. Itse olen ollut yksin jo 12 vuotta. Olen ilmeisen paska mieheksi, kun ei alkua pidemmälle pääse. Olkapäänä saan kyllä olla, eli kun suhde edellisen kumppanin kanssa (taas kerran) kaatui em. syihin, niin sitten kelpaan seuraksi. Vaan kun uusi kusipää löytyy, niin sitten mä taas unohdun.

t:M42

Vierailija
24/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko liian vakava? Jos tunnelma treffeillä on naisesta kuin kuulustelussa olisi niin se voi olla syy miksei toisia treffejä tule.

Vierailija
25/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt tämä avaus on todellinen, niin kerropa, tuntuiko sinusta noilla treffeillä, että teillä synkkasi, oli jonkinlaista kemiaa?

Mitä jos se "kemia" vaatii vähän pidempää tutustumista, kuin yhdet pinnalliset treffit?

Ei vaadi. Mies joko osuu naisen feromonitutkaan tai sitten ei. Toki kuukautiskierto vaikuttaa, fiksu nainen tapaa miehen ainakin kaksi kertaa, ovuloidessa ja juuri ennen menkkoja, koska hieman erityyppiset feromonit miellyttävät noissa kohdissa.

Näitä aloituksia on tällä palstalla alvariinsa. Miesraukat eivät tajua, että jos ei keksi itsestään muuta kuin että käy töissä ja kämppä on oma, on aivan älyttömän tylsä ihminen. Ei ketään kiinnosta mies vain siksi että tällä on koulutus ja työpaikka. Melkein kaikilla on. Pitää olla jotain muutakin, jotain omaa. Joku harrastus, intohimon kohde.

Kukaan ei kiinnostu miehestä jonka elämä on kuin haaleassa vedessä lillumista ilman mitään paloa mihinkään hommaan.

Mulle kelpaisi tuollainen lilluja, koska olen sellainen itsekin. Ei tosin ole työpaikkaa eikä omaa kämppää, ja nuo joille se on itsessä tärkeintä, vaativat noita varmaan naiseltakin.

Vierailija
26/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä feromonitutkaa pitäisi päivittää 2000-luvulle. Miehet on päivittyneet pehmoiksi.

Vierailija
27/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemuksen mukaan nämä, jotka suhtautuvat intohimoisesti joihinkin asioihin, ovat juuri niitä, jotka ovat sinkkuna vuodesta toiseen. Miksi naisen kiinnostusmittari värähtäisi siitä, että mies tietää panssarivaunuista tai myrkyistä kaiken mahdollisen?

Vierailija
28/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ta seksi ole jotain mitä ansaitaan. Jos et niitä saa kertoo se jotain sinusta itsestäsi. Hyville ihmisille nuo kyllä tulevat itsestään ajan mukana. Ehkä voisit keskittyä johonkin muihin asioihin elämässäsi.

"Hyville ihmisille"? Eli narsisteille, alkoholisteille, väkivaltaisille... Niille, jotka löytävät uuden suhteen heti kun edellinen on loppunut. Itse olen ollut yksin jo 12 vuotta. Olen ilmeisen paska mieheksi, kun ei alkua pidemmälle pääse. Olkapäänä saan kyllä olla, eli kun suhde edellisen kumppanin kanssa (taas kerran) kaatui em. syihin, niin sitten kelpaan seuraksi. Vaan kun uusi kusipää löytyy, niin sitten mä taas unohdun.

Et kuitenkaan itsesi ikäistä naista ole ajatellut ottaa? Tai ehkä siihen joudut ja sitten vingut kokoajan miten joudut tyytymään ja miten kiitollinen naisen pitäis olla että vielä paremman puutteessa kelpaa.

Vierailija
29/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ap, minkä itse oletat olevan syynä? Minä itse ainakin tiedän omat huonot puolet.

Vierailija
30/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuitenkaan itsesi ikäistä naista ole ajatellut ottaa? Tai ehkä siihen joudut ja sitten vingut kokoajan miten joudut tyytymään ja miten kiitollinen naisen pitäis olla että vielä paremman puutteessa kelpaa.

No tuota... Edellinen nainen oli 3 vuotta vanhempi, enkä todellakaan vinkunut tyytymättömyyttäni.

Vierailija
31/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy lukemassa ketju niesnäkökulmasta heikkoon syntyvyyteen. Jos olet samaa mieltä kuin ketjun miehet niin syy on siinä.

Vierailija
32/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä johtuu.

Saatan olla tylsä ja tavallinen mutta en sovinisti tai kömpelö. Huumori on taitolaji ja näkyy tilannekomiikkana enemmän, tai vaihtoehtoisesti mustana huumorina työssä.

Pidän työstäni joka harvoja naisia kiinnostaa. En treenaa lihaksia muuten kuin uimassa käyn ja lenkillä. Tuo voisi olla yksi syy. Tosin kuvissa näkyvä piirre sekin. En ole kovin kiinnostunut kuntosalilla käymisestä ulkonäön takia. Välillä tulee käytyä työpaikan salilla.

Ihannenainen olisi hauska, iloinen, tasapainoinen ja sosiaalisesti ystävällinen. Mielellään liikunnallinen, tai ainakin viihtyisi luonnossa. Pyöreys ei sinänsä haittaa jos jaksaa liikkua ja on positiivinen. Periaatteessa en näitäkään vaadi. Kyse on ihanteesta. Ei haittaa jos asuu vuokralla/opiskelee/ on ns huonommissa töissä jos muuten juttelu sujuu.

Koen ajanhaaskuuksi että netissä jutellessa kiinnostus herää mutta joku minussa tökkii sitten irl.

Ap

Vierailija
33/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nice guy. 

Vierailija
34/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen elämässäni kaksi kertaa seurustellut. Molemmat naiset olivat kokeneet ikäviä juttuja. Toimin olkapäänä molemmille yli vuoden jonka jälkeen saivat minusta tarpeekseen ja lähtivät. Tuntui lievästi sanottuna ikävältä toimia terapeuttina, ja kun terapia auttoi niin terapeutti heitettiin roskiin ja lähdettiin hakemaan uusia traumoja. Tästä syystä haluan tasapainoisen naisen. Siitä en tingi.

Valitettavasti ainoat harvat jotka haluaisivat nähdä uudestaan ovat näitä tapauksia.

Ap

Vierailija
35/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu.

Saatan olla tylsä ja tavallinen mutta en sovinisti tai kömpelö. Huumori on taitolaji ja näkyy tilannekomiikkana enemmän, tai vaihtoehtoisesti mustana huumorina työssä.

Pidän työstäni joka harvoja naisia kiinnostaa. En treenaa lihaksia muuten kuin uimassa käyn ja lenkillä. Tuo voisi olla yksi syy. Tosin kuvissa näkyvä piirre sekin. En ole kovin kiinnostunut kuntosalilla käymisestä ulkonäön takia. Välillä tulee käytyä työpaikan salilla.

Ihannenainen olisi hauska, iloinen, tasapainoinen ja sosiaalisesti ystävällinen. Mielellään liikunnallinen, tai ainakin viihtyisi luonnossa. Pyöreys ei sinänsä haittaa jos jaksaa liikkua ja on positiivinen. Periaatteessa en näitäkään vaadi. Kyse on ihanteesta. Ei haittaa jos asuu vuokralla/opiskelee/ on ns huonommissa töissä jos muuten juttelu sujuu.

Koen ajanhaaskuuksi että netissä jutellessa kiinnostus herää mutta joku minussa tökkii sitten irl.

Ap

Miksi sinä kysyt meiltä etkä niiltä tapaamiltasi naisilta? Onko ihan mahdoton kysyä treffikumppanilta saman tien, voisiko hän antaa suoraa ja rehellistä palautetta sinulle, jos jokin sinussa tökkii. Ja muista, että me naiset olemme miesten suhteen automaattisesti varuillamme, sillä te tapatte ja raiskaatte meitä.

Suhdetta ja välittämistä ei ansaita. Sitä saa, mitä itse antaa. Ehket kykene antamaan itsestäsi mitään, olet sulkeutunut ja jäykkä?

Tutustuminen netissä ei ole mitään "ajan haaskuuta", vaan keino saada toinen kokemaan olonsa turvalliseksi, siis ettet ole raiskaaja-tappaja-hansikaskuristaja-auervaara.

Minä koen häiritseväksi sen, että mies heti haluaa tavata. Minulla ei ole siihen aikaa eikä suoraan sanottuna varaakaan, koska tapaamisen pitää tapahtua julkisella paikalla.

Ja miehestä kertoo paljon sekin, miten hyvin ja ahkerasti hän kirjoittaa. Jos ei kirjoittaminen suju, ei suju ajattelukaan, enkä halua tyhmää ja sivistymätöntä miestä. Myös arvomaailmasta paljastuu olennaisia asioita kirjoittamalla. En huoli mitään taksipersua tai uusnatsia tai harhaista miesasiamiestä. Ehkä sinä olet jokin näistä?

Vierailija
36/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin minusta vaikutat näiden viestiesi perusteella melko persoonattomalta. Luonteestasi et ole kertonut mitään, pelkkiä pinnallisia asioita vaan.

Vierailija
37/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiset

Vierailija
38/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on vaan niin nirsoja nykyään. Pitää olla suuria tunteita ja ilotulitusta. Hyvä vakaa mies ei kiinnosta kun sossu elättää jos muuten menee suunnitelmat pieleen.

Vierailija
39/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu.

Ap

Miksi sinä kysyt meiltä etkä niiltä tapaamiltasi naisilta? Onko ihan mahdoton kysyä treffikumppanilta saman tien, voisiko hän antaa suoraa ja rehellistä palautetta sinulle, jos jokin sinussa tökkii. Ja muista, että me naiset olemme miesten suhteen automaattisesti varuillamme, sillä te tapatte ja raiskaatte meitä.

Suhdetta ja välittämistä ei ansaita. Sitä saa, mitä itse antaa. Ehket kykene antamaan itsestäsi mitään, olet sulkeutunut ja jäykkä?

Tutustuminen netissä ei ole mitään "ajan haaskuuta", vaan keino saada toinen kokemaan olonsa turvalliseksi, siis ettet ole raiskaaja-tappaja-hansikaskuristaja-auervaara.

Minä koen häiritseväksi sen, että mies heti haluaa tavata. Minulla ei ole siihen aikaa eikä suoraan sanottuna varaakaan, koska tapaamisen pitää tapahtua julkisella paikalla.

Ja miehestä kertoo paljon sekin, miten hyvin ja ahkerasti hän kirjoittaa. Jos ei kirjoittaminen suju, ei suju ajattelukaan, enkä halua tyhmää ja sivistymätöntä miestä. Myös arvomaailmasta paljastuu olennaisia asioita kirjoittamalla. En huoli mitään taksipersua tai uusnatsia tai harhaista miesasiamiestä. Ehkä sinä olet jokin näistä?

Juttelu on ok ja paljon viestitellään. Mutta on turhauttavaa kun on itse jo kiinnostunut ja tapaaminenkin sujuu hyvin, mutta naista ei kiinnosta. Olen kysynyt muutamalta ja vastaukset ovat juuri mainitsemiani, ei kokenut kemiaa, ollaan liian erilaisia, tuntui että ollaan eri aaltopituudella jne.

Julkisilla paikoilla ollaan nähty. Kahvilat, ravintolat useimmiten, ja muutaman kerran tehty jotakin aktiviteettia.

Olisin valmis panostamaan suhteeseen ja se on tällä hetkellä suurin puuttuva osa. Samaa sanovat naiset netissä, mutta yksi kerta kanssani riiittää toteamaan että ovat mieluummin ilman. Itse olen pitänyt valtaosaa heistä tutustumisen arvoisina.

Ap

Vierailija
40/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan lähtisi kanssasi treffeille. Kuullostat tylsältä, ylimieliseltä (luettelit hyviä asioita "huonoina") ja se ettei sua haittaa jos nainen opiskelee/asuu vuokrakämpässä/huonopalkkasessa työpaikassa (wtf?!)

N35