Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille.

Vierailija
27.11.2018 |

Käyn töissä, minulla on korkeakoulututkinto, omistan asuntoni ja olen naisille ystävällinen. En kelpaa. Pääsen treffeille mutta ne jäävät lähes aina yhteen kertaan. Usein naiset vastaa ettei kolahtanut tai ollaan liian erilaisia, jotkut eivät vaivaudu vastaamaan.

Mikä voi olla syy? Kuvissa näytän itseltäni, en muokkaa niitä.

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa kahvilat ja ravintolat . Naisilla on liikaa aikaa tarkkailla ilmeitäsi ja eleitäsi. Kävely on paras treffi koska tällöin nainen joutuu keskittymään ettei kaadu. Ja jos juttu sujuu niin sitten voi poiketa kahville tai vaikka kptiisi jonka ohi sattumalta kävelette

Vierailija
42/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sun mielenterveysongelmat vain loistaa kauas. En tietenkään voi näiden viestien perusteella sanoa, että sinulla niitä olisi. Kunhan vain hakuammuntana ehdotan yhtenä mahdollisuutena.

Mulla on kaveri, jolla on selviä mielenterveyden ongelmia. On niistä lääkärissäkin käynyt, mutta on lääkärin vastusteluista huolimatta lopettanut käynnit ennen diagnoosin saamista.

Kun tämä kaveri tapaa kiinnostavan naisen, niin hän osaa kyllä tehdä aloitteen ja jatkaa vuorovaikutusta ja ehdottaa treffejä. Mutta nuoret naiset ovat niin fiksuja, että he haistavat mielenterveysongelmat heti eivätkä suostu edes treffeille. Hatunnosto nuorille naisille siitä, etteivät ole liian sinisilmäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan lähtisi kanssasi treffeille. Kuullostat tylsältä, ylimieliseltä (luettelit hyviä asioita "huonoina") ja se ettei sua haittaa jos nainen opiskelee/asuu vuokrakämpässä/huonopalkkasessa työpaikassa (wtf?!)

N35

Et vissiin huomaa omaa ylimielisyyttäsi kaikessa narsismissasi.

Vierailija
44/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin suhtaudun nykyään skeptisesti kiltteihin, hyviin miehiin. Eikä se ole edes tämän palstan ansiota vaan omaa kokemusta.

Tuttu mies on vanhempiensa kultapoju: ihana, herkkä, upea, jne. Vain vähän ujo. Tuo sama mies kohtelee minua tylysti, kiusaten, kiukutellen, vihamielisesti. Vastenmielistä käytöstä.

Suku ja mies itse ihmettelevät, että on se ihme, kun ei hyvä mies kenellekään kelpaa. Nii-in. Mikähän siinä on...

Vierailija
45/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain tylsä. Tai outo. Etkä tarpeeksi komea pitämään naista koukussa vain ulkonäkösi avulla.

Moni on mieluummin sinkku kuin suhteessa, jossa tympääntyy kuoliaaksi. Ja toisaalta useimmat haluaa myös tuntea seksuaalista vetoa. Jos treffikumppani vaikuttaa tylsältä seuralta tai ei vaan sytytä yhtään, niin harva jaksaa tuhlata aikaansa väkisin yrittämiseen.

Vierailija
46/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu, että et vain oikeasti oo tavannut sitä oikeaa henkilöä. Jos olet liian erilainen, tai juurikin ihan hajuton ja mauton niin ei se ole helppoa. Tai jotenkin epäsiisti tms. Mä kävin itse yli 10:illä treffeillä komeidenkin miesten kanssa jolla oli tuo sama tilanne kun sulla et oli työ ja asunto ja kaikki, ja olivat ihan kivoja ja ystävällisä, mut siitä vaan puuttui se kemia. en vaan nähnyt heisäs mitään sellasta, et mun olis tehny mieli suudella tai koskettaa sitä henkilöä vaikka komea olikin ja juttu luisti ja nettikirjottelun perusteella olis ollu tosi hyvä mahdollisuus romanssiin tai suhteeseen.

Lopulta sit tapasin sellasen henkilön, kuka kuvissa ei ihan niin kiinnostanut ja jonka kanssa kirjottelukin oli vähän nihkeempää kun muiden, mut joka sit livenä yllätti totallisesti ja vei jalat alta kokonaan. Ollaan nyt seurusteltu 2v hänen kanssa. jouduin sitä ennen kyllä monet huonot treffit kokemaan. Hänessä ei muuta eroa ollut noihin 10 muuhun mieheen, kuin se tapa millä hän katsoi mua ja miten hän huomio ja juttteli ja kuinka hänelle oli helppo jutella takaisin ...kai se oli sitten sitä kemiaa? jos sitä ei ole niin tuollainen perus kiltti, ystävällinen olemus saa aikaan vaan kaverifiiliksen- ainakin mulla. Ei toki tartte olla mikän macho tai ökyrikas pohatta niinkun jotkut sanoo, tai joku vaarallinen pelimeis, vaan ihan kiltti ja normaali, mutta tarvii vaan sen jonkun kiinnostavan asian (vaikka sitten sen tietynlaisen katseen ja huomioinnin, itsevarmuuden tms) joka sen pienen muutoksen tekee. En ole viel tähän päivääm mennessä tavannu toista miestä joka saman reaktion ois mulle aiheuttanu kun tää herra jonkakaa nyt olen :)

Vierailija
47/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt tämä avaus on todellinen, niin kerropa, tuntuiko sinusta noilla treffeillä, että teillä synkkasi, oli jonkinlaista kemiaa?

Mitä jos se "kemia" vaatii vähän pidempää tutustumista, kuin yhdet pinnalliset treffit?

En osaa vastata muiden puolesta, mutta kyllä mä ja se kumppani ollaan tiedetty jo heti ensi näkemältä, että ”haluan tätä lisää.” Kaksi kertaa mulle on käynyt näin. Kyse on Tinder-treffeistä. Aika monia tapailin, mutta kyllä sen vaan heti tiesi, että tässä on nyt sitä jotain. Sen huomaa ilmeistä, eleistä ja sanoista, että tuo ihminen viehättää minua ja toisinpäin.

Kyllä sen tietää. Itse myös olin muutamilla treffeillä ja tiesin heti näkemältä, että tässä se mies on. Tuli minuutissa sellanen olo, että olis tunnettu aina. Hänellä oli aivan sama fiilis.

Vierailija
48/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sinulla näyttäisi olevan jotakin muutakin kuin pinnallisia arvoja, joka on hyvä asia. Mistä aiheista juttelet treffeillä? Entä minkätyyppistä huumorisi on? Onko ilkeilyä tai piiloveetuilua, jonka itse ajattelet tilannekomiikaksi? Jos olet insinööri niin se selittää kaiken.

Vierailija
49/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ta seksi ole jotain mitä ansaitaan. Jos et niitä saa kertoo se jotain sinusta itsestäsi. Hyville ihmisille nuo kyllä tulevat itsestään ajan mukana. Ehkä voisit keskittyä johonkin muihin asioihin elämässäsi.

"Hyville ihmisille"? Eli narsisteille, alkoholisteille, väkivaltaisille... Niille, jotka löytävät uuden suhteen heti kun edellinen on loppunut. Itse olen ollut yksin jo 12 vuotta. Olen ilmeisen paska mieheksi, kun ei alkua pidemmälle pääse. Olkapäänä saan kyllä olla, eli kun suhde edellisen kumppanin kanssa (taas kerran) kaatui em. syihin, niin sitten kelpaan seuraksi. Vaan kun uusi kusipää löytyy, niin sitten mä taas unohdun.

t:M42

Hohhoijaa, taisi ongelmasi syy löytyä. Muut ovat "kusipäitä", mutta sinä olet "kiltti mies". Eiköhän se narsisti mahda löytyä omasta peilistäsi, kun tarkkaan katsot.

Vierailija
50/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vaan niin nirsoja nykyään. Pitää olla suuria tunteita ja ilotulitusta. Hyvä vakaa mies ei kiinnosta kun sossu elättää jos muuten menee suunnitelmat pieleen.

Sinä et selvästikään ole "hyvä vakaa mies" vaan tuollainen tyypillinen naisia vihaava piilohomo, joka on pakottanut itsensä leikkimään heteroa.

Myönnä ominaisuutesi ja heittäydy kikkelien lumoihin.

Vierailija
51/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitten kelpaat, kun parasta ennen päiväys alkaa olemaan naisilla ohi, tai jonkun muun kakarat elätettävänä.

Vierailija
52/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin suhtaudun nykyään skeptisesti kiltteihin, hyviin miehiin. Eikä se ole edes tämän palstan ansiota vaan omaa kokemusta.

Tuttu mies on vanhempiensa kultapoju: ihana, herkkä, upea, jne. Vain vähän ujo. Tuo sama mies kohtelee minua tylysti, kiusaten, kiukutellen, vihamielisesti. Vastenmielistä käytöstä.

Suku ja mies itse ihmettelevät, että on se ihme, kun ei hyvä mies kenellekään kelpaa. Nii-in. Mikähän siinä on...

Sekä tuollainen täysin rajaton kasvatus (ei ikinä ole mitään vaadittu, ei käsketty, ei kielletty) että äärimmäisen laiminlyövä kasvatus tuottavat sosiopaatteja. Sosiopatian lievemmässä päässä puhutaan narsistisesta persoonasta, vakavammassa päässä on kyse psykopatiasta.

Vierailija
53/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sinulla näyttäisi olevan jotakin muutakin kuin pinnallisia arvoja, joka on hyvä asia. Mistä aiheista juttelet treffeillä? Entä minkätyyppistä huumorisi on? Onko ilkeilyä tai piiloveetuilua, jonka itse ajattelet tilannekomiikaksi? Jos olet insinööri niin se selittää kaiken.

Joo, tommonen roasti tai musta huumori harvoin iskee naisiin treffeillä. Jos se on sulla AP: repertuaarissa miespuolisten kavereiden kanssa, niin voi olla että se karkottaa naiset aika äkkiä jo semmosta tulee epähuomiossa naisenkin seurassa vedeltyä. Toki jotkut tätä ymmärtää ja siitä tykkää, mut ekoilla treffeillä ei välttämättä kannata mitään omasta mielestä nerokkaita sutkautuksia laukoa, jos niissä on pienikin mahdollisuus sille että toinen ottaa sen tosissaan tai ymmärtää väärin. Myöskin jos olet liian tietäväinen ja looginen, niin sekin saattaa olla ärsyttävää. Eli et näytä paljon tunteita tai puhut vaan asiaa ja faktoja tms. tai olet jotenkin muuten jäykkä, tuo insinöörimäisyys vois olla yksi sellainen tietty.

Vierailija
54/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet kiinnostunut? Harrastatko mitään? Oletko intohimoinen jonkin asian suhteen? Osaatko keskustella? 

Aloituksesi perusteella on nimittäin hyvin hankala kommentoida mitään. Ihminen on muutakin kuin koulutuksensa ja omaisuutensa.

Vierailija
55/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitten kelpaat, kun parasta ennen päiväys alkaa olemaan naisilla ohi, tai jonkun muun kakarat elätettävänä.

Siinäpä vasta kiltti mies. Ollaanpa me naiset tyhmiä, kun emme tuollaista Luomakunnan kruunua huoli!

"Jonkun muun kakarat elätettävänä". Et sinä paljon äidin ja vanhemman kiintymyksestä ja rakkaudesta tajua, kun käytät tuollaista ilmaisua. Etkä tiedä kai sitäkään, että isyys tuo vääjäämättä tullessaan elatusvelvollisuuden. Mietipä sitä, kun kieltäydyt kortsusta seuraavan kerran vaikka maksullisenkin naisen kanssa.

Vierailija
56/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen naisilla menee taas tunteisiin kun lauotaan totuuksia. Homo- ja luonnevikakortit on jo lyöty pöytään. Katsotan miten etenee...mikään ei ole niin katkera kuin nöyryytetty nainen.

Vierailija
57/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen naisilla menee taas tunteisiin kun lauotaan totuuksia. Homo- ja luonnevikakortit on jo lyöty pöytään. Katsotan miten etenee...mikään ei ole niin katkera kuin nöyryytetty nainen.

Noin siinä käy, kun seuloo merestä juuri sitä, mitä etsii...suurin osa kaikesta muusta jää huomioimatta.

Vierailija
58/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder-naisistako oli kysymys? Jos deittailet sen näköisiä naisia jollaisen haluaisit niin saatat olla aika pahasti hakoteillä. Tapaile itsesi näköisiä naisia niin saattaa synkata ja löytyä just se jokin mikä noiden edellisten mielestä sinusta on puuttunut. 

Vierailija
59/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma tosin en tapaa naisia missään niin että pääsisin kysymään treffeille?

Lisäksi olen sosiaalisesti kömpelö varsinkin kiinnostavan naisen seurassa olen ihan jäissä.

Viime kuukausina olen kiinnostavia naisia nähnyt eräässä kaupassa myyjä, se tosin katosi sieltä.

Ruokapaikassa on todella kaunis nainen aina välillä töissä, liian nuori.

Ruokapaikassa käy välillä aika hyvän näköinen n: 30-35v nainen jonkun miehen kanssa, työkaveri? Hiljainen ja rauhallinen, todennäköisesti kouluja käynyt. En usko että kiinnostuisi duunarista.

Satunnaisesti on ollut ihan kiinnostavia naisia tuolla, mutta ei niihin millään saa kontaktia.

Kaupoissa näen naisia, mutta ei mitään, eräs pyörätuoli nainen pyysi kerran antamaan ketshuppia ylähyllyltä.

Yhtä aika kiinnostavaa naista näen työnmerkeissä 2v välein. Mutta en uskalla käydä pyytämässä sitä treffeille enkä tiedä sen nimeä.

Viimeeksi kun kävin baarissa oli naistarjonta sitä luokkaa etten kaipaa mitään hampaatontahelenaa ja edellisellä kerralla tuli painittua poken kanssa, ei baariin.

Vierailija
60/124 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä työtä teet?