Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kelpaa naisille.

Vierailija
27.11.2018 |

Käyn töissä, minulla on korkeakoulututkinto, omistan asuntoni ja olen naisille ystävällinen. En kelpaa. Pääsen treffeille mutta ne jäävät lähes aina yhteen kertaan. Usein naiset vastaa ettei kolahtanut tai ollaan liian erilaisia, jotkut eivät vaivaudu vastaamaan.

Mikä voi olla syy? Kuvissa näytän itseltäni, en muokkaa niitä.

Kommentit (124)

Vierailija
121/124 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset on vaan niin nirsoja nykyään. Pitää olla suuria tunteita ja ilotulitusta. Hyvä vakaa mies ei kiinnosta kun sossu elättää jos muuten menee suunnitelmat pieleen.

Nimenomaan pitää olla suuria tunteita. Ne tunteet kun sattuvat olemaan asia, joka erottaa parisuhteen kaverisuhteesta.

Ja tuossa on se ongelma, joka koskettaa suurinta osaa sinkkunaisista ainakin Helsingissä, Vantaalla ja Espoossa. Eli odotetaan tajunnan räjäyttäviä suuria tunteita, koska niinhän se meni Sinkkuelämää-sarjassakin. Ja kuitenkin totuus on se, että suurin osa parisuhteissa olevista tavistyypeistä, niistä palstallakin mainostetuista Prisma-pariskunnista, ei vello missään suurten tunteiden ilotulituksessa, vaan siinä tasaisen harmaassa arjessa.

Se joka tulee paasaamaan kemiasta ja suurista tunteista, sellaista pidän lähinnä jollain tripillä olevana hörhönä.

Jos ei ole kemiaa eikä suuria tunteita, mitä minä sellaisella ihmisellä teen?

Ja tuo on toinen ongelma pääkaupunkiseudun sinkkunaisilla. Heille muut ihmiset ovat kulutushyödykkeitä.

Väärin. Pääkaupunkiseudun sinkkunaisille kaverit ovat kavereita ja tärkeitä kavereina. Ja heitä sinkkunaisilla on yleensä ihan riittävästi. Puolison pitää olla enemmän kuin kaveri. Jos mies ei ole sen enempää, naiselle riittää hänen kaverinsa. 

- eri

Onkohan niin, että pääkaupunkiseudulla on helpompi naisen ja miehen olla kavereita?

Monilla ainakin on kavereita molemmista sukupuolista

Puoliso on eri asia kuin kaveri. Puoliso on myös eri asia kuin kämppis. Jos sinkkunainen haluaa jonkun vain jakamaan asumiskustannuksia, hän valitsee siihen jonkun kaverinsa.

Vierailija
122/124 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu.

Saatan olla tylsä ja tavallinen mutta en sovinisti tai kömpelö. Huumori on taitolaji ja näkyy tilannekomiikkana enemmän, tai vaihtoehtoisesti mustana huumorina työssä.

Pidän työstäni joka harvoja naisia kiinnostaa. En treenaa lihaksia muuten kuin uimassa käyn ja lenkillä. Tuo voisi olla yksi syy. Tosin kuvissa näkyvä piirre sekin. En ole kovin kiinnostunut kuntosalilla käymisestä ulkonäön takia. Välillä tulee käytyä työpaikan salilla.

Ihannenainen olisi hauska, iloinen, tasapainoinen ja sosiaalisesti ystävällinen. Mielellään liikunnallinen, tai ainakin viihtyisi luonnossa. Pyöreys ei sinänsä haittaa jos jaksaa liikkua ja on positiivinen. Periaatteessa en näitäkään vaadi. Kyse on ihanteesta. Ei haittaa jos asuu vuokralla/opiskelee/ on ns huonommissa töissä jos muuten juttelu sujuu.

Koen ajanhaaskuuksi että netissä jutellessa kiinnostus herää mutta joku minussa tökkii sitten irl.

Ap

Minä vastaan tätä ihannennaisesi kuvausta ja voin kertoa jossainmäärin miksi minunlaiseni sanovat ettei jatkoa tule. Ensinnäkin olen iloinen, enkä halua, että sitä iloani pilataan tuolla mustalla huumorilla. Toiseksi minunlaisilla on paljon ottajia. Joten valinnanvaraa löytyy ja vaikka olen kiltti ja ystävällinen treffeillä, niin sellaiset ihan OK tyypit ”karsitaan”, koska halutessani tapaan myös paljon sellaisia, jotka saavat oloni tuntumaan vielä ihanammalta. En tosin harjoita sarjadeittailua, vaikka se olisikin mahdollista.

Toinen mistä en koskaan miehessä tinkisi ovat käytöstavat. Mikään ei ole niin suuri turn off, kun se ettei mies osaa käyttäytyä. Toiset miehet vetoavat tässä kohtaa periaatteisiin, tasa-arvoon ja ties mihin. Se on ihan OK minulle, jokainen olkoot niinkuin haluaa, mutta ei minun seurassani, eikä ainakaan jatkossa. Maailma on täynnä myös miehiä, jotka osaavat käyttäytyä. Toiset jopa todella hienosti. Vietän niin paljon mielummin heidän kanssaan aikaani, kun jonkun huonosti käyttäytyvän juntin kanssa.

Minua kuvaillaan lähes aina sanoilla suloinen ja älykäs. En tiedä mikä olisi miehissä haluttu vastine? Miehekäs ja sosiaalisesti taitava? Ehkä johonkin tuollaiseen pitäisi pyrkiä, siis niillä oikeilla treffeillä? Älyäsi kun sinun ei enää tutkijana tarvitse todistella ja ulkonäkösikin on jo ollut tarpeeksi, että pääset treffeille asti.

Ja huumori kannattaa aina pitää todella hyväntahtoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/124 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ta seksi ole jotain mitä ansaitaan. Jos et niitä saa kertoo se jotain sinusta itsestäsi. Hyville ihmisille nuo kyllä tulevat itsestään ajan mukana. Ehkä voisit keskittyä johonkin muihin asioihin elämässäsi.

"Hyville ihmisille"? Eli narsisteille, alkoholisteille, väkivaltaisille... Niille, jotka löytävät uuden suhteen heti kun edellinen on loppunut. Itse olen ollut yksin jo 12 vuotta. Olen ilmeisen paska mieheksi, kun ei alkua pidemmälle pääse. Olkapäänä saan kyllä olla, eli kun suhde edellisen kumppanin kanssa (taas kerran) kaatui em. syihin, niin sitten kelpaan seuraksi. Vaan kun uusi kusipää löytyy, niin sitten mä taas unohdun.

t:M42

Tuskin olet paska mieheksi mutta kuulostaa siltä, että naiset joita havittelet eivät ole sinulle sopivia.

Vierailija
124/124 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Oletko introvertti tai muuten vaan hiljainen tai tylsä?

Kun siis nuo asiat, jotka mainitsit, ei ainakaan minulle ole yhtään tärkeitä. (Paitsi se ystävällisyys tietysti.) Haen kumppaniltani enemmänkin tiettyjä persoonallisuuden piirteitä, sillä minulle on tärkeää että miehen kanssa on hauskaa ja mukavaa, ei se, että hän on "omillaan toimeentuleva" ja korkeasti koulutettu.

Niinpä tapailenkin nyt työtöntä kimppakämpässä asujaa, jolla on sydän kultaa ja aivot käy nopeasti ja nokkelasti. 

Introvertti tai muuten vaan tylsä? Siinä taas tylytettiin maailman kaikkia introverttejä.

Olen itse introvertti ;) Joten tiedän että vaatii tosi paljon efforttia antaa itsestään avoimen ja positiivisen kuvan ekoilla treffeillä. Tiedän, että skarppaamatta olen tylsä :D 

Introversio ei tee ihmisestä tylsää, sulkeutunutta eikä negatiivista. Introvertilla on laaja sisäinen maailma, mutta introvertti voi olla ihan luonnostaan hauska, positiivinen, avoin ja jopa seurueen keskipiste. Hän vain tarvitsee sen jälkeen paljon latautumisaikaa.

t. Introvertti sosiaalisessa ammatissa

Juu, kyllä voi olla. Mutta eivät kaikki ole. Itsehän olen siis ammattini puolesta myyntityössä, mikä kaiketi myöskin luokitellaan "sosiaaliseksi ammatiksi". Mutta minun työminäni ja minun yksityisminäni eroavat toisistaan. En useinkaan viitsi vapaa-aikana skarpata, vaan olen hiljaa jos siltä tuntuu.

Sen sijaan (ekoilla) treffeillä työminäni ottaa usein yliotteen, ja muutun siksi sosiaaliseksi ja hauskaksi tyypiksi. Mutta sen eteen pitää ainakin minun nähdä jonkin verran vaivaa - mikä tietysti on ihan ookoo, jos on kiinnostava tyyppi johon haluaa tehdä vaikutuksen :) 

Ja siis nyttemmin olen parisuhteessa, eli kannatti nähdä se vaiva :D