Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuri 13v. täyttänyt tyttäreni on raskaana!

Vierailija
10.05.2006 |

Ei voi kun ihmetellä. Tytöllä oli pillerit jotka hänelle viime kesänä hankimme kun hän kertoi harrastavansa seksiä poikaystävänsä kanssa, mutta silti nyt raskaana. Lapsen isä on siis hänen vakituinen kumppaninsa. Olleet yhdessä kohta 1.5vuotta.

Enpä tiedä oikein mitä sanoa. Soitimme ajan perhesuunnitteluneuvolaan ja menemme keskustelemaan jatkosta. Tyttö haluisi pitää lapsen.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan ole abortin vastustaja. Se on jokaisen oma päätös.

Itse olen abortin joutunut tekemään, mutta siihen oli todella hyvä syy.

ap

Vierailija
102/105 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on eri asia juoda 17-v:nä rannalla viiniä kuin kiljua 13-vuotiaana tai on eri asia säästää seksi kunnon (täysi-ikäiseen) seurustelusuhteeseen kuin ...

Vierailija:

Tämän keskustelun perusteella tekisi mieli kysyä että onko tämä tyttäresi piireissä yleistäkin, että 13-vuotiaat seurustelevat noinkin vakavasti. Tässä kun on toitotettu hyviä vinkkejä siihen miten pidetään lapset poissa huumeista ja seksistä, niin näyttää tuo ympäristön esimerkki olevan tärkeä. itse olin 90-luvun alkupuolella yläasteella (kirjoitin 97) ja silloin ei kyllä tullut mieleenkään edes seurustella (olin kylläkin niin rääväsuinen ja suora pojille, että he pitivät minua varmasti vain ärsyttävänä). Me haaveiltiin ulkomaanmatkoista, uusista vaatteista, Body shopin kosmetiikasta ja kirjailijanurasta. Jotkut luokallani seurustelivat koulun ulkopuolisten poikien kanssa, ja minä + kaverimme pidimme sitä lähinnä huvittavana, pääasiassa kai siksi että kyseiset pojat olivat kauheita apinadatsuneitaan rassaavia amiksia. Lukiossa ollessamme hengailimme yliopistohäröjen seurassa, jotka meidän mielestä oli ihanan intellektuelleja, mutta sekin oli sellaista poskipusulinjaa, seksi olisi vaatinut jonkinlaisen virallistetun seurustelusuhteen. Oikeastaan vasta poikaystävän löytettyäni parikymppisenä en enää pitänyt ajatusta seksistä vastenmielisenä. Meillä on vanhemmat kyllä aina teroittaneet kuinka ensiksi pitää hankkia koulutus ja hyvä mies ja työpaikka ja vasta sitten puskea lapsia maailmaan, jotta heille on varaa antaa materiaalisesti yhtä hyvä lapsuus kun itsellä on ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
21.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuivat ja miten isä itse?

Vierailija
104/105 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ovat koko perhe.

Vierailija
105/105 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä ovat koko perhe.

Eli ap:n oma lapsi jo 19 v. ? Onko mies kuitenkin vanhempi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi