Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pakonomainen haaveilu" - jollain muulla?

Vierailija
25.11.2018 |

Onko muita, jotka viettävät paljon aikaa oman pään sisällä, omassa mielikuvituksessa? Minulla on ollut näin vuosia enkä jotenkin pääse tästä "addiktiosta" yli. Koen samaan aikaan voimavaraksi ja taakaksi. Tämähän muodostuu ongelmaksi siinä vaiheessa, kun oikea elämä alkaa tuntua mitäänsanomattomalta tämän rinnalla.

Lisää tietoa:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Maladaptive_daydreaming_%28pakonomainen_h…

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
06.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kirjoittaa tai tehdä elokuvaa. Muuta haaveilu toiminnaksi.

Vierailija
82/82 |
30.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, terveisiä 1500 - luvulta! Kirjat ovat lapsuudesta asti toimineet eräänlaisena huumevarastona josta olen trippini etsinyt. Kutsun niitä maailmoiksi. Tarinat jatkuvat ja muokkautuvat mielessäni, saatan uppoutua niihin tuntikausiksi. Suoritan oikeaa elämääni autopilotilla, kun mieleni on avaruuslennolla. Nuorena kirjoitin päiväkirjaani, että tämä elämä ja todellisuus ovat vain kehykset kaikelle muulle. Kirjoissa on tavallaan tiettyjä kohtia, joista pääsen luikahtamaan maailmoihin. Kerään näitä kohtia. Maailmoissa olen joskus mukana itse, useasti en. Kirjoista saan pääsankarit, Keksin täydentävät hahmot. Minulla on myös muutama ihan oma maailma, ihan ikiomine hahmoineni. Mitään tästä en tee tietoisesti, tekemällä tee. Mieleni tekee sen itse, tajunnanvirtana. Täällä pään sisässä käykin aikamoinen meteli. Jatkuvasti ties mitä pulinaa, musiikkia ja seikkailua. Kenellekään en ole kertonut, ajattelin pitkään että kaikilla on samanlaista, mutta salaa. Että nämä maailmat ovat suurin olemassaoleva tabu, eikä niitä saa nimeltä mainita edes, ei vihjata edes. Nyt tiedän ettei näin ole, vaan että minä olen vain ihan helvetin outo. No, onpahan ainakin lystiä toisin kuin teillä tuottoisilla, paremmilla ihmisillä. Minun ei tarvitse harrastaa extremelajeja, jotta kokisin jotain järisyttävää. Ihan lähibussillakin pääsee avaruuteen, jos on tällaiset aivot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä