SUNNUNTAI - Naapuri palautti taas väärin jaettua postia ! ! !
Miten helkkarissa lukutaidottomat ja huolimattomat ihmiset pääsevät jakamaan postia!
Mihin voi valittaa ? Tietääkö kukaan (postin numero tai muu vastaava!)
Helkkarin NOLOA toimintaa postilta!
Kommentit (45)
Onneksi on fiksuja naapureita joillakin, voim saada postinsa perille kun postnjakaja kaataa kirje ja laskupinon näköjään yhdestä postiluukusta.
Miksei nää postinjakajat saa välittömästi potkuja jotka ei hoida työtään ? Täytyyhän sun osata sun työsi.
Miten toimin jos sama postinjakaja jakaa jatkuvasti perheeni postin naapurin osoitteeseen ja naapuri joutuu tekemään postinjakajan työn?
Miksi toistuvasta huolimattomuudesta huolimatta sama postinjakaja saa jatkaa ihmisten postin käsittelyä ?
Kuka rekryää postinjakajat? Onko heillä luku- ja kirjoitustestejä työhönottohaastattelussa? Tehdäänkö postinjajaille tarpeeksi selkeästi selväksi kuinka tärkeässä ammatissa ovat ja kuinka tärkeitä asiapapereita saattavat joutua toimittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Saisimmeko ihan selkeät ohjeet mihin noista vaihtoehdoista ja miten ottaa yhteyttå jos postinjakaja on hälläväliä-tapaus.
Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
soita tuonne ja saat kuunnella jotain tyyliin Enyan Orinoco Flowta puoli tuntia...????
Ehkäpä postinjakajaa ei vaan enää kiinnosta. Paska työ.
ISO kiitos fiksu naapurini.
Olisin ollut pahassa kucessa jos olisit vienyt tärkeän postini kylmästi esim lehtiroskikseen.
KIITOS.
Minun postini menee toistuvasti 200 metrin päässä asuvaan kerrostaloon. Asukas käy viikonloppuisin ystävällisesti pudottamassa ne postiluukkuuni, mutta entä sitten kun siihen muuttaa joku joka ei viitsi vaivautua? Moniko lasku ja lääkärinaika jää sille tielleen?
Olen tehnyt ilmoituksen postiin, ilman mitään vaikutusta. Suomi on rappiolla kaiken tämän yksityistämisen takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuka rekryää postinjakajat? Onko heillä luku- ja kirjoitustestejä työhönottohaastattelussa? Tehdäänkö postinjajaille tarpeeksi selkeästi selväksi kuinka tärkeässä ammatissa ovat ja kuinka tärkeitä asiapapereita saattavat joutua toimittamaan?
Joko Postin omat rekryihmiset tai jos joku SOL palkkaa jakajia niin sitten heidän porukkansa.
Ei ole luku- tai kirjoitustestejä. Noin neljän tunnin perehdytys pääkonttorilla jonka jälkeen teet pari vuoroa kokeneemman jakajan kanssa.
Ei tehdä selkeäksi.
Laitettiin muuten rappuun erikseen isoin kirjaimin rappumme osoite ILMOITUSTAULULLE.
Että jakaja voi siitä ILMOITUSTAULULTA KATSOA JA vielä TARKISTAA rappumme OSOITTEEN.
Ei ristus - TÄSTÄ HUOLIMATTA TYYPPI jakaa päin percettä !
Miettikää : Postin oikein jakaminen on sen työ. Ja toistuvasti ryssii sen. Palkan edestä.
Kukaan ei taida enää luottaa Suomen postiin. Noloa, että vaikka tilaisit mistä kolmannen maailman valtiosta, heikoin lenkki on Suomi...
Vierailija kirjoitti:
Minun postini menee toistuvasti 200 metrin päässä asuvaan kerrostaloon. Asukas käy viikonloppuisin ystävällisesti pudottamassa ne postiluukkuuni, mutta entä sitten kun siihen muuttaa joku joka ei viitsi vaivautua? Moniko lasku ja lääkärinaika jää sille tielleen?
Olen tehnyt ilmoituksen postiin, ilman mitään vaikutusta. Suomi on rappiolla kaiken tämän yksityistämisen takia.
Ja korjaan vielä ettei kerrostalo asu 200 metrin päässä. Vimmoissaan kirjoittaa mitä sattuu. Parempi etten edes aloita valittaa Suomen sähköverkon myymisestä ja sähkönsiirtomaksuista...
Kannattaa ennen kellekään valittamista vilkaista, mikä jakelufirma ne väärin jaetut postit jakoi. Kas kun kirjepostiakin jakaa moni muu firma kuin Posti.
On aika turha sättiä Postia, jos joku hiton Jakelujuniorit on se, joka tyrii.
Kellään toimivia vinkkejä kuinka saada perseilevä jakaja tekemään työnsä?
Ilmeisesti postin rekryt kusee nyt pahasti....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisimmeko ihan selkeät ohjeet mihin noista vaihtoehdoista ja miten ottaa yhteyttå jos postinjakaja on hälläväliä-tapaus.
Kiitos.
Tuunko pyyhkiin sun peffankin vai osaatko itse?
Minulle tulee usein myös naapurin postia. Laitan aina naapurin laatikkoon, siinä kun on ihan vieressä niin ei sinänsä ole iso vaiva. Mutta pitäisiköhän tästä valittaa, kun voihan kyseessä tosiaan olla tärkeitä papereita, eikä voi olla sen varassa viitsiikö naapuri toimittaa postit perille.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ennen kellekään valittamista vilkaista, mikä jakelufirma ne väärin jaetut postit jakoi. Kas kun kirjepostiakin jakaa moni muu firma kuin Posti.
On aika turha sättiä Postia, jos joku hiton Jakelujuniorit on se, joka tyrii.
Täsmennätkö vielä meille asiakkaille, mistä tarkalleen ottaen asiakas "vilkaisee" ko jakelufirman ja "jakelujuniorit" ?
Ja kyllä takuulla sätimme "postia" ellei se saamari soikoon hoida hommiaan ja tule perille!
Saamarin tunarit!