Te, jotka olette oleet vain yhden kumppanin pitkässä suhteessa, millainen seksielämä teillä on?
Puhutaan nyt alkuhuuman kauan sitten ohittaneista ihmisistä, siis vähintään 4-5v kestäneistä suhteista. Pidätkö kumppaniasi vielä seksuaalisesti haluttavana samalla tapaa kuin rakastumisvaiheessa, harrastatteko seksiä usein, onko teillä lapsia? Kerro myös ikäsi ja sukupuolesi.
Kommentit (27)
Ollaan oltu yhdessä 8,5 vuotta. Välillä seksiä on vain kerran parissa viikossa, välillä monta kertaa päivässä. Useimmiten kuitenkin sen pari kolme kertaa viikossa. Seksi on aika monipuolista ja molemmat nauttii todella paljon. Uskonkin, että se vaihtelusta kiinni pitäminen on iso tekijä meidän kohdalla siinä, miksi intohimo on säilynyt niin hyvin. Aiemmassa suhteessani esimerkiksi kangistuttiin kaavoihin ja se alkoi kyllästyttää, vaikka koko suhde ei kestänyt kuin 2 vuotta.
Niin ja ikää on minulla 31 v, miehellä 32 v. Lapsia ei vielä ole, mutta ensi keväänä saadaan perheenlisäystä. :) Katsotaan miten se muuttaa asiaa, yritän ainakin parhaani huolehtia silti myös parisuhteesta ja seksielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä 20 vuotta ja ollaan kumpikin kummankin ensimmäiset. Mies on paljon paremman ja haluttavamman näköinen tänään kuin 20 vuotta sitten, mutta mä olen harmikseni aina ollut tosi epäkiinnostunut seksistä. Ei ole ollut mitään mielihaluja muitakaan kohtaan.
Seksiä on 1-2 kertaa KUUKAUDESSA. Tiedän, että mies haluaisi päivittäin, mutta en vain kykene. Ollaan puhuttu tästä paljon, eikä tämä ole meille mikään suuri ongelma. Mua harmittaa enemmän se, etten halua kuin miestä se, ettei ”saa”.
Onko teillä muuten hellyyttä ja koskettelua?
Vierailija kirjoitti:
Meillä tulee 11 v täyteen ensi viikolla. Seksielämässä ei valittamista, seksi on hyvää ja sitä on keskimäärin 2-3 krt/vko. Alkuhuuman aikaan seksiä oli tietysti enemmän, mutta noin muuten koen, että laatu on parantunut. On opittu mistä toinen erityisesti nauttii, on uskallettu puhua toiveista ja fantasioista avoimesti ja lähteä myös toteuttamaan niitä yhdessä yms.
N28
Olen N36v, 2 lasta ja edellisessä suhteessa olin vajaa 15 vuotta. Seksi ei ollut kovin hyvää, mies ei kestänyt kuin hetken, mutta tyydytti kyllä muilla tavoin. Lopulta se ei vaan riittänyt ja viimeiset 3v oltiin käytännössä kokonaan ilman seksiä. Jotain puhuttiin, mutta mitään ei voitu toteuttaa (fantasiat ym) koska mies tuli heti.
Nyt olen tapaillut itseäni n. 5v vanhempaa miestä vajaa pari kuukautta ja olen puhunut haluista, toiveista ja ylipäätään seksistä hänen kanssa enemmän kuin koko elämäni aikana yhteensä. Hän tekee juuri kuten pyydän ja minä samoin. Pyydän yleensä, että hän ohjaa mua tekemään juuri oikein ja hän toivoo samaa minulta, että voi antaa parhaan mahdollisen nautinnon. Kaikki sujuu, yhdessä opetellaan ja tulipa koettua sekin (eka) kerta elämässäni kun sain saman "session" aikana 3 kertaa ja mies tuli vasta lopuksi, kun oli läpeensä tyydyttänyt minut kaikin tavoin.
Aina siis se pitkä parisuhde ei ole tae siitä, että seksistä tulee ajan kanssa parempaa ja parempaa.
Taidan pitää kiinni tästä tyypistä, on muutenkin juuri kuin mulle tehty <3
Ikää 53v, naimisissa 26vuotta. Seksiä n. kerran viikossa. Mutta johtuu epäsäännöllisistä työajoistamme, eikä haluistamme. Edelleen yhtä ihanaa, tai oikeastaan parempaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä tulee 11 v täyteen ensi viikolla. Seksielämässä ei valittamista, seksi on hyvää ja sitä on keskimäärin 2-3 krt/vko. Alkuhuuman aikaan seksiä oli tietysti enemmän, mutta noin muuten koen, että laatu on parantunut. On opittu mistä toinen erityisesti nauttii, on uskallettu puhua toiveista ja fantasioista avoimesti ja lähteä myös toteuttamaan niitä yhdessä yms.
N28
Olen N36v, 2 lasta ja edellisessä suhteessa olin vajaa 15 vuotta. Seksi ei ollut kovin hyvää, mies ei kestänyt kuin hetken, mutta tyydytti kyllä muilla tavoin. Lopulta se ei vaan riittänyt ja viimeiset 3v oltiin käytännössä kokonaan ilman seksiä. Jotain puhuttiin, mutta mitään ei voitu toteuttaa (fantasiat ym) koska mies tuli heti.
Nyt olen tapaillut itseäni n. 5v vanhempaa miestä vajaa pari kuukautta ja olen puhunut haluista, toiveista ja ylipäätään seksistä hänen kanssa enemmän kuin koko elämäni aikana yhteensä. Hän tekee juuri kuten pyydän ja minä samoin. Pyydän yleensä, että hän ohjaa mua tekemään juuri oikein ja hän toivoo samaa minulta, että voi antaa parhaan mahdollisen nautinnon. Kaikki sujuu, yhdessä opetellaan ja tulipa koettua sekin (eka) kerta elämässäni kun sain saman "session" aikana 3 kertaa ja mies tuli vasta lopuksi, kun oli läpeensä tyydyttänyt minut kaikin tavoin.
Aina siis se pitkä parisuhde ei ole tae siitä, että seksistä tulee ajan kanssa parempaa ja parempaa.
Taidan pitää kiinni tästä tyypistä, on muutenkin juuri kuin mulle tehty <3
Keskustelu koulun pihalla
Pirkko-Liina: Miksi sun vanhemmat eros. Mun vanhemmat eros, ku isi löysi yyden
Laina-Katariina: Mun vanhemmat eros, kun mun isä laukes liian nopeaa
Vierailija kirjoitti:
Jep.
Yhdessä oltu 26v josta avioliitossa 18v, 2 teinilasta joista nuorempikin parin vuoden kuluttua täysi-ikäinen. Seksiä ei ole koskaan, ed kerrasta 1,5v. Mies ei halua minua.
Miksi maailmassa olet hänen kanssaan ?
Min näitä aina kysellään ? Että joku tulee katkeraksi siitä, että ei saa sexiä ollenkaan, tai vain silloin tällöin. En vastaa, mitä se kenellekään kuuluu mun sexielämäni. Vai liittyykö tämä kysymys lasten syntyvyyden laskuun ? Joku toimittaja asialla ?