Leevin, 25, vaimo on indonesialainen malli: ”Tarjolla oli hunkseja ja massia, mutta hän valitsi minut: rahattoman duunarin”
Miksi tästä puhutaan jotenkin positiivisena asiana?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0840cc36-d52b-413a-…
Kommentit (240)
Tulihan tästäki lanka. Ehdin jo huolestua. Hyvähän se on kaksmetrisenä kaappina, mutta oleppa 175cm pitkä mies. Tarjolla on vain kurjuutta.
Mitä niin ihmeellistä siinä on että joku on malli? :D Pöhkö mies.
Onnittelut Leeville. Ei olisi Suomessa onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Tulihan tästäki lanka. Ehdin jo huolestua. Hyvähän se on kaksmetrisenä kaappina, mutta oleppa 175cm pitkä mies. Tarjolla on vain kurjuutta.
Täh, mun mies on 174 cm pitkä eikä se ole sanallakaan ilmaissut kärsivänsä. Mitä nyt, kärsiikö se salaa ja yhtenä päivänä vaan kuolee kurjuuttaan...
Onnittelut heille, mutta en keksi, mikä Leevissä on sitten on ollut vikana? Moni meistä on duunari ja rahaton ja hän on kovin nuori vielä. Ehtii vaurastua duunarinakin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pöhkö se nyt on jos imettelee, kuinka rahaton ja ylipainoinen saa kauniin naisen? Varsinkin kun tarjolla olisi komeita ja erityisesti rikkaita kosijoita? Vaatimaton ja ilmeisen herkkä ja suloinen mies. En ihmettele miksi nainen tuon nappasi. Taitaa olla ihan aidot tunteet noilla.
Ihmettelen vaan mitä kertoi olleen tarjolla, sama kun eräs kehui, että olisi viinitilallisia ym. tarjolla ja sinut minä valitsin, oujee. Siis näistä tarjokkaista, ihan oikeasti, oliko, vai...?
Noh. Jätkä on sijoittanut 3800 euroa häihin joiden jälkeen hän huomasi ettei olekaan naimisissa oikeasti koska joku paperi puuttuu. Ja nyt hän säästää uutta yritystä varten. Mites tää kuvio kuulostaa niin tutulta? Just saying...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pöhkö se nyt on jos imettelee, kuinka rahaton ja ylipainoinen saa kauniin naisen? Varsinkin kun tarjolla olisi komeita ja erityisesti rikkaita kosijoita? Vaatimaton ja ilmeisen herkkä ja suloinen mies. En ihmettele miksi nainen tuon nappasi. Taitaa olla ihan aidot tunteet noilla.
Äh, tämä on oikeasti surullista miten hyväuskoisia ihmiset on....
160cm pulska malli? Poika, joka maksaa sen kylälle noin 4000 euroa "häistä", tyttö, joka tosiaan tuon kokoisena on muka malli ja matkustelee sen takia ympäriinsä, ei ole vaikea arvata sen oikeaa ammattia.
Leevin jututhan on suoraan kun tältä palstalta. Varoo vaan ettei tämä 160senttinen huippumalli nosta kytkintä kun rupeaa ymmärtämään juttujen tason.
Tää homma valitettavasti haisee kilometrien päähän.
Nigerialaishuijaukset nyt myös Thaimaasta?
Oliskohan nää hunksit ja massit jäänyt ihmettelemään onneaan vai sutassut kerran ja siirtynyt seuraavaan..
No ei tuo nyt niin ihmeellistä ole. Esim. itselläni on ollut lähes täydellisen kaunis tyttöystävä vaikken itse mikään kummoinen ole. Ja ihan suomalainen oli. Ehkä jopa kauniimpi kuin tuo Leevin vaimo... tai ainakin eri tyylinen (naamasta enemmän kaunis kuin söpö).
Miehet haluaa aina itse määrittää mistä naiset voi tykätä tai olla tykkäämättä.
Olen sitä mieltä että jos mies maksaa yhdet häät eikä ole sen jälkeen yllärinä edes naimisissa, niin seuraavat häät saa maksaa morsian tai ainakin hilata ahterinsa Suomeen omilla rahoillaan ja vihkiminen maistraatissa.
Komea nuori mies tuo Leevi on. Enemmän annettavaa kuin keski-ikäisellä. Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta se uikutus ja etsi nainen joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet. Niitä on, usko pois.
Syksyn aikana on säästetty jo 5000e lisää jotain paperia varten.
Miksi tuo ei voisi olla positiivista?