Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lestadiolaisäiti vastaa kysymyksiinne..

Vierailija
10.05.2006 |

Kommentit (113)

Vierailija
101/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ihmiset, jotka luulevat jotain ja väittävät täällä ihan tosissaan asioiden olevan näin. Lestadiolaisista on paljon ennakkoluuloja ja eihän niitä uskon asioita tosiaankaan ymmärrä, jos ei ole uskoa! Eikö erilaisuus ole rikkautta, joten hyväksykäämme kaikenlaiset ihmiset, lestadiolaiset ja ei sellaiset! =)

Vierailija
102/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi joukkomme kasvaa koko ajan! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

olen uskovainen ja käyn seuroissa omasta vapaasta tahdostani.

Vierailija
104/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Unohdetaan, että elämä on tässä ja nyt.

Tämä lause ei voi olla kuin melko tyhmän ihmisen päästä!

Mikä on teillä sellainen ILO mitä emme saa tehdä???'

Kalja? Voi raukkoja jotka joutuvat sen kanssa tekemisiin. Se aiheuttaa vaan pahuutta. Olettehan sen nähneet. Miksi tei ei vl kuvittelette ettemme voi pitää hauskaa ja iloita!!!!! Itse olen ainakin hyvin iloinen ja onnellinen noin yleensä. Mistään en ole jäänyt paitsi.

Vierailija
105/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuisena valintani tehnyt ja kyllä uskovaisten yhteys on tärkeä, halusta käyn seuroissa. Jumalan sanasta saan elämääni voiman.

Vierailija
106/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen kysymys: oletteko täysin synnittömiä?

Vierailija
107/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun vastailette viesteihin, niin kertokaa mitä suuntausta edustatte, kiitos!

Vierailija
108/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saamme juoda. Ei kaikissa oo promilleja. Emme ole synnittömiä. Me haluamme uskoa ne anteeksi, koska siitä tulee oikeasti paha olo. Kummasti olo helpottuu. Saattaa kuulostaa oudolta, mutta outoja emme ole, ihan normaaleja ihmisiä.

Koskaan minun ei tarvi pelätä mitään, koska Jumala pitää omistaan huolen.

Vierailija
109/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän evlut lapset on vl perheessä hoidossa. Minua on askarruttanut muutama asia ihan mitä on hoitosuhteen aikana tullut esille:

Mitä musiikkia vl lapset saa kuunnella? Kuunteletteko tavallisia lasten cd-levyjä?

Onko lasten elokuvissa rajoituksia mitä saa katsoa ja mitä ei? (heillä on videot ja pelikoneet)

Lasten pelit? Millaisia pelejä annatte lasten pelata? Miten suhtaudutte väkivaltapeleihin?

Vierailija
110/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään kylässä VL perheen luona ja toisinpäin. Meillä on kiinnostavat ja hauskat keskustelut eroavaisuuksista jne.

Vierailija
111/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastatkaa myös näihin tyhmiin kysymyksiin :O)

Vierailija
112/113 |
10.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä myöskään kurittamalla. Mitään esim. jäähy systeemejä ei ole vaan kaikki hoidetaan puhumalla. No onneksi siis meidän hoitopaikka onkin tosi hyvä :O)

T: 134

Vierailija
113/113 |
12.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten elokuvista samoin peleistä, ei anneta väkivaltaisia pelejä ja filmejä katsella.

Vierailija:

Meidän evlut lapset on vl perheessä hoidossa. Minua on askarruttanut muutama asia ihan mitä on hoitosuhteen aikana tullut esille:

Mitä musiikkia vl lapset saa kuunnella? Kuunteletteko tavallisia lasten cd-levyjä?

Onko lasten elokuvissa rajoituksia mitä saa katsoa ja mitä ei? (heillä on videot ja pelikoneet)

Lasten pelit? Millaisia pelejä annatte lasten pelata? Miten suhtaudutte väkivaltapeleihin?