Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yksinäiset yhteen -ryhmä?

sori ei pahalla mut...
22.11.2018 |

Onko muita kyseisesssä face-ryhmässä? Olen ollut siellä jonkin aikaa ja huomannut facen profiileja selatessa (ja juttuja lukiessa), että suurin osa on joko henkisesti ja fyysisesti vajaita, tai molempia. Mulla ei ole heitä mitään vastaan, mutta huomasimpa että moni on ns. vammainen. Paljon myös elämäm koululaisia... Kiva olisi päästä ryhmään josta voisi saada ns. normaalin ystävän...

Kommentit (67)

Vierailija
21/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä totuus jota ei tietenkään saisi ääneen sanoa on, että mt-ongelmaisista eläkeläisistä osa on myös henkisesti vajaita ja hyvin alkeellisesti ajattelevia, sanalla sanoen hemmetin tyhmiä ja raskaita ihmisiä. Eihän se omaa syytä ole tietenkään mutta ei niitä jaksa.

Vierailija
22/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun tuohon ryhmään myös, mutta en ole enää vuoteen käynyt lukemassa ryhmäläisten juttuja eikä ne uutisvirrassanikaan enää näy. Alko ärsyttää kun ryhmän seinä täytty vaan selfieistä ja märehtimisestä eikä yhtään fiksua keskustelua syntynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ryhmähän onkin tarkoitettu yksinäisille eikä normaaleille. 

Vierailija
24/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko jotain yksinäisten eliitti ryhmää? Voi vttu!

Vierailija
25/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan kelpaa. Mulla on pattipolvet, ruma nenä ja krooninen sairaus. Traumaattinen lähisuku on aiheuttanut masennusta. Olen kyllä akateeminen, mutta vajak. ki mikä vajak ki.

Kylläpä harmittaa.

Vierailija
26/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat aika pinnalliselta ja nirsolta tyypiltä Ei ihmekään jos ei ole ystäviä.

Vierailija
27/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole facessa. Enkä halua yhteen muiden yksinäisten kanssa. Haluan yhden kappaleen jokseenkin tervettä miestä, pituudella ei ole väliä, ikä saisi olla noin 40-60 ja hepin pitää toimia. Samoin puhua pitää haluta ja osata, mutta myös kuunnella. Ei saa olla persu eikä hihuli.

Jos teillä tällainen pyörii  ylimääräisenä nurkissa, postittakaa minulle.

Vierailija
28/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kuulun tuohon ryhmään myös, mutta en ole enää vuoteen käynyt lukemassa ryhmäläisten juttuja eikä ne uutisvirrassanikaan enää näy. Alko ärsyttää kun ryhmän seinä täytty vaan selfieistä ja märehtimisestä eikä yhtään fiksua keskustelua syntynyt. 

Mä olin jäsenenä 2 päivää.

Se riitti sitä apaattista nillitystä.

Jos ihminen on yksin aina vaan, syy löytyy peiliin katsomalla.

Ikävä kyllä ystäviä saa vain tutustumalla rumiin, epätäydellisiin, outoihin, vajaisiin ihmisiin. Nostamalla pe&seensä tuolista ja lähtemällä liikkeelle.

Vierailija
29/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluisin normaaleita ystäviä siksi, että olen vammautuneen etäomaishoitaja ja työn kautta tavannut ihan tarpeeksi henkisesti että fyysisesti vajaita. En tarkoita fyysisellä pyörätuoliin myöhemmin joutuneita...

Ap

Pitäisi siis perustaa Eliittiystävät -ryhmä kuten on Eliittikumppanit -deittisaittikin. Ei mt-ongelmaisia, ei yksinhuoltajia, ei köyhiä, ei kroonisia sairauksia sairastavia, ei ylipainoisia, ei vammaisia jne.

Hyvin rinnastettu!

Olen aina naureskellut noita pääsyvaatimuslistauksia.

Sit ihmetellään, kun ollaan yssinäissiä!

Miten tämän ketjun aloittaja tai muut - onko ikäero este mielestänne?

Nykymummot voivat olla nuorempia kuin luulette... -)

Vierailija
30/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vähän avartaisit suppeata negatiivista leimaavaa ajatusmaailmaasi, ehkä silloin myös ihmiset tulee luoksesi.

Vierailija
31/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman liikaa mielestäni nyt tuomitaan Ap:ta.

Ehkä hänen sanavalintansa eivät parhaita olleet, mutta olen ymmärtävinäni mitä tarkoittaa.

Kai sitä nyt yleensä (uusistakin) ystävyyssuhteista ainakin enimmäkseen toivotaan tiettyä samankaltaisuutta, vastavuoroisuutta, vaihtelua arjelle ja hyvää mieltä?

Vierailija
32/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman liikaa mielestäni nyt tuomitaan Ap:ta.

Ehkä hänen sanavalintansa eivät parhaita olleet, mutta olen ymmärtävinäni mitä tarkoittaa.

Kai sitä nyt yleensä (uusistakin) ystävyyssuhteista ainakin enimmäkseen toivotaan tiettyä samankaltaisuutta, vastavuoroisuutta, vaihtelua arjelle ja hyvää mieltä?

Tuollaisissa ryhmissä 99% on ihmisiä, jotka eivät onnistu solmimaan kaveri- ja ystävyyssuhteita normaalilla tavalla. Jos menee etsimään tavallista, sosiaalisissa suhteissaan ja muussakin elämässään normaalia ihmistä, on kuin etsisi hyväosaista leipäjonosta. 

Vierailija
33/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samoilla linjoilla ap:n kanssa. Ja edellä kirjoittaneen.

Haluaisi samankaltaista seuraa, keskusteluja yms.

Mut ovat täynnä valitusta, selfie paskapöntöltä, ihme postauksia, miesten seksinvonkausta. Jonkun kajahtaneen sepustuksia...

Ei tunnu omalta oikein.

Vierailija
34/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ryhmä. Ajoittain on niitä paikkakuntaketjuja, että mistä päin on ihmiset ystävää vailla. Jos sattuu sama kaupunki ja profiili miellyttää niin voi sitten lähettää viestiä. Itse olen pohjoisesta, ja ketään naista en ole samalta paikkakunnalta löytänyt. Mitään epätoivoista sinkkumiestä en ystäväksi halua. Noita paikkakuntaketjuja käyn lukemassa. Itse en enää viitsi kirjoittaa, kun kymmeniin ketjuihin olen jo ilmoittautunut.

Vierailija
35/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mut ovat täynnä valitusta, selfie paskapöntöltä, ihme postauksia, miesten seksinvonkausta. Jonkun kajahtaneen sepustuksia...

Ei tunnu omalta oikein.

Hyvin kuvailtu, ei ole omaa kokemusta, mutta voin kuvitella.

Itse olen muutamassa harrasteryhmässä. Ja aina jossain kohtaa niissä joku alkaa järjestämään jotain miittiä. Joten ehkä se olisi parempi ratkaisu? Yksinäisyys kun on sinänsä vaikeahko ja negatiivissävytteinen yhteinen mielenkiinnon kohde löytää puhuttavaa ainakaan hauskan illan vieton muodossa.

Eli ennemmin vaikka lukupiiri, leffaryhmä, askarteluporukka, Fort Niten pelaajat. Onhan näitä :)

Ja jos ei Facebookista löydy, niin yhä on myös erinäisiä harrastefoorumeita. Itsekin olen aikoinaan tavannut monia hyviä kavereita juuri sellaisten kautta.

Viestin 33 kirjoittanut.

Vierailija
36/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu omalta oikein.

Itse olen muutamassa harrasteryhmässä. Ja aina jossain kohtaa niissä joku alkaa järjestämään jotain miittiä. Joten ehkä se olisi parempi ratkaisu? Yksinäisyys kun on sinänsä vaikeahko ja negatiivissävytteinen yhteinen mielenkiinnon kohde löytää puhuttavaa ainakaan hauskan illan vieton muodossa.

Eli ennemmin vaikka lukupiiri, leffaryhmä, askarteluporukka, Fort Niten pelaajat. Onhan näitä :)

Ja jos ei Facebookista löydy, niin yhä on myös erinäisiä harrastefoorumeita. Itsekin olen aikoinaan tavannut monia hyviä kavereita juuri sellaisten kautta.

Viestin 33 kirjoittanut.

Juuri näin. Pitää mennä sinne - joko livenä tai netissä - missä on samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä. 

Vierailija
37/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu omalta oikein.

Viestin 33 kirjoittanut.

Juuri näin. Pitää mennä sinne - joko livenä tai netissä - missä on samoista asioista kiinnostuneita ihmisiä. 

Missä tapaa keskustelutaitoisia ja syvällisiä ihmisiä?

Vierailija
38/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tunnu omalta oikein.

Viestin 33 kirjoittanut.

Missä tapaa keskustelutaitoisia ja syvällisiä ihmisiä?

Missä tahansa, jossa on tarkoitus keskustella jostain kiinnostavasta aiheesta. Pitää vain miettiä, mitkä ovat ne aiheet, joista keskusteleminen kiinnostaa itseä ja sen jälkeen liittyä aihetta koskevaan Facebook-ryhmään tai jollekin aiheen mukaiselle keskustelupalstalle. Esimerkiksi Tiede-lehden keskustelupalstalta löytyy useita aihealueita 

Vierailija
39/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole facessa. Enkä halua yhteen muiden yksinäisten kanssa. Haluan yhden kappaleen jokseenkin tervettä miestä, pituudella ei ole väliä, ikä saisi olla noin 40-60 ja hepin pitää toimia. Samoin puhua pitää haluta ja osata, mutta myös kuunnella. Ei saa olla persu eikä hihuli.

Jos teillä tällainen pyörii  ylimääräisenä nurkissa, postittakaa minulle.

Kaikki muut mutta persu. RIP.

Vierailija
40/67 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten leimaamista kannattaa aina ja joka välissä näköjään yrittää!

Valitettavasti ei mene enää läpi!

Kyllä perussuomalaiset ovat kannattaneet muutamankin "tapauksen" julkituontia. Joissa ryhmän af...g...neja uhreja pahoinp....ide..lty yms, vuorokausikaupalla.

Uhrit nuoria tyttöjä, vammaisiakin, esim Vis...byn karmaiseva pyörätuoli"tapaus".

Yritä sinä vain leimata valheillasi per...uja, mutta mitkä puolueet haluavatkaan piilottaa julkisuudelta"tapauksia"?

Vihreät lentokoneseisojat?

Rhceen tättähäärääjät! Jne.