Yksinäiset yhteen -ryhmä?
Onko muita kyseisesssä face-ryhmässä? Olen ollut siellä jonkin aikaa ja huomannut facen profiileja selatessa (ja juttuja lukiessa), että suurin osa on joko henkisesti ja fyysisesti vajaita, tai molempia. Mulla ei ole heitä mitään vastaan, mutta huomasimpa että moni on ns. vammainen. Paljon myös elämäm koululaisia... Kiva olisi päästä ryhmään josta voisi saada ns. normaalin ystävän...
Kommentit (67)
Saman tyylisiä kokemuksia. Oman tyylisiä ihan tavistyyppejä joilla suht samat mielenkiinnon kohteet ei tahdo löytyä. Etsin ihmisiä, joiden seurassa elämä tuntuisi valoisalta ja keveältä.
Perusta sellanen Normaalit yksinäiset yhteen-ryhmä.
Ehkä ne normaalit eivät ole yhtä yksinäisiä?
Joku Perussuomalaisten ryhmä voisi sopia sinulle.
Ymmärrän, että et pidä henkisesti "vajaista" ihmisistä. Tahdot normaalin ystävän. Selvä. Mutta miksi sulle ei fyysisesti vajaa kelpaa? Siis jos joku on muutoin normaali fiksu hyvä rehti ihminen mutta istuu vaikkapa pyörätuolissa niin sulle ei kelpaa? Miksi?
PS. Esim Forrest Gump oli henkisesti vajaa, mutta olisi ollut todella hyvä ystävä!
Samaa mieltä. Oli vuosia sitten ryhmä "yksinäiset aikuiset". Sori vain, mutta mulla dippainssillä ei taida olla kovin paljon yhteistä ko. ryhmän ihmisten kanssa. Paljon sairaita siinä, joko henkisesti tai fyysisesti. En voi myöskään sietää kovin hyvin yksinkertaisia ja tyhmiä ihmisiä. Heidän kanssaan ei yksinkertaisesti ole mitään yhteistä puhuttavaa.
M33.
Vierailija kirjoitti:
Joku Perussuomalaisten ryhmä voisi sopia sinulle.
Ymmärrän, että et pidä henkisesti "vajaista" ihmisistä. Tahdot normaalin ystävän. Selvä. Mutta miksi sulle ei fyysisesti vajaa kelpaa? Siis jos joku on muutoin normaali fiksu hyvä rehti ihminen mutta istuu vaikkapa pyörätuolissa niin sulle ei kelpaa? Miksi?
PS. Esim Forrest Gump oli henkisesti vajaa, mutta olisi ollut todella hyvä ystävä!
Henkisesti vajaa joka olisi todella huono ystävä: Timo Soini. Eli kyllä niitä vajaita löytyy joka lähtöön.
En halua ryhmiä tai facebookia. Haluan vain todellisen ystävän jonka kanssa viettää aikaa ja harrastella yhdessä. Nettiystäviä minulla jo on.
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleeni, kun olin sellaisella kuntouttavalla kurssilla masennuksen takia. Juteltiin niitä näitä, niin yksi ryhmäläisistä kommentoi suunnilleen samoin, kuin tämä lainaukseni tässä. Siihen eräs toinen ryhmäläinen lohkaisi: "jaa, milloinkas sinusta, Jere, on alkanut tuntua normaalilta?"
Tähän se toinen vastasi silmänräpäyksessä: "itseasiassa täällä kurssilla koko ajan yhä enemmän ja enemmän".
Me muut ulvoimme vieressä naurusta.
Mä haluisin normaaleita ystäviä siksi, että olen vammautuneen etäomaishoitaja ja työn kautta tavannut ihan tarpeeksi henkisesti että fyysisesti vajaita. En tarkoita fyysisellä pyörätuoliin myöhemmin joutuneita...
Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua ryhmiä tai facebookia. Haluan vain todellisen ystävän jonka kanssa viettää aikaa ja harrastella yhdessä. Nettiystäviä minulla jo on.
Niinpä.
Nojaa, ehkä ei kannata olla kovin valikoiva, jos uusia kavereita haluaa? Eihän sitä tarvitse alkaa parhaaksi kaveriksi sellaisen kans, jonka kanssa ei natsaa, mutta joku kevyempi yhteydenpito varmaan ok?
Vierailija kirjoitti:
Mä haluisin normaaleita ystäviä siksi, että olen vammautuneen etäomaishoitaja ja työn kautta tavannut ihan tarpeeksi henkisesti että fyysisesti vajaita. En tarkoita fyysisellä pyörätuoliin myöhemmin joutuneita...
Ap
en kyllä edelleenkään ymmärrä tuota "fyysisesti vajaita" -spedeilyä. entä jos ihminen on vaikka sokea? sekö ei käy, koska hän ei voi viedä sua koskaan autoajelulle? tai reumaatikko, kun välillä kolottaa niveliä? vai siis mitä hittoa?!?? taidat olla yksinäinen ihan oman ikävän asenteesi vuoksi...
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitäisi siis perustaa Eliittiystävät -ryhmä kuten on Eliittikumppanit -deittisaittikin. Ei mt-ongelmaisia, ei yksinhuoltajia, ei köyhiä, ei kroonisia sairauksia sairastavia, ei ylipainoisia, ei vammaisia jne.
Kiva asenne sulla.
Mene partioon, liity kokoomusnuoriin.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Henkisesti vajaita??
Pliis, älä vaan sano, että olet terveydenhuollon ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
"Tasokas yksinäinen etsii kaltaistaan seuraa"
Mä tiedän miksi sä olet yksinäinen.
En kerro.
Vierailija kirjoitti:
Kiva asenne sulla.
Mene partioon, liity kokoomusnuoriin.
Ap taitaa olla liian vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Pitäisi siis perustaa Eliittiystävät -ryhmä kuten on Eliittikumppanit -deittisaittikin. Ei mt-ongelmaisia, ei yksinhuoltajia, ei köyhiä, ei kroonisia sairauksia sairastavia, ei ylipainoisia, ei vammaisia jne.
Taitaisi olla ryhmässä nolla jäsentä. Aloittaja tuskin mahtuisi noihin raameihin.
Pekka Saurin yölinjalle soitti kerran
"tasokas rouva" joka harmitteli kun ei mistään
löytynyt kumppania.
Se puhelu sai tulikivenkatkuista palautetta vielä viikkojen päästä.
Selvyyden vuoksi: yhtä säälittäviä ovat yksinäiset peräkamaripatut, jotka vinkuvat vuorohuudoin naisten nirsoutta ja esittävät 200 kohdan vaatimuslistaansa tyttöystävälle.
"Kunhan olis täydellinen, en mä muuta pyydä."
Olen ryhmässä. Ihan asiallisia ihmisiäkin on. Nuo erilaiset ihmiset vain on paljon esillä.