Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex tuhosi mun itsetunnon täysin

Vierailija
22.05.2024 |

Onko ok eron jälkeen laittaa itsensä fyysisesti kuntoon? Oon ajatellut hampaita uusia ja tehdä ehkä vatsan kiristyksen ja myös ihoa hoitaa kuntoon. Ei aknea vaan pigmenttimuutoksia. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida mieluummin se psyykkinen puoli ensin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ihmeeseen sä tarvit vauva-palastan validointia jos kyse on itsesi hoitamisesta. Totta helvetissä se on ok.

Vierailija
4/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida sinä se mielenterveytesi nyt kuntoon. 

Vierailija
5/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset eniten korjausapua päänsisäisiin ongelmiin.

Vierailija
6/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ihon kunnostaminen on totta kai OK.

Vierailija
7/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"...mun itsetunnon" ? 

Vierailija
8/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoida sinä se mielenterveytesi nyt kuntoon. 

Se on se vaikeampi puoli, ex oli narsistinen ja mulla myös koulukiusaus tausta

Ap

Vierailija
9/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ihon kunnostaminen on totta kai OK.

Millä ihmeen perusteella ne muut asiat ei olisi OK? 

Vierailija
10/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee mitään kummia - älä ainakaan ota mitään stressiä. Ehkä kaikki korjaantuu ihan itsestään kun mieli korjaantuu ja puhdistuu entisestä elämästä ja aloitat uuden. Tietysti liikut tms 

Ex tuhosi itsetunnon = MITEN? KERRO! Mielenkiintoista jos pystyt analysoimaan - voi olla itsellekin hyvä juttu vähän funtsia ilman että syyttelee ketään.

Uudista itseäsi sellaisillakin asioilla että tsekaat onks sulla todella sellaset klädjut että pidät niistä oikeasti vai onko niissä paljonkin exän maun vaikutusta. 

Vierailija
11/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tämä hampaiden uusiminen on - kuulostaa oudolta. 

Vierailija
12/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee mitään kummia - älä ainakaan ota mitään stressiä. Ehkä kaikki korjaantuu ihan itsestään kun mieli korjaantuu ja puhdistuu entisestä elämästä ja aloitat uuden. Tietysti liikut tms 

Ex tuhosi itsetunnon = MITEN? KERRO! Mielenkiintoista jos pystyt analysoimaan - voi olla itsellekin hyvä juttu vähän funtsia ilman että syyttelee ketään.

Uudista itseäsi sellaisillakin asioilla että tsekaat onks sulla todella sellaset klädjut että pidät niistä oikeasti vai onko niissä paljonkin exän maun vaikutusta. 

Oli usein ilman syytä vihainen. Välillä elämä oli kuin munankuorilla taiteilua kun ei tiennyt oikein mistä suuttuu. Huusi ja kiroili kovaan ääneen pelatessa. Olihan siinä hyväkin puolia. Tosin läheisyyttä ei ollut vuosiin. En oikein muista edes kaikkea. En mäkään täydellinen ole. Mutta ehkä meillä vaan oli toimimaton suhde. Ehkä hänelle joku toinen olisi parempi.oltiin nuoresta asyk yhdessä. Molempien eka seurustelusuhde

Ap

Vierailija
13/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammapaiden kunnostus ja ihon hoitaminen parempaan kuntoon on tottakai ok.  Suurempien leikkausten kanssa odottaisin ensin että saat mielenterveyttäsi parempaan kuntoon. Suurin fokus nyt sinin itsesi mielenterveyteen. Exän syyttely (vaikka hän olisi syyllinen) ja ongelmien korjaamisten hankaluuden voivottelu (vaikka se olisi vaikeaa) ei auta mitään. Muista että sinä elät itsesi kanssa, ei exä. Ja vain sinä voit itsesi korjata, ei kukaan muu. 

Vierailija
14/15 |
22.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hammapaiden kunnostus ja ihon hoitaminen parempaan kuntoon on tottakai ok.  Suurempien leikkausten kanssa odottaisin ensin että saat mielenterveyttäsi parempaan kuntoon. Suurin fokus nyt sinin itsesi mielenterveyteen. Exän syyttely (vaikka hän olisi syyllinen) ja ongelmien korjaamisten hankaluuden voivottelu (vaikka se olisi vaikeaa) ei auta mitään. Muista että sinä elät itsesi kanssa, ei exä. Ja vain sinä voit itsesi korjata, ei kukaan muu. 

Mitä suosittelisit? Terapiaa? Onko siitä hyötyä enää kun olen poissa työelämästä? En saa edes kela korvauksia. Kyllä mä tiedän että tarviin jotain itsetunnon tukea. Käyn juttelee 1krt kk psykiatrisen hoitajan kanssa

Ap

Vierailija
15/15 |
21.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma ex romutti itsetunnon täysin. Olin normaalipainoinen. 172 cm / 63 kg. Joskus hän väitti, että olen lihonut ja että minun pitäisi laihduttaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän