Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten eroon tyttöystävästä?

Vierailija
01.08.2023 |

Olen saanut tarpeekseni parologisesti valehtelevasta tyttöystävästäni.
Aivan sairasta touhua ja olen antanut hänen jäädä jo liian monta kertaa kun hän on uskotellut lopettavansa selkäni takana touhuamisen yms.

Nainen asuu luonani. On asunut jo yli puoli vuotta.
Ongelmallisen tilanteesta tekee se, että hän on käytännössä rahaton, eikä hänellä tunnu olevan paikkaa mihin mennä kuitenkaan.
Minun käy häntä sääliksi kaikesta siitä huolimatta mitä hän on minulle tehnyt ja aiheuttanut. En vain jotenkin saa heitetyksi häntä kadulle - olen meinannut monta kertaa, mutta valtava itkukohtaus saa minut aina heltymään viimeistään seuraavana aamuna.

Kyllä mä aikaisemmin olen osannut suhteen päättää jos siltä on näyttänyt. Mutta aiemmin olen tapaillut ns. tasaveroisia naisia, joista en ole kokenut ikäänkuin olevani vastuussa (vaikken toki ole tästä nykyisestäkään oikeasti).

Miten ratkaista tämä? Olen henkisesti aivan loppu ja nyt kun kesäloma päättyy, pitäisi päästä taas keskittymään työhön.

Kommentit (185)

Vierailija
1/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois joten se jää kodittomaksi. Samalla ongelma poistuu.

Vierailija
2/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiallisesti ja ystävällisesti. Kerrot, että teidän suhde ei toimi ja haluat lopettaa sen, ja että hänellä on kuukausi aikaa etsiä itselleen uusi asunto. Tarvittaessa voit auttaa asunnon etsimisen alkuun esim etsimällä hänelle kunnan sosiaalitoimen ja asuntotoimen yhteistiedot ja nettisivustot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna hänelle päivä jolloin pitää olla muuttanut pois. Esim. kuukauden päähän.

Vierailija
4/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tilanne. Minulla oli nykyisen kanssa samaa vikaa, itsellä talous yms asiat reilassa, hänellä ei tosiaan. Ei voisi muuttaa omilleen, lainaa talon verran mutta ei taloa. 

Hän ei ole minua pettänyt, mutta meillä oli hankala tilanne taannoin. Olin kanssa potkimassa pihalle, mutta kokoajan oli tunne että välitän ja en voi jättää heitteille. Onneksi en meidän tilanteessa näin toiminut, nykyään kaikki hyvin ja rakkaus kukoistaa. 

Mutta, jos tosiaan kohtelee sinua kaltoin, ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin potkia pihalle. Se koskee oman aikansa, mutta se vapauden tunne kun saat asiat päätökseen.

-Mies

Vierailija
5/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen niitti siis oli kun sain hänet kiinni erään toisen miehen tapailusta. Vannoi taas valtavan itkuisena, ettei mitään epämääräistä ollut ikinä ja lupaili poistaa sen miehen elämästään. No enkös kohat saanut hänet kiinni uudelleen kaverinsa kanssa pyörimisestä.

Eihän tämä sen jälkeen ole mikään oikea parisuhde ollut, seksiäkään ei ole enää oikein ollut, mutta kuten sanoin, en ole saanut uloskaan heitettyä.

Mitä tällaiselle pitäisi oikein tehdä? On hällä kuitenkin tavaraakin jonkin verran, eikä niitä mitenkään saa vietyä mennessään.

AP

Vierailija
6/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisen tuloilla ei ole mitään väliä",t. ukot

Vierailija
7/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa parologiselta. Yleensä ne lähtevät juomalla, jos eivät ole erityisen hyysäävää sorttia.

Vierailija
8/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeinen niitti siis oli kun sain hänet kiinni erään toisen miehen tapailusta. Vannoi taas valtavan itkuisena, ettei mitään epämääräistä ollut ikinä ja lupaili poistaa sen miehen elämästään. No enkös kohat saanut hänet kiinni uudelleen kaverinsa kanssa pyörimisestä.

Eihän tämä sen jälkeen ole mikään oikea parisuhde ollut, seksiäkään ei ole enää oikein ollut, mutta kuten sanoin, en ole saanut uloskaan heitettyä.

Mitä tällaiselle pitäisi oikein tehdä? On hällä kuitenkin tavaraakin jonkin verran, eikä niitä mitenkään saa vietyä mennessään.

AP

Käske muuttamaan uuden ukon luo

Vierailija
9/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti kuinka paljon menetät omaa elämääsi moisen loisen takia. Menetettyä aikaa ja mielenterveyttä et saa koskaan takaisin. Lisäksi menetät mahdollisuuden hyvään suhteeseen niin kauan kuin nainen loisii luonasi.

Vierailija
10/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois kuukaudeksi ja sano tytölle , että sillä aikaa hänen on etsittävä asunto ja muutettava pois ja vietävä tavaransa. Selkeästi. Tietenkin vain jos luotat, ettei hän vie sinun omaisuuttasi tai tuhoa muuten tee.

Vierailija
11/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy valehtelemaan kaikesta. Saa maistaa omaa lääkettään.

Vierailija
12/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tuon naistyypin. Koukuttaa jotenkin epävakaudellaan.

Vierailija
13/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki Lumolta uusi kämppä. Anna naisen ryhtyä etsimään uutta asuntoa. Käske soittamaan sossuun. Pistä numeron esto päälle.

Vierailija
14/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävästä pääsee yleensä eroon hankkimalla uuden tyttöystävän.

Vierailija
15/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP

Omistatko asunnon vai asutko vuokralla?

Vierailija
16/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on kirjoilla asunnossasi, niin sinun on annettava hänelle kohtuullinen aika muuttaa pois. Mitään täsmällistä ohjetta ei ole olemassa, kuinka paljon aikaa pitää antaa, mutta jos hän ei lähde suosiolla ja joudut hakemaan hänelle käräjäoikeudesta häätöä niin sinun pitää voida näyttää, että olet antanut hänelle tietyn määräpäivän ja siihen mennessä hänellä on ollut realistiset mahdollisuudet löytää uusi asunto. Paikkakunnasta riippuen se vie yleensä 1-2 kk. Nyt on elokuun ensimmäinen päivä, joten esimerkiksi 30.9. olisi erittäin kohtuullinen.

Ja anna ilmoitus hänelle kirjallisena, esimerkiksi WhatsApp viestinä, johon tulee lukukuittaus. Tai muuten todistettavasti.

Vierailija
17/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää vaihtoehdoista, ap.

Vierailija
18/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku naispuolinen kaveri ja ilmoita että sinulla on uusi tyttöystävä. Yhdessä heitätte naisen pellolle. Tuollaisilla on taipumusta löytää uusi uhri ja tavaransa voitte pakata ja viedä johonkin varastoon

Vierailija
19/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttu tilanne. Minulla oli nykyisen kanssa samaa vikaa, itsellä talous yms asiat reilassa, hänellä ei tosiaan. Ei voisi muuttaa omilleen, lainaa talon verran mutta ei taloa. 

Hän ei ole minua pettänyt, mutta meillä oli hankala tilanne taannoin. Olin kanssa potkimassa pihalle, mutta kokoajan oli tunne että välitän ja en voi jättää heitteille. Onneksi en meidän tilanteessa näin toiminut, nykyään kaikki hyvin ja rakkaus kukoistaa. 

Mutta, jos tosiaan kohtelee sinua kaltoin, ei sinulla ole muuta vaihtoehtoa kuin potkia pihalle. Se koskee oman aikansa, mutta se vapauden tunne kun saat asiat päätökseen.

-Mies

Sehän on täysin valintakysymys jos haluaa alkaa toisen sosiaalitoimistoksi ja elättäjäksi. Jos naisella ei kummoisetkaan tulot, tulee elämä olemaan aika kituuttamista myöhemmin.

Vierailija
20/185 |
01.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro lisää vaihtoehdoista, ap.

Eli vaihtoehtoja kysymykseen Mitä teen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi